Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Biztonsági őr és a szilánkos orrtörés

2011. szeptember 05. - zugügyvéd

Már-már azt hinné az ember, hogy a vendégverő divat már leáldozóban van, de úgy látszik elő- előbukkan most is néhány biztonsági őrös horror történet.  A folytatás is szokásos, a rendőrség ímmel-ámmal nyomoz, nem ritkán össze is van fonódva a biztonsági céggel, a feljelentőt lebeszélik, elaltatják az ügyet.


Tisztelt Zugügyvéd!

Kérem segítsen mert vérlázító amit velünk műveltek és nem tudjuk mit tehetünk mert normális rendőri intézkedés nem történt és nem volt még ilyen ügyünk.

A Holdudvar szórakozóhelyen történt az eset.

Tegnap este indultunk baráti társasággal ide szórakozni, táncolni. Békében. Régi osztálytalálkozó volt, vegyes csapattal, fiatal párokkal.

9-en bejutottunk de 1 barátunkat kiemelte az illetékes szekus, azzal az indokkal hogy :
" - Neked vissza kel jönnöd 1 óra múlva. Addig nem mehetsz be!
- de miért?
- mert így döntöttem. Kifelé!
- de miért? - kérdezte újból
- Felszólítalak, hogy hagyd el a területet és ne álld el a bejáratot! - ekkor már itt volt vagy 10 agresszív bunkó biztonságis akik alig várták a következő kérdést.
Ekkor a haverom megkérdezte újból ,hogy mégis mit tett, de válasz helyett csak megfogták őt hárman, elráncigálták a bejárattól és az egyik legizmosabb és legbölcsebb két ütéssel szétverte az orrát szilánkosra + az arccsontját majd minket is befenyítettek (a lányokkal egyetemben), hogy mi leszünk a következők ha itt látnak még egyszer ma este. Meg is kellett műteni őt emiatt, pedig kevesebb veszélyt jelentett a szórakozóhelyre, mint a 10 méterrel odébb italozó,részeg ork banda, akiket utánunk simán beengedtek.

A mentőkre 20 percet kellett várni. A rendőrök pedig ki se jöttek természetesen, pedig két órát vártunk hajnali fél 3ig.
Kb annyira volt felháborító a rendőrök leszarása, mint mikor a rendőrségi diszpécser kiröhögött és konkrétan rám csapta a telefont, mert felhívtuk, hogy meddig kell még várnunk itt a hidegben.

Kérdésem, hogy milyen jogi lehetőségek van ilyenkor? Mit lehet ezzel kezdeni? Érdemes-e egyáltalán bemenni a kapitányságra ?(mondjuk már behívtak holnapra...). A szórakozóhelytől valamilyen kártérítést kérni van mód?

Kíváncsi vagyok mit javasol!
 

166 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr783203826

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A biztonsági kamera sztárjai 2011.09.05. 14:41:27

Nem kell ahhoz lopni, hogy az áruházi biztonsági őrök figyelmét felkeltsük. A Tékozló Homár rendszeres tudósításaiból pedig azt is megtudhatjuk, hogy a biztonsági őr gyakran inkább vállalja a tájékozatlan ártatlanok visszatartását, mint annak a kockáza...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LiberAll 2011.09.05. 12:24:57

Meddig várni a hidegben ??? Mikor is volt ez az eset ???

ámbátor 2011.09.05. 12:26:50

Elvileg amit a rendőrségi diszpécserrel beszélsz, az rögzített. Esetleg panaszt lehetne tenni a parancsnoknál.

KaPé 2011.09.05. 12:27:40

Az ilyen történetekből mindig kimarad egy kis apróság, amitől összeállna az egésznek a miértje, csak nem lenne annyira "vérlázító".

Advanced Flight 2011.09.05. 12:31:25

@LiberAll: tegnap este, ott van a posztban. Talán dél-amerikai őslakosok lehettek, azért fáztak a 25 fokban, az őr meg nyilván a fúvócsövet nehezményezte :-)

Vezérigazgató elvtárs 2011.09.05. 12:31:35

Micsoda nyápicok vannak!? El kell verni a biztonságiakat,mint a szart. Ha máshogy nem megy vascsövekkel.Sokan.
Gyáva népnek nincs hazája! Valamint: Az erősebb kutya ba..ik!

Dmarci 2011.09.05. 12:34:59

@KaPé: Igen, nekem is gyanúsak az ilyen "minden ok nélkül belém kötöttek a szekusok" sztorik. Elismerem, hogy van ilyen, hiszem sok szekus agyatlan barom, de azért 10 esetből 9-ben a sértett is tesz érte. A sztori ott is sántit, hogy a rendőrök ki sem jöttek, rácsapták a telefont, de másnapra azért beidézték.

Páneurópai Harci Kos 2011.09.05. 12:38:54

@Vezérigazgató elvtárs:
A dolog nem egészen így működik.
Mindenesetre, sokkal rosszabbul járhat, ha sokan nekiállnak vacsővel reklmálni.
---------------------------------------
"mert felhívtuk, hogy meddig kell még várnunk itt a hidegben." Jó friss történet lehet:)

Vezérigazgató elvtárs 2011.09.05. 12:40:22

@Páneurópai Harci Kos: Lehet,de jobb hősként meghalni,mint gyáva féregként élni!

driopios 2011.09.05. 12:40:50

@Dmarci: "de másnapra azért beidézték." nyilván gyanúsítottként, hiszen 10 szavahihető biztonsági őr is tanúsította, hogy erőszakos fellépésével félelmet keltően randalírozott, melyet csak közös erővel, életük és testi épségük kockáztatásával sikerült megfékezniük.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.09.05. 12:42:10

Feljelentés megvolt, pont. Majd megy az ügy a maga útján, kb. egy év múlva vége lesz, persze senki nem látott semmit, öt őr fogja állítani, hogy aznap tulajdonképpen senki nem dolgozott közülük, haverodra pedig rávernek egy jó kis garázdaságot, mert fenyegette az ott sem lévő őrt. Ezt is öten fogják állítani. A haverodat rabosítják, és egy figyelmeztetéssel megússza.
Van még kérdés?

harakiri576 2011.09.05. 12:42:15

Latlelet korhazban, AZONNAL. Onnan pedig massziv karteritesi ugyek (van ugye 10 tanu) rendorseg es szekus ellen.

pizzaboy 2011.09.05. 12:44:21

@Vezérigazgató elvtárs: akkor húzzál el Afrikába maláriásokat, aids-eseket, meg ebolásokat ápolni, ne itt trollkodjál.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2011.09.05. 12:45:11

mondjuk a holdudvar elég ótvar hely, főleg porta szempontból.

tessék feljelentést tenni, és igen be kell perelni a helyet is, csak azt polgáriban, kártérítésért.

egyébként meg, ha valakit nem engednek be a csapatból, akkor célszerű elballagni az egész társaságnak.

I.C.ram 2011.09.05. 12:46:02

@Dmarci: Nem értem, miért olyan hihetetlen egyeseknek, hogy egy félkegyelmű izomtóni beleköthet akárkibe, még akár ok nélkül is?

Alikam 2011.09.05. 12:50:04

Hát ha látlelet készül és 8 napon túl gyógyuló a sérülés, akkor lehet rendőrségi feljelentést tenni. Gondolom a szilánkos orrtörés 8 napon túl gyógyul tehát van értelme.

Ált. akkor szoktak 1 órás sétára küldeni ha látszik az illetőn, hogy be igencsak van állva.

Amúgy nem kell visszafeleselni, hogy miért meg miért nem. Ha nem enged be, egyszer megkérdezed, miért, és ha azt mondja, csak, akkor annyi.
Aztán ha még nyomatékosítják is, hogy menj el a bejárattól akkor meg aztán végképp jobban teszed ha elmész.

Nem értem mit akart a haverod ezek után?

Szilánkos orrtörést viszont nem osztunk. Akár kimarad egy apróság akár nem, ha részeg a csóka és nem bírja felfogni, hogy így nem mehet be, akkor odébb kell tessékelni, de nem betörni az orrát.

Amúgy szerintem a sztori valahogy így nézett ki. Osztálytalálkozó valamilyen sörözőben. Kicsit italozunk, sztorizgatunk, már elég jól be vagyunk állva, van aki jobban van aki kevésbé bírja az italt. Irány a szórakozóhely - osztálytalálkozón mi a fasznak szórakozóhelyre menni? na mindegy - a srácon látszott, hogy be van baszva, őrnek lehet a feje, a hozzáállása vagy bármi más nem volt szimpatikus, de lehet, hogy tényleg dülöngélt már. Elküldte.
Persze a részeg az olyan, hogy nem fogja amit mondanak neki. Csak kérdezi, hogy miért nem mehet be, a végén szerintem volt ott egy kurva anyátok vagy valami ilyesmi elszólás a sértett részéről és ennek eredménye egy alacsony IQ-s kidobó orrtörése.

Na de ettől függetlenül nem ez az elintézési mód. Látlelet és igazolás 8 napon túl gyógyuló sérülésről, és van esély.
Az ellenetek szól, hogy ott valszeg rajtatok kívül mindenki az őrök mellett fog tanúskodni, akár fegyvert rántott a barátod, kést, stb. és bizony sanszos, hogy meg fogják úszni, de azért egy próbát megér.

tede 2011.09.05. 12:50:25

@driopios: ja, erre gondoltam én is, hogy a biztonsági őrök egységesen fognak vallani és a végén még a betört arcú illetőt ítélik el garázdaságért. Bár, ha lennének látleletek, akkor azért egy jó ügyvéd megszorongathatná a bizt őröket, de már csak egy polgári perben.

HaCS 2011.09.05. 12:50:44

Egy kissé más gondolataim vannak.
Azt szinte bizonyosnak érzem, hogy ez a sztori így nem teljesen kerek, de nem is igazán találok olyan indokot, amit a szórakozóhely ELŐTT a nyílt utcán nyolc napon túl gyógyuló sérülésekkel lehetne csak orvosolni.
Elég képzett biztonsági személyzet lehet, ha nincsenek más módszereik, eszközeik a részeg üvöltöző fiatalok lecsendesítésére!

isssti 2011.09.05. 12:51:57

Kicsit sánta ez a sztori - biztos, hogy valami nem hiányzik belőle??!

Alikam 2011.09.05. 12:54:08

@I.C.ram: én már elég sok, fos helyen megfordultam már, olyan tré biztonságiakkal volt már dolgom, hogy az IQ-juk nem is volt mérhető tartományban, de soha egy ujjal sem értek hozzám.

Hogy ok nélkül valakinek betörd az orrát kockáztatva, hogy az illető ismerőse rendőr, polgármester, képviselő stb. ahhoz egyszerűen őrültnek kell lenned.

Ezért gondolják, gondolom, hogy ott nem azzal kezdődött, hogy "visszaütött".

a végzet aszonygya 2011.09.05. 12:55:14

Bár nem járok efféle helyekre, de addig nem nyugodnék, amíg biztonságisköcsögöt be nem juttatnám a hűvösre.
Az illetékes szintén köcsög rendőr diszpécsert meg utcára közlekedésinek visszaminősíteni.

neszórakozzunk 2011.09.05. 13:00:51

Ez az egész egy szarral focizás, a miért igazából egyáltalán nem lényeg, ha egy fiatalnak, élete hajnalán szétverik az arcát, ami kizárt, hogy nem maradandó, az szerintem vérlázító. Valószínűleg nem ütött meg senkit, főleg nem egy biztonsági őrt, még ha részeg is volt. Miről beszéltek, mi hiányzik? Agresszív seggek naponta ezt űzik, mert nem áldotta meg őket a jó isten nagyobb hímtaggal. Ez van. Nem kell oda menni.

I.C.ram 2011.09.05. 13:02:54

@Alikam: Hozzám se nyúlt még soha biztonsági, de láttam már többször olyat, hogy megütöttek valakit, aki nem szolgált rá. Vagy elég megnézni azokat a kissé berúgott embereket, akik nem igazán fogják fel a biztonságiak cizellált kultúrált felszólításait, és ezért kapnak pár pofont. Szintén úgy, hogy nem szolgáltak rá, hiszen ez a velejárója egy ilyen helynek.

Láttam viszont már olyan biztonságit, aki egy részegnek(szerencsétlen nem ismerte a határait, de nem volt kötekedős, csak kicsit be volt lassulva) taxit hívott a saját telefonjáról, és besegítette a taxiba is. Szerintem ez a normális egy ilyen helytől, főleg úgy, hogy egy részeg ember otthagyhat simán 4-6ezer forintot is.

Nem értem, hogy miért jó a szórakozóhelyeknek az, hogy a vendégek összeszarják magukat, ha meglátják a kidobót.

bájgúnár 2011.09.05. 13:05:29

Ha lehetne szeretném elolvasni a biztonsági őr verzióját is!

z 2011.09.05. 13:06:07

Egy dolog az, hogy nem ez a dolgok elintézési módja, de a srác amúgy mit várt? Hogy a biztiőr majd a homlokára csap és beismeri, hogy tényleg, de hülye vagyok, ennek nincs semmi értelme, maradjál csak nyugodtan?

Van elég hely a városban - ha engem valahonnan elküldenek, elmegyek, de nem hogy egy óra múlva nem megyek vissza, de leginkább soha többet. Majd költöm ott a lóvét, ahonnan nem küldenek el.
(Hozzátartozik az is, hogy engem nem is szoktak: minimális "előképzettség" elég ahhoz, hogy az ember kiigazodjon ezeken a formákon: 1. ha lehet, közel se megyünk hozzájuk 2. ha ugatnak, rájuk kell hagyni, hacsak nem gondolod úgy, hogy te vagy a Hulk, és simán elbírsz részegen is egy falka gorillával.)

Alf (törölt) 2011.09.05. 13:06:28

ezzel annyit lehet tenni, hogy mivel a holdudvar biztonsági őrei nagy valószínűséggel másodállású rendőrök (nem tudom, de vannak olyan szórakozóhelyek szép számmal, ahol igen), nem kell odamenni soha többet "szórakozni".

Alf (törölt) 2011.09.05. 13:08:12

amúgy ha valahol egy kicsit is csúnyán néz rám egy pultos vagy szekuritis, nagy eséllyel nem, hogy erőltetném a bejutást, hanem hanyagolom a helyet örökre.

Peetee 2011.09.05. 13:08:38

Semmi nem történik; ki a f@szt érdekel egy súlyos testi sértés, amikor éppen a rendőrmotorokra való új gumikat bugázzák el, mikor a zsebbe kapott húszezresekből zabálnak a mekdrájvban, mikor lehet minden éjszakás műszakban 3-4órát aludni a Shell kút mögött (10 éve így megy), mikor KURVAMÓD SENKI NEM VON SENKIT FELELŐSSÉGRE A 800.000 közalkalmazotti bandából!!!!

Senki, a világon senki nem fog ezzel foglalkozni, állampolgár meg mehet a sóhivatalba. Nem ez a lényeg, hanem az ,hogy fülkeforradalom van ,meg vettünk öccázmilliárdér' MÓL-részvényt.

ormotlan 2011.09.05. 13:10:48

Ez kamu vagy valami nagyon hiányzik belőle: lehet, hogy várni kell a rendőrökre, de olyan nincs, hogy nem jönnek ki. Második-harmadik "részegnarkós kigyúrt állat véresre verte a haverom fejét" hívásra főleg. A mentőknek bűncselekményhez alapból kötelesek rendőrt hívni! EZ ÍGY KAMU VAGY FÉLIGAZSÁG

indapass90210 2011.09.05. 13:13:03

@a végzet aszonygya: "Az illetékes szintén köcsög rendőr diszpécsert meg utcára közlekedésinek visszaminősíteni."

Az nem egészen úgy van. Ugyanis az ügyeletekre kétféle embert raknak: akinek az egészsége nem igazán engedi meg, hogy más csináljon a telefon-emelgetésen kívül (ők általában a pozitív figurák), vagy azokat, akik annyira hüjék, hogy még tanfolyamra sem lehet elküldeni, mert legalább addig sem zavarnák a munkát.

különvélemény 2011.09.05. 13:13:35

@Dmarci:
Tök mindegy miért verték szét a csákó arcát.

Ha azt ordibálom feléd, hogy néger zsidó náci fasiszta román albán fideszes emeszpés geci vagy, akkor sem üthetsz meg.
Ezt nálunk civilizáltabb országban elfogadják az emberek.

Nézz meg egy átlag amcsi igazoltatási videót.
99%-ban a rendőr szeme sem rebben az emberek szitkozódásai miatt, nálunk simán ütnének még a fogdában is.

GrofZero 2011.09.05. 13:14:37

Anélkül hogy állást foglalnék a fenti ügyben - tekintve hogy nem voltam jelen - szíves figyelmébe ajánlanám mindenkinek aki (még) nem ismeri:
tibor.blog.hu/2011/08/25/hazirend_30
:D

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2011.09.05. 13:14:41

a portások közterületen verték meg a derék részeg fiatalembert, ezt nem nagyon lehet más megvilágításba helyezni.

speciel számtalan esetet látni, ahol indokolatlan erőszakkal lépnek fel a portások, főleg olyan helyeken, ahol sok a gazdag, részeg ésvagy külföldi idióta. a holdudvar ilyen hely.

tanulság: ahol bárki beszól (takkernénitől a putloson át a portásig) oda nem célszerű menni pénzt költeni.

B-rocker (törölt) 2011.09.05. 13:15:26

Sikeres ember aki a Holdudvarba jár?

G_P 2011.09.05. 13:18:00

1. Tegnap és azelőtt este meleg volt, 1.00-ig kint ültem a kertben

2. Tényleg vannak bunkó biztonságiak

3. Nekem nagyon fura, hogy ennyi ember előtt cirkuszt csinálnak a biztonságiak ok nélkül

4. A mentők azért értek ki 20 perc alatt, mert forráshiánnyal küszködő ágazat az egészségügy, kéne több mentőautó, és bizony vannak stroke, autóbaleset, egyéb dolgok, amikhez hamarabb vonulnak ki a most már 13 éves korig használható autóikkal.

indapass90210 2011.09.05. 13:19:27

@bájgúnár: "Ha lehetne szeretném elolvasni a biztonsági őr verzióját is!"

Szerinted tud írni? Az egyetlen, nemhogy író-, de egyéb szerszám, ami jól áll a kezükben, az a kőbalta.

Vision 2011.09.05. 13:23:01

A 9 beengedett emberből egynek sem volt annyi esze, hogy rögtön tiplizzenek az első felszólításra? Érdekes, de nekem eszembe sem jutna hegyomlás méretű orkokkal vitatkozni. Sőt, pont 2 napja tettek nekem egy nagy szívességet (hazavittem egy részeg ismerőst, utána visszaengedtek, nem kellett újra beugrót fizetnem). Csak normálisan kell viselkedni, talán ez a titka a dolognak? :)

Persze mindez nem mentség az orrbetörésre, csak a megelőzés pofonegyszerű módszerére akartam rávilágítani.

Ja, és a biztonsági személyzet vallomására is kíváncsi lennék, hátha ők másként látták a dolgokat.

intruderjani 2011.09.05. 13:23:29

Sántít a sztori nagyon. Én is elolvasnám a szekus(ok) verzióját is...

Alikam 2011.09.05. 13:24:44

@I.C.ram: szerintem a két példád közül mindkettő túlzás. Az se jó, hogy ha túl agresszív - mint írtam én sem pártolom az orrtörést -, de az se, ha túl kedves. Azért a taxi-hívás is kicsit túlzás, ha csak tényleg nem olyan elit-helyről van szó, ahol az átlag vendég több tízezer forintot ott hagy.

Bár én úgy hiszem, inni is lehet olyan mértékkel - legalábbis nekem mindig sikerül - hogy még tudatában vagy annak, hogy mit csinálsz vagy mondasz és akkor azért megkíméled magadat pár kellemetlen helyzettől.

gaffel 2011.09.05. 13:25:13

az a baj a holdudvarral, hogy sok biztonagi szolgalaton kivuli rendor. ezert basznak az egeszre a rendorok.

Silvien 2011.09.05. 13:26:33

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Ahogy észrevettem, kb. 3 év múlva lesz tárgyalás, majd ha kiderül ki a hunyó, kap 100.000 HUF pénzbírságot, meg egy ejnye-benyét. Ismerősömnek részeg állatok törték szilánkosra az arcát, állát, stb. Az egyik 30, a másik 50,a harmadik 100-at kell kifizessen. Ja, hozzáteszem, részletre. Szépen vagyunk, mi?!

Alikam 2011.09.05. 13:27:35

@különvélemény: ez is butaság, mert lehet meg se rebben, de ha nem úgy pislogsz ahogy ő jónak tartja, akkor felpakol a motorháztetőre se perc alatt. Meg amúgy is, minek küldenéd el a kurva anyjába?

VDaNi 2011.09.05. 13:28:30

Érdekes belém még sosem kötöttek belém, pedig nem egyszer eléggé szétcsúszva érkezek meg a diszkókba, haverokkal, csajokkal vegyesen általában. Mondjuk én utána bent is szépen fogyasztok és ez általában rá is van "írva" a társaságra :D

neszórakozzunk 2011.09.05. 13:30:00

Nem csak az orrát törték be, azt írja, hogy az arccsontja is eltörött. Ezt csak egy plasztikai sebész tudja helyre rakni rendesen. 0,5-1MFt. Ezt valami vajon indokolta?

Santer 2011.09.05. 13:31:26

Gyakd a rendőrt ahol éred.

és ne fizess adót, a sok kollaboráns gecit a te pénzedből fizetik ráadásul.

Champion of Capua 2011.09.05. 13:31:47

Még a szájkarate - fázisban ki kellett volna hivatni vmi manager-félét, 2 mondatban vázolni a szitut, majd szépen látványosan elvonulni a 10 fős társasággal máshova. Nem hiszem, hogy megdícsérnék a szekuritis csávót, ha bukik a hely egy kb. min. 20 - 25 ezres fogyasztást. (Feltéve, hogy valóban ok nélkül kötekedett a bizti őr)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2011.09.05. 13:35:26

A 90-es években jellemzőbb volt ez a hozzáállás, már jó régen nem láttam ilyet... A kidobók azért kidobók, és nem pedig bokszolók, mert nem szétverik a pofádat, hanem megfognak szépen, és kiraknak úgy, hogy a hajad szála se görbül. Ettől eltérő bánásmód nem tesz jót az üzletnek hosszútávon.
Persze a kidobó is ember, és ha egy nagyon idegesítő köcsög pattog, akkor egy tenyeres befigyelhet (amúgy sanszos hogy ez a gyerek ez a kategória volt) de szilánkosra törni egy seggrészeg ember arcát, azbizony nem sok sportértékkel bír...

Klitoriszkeresö 2011.09.05. 13:36:33

Ütni vágni a baszott bisztonságiakat. Rohadt szarfaszú szteroidosagyu köcsögök.

A férfiasságát már elvitték a szerek, ezért a normálistól eltérö modón szerez kielégülést: 1- üt, 2 müszak után sutyiba seggbekuratja magát egy homoprostival.

Ennyi.

pákozdy 2011.09.05. 13:38:53

Biztos fordul elő ilyen, de azért nem ennyire egyszerű...
1. Az 1 óra levegőzés nem azért kellett volna, mert az osztálytárs segg részegen akart bemenni, utána meg pofázott, hogy nem engedik be?
2. Ha valaki 60 kilós, ne ugasson a 120+ kilós biztonságiakkal, mert hamar leütik.
3. A biztonsági őr alapvetően állat, unalmas a munkája, és primitívsége miatt várja a "balhét" hogy "intézkedhessen". Nem kell náluk kihúzni a gyufát.

különvélemény 2011.09.05. 13:45:07

@Alikam: "akkor felpakol a motorháztetőre se perc alat"

Így van, de nem üt arcon ököllel, ezt egyetlen értelmes bíróságon sem tudná kimagyarázni.

Nem úgy mint nálunk, ahol helyénvaló dolog földön magzatpózban fekvő embert viperával ütni.

Apafarkas 2011.09.05. 13:46:34

@KaPé: Ne haragudj, de mi lehet az az apróság a mai magyar jogrend szerint, ami miatt valakinek el lehet törni az orrát?

neszórakozzunk 2011.09.05. 13:48:48

Elég durva a történet, könnyen lehet, hogy be volt tépve az őr, hogy bírja az esti műszakot. Igazából meg is ölhette volna a srácot. Én oda nem fogok menni, okos ember a más kárán...

plb 2011.09.05. 13:49:18

Aki a Holdudvarba megy, az ne csodálkozzon, ha szétverik az orrát. Néhány cég foglalkozik angol fiatalok budapesti legénybúcsú-szervezésével. Ezeknek a cégeknek vannak ajánlott szórakozóhelyeik. Na a Holdudvar nincs a listán. Nem véletlenül.

frezenstein 2011.09.05. 13:51:23

Ne igyatok, füvezzetek és akkor a biztonsági őrt a testvéreddé fogadod, mert amennyire szereted őt is és az egész emberiséget ez természetes befüvezett állapotban.

Moan 2011.09.05. 14:02:28

Na majdnem ilyen sztorim nekem is van. Fesztivál.. három napig iszunk...kivéve az utolsó nap én, mert én voltam a sofőr. Így tök józanul lődörögtem az amúgy makulátlanul beállt haverommal és a csajainkkal... Áll a haver egy hambival a kezében, dülöngélve. Jött egy autó és a biztonsági ráüvölt a haverra, hogy húzzon arrébb és jót taszajt rajta... A haver meg azt sem tudta hol van. "Ne lökdöss már köcsög." Ennyit szólt...Azonnal leütötték és vitték ki. Mondom odamegyek azért szólok, hogy ezt nem kéne. Erre elkezdenek engem is rángatni. A pólom elszakadt. Na mert ugyeén voltam a józan azonnal elővettem a konszolidált arcomat és kedves hangon közöltem: Most elmegyünk látleletet venni, majd a rendőrségen egy feljelentést teszünk. De kérem hívja ide a főnökét. Na főnök odajött...Meg egy csomó ork.. fenyegettek. No én felvázoltam a tényállást és jeleztem, hogy itt bizony komoly eljárást fogunk indíttatni, stb, stb. Rájöttek, hogy én aztán tényleg nem vagyok részeg és tök komolyan beszélek. Mentünk is az orvoshoz. :) Na a főnök meg az egéz banda olyan mézesmázos lett...simán visszakísértek a buliba és jó szórakozást kívántak.
A vicc az egészben, hogy persze minden feszten ott voltunk mint mindig, így a következőn megismert a főnök, jött oda, hozta a beosztottat (eltelt vagy egy hónap) és bocsánatot kértek. Mi mosolyogtunk, dumáltunk velük egyet és mentünk tovább. :) Aztán még párszor találkoztunk, egyszer még egy söre is meghívtak. :)

isti77 2011.09.05. 14:08:43

@bájgúnár: én meg az igazat, mert az szerintem valahol félúton lenne a biztonsági őr verziója, és a fenti poszt között.

mqqq 2011.09.05. 14:10:10

@Moan: Gratulálok az új barátaidhoz! :)

herrr 2011.09.05. 14:10:45

Köszönöm a válaszokat!

Hamarosan jön egy kisebb pontosítás, habár teljesen fölösleges mert aki már az elején elveszett a részletekben, attól nem hinném, hogy érdemi segítséget kaphatnánk.
De ha tévedek, akkor elnézést.
A tanúvallomás már megvolt.

üdv,

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.09.05. 14:14:52

"Csak úgy", minden ok nélkül verték meg? Ez azért nehezen hihető. :(

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.09.05. 14:16:32

Nem verhetett volna az őr - már ha egyáltalán megtörtént ez az eset -, DE nehezen tudom elhinni, hogy minden előzmény nélkül verni kezdték a levélírót.

Armbar 2011.09.05. 14:17:04

hehe nem jártatok a titanic401-en akkor tudnátok mi a régi rend :D
a "dudva portája elég tré volt még pár éve, gondolom nem változott, mert a mignonban ugyanazok az arcok vannak a többi évszakban - ugyanaz az üzemeltetés. sőt a csóró WB-nek is ugyanaz volt...
gyanítom melyik portás lehetett, van egy fiatalabb kis gyúrós gyerek akivel nekem is volt már ott szóváltásom, szerencsére nem volt komoly, de érezhető volt a túlzott befeszülés részéről.
amúgy meg mignonban teljesen normálisan köszönt-viselkedett mostanában. fasz tudja.
részeg embert meg csak tenyérrel szabad nyakonvágni, alapszabály

Vision 2011.09.05. 14:17:42

@plb: Az olcsón kapható hazai partipicsákra építő angol cégek véleménye azért pont ne legyen már releváns, kösz! :)

@különvélemény: www.youtube.com/watch?v=OzFEY8u1rRw Odaát minden jobb, igaz? Köszönjük Emese!

Moan 2011.09.05. 14:18:39

@mqqq:

Nincs ezzel gond. Emberek ők is. Hibáznak...Elismerték majd bocsánatot kértek. Ez akkor is tiszteletre méltó, ha amúgy nem IQ bajnok egyik sem. Bár a főnök értelmes volt.
Egyébiránt ez még nálam nem barátság. Nálad egy sör és pár szóvirág már az? :)

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.09.05. 14:20:03

Gondolom, hogy készült látlelet. 8 napon túl gyógyuló sérülésről van szó, ha jól értem. Rendőrségi feljelentés is történhetett. Ki fogják vizsgálni az ügyet, aztán majd eljut - ha eljut - a bíróságra az ügy. Ha ott elmarasztalják majd a tetteseket, akkor lehet polgári peres eljárásban majd követelni tőlük "kártérítést" is.

mqqq 2011.09.05. 14:23:09

@Moan: mókázom csupán (;

the_line 2011.09.05. 14:23:40

Elvileg ilyenért a büntetőeljárás azonnal megindul, ügyvéd kell, hogy el se tudják tussolni, és kártérítést is követelhetsz. Persze az a legjobb, ha már megvan az elkövető, mert ezek a biztonsági cégek gyakran feketén, minden nyom nélkül alkalmaznak embereket, vagy ha be is jelentett, nehéz utólag kideríteni, hogy ki is volt ott akkor...

Egyébként a Holdudvarban pont néhány hete rúgták szét az egyik haverom arcát a biztonságiak. Ő nem ivott aznap este, épp ment haza, amikor nekiestek. Összekeverték őt egy balhés arccal, mint utólag mondták. Jó látni, hogy a módszerek nem változtak egy pár hétre sem.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.09.05. 14:24:56

Azért érdekes, hogy a levélírónak mindenkivel gondja van/volt. A bizti őrök verték, a mentősök késtek, a rendőrök "le se sz.rták"

Moan 2011.09.05. 14:25:37

Amúgy minél jobban ki van gyúrva valaki és minél agresszívabb, annál jobban fél. :)
Ezt a komplexust így szokták ellensúlyozni. :)

Jaj mekkora volt most ezen a Népligetes bulin. :) Kigyúrt arc próbál csajozni. :) Nagyon tré módon adta elő. :) Két sör két csajnak.. valami has duma.. A csajok meg azt sem tudták hogy meneküljenek el. :) (Mi meg álltunk a haverokkal és rötyögtünk a srácon.) Na a sör nem kellett a srác meg ment pislantani...Leteszi a sört a járdára. A csajok azonnal elhúztak, ahogy a srác hátat fordított, egy járókelő meg lenyúlta gazdátlan söröket. :) Odajön a srác: "Láttad ugye, hogy a csajok elvitték a sörömet?" Mondom én azt láttam, hogy egy járókelő vitte el a sörödet. :) "Merre ment,? Keressük meg!" Mondom : "Haggyá má', majd biztos itt futkosok valaki után." :) Erre ő "Na de az igazságért...Meg Te is látom harcos vagy, menjünk már, kapjuk el." :) Mondom erre: "Az Isten áldjon meg egy sörért nem harcolok, vegyél egy másikat és hagyd a picsába." :) Aztán végül hagyta. :) Rárepült egy következő csajra. :)

Csigorin 2011.09.05. 14:25:53

Faszt kerdezget? Megmondtak hogy nem es kesz. Ilyenkor nem ellenallni kell meg kotekedni hanem odebbmenni.
Felszolitasnak nem tett eleget, tamadolag lepett fel, az or nyugodtan mondhatja hogy ratamadt es ellenallt, egyszer jogod van visszautni. Sot, az a torveny hogy ha mentheto felindulasbol leped tul az onvedelemhez szukseges merteket (marpedig egybehangzoan azt fogjak vallani hogy hirtelen ratamadt az orre) akkor nem is vagy buntetheto.

Legkozelebb nem visszapofazni hanem tudomasul venni amit mondanak.

Pattogos kis kotsog.

KaPé 2011.09.05. 14:26:00

@Apafarkas: Jogilag nyilván semmi. Amúgy meg rengeteg dolog miatt.

csak néha benézek ha marhaságot látok 2011.09.05. 14:26:28

@neszórakozzunk: na ez az amit egy plasztikai sebész soha nem tud jól helyre rakni, ehhez szájsebész kell, lemezek csavarok meg szakképzettség.
a történet meg nevetséges, soha nem műtenek arccsontot éjszaka, max kitamponálják az orrát, oszt pár nap múlva meglemezelik ha szükséges az arccsontot. annak meg akinek nem esik le, hogy testi sértés egyenlő rendőrségi feljelentés, műtét egyenlő kártérítés az menjen vissza kapálni mert nem a városba való

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.09.05. 14:28:55

Azért arról is lehetne beszélni, hogy a szórakozóhelyek egyes vendégei mennyire ki tudnak vetkőzni önmagukból.

mqqq 2011.09.05. 14:33:22

A témához is hozzászólva, elég gyakran megfordulok hasonló szórakozóhelyen (bár ott az orkoknak kötelező a nyelvtudás és az érettségi), és meg kell hogy mondjam: 10 esetből 9-szer a vendég a kötekedő, 'kihaénnem' típusú faszjancsi, aki a vélt jogaival tisztában van, de a valós kötelezettségeivel rohadtul nem.

Szóval a történet nem kerek.

Moan 2011.09.05. 14:33:29

@EdinaEdina:

Jaja.. sajnos az alkohol mindenkiből kihozza az alap karakterét... Pl. az egyik haverom ha iszik hihetetlen agresszív lesz... Nagyon nehéz vele ilyenkor. Az az egy szerencsénk van ha együtt megyünk valahová, hogy nagy darab.. így ha beszól egy biztonságiak, nem igazán szokták orron verni... Amúgy nagyon tudok haragudni rá ilyenkor... Tök kellemetlen helyzeteket okoz... Leginkább azért, mert én meg kifejezetten békés arc vagyok. :) Így többnyire sokat kell rá figyelnem, hogy nehogy valami otári balhét robbantson ki valahol. :)

Állítsuk meg a ......... 2011.09.05. 14:34:50

www.belgaetterem.hu/

Na engem ez a hely zavar, de nagyon.
A maffiózós aranykéz utcai boross family egyik tagjáé a becsületsüllyesztő, ott a főtér közelében adnak este 8-kor koncertet, az utcán sétáló fülét sértő zajokkal.
Az is érdekelne, hogy délután 4-kor miért álldogállnak rendőrök a bejáratánál, talán védelem alatt áll a csehó?
Odajár kósa piálni?

Homeoffice 2011.09.05. 14:35:05

@EdinaEdina:

Így van.
Másrészt vegyük számításba azt is, hogy a biztonságiaknak ki kell szűrniük a nem "buliképes" arcokat is.
Vélhetően takony részegnek tünt a figura. (Gondolták egy óra szellőzés segít).

A világ 2011.09.05. 14:37:17

"...a 10 méterrel odébb italozó,részeg ork banda, akiket utánunk simán beengedtek."

Nem lehet, hogy a sötét, és az elfogyasztott törkölypálinka hatására a posztolóék az orkbandától kértek bebocsátást, és a valódi biztonsági őröket nézték orkoknak? :)

Állítsuk meg a ......... 2011.09.05. 14:39:17

Egyébként az is érdekelne, hogy miért őríz 10 seggarcú idióta egy kocsmát?
Talán elszámolási vitájuk van a maffiával?
Mert volt már olyan, hogy hetekig kommandósok őriztek egy üzletet, mert a maffiózók(mint pl boross) rájuk akartak mászni.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.09.05. 14:43:04

Egyébként honnan tudjátok, hogy biztonsági őr volt? Láttátok a vagyonőri igazolványát, a kamarai tagsági igazolványát? Kidobó lehetsz ezen papírok nélkül is, biztonsági őr nem.

mqqq 2011.09.05. 14:49:53

@EdinaEdina: portások ezek mindenhol, névileg.

demján marley 2011.09.05. 14:52:46

@különvélemény: viccelsz, ugye? :D amcsi rendőr minimum tasert tol a homlokodba, de lehet, hogy nyomorékká ver vagy lelő. najó, ha fehér vagy és minimum középosztálybeli, kicsit jobbak az esélyeid, de az usa mindenképp a lehető legrosszabb példa, ha kulturált rendőrökről van szó.

Alikam 2011.09.05. 14:53:01

@EdinaEdina: a szórakozóhelyek többségének az állapota ilyen szempontból a béka segge alatt van. Olyan arcokat engednek, hogy látszik rajta, szét van csúszva, össze-vissza dülöngél, mindenkinek nekimegy, ugrál, majomkodik, de ahogy észre vettem csak a kapuig nézik az embereke,t ha bent vagy akkor már nem nagyon akarnak kirakni ha csak nem balhézol. Mondjuk láttam már ilyet is nem egyszer, hogy úgy rángatták ki a csórikámat, de ott már valóban tettlegesség volt.

ritmikus csimpifon 2011.09.05. 14:58:32

Mi múltkor Romkertben voltunk (Erzsébet híd budai hídfő), ott szó szerint kibasztak a buli végén mindenkit, de olyan tahóparaszt módon, hogy elámultam. Mivel volt már bennem elég sok, kicsit vitatkoztam a portással, hogy miért így kell végetérnie,de haverok szóltak, hogy nem kéne, így abbahagytam a vitát.

Ott még a vécésnéni is egy óriási bunkó volt. Utálom az ilyen helyeket. Ja, és én barom persze otthagytam jópár tízezret. De minek... Szar, lehúzós helyek. Egyszerűbb, ha az ember vagy otthon, vagy havernál bulizik, minthogy szétverjék a fejét és/vagy hülyére vegyék, mint ezek a maffiás pénzgyárak.

cannist 2011.09.05. 15:04:12

Látlelet, majd feljelentés súlyos testi sértésért. (biztos, hogy 8 napon túl gyógyul...)

G_P 2011.09.05. 15:06:08

@ritmikus csimpifon:

Jól beszélsz. A pesti éjszaka már rég megromlott ilyen téren. Én teljesen áttértem a kényelmes, haveroknál vagy otthon való iszogatása-eszegetésre-hangos zenehallgatásra, na meg a vidéki is balatoni telekbulik is sokkal megnyugtatóbbak, nem kell tartani mindenféle kopasz vadállattól közben.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.09.05. 15:14:53

@ritmikus csimpifon: Ha egy törékeny, gyámoltalan nő lenne a vécésnéni, akkor megennék a kedves önmagukból kivetkőzött éjszakai mulatozó vendégek.
És ha az éjszakai szórakozóhelyek ajtajában nyeszlett portások álldogálnának elsodorná a részeg csorda. (Amilyen a vendégkör ahhoz igazodik a kiszolgáló ill. biztonsági személyzet.)

f.i.n.g 2011.09.05. 15:19:22

Meglehetősen harmatos a sztori, mindenki szar, a biztonsági emberek, a mentősök ,a rendőrök, csak ő a jófiú és áldozat egyben.
Csodálkozom ,hogy a pincérekkel nem volt gondja, nem kevés dolog hiányzik a levélből, de úgy látszik azt nem akarta megosztani senkivel, talán jó oka volt rá.

tiborc2008 2011.09.05. 15:21:17

Lehet, hogy harmatos a sztori, de itt Szenny MáFia országában és a nyomorult maffiacsicska tetü rendőrök országában ettől még bármi megtörténhet.

Démonmac1 2011.09.05. 15:22:32

@tiborc2008: meg bizony, ne mozdulj, már mennek érted:)

Sátán meg a Jocó 2011.09.05. 15:26:37

Marha egyszerű:
1. úgy kell kihívni a rendőrt, hogy "itten kéremszépen gárdistákok a kidobók" - rögtön jön a fél ország droidállománya beöltözve (csak bizonyos esetekben van pénz, paripa, fegyver, ugye)

2. az ork bandát beengedik, mert nekik van egy sereg mohácsiviktória-féle szarkev... izé, jogvédője, nektek nincs, hisz kik vagytok ti, egyszerű fehér állampolgárok, nektek kuss.

johevi 2011.09.05. 15:27:16

Minden mobilon beszélgetés előtt/alatt be lehet kapcsolni a hangrögzítést. Az időpont és a beszélgetés tartalma miatt bármikor jól jöhet.

csibra 2011.09.05. 15:37:02

Ha nem jön a rendőr, meg lehet próbálni a klasszikus megoldást: beszólni mégegyszer, hogy már nem kell jönni, közben lelőttem a szekust, akkor biztos ott lesznek 2 percen belül :) Amúgy sok rendőr - függetlenül attól, hogy nem szabad - szabadidejében szekus, így természetesen egymást nem akarják piszkálni, hogy miért töri be az egyszeri szórakozó orrát.

Mazlee 2011.09.05. 15:45:48

@G_P: abszolút egyetértek!

szarni a budapesti iccakai életre!

pástétom 2011.09.05. 15:49:13

A biztonsági cégek tele vannak leszerelt rendőrökkel.

Karipapa01 2011.09.05. 15:54:03

Nem vagyok tini! sőt duplán sem. És nem vagyok olyan szerencsés, hogy az életem folyamán bármilyen "ork", legyen közlekedési ellenőr, kidobólegény,stb. belémkötött volna. Két érdekes esetet tudnék elmesélni:
1. pár éve két barátommal szerettünk volna bejutni egy rendezvényre, kissé "előmelegítve", nem nagyon. A biztonsági annyit jegyzett meg, hogy "remélem nem lesz baj fiúk, mert kibaszlak benneteket". Nem volt baj.
2. ugyanúgy egy rendezvényen a bejáratnál tébláboltam (szín józanul!), amikor a fiamnál is fiatalabb biztonsági odaszólt: most vagy be, vagy ki bazmeg!. Én mondtam, hogy be, erre finoman betolt és közben azt mondta, hogy "sorry".
Ezek után természetesen nem tudok érdemben hozzászólni.

DanZi 2011.09.05. 15:57:46

@Alf: Az a baj, hogy ha nem mész oda szórakozni, ahol köcsögök a biztonságiak, akkor az országban kb sehova nem mész szórakozni... :S szomorú, de rohamosan fogyni fognak a szórakozóhelyek, ahova elmehetsz :S

tiborc2008 2011.09.05. 15:58:09

@f.i.n.g:
Semmi változás, vert engem már kádárjani ávós zsernyákja is...

fezoGT 2011.09.05. 16:08:35

@G_P: azért ebbe kicsit belekötnék, igenis vannak még normális helyek BP-n, normális arcokkal ahol még jó buli is van. Ugyanúgy elektronikus zene szól, de nem ugyanaz a 4-5 ember nyomja egész évben a csapból is folyó mainstreamet. Valamint párszáz helyett inkább párezer a beugró, tehát a sittes-balhés közönség eleve távol marad.

Lehet így is csinálni...

Karipapa01 2011.09.05. 16:16:23

@tiborc2008: Szegény tiborc2008! Hány éves vagy?

Z.K. 2011.09.05. 16:21:38

A Holdudvarban dolgozom nyaranként (pultban), nem a legjobb cimboráim a portások, DE:
- aki a vendégeket fogadja, nem szekuritis, hanem egy diplomás host
- munkaidőben józan (nyilván)
- a részletekről megkérdeztem:
1.tök részeg, üvegelhajigálós hangulatban
érkezett a srác, a hely előtt centikkel piázgattak a társasággal
2. emiatt természetesen ő nem lett beengedve, csak a józanabb barátai
3. a srác azonnal agresszívan reagált, mire(a részeg fiú barátnője közvetítését is igénybe véve) kérte a host, hogy távozzon, higgadjon le.
4. a srác gyors léptekkel a host felé indult, és le akarta fejelni!!!, mire az ellökte őt
5. a kidobók innentől avatkoztak be. azt tették, amit a Balkánon ilyenkor tenni szoktak az ilyen munkakörben dolgozó nyomorultak.
Ennyi. Mind a Holdudvar védelmében, mind az igazság kedvéért ezt le akartam írni. Egyébként nyomozás indult az ügyben. Kíváncsi vagyok, hogy a végeredményről ki fog beszámolni majd?

G_P 2011.09.05. 16:22:45

@vidifan:

A Kollektívára tökéletesen illik, amit leírsz, vannak még normális arcok meg helyek. De nem sok.

ketroot 2011.09.05. 16:26:03

@Karipapa01:

Anno nálam is volt olyan, hogy józanul mentem be, fizettem a belépőt és kérdezték a biztonságiak, hogy "de ugye nem lesz gond bent?" és szabályosan győzködtem őket, hogy nem, miért lenne? Egyébként nem vagyok egy tagbaszakadt állat, agresszív sem vagyok fejre... (bár mások szerint igen)

fezoGT 2011.09.05. 16:26:48

Sztem itt hiányzik a sztoriból vmi. Most vagy satu részeg volt a haverod ami kicsit hihető is az 1 órás delay miatt, vagy pedig volt már ott "dolga" korábban (ezt persze nem kötötte az orrotokra) és véletlenül kiszúrta a troll. Utóbbira persze kicsi az esély, sötétben-félhomályban minden ember egyforma :)

ketroot 2011.09.05. 16:29:49

Ja, amúgy a Singben volt még Szegeden pár éve, hogy fizettem volna be a belépőt és közölték, hogy nekem erre nem lesz szükségem, mert nem vagyok abban az állapotban. Vagyis satu részeg voltam, tény. Eltettem a pénzt és elköszöntem, volt annyi eszem, aztán valahogy hazajutottam.

Karipapa01 2011.09.05. 16:31:54

@Z.K.: Jé!! Így már teljesen más a leányzó fekvése! De mindegy, a biztonságiak is azt szeretnék, ha ugyanazért a pénzért csak ácsorognának, túrnák az orrukat és vakarnák a töküket. De a példa szerint ez így nem megy. Talán jobb lett volna, ha az illető egy kicsinykét pihent volna (a biztonsági tanácsa szerint), akkor most nem reagálnánk erre a posztra és lehet, hogy mindenki elégedett lenne.

fezoGT 2011.09.05. 16:38:12

@G_P: A38, Merlin, Cinema Hall...nálam jelenleg ezek a kedvencek (utóbbi ráadásul füstmentes). Néha kuriózumnak számító estéket bírnak leszervezni és úgy néz ki működik is a dolog.

Karipapa01 2011.09.05. 16:39:11

@ketroot: Persze! Ezek az emberek ott felfokozott idegállapotban mindenért majréznak mert ha probléma van, öket veszik elő elsősorban. Meg kell érteni és különösen akkor, ha még a jóindulat is bennük van: "Neked vissza kel jönnöd 1 óra múlva. Addig nem mehetsz be!"
Egy órát adtak a lenyugvásra. Mi kell még?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.05. 16:49:41

@KaPé:
@Dmarci: nincs olyan ok parasztok, ami miatt szet lehetr verni egy ember arcat
de hat latom, nektek igy jo@bájgúnár: neked is szol

jogallamban 5 perc alatt kint van a rendor

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2011.09.05. 16:52:45

@Z.K.: aha. azt honnan lehet tudni, hogy valaki le akar fejelni?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.05. 16:54:11

@Z.K.: ne keverd bele a Balkant
ez tipikusan magyar story

Karipapa01 2011.09.05. 16:54:21

@hagyma: Mikor szerettél volna bemenni egy magyar szórakozóhelyre? Téged is inzultáltak? Vagy csak az észt osztod? Szerintem jobb, ha ebben a témában eldugulsz!

Karipapa01 2011.09.05. 16:58:48

@mcs: Onnan, hogy Úgy csinál. Egyébként honnan tudjuk, hogy valaki le akar lőni, meg akar kúrni, fel akarja gyújtani a házunkat? Jó kérdés!

A világ 2011.09.05. 16:59:33

@Z.K.: Ha csak a fele is igaz annak, amit leírtál, akkor senki :D

Netuddki. 2011.09.05. 17:06:17

Hát az elején elég érdekes hozzászólások vannak.

1. Mijen jogon szórakozik egy bizt. őr a vendéggel? Ha alapos indoka van rá akkor miért nem mondja meg, hogy "teltház van", "sokat ittál", stb., normális hangnemben.

2. Ha a vendég tovább kekeckedik, akkor rendőrt hív.

3. Mi az, hogy egy szórakozóhely "bizt. emberei" elvernek egy vendéget?

4. Mi az, hogy nem megy ki a rendőrség?

Karipapa01 2011.09.05. 17:17:20

@kovi1970: Hát persze: egy-két bebaszottt vendég miatt mindig hívjuk a rendőrséget. Én (a többi sorstársammal együtt) majd fizetem! Azért van a biztonsági szolgálat, hogy a hasonló problémák esetén ne kelljen rendőrt hivni, ezt az üzemeltető saját hatáskörében, saját pénzén megoldja. Ha minden szórakozóhelyi vita miatt kiszállna a rendőrség, kevés lenne a havi fizetésem arra, hogy ezt finanszírozzam! Egyébként is: ha nem akarnak beengedni, kell keresni egy másik helyet, ahová beengednek! Kurva egyszerű!

Karipapa01 2011.09.05. 17:18:24

@mcs: "aha, bizonyára."
Mármint mi bizonyára?

velorex-vezető 2011.09.05. 17:23:20

Talán még emlékeztek a Simon Tibor ügyre. Részeg is volt, agresszív is volt, de hamar átlátta a helyzetet és menekülőre fogta. A biztonságiak üldözték és szabályosan agyonverték, pedig az életéért könyörgött.
A szekusok közül kettő szabadnapos rebiszes barom volt. És még annyit, hogy bár agyonvertek egy már védekezésre képtelen embert, már mindegyikük szabadlábon van.

Droidfigyelő (törölt) 2011.09.05. 17:26:11

@Karipapa01:

Én még nem láttam majrézó biztonsági embert. Halál nyugodtan szokták elintézni a dolgokat, pl. a verést, akár indokolt, akár nem.

Egyébként pedig teljesen függetlenül attól, részeg volt-e a delikvens, alapból nem verjük szét a fejét senkinek. Ez egy tanulságos megoldás, bár Bp-n elég elképzelhetetlen: www.youtube.com/watch?v=yWfetF1jCO4

Karipapa01 2011.09.05. 17:27:50

@velorex-vezető: Persze, ez így van, ahogy leírtad! Viszont ebből akarsz következtetni Magyarország összes szórakozóhelyének összes biztonsági emberére?

Karipapa01 2011.09.05. 17:33:16

@Droidfigyelő: Igazad van: a biztonsági embereknek ilyenkor el kellene magyarázni az agresszív vendégnek a jogait és kötelességeit felhívva a figyelmét arra, hogy a viselkedése hatóssági eljárást vonhat maga után! Erre a rokkant Kati néni is alkalmas lenne, én sem tudom, hogy minek ide biztonsági szolgálat.

NAS 2011.09.05. 17:34:04

Az éjszakai életben feljelentgetni??? Hehe, nagyon jó vicc! Ha a jogaiddal akarsz érvényesülni próbálkozz munkaidőben. Nem is értem, hogy miért hiszik egyesek, hogy az éjszakában részegen minden következmény nélkül lehet arcoskodni a biztonságiakkal? Vagy elfogadod az éjszaka szabályait, vagy maradj otthon Muzsika TV-t nézni.

A világ 2011.09.05. 17:34:07

@hagyma: "nincs olyan ok parasztok, ami miatt szet lehetr verni egy ember arcat"

Ezt gondold át még egyszer annak a függvényében, hogy egy olyan országból kommentelsz, ahol jó pár államban már azért is lelőhetsz valakit, mert a pázsitodra lépett engedély nélkül :D Jaj nem, bocsánat, az egy másik ország, nálatok azt hiszem kötelességed lefeküdni a földre, és kiszolgáltatni magadat valakinek, ha rád támad ;) :D

Karipapa01 2011.09.05. 17:48:13

Na persze, már megint egy külföldi jogvédő! Ezek honnan a picsából tudják, hogy mi van Magyarországon, elképzelésem sincs. Biztosan a New York Times-ból olvassák. Ott jó újságírók vannak!

Mr Garrison 2011.09.05. 18:06:43

aki holdudvarba megy bulizni az sikeres ember nem lehet.

amúgy ilyenkor miért nem mentek át egy másik helyre bulizni? a holdudvar meg szarjon sünit...

Dmarci 2011.09.05. 18:07:00

Azt sem értem, hogy minek púposkodik a srác, nem is őt verték meg, hanem a haverját, aki lehet, hogy nem is akar az egészből ügyet csinálni, mert időközben rájött, hogy ő volt a hülye, ő meg telefonálgat a rendőrségre, meg ide írogat, és kártérítést akar. Milyen alapon ugrál?

popocatepetl 2011.09.05. 18:08:03

@pástétom: "A biztonsági cégek tele vannak leszerelt rendőrökkel"

Korengedményes nyugdíjasokkal.

Karipapa01 2011.09.05. 18:15:10

@popocatepetl: És most neked nem mindegy, hogy kivel?

popocatepetl 2011.09.05. 18:21:12

@Karipapa01: Nem mindegy. Inkább verjen meg egy életerős fiatalember, mint szégyenszemre egy megfáradt nyugdíjas.

Karipapa01 2011.09.05. 18:32:15

@popocatepetl: Ha téged egy megfáradt nyugdíjas megver, a te dolgod. De: nem tudom milyen pofát vágnál, ha egy hasonló helyre elmennél (kulturáltan) szórakozni és egy vadidegen részeg megcsöcsölné a feleséged. Ha nem vagy agresszív, valószínüleg a biztonságiakat hibáztatnád: hogy engedhettek be egy ilyen embert! Függetlenül attól, hogy a biztonsági nyugger-e, vagy sem. Nem tökmindegy kicsoda? A lényeg, hogy biztosítsa a te felhőtlen szórakozásodat. Na, ezek a kopasz nyugger faszok ezen vannak!

xenuka 2011.09.05. 18:41:43

biztonsági őrt verni menő

vendéget verni nem menő

bájgúnár 2011.09.05. 18:47:30

@hagyma:
Emberitulajdonság/viselkedési forma/hogy a sértett ember pont a lényegét nemmondja el a történetnek vagy másként említi mint ahogy valójáan történt.Nó a bíróságok sem arra adnak amit az egyik fél állít.ezért illő megtudni a másiknak a verzíóját is.Jelen esetben előitéletes módon mondasz véleményt egy olyan embe történetére akit nemis ismersz de elhiszed amit mond.A "kopaszállat" véleményére már nemis vagy kiváncsi!Pontosan lemérhető rajtad a mai társadalom előitéletessége.Legyen az faji, politikai,kultúrális vélemény.

becsoccsent 2011.09.05. 18:48:05

jaj, oszinten remelem, hogy az itt a biztonsagi orkokat vedok is orrtoressel fogjak vegezni valamikor " csak ugy ".

xenuka 2011.09.05. 18:48:09

@Droidfigyelő:

Győrben láttam beszart biztonsági őrt a Dunába ugrani novemberben!

A másik őr alkarját egy kedves vendég úgy törte el, hogy kilátszott a csontja, mert az őr bebaszott egyet előtte a srácnak.

Karipapa01 2011.09.05. 18:52:52

@xenuka: Ez bemnne van a pakliban! Ellenben te sem szeretted volna, ha ugyanaz az ember miután bement, veled kötözködik UGYE?

Karipapa01 2011.09.05. 18:54:39

@becsoccsent: "jaj, oszinten remelem, hogy az itt a biztonsagi orkokat vedok is orrtoressel fogjak vegezni valamikor " csak ugy ". "
Már aki megérdemli!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.05. 19:40:22

@Karipapa01: hat eleg regen mentem, de nem inzultaltak, nekem jogom barmilyen temahoz hozzaszolni
@A világ: ebben az orszagban megvedhetem magam es a tulajdonomat, de nem jatszhatok rendort, ha biztonsagi or vagyok/hala egnek nem vagyok/ foleg nem verhetem orrba
ha tenyleg hozong feltartoztathatom es egtyidejuleg rendort hivhatok, bar legtobb helyen alapbol van rendor a szorakozohelyek elott ejjel
@bájgúnár: igen abbol indulok ki , hogy szilankosra tortek az orrat
innentol mas nemigen erdekel
profi biztonsagi or csapat ennelkul is meg tud fekezni valakit, aki talan duhong/ bar itt ugye errol sincs nagyon szo/ amig kierkezik a rendor
rajtam ne merj le semmit, de ha ugy gondolod egy rendezo dolga agyonverni valakit....
hat jo szorakozast

Alikam 2011.09.05. 19:50:46

@G_P: ja, neked megnyugtatóak a telekbulik, akik meg a szomszédságodban laknak, azok meg kiátkoznak téged. Tapasztaltam elég ilyen telekbulit és sajnos az esetek többségében az ottani társaságok egy idő után az ilyen kidobók szintjére süllyednek, észben meg kulturáltságban mindenképpen.

brummnarcisz 2011.09.05. 19:57:21

nem kedvelem a Holdudvart hétvégén és nem a "szekusok" miatt hanem a vendégek azon része miatt akiket mind jól pofán kéne vágni és kib.ni mint macskát szarni. szerintem a történet áldozata is egy ilyen kis seggfogdosós-pultnáltoladokodós-nagypofájú tini. sajnálom, hogy így tanítják jó modorra de ha máshogy nem megy...

Alikam 2011.09.05. 19:59:10

@velorex-vezető: halottról jót vagy semmit, de sajnos Simon Tibi sem volt az a szentlélek. Halottam én olyat megbízható forrásból, hogy a haverjaival ejtőzött egy X helyen - nem nevezem meg, tulaj az ismerősöm - és belekötöttek valami párocskába. Aztán a csávót kiráncigálták a csaj sipítozott, rendőrt hívott, de addigra úgy elverték a gyereket Simon Tibiék, hogy két méteres vércsík maradt az aszfalton.

GyuriBélaGéza 2011.09.05. 20:07:11

A fő problémám az volt hogy semmiféle dühöngés, zajkeltés, szeméremsértés nem történt...egyszeruen nem értettük hogy miért kell visszatartani.A külsőm nem szokott probléma lenni, nívósabb helyekre is be szoktak engedni anélkül hogy a betonba taposnák az arcom...teljesen indokolatlan volt a fellépés és nem is értem.Sokan írták hogy ez van mindig is lesznek ilyen primitív állatok...nem is csodálkozom.Viszont az hogy nem jön ki a rendőr bizonyos helyekre, sőt 15 méterre a helytől egyszeruen továbbhajt, akkor is ha szólnak neki az már kicsit félelmetes.Az egészségügyről ne is beszéljünk:D mindenféle fájdalomcsillapítás nélkül próbálkoztak helyrerakni az orromat...most muteni kell.De mindent leszarok csak rakjanak helyre hogy mehessek csajozni:D

Karipapa01 2011.09.05. 20:13:57

@hagyma: "hat eleg regen mentem, de nem inzultaltak, nekem jogom barmilyen temahoz hozzaszolni"
Úgy van! JOGOD VAN!!!

brummnarcisz 2011.09.05. 20:45:07

@Droidfigyelő: és te komolyan gondolod, hogy ez nem fake, akkor figyeld magad:)
gyanítom valami hasonló lehetett az eset:
www.youtube.com/watch?v=9AZScKNtlnk&feature=related

velorex-vezető 2011.09.05. 21:35:19

@Alikam: Tisztában voltam Simon Tibi karakterével, de akkor verték agyon, amikor már menekült, tehát nem önvédelemből. Hát amit leírtál az elég felháborító. Ezek szerint Isten nem ver bottal, legfeljebb viperával.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.05. 21:54:55

@Karipapa01: igy van
ahogy neked is
neked is teljes jogod baromsagokat irni, mivel az a velemenyed
mi a problemad?

Állítsuk meg a ......... 2011.09.06. 08:39:19

@Z.K.:
Elárulnád, hogy miért van 10 "portás" (seggarcú) egy kocsma ajtajában?
Elmondanád, hogy mit szólnál, ha neked is egyszer betörnék az orrodat ezek az izomagyúak?
Mi az, hogy biztonsági orknak nem lehet megmondani a magunkét?

mqqq 2011.09.06. 08:46:23

@pcr: A Holdudvar nem kocsma. Persze lehet hogy neked az és csak a Symbol több, mint egy kocsma, de az átlag az ilyet szórakozóhelynek tartja. És ha az átlag szórakozni akar, akkor a szórakozásukat védeni kell az azt elbaszó kisebbséggel szemben. A portások száma általában arányos a hely befogadó kapacitásával, és ez így van jól.

A többi, esettel kapcsolatos konkrétumot lehet vitatni vagy nem elhinni, de attól még a fentiek tények.

És lehet velük beszélgetni, mondjuk én nem járok a Holdudvarba, de számos más helyen dumáltam már portásokkal.

Állítsuk meg a ......... 2011.09.06. 09:44:31

@mqqq:
Nem jártam még ott és valószínű nem is fogok.
Ezek a zsúfolt, piálós, maffia által üzemeletett helyek számomra mindig csak kocsmák maradnak.

mqqq 2011.09.06. 09:47:35

@pcr: Nekem a kocsma egy kicsi, füstös hely, tele alkesszel. A Holdudvar egy (viszonylag) színvonalas szabadtéri(!) hely, ami az extrém időpontokat leszámítva egyáltalán nem zsúfolt és rohadt jó kaja is van, nappal is üzemel. Ha a tulajdonosi háttért nézed, ne menj sehova Pesten, csak házibuliba. Van akinek ez elég, van akinek többre is van igénye, nem vagyunk egyformák.

Állítsuk meg a ......... 2011.09.06. 09:51:37

@mqqq:
Nem járok kocsmákba.
Nincs rá igényem:)))
Főleg olyan helyekre nem, ahol 10 kidobóember fogad.
Házibuli?:))))

mqqq 2011.09.06. 10:21:19

@pcr: Nem fogad annyi, max 2-3, ha gond van, akkor jön max több. Azért gondolom abban egyetértünk, hogy egy helynek se érdeke elijeszteni azokat, akik később ott hagyják a pénzüket.

Havernak már jött jól a sok kidobó, amikor egy nagyobb cigány társaság kötött bele az 50 kg-s barátnőjébe. Oda kellett 4-5 ork, közben meg nyilván nem lehet szabadon hagyni a hely többi részét (bejáratot stb). Így valóban összejöhet a 10 fő.

Nézd olyan aspektusból is a dolgot, hogy pl a West-Balkán tragédia egyik okaként a kevés biztonsági embert jelölték meg. Akkor mégis, mitől lenne ideális az általad preferált 1-2 fő, vagy annyi se?

Jól van ez az egész hidd el, a régi, nagy helyek pontosan tudják, hogy mi kell a biztonságos szórakoztatáshoz, és egy-két túlkapást leszámítva működik a rendszer. A sok tajrészeg buliba menő meg jobb ha elfogadja, hogy ezek a helyek magánterületek és ha nem akarják, nem engedik be. Örüljön, hogy költheti máshol a pénzét.

A házibuliban egyetértünk, bár ott se minden oké (költségek elosztása, takarítás stb:)))

Droidfigyelő (törölt) 2011.09.06. 12:28:03

@brummnarcisz:
Ha kell, 24 órában figyeltetem magam:) de amit átküldtél, marhára nem fake. Elég nagy költségvetési produkció az, ahol a kaszkadőr ilyen profin nekizuhan a betonoszlopnak előre megtervezett módon. Ez nem 20 dollár napidíj. Ha arra gondolsz, hogy egy alkesz kapott 5 dolcsit, hogy jól megverjék, az lehet, de ebben az esetben is valódi a verés. Egyébként szerintem az se fake, amit én küldtem.

Sátán meg a Jocó 2011.09.06. 13:32:10

@johevi: kivéve Android, mert nem engedi, csak, ha ki van hangosítva a telefon. Vagy lemaradtam vmiről?

GyuriBélaGéza 2011.09.06. 15:09:54

@mqqq: Az egyetlen baj hogy a lényeget nem fogod fel...2-3 jön ha gond van de ebben az esetben semmiféle gond nem volt...Isten bocsássa meg hogy nem voltam színjózan péntek este egy szórakozóhelyre menet, de senkit nem bántottunk nem sértegettünk.Tudom hogy az ilyen forúmokon mindenki rozsomák és két hét méteres krokodilt húz a kezére úgy veszi ki a tepsit, de még így se értem hogy mondhatja erre valaki hogy jól mukodik a rendszer...elmegyek teljesen jó szándékkal egy helyre hogy költsem a pénzem és a mutoben kötök ki úgy hogy aki tette max röhög egyet a hasonló értelemmel bíró kollégákkal.Szívja csak a kólát percenként és üsse az anyját minden nap attól még nem lesz nagyobb a farka...

Droidfigyelő (törölt) 2011.09.06. 17:18:37

@xenuka:

Nem mondod, ez érdekes. Köszi az infót. A versenyző kemény gyerek lehetett, akit nem ismertek a beengedők. Márpedig ebben a szakmában (is) illik tudni, kivel lehet arcoskodni.

mqqq 2011.09.06. 23:07:56

@GyuriBélaGéza: Öregem, a stílusod alapján látatlanban is az orkoknak adok igazat.

GyuriBélaGéza 2011.09.07. 06:47:33

@mqqq: hála az égnek a te véleményed semmit nem számít...ahogy érzem az élet egyik területén sem:) egyébként hasonló csudajó dolgokat kívánok neked is mint ami velem történt:)

mqqq 2011.09.07. 07:22:32

@GyuriBélaGéza: Ezzel most egy pöppet mellényúltál :)

herrr 2011.09.07. 09:25:27

@mqqq:
Csak te kardoskodsz itt, ahogy olvasom a komikat.
Szerintem beépített hering vagy :D
Biztos megy valami pontverseny vagy sidebet, hogy ki gyűjt több hsz-t a legrövidebb idő alatt.
de most komolyan, nem unod?

mqqq 2011.09.07. 09:48:13

@herrr: A beépített tag max te, GyuriBélaGéza illetve a hasonló, furcsa módon a poszt megjelenése óta regisztráló, max 2-3 hozzászólással rendelkező egyének lehetnek, akik teljesen nyilvánvalóan a sértett barátai és ezáltal erősen elfogultak.

A magam ~1200 hozzászólásával és lassan 4 éves regisztrációmmal jó hígan leszarom, hogy kinek és minek hiszel engem, illetve hogy mennyire véled trollkodásnak a véleményem, ami úristen(!) más is lehet, mint a tietek. Ezzel a vitát részemről lezárom, majd a bíróság dönt, nektek meg további kellemes orrbabaszós estéket kívánok! :D

herrr 2011.09.07. 11:04:57

@mqqq:
Gratulálok az 1200 hsz-h ez :D
Van életed, családod az látszik. Biztos büszkék rád és a kommentjeidre.

"..., nektek meg további kellemes orrbabaszós estéket kívánok! :D "

Neked és a családodnak is.
Előbb utóbb te is megszívod valahogy és utána nem lesz ekkora arcod.
süti beállítások módosítása