Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Megoldódott Volánbusz ügy

2011. január 21. - zugügyvéd

Nem feltétlenül a Zugügyvéd poszt hatására, de a Volánbusz ügy megnyugtatóan megoldódott.

Kedves Zugügyvéd!

Mivel az általam korábban beküldött  probléma a Volánbusz jóvoltából megoldódott, kérem a bejegyzés törlését, vagy valamiféle helyreigazítás írását. Az ellenőrök nem a Volánbusz alkalmazottai voltak, hanem a Dunasecurity-é. A Volán sara csak a kétféle utazási feltételek és a buszvezető hiányos ellenőrzése, de a rosszhiszemű fél a Dunascurity alkalmazottai voltak. Nem szeretném a Volánbuszt befeketetíteni.

Üdv:

Ádám

 

 

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr1002602731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasmadar 2 2011.01.21. 18:08:38

Most akkór méltányosságból engedték el,vagy neked adtak igazat?!
Nem mind1!

2011.01.21. 18:30:59

@samadar 2: méltányosságból igazat adtak neki... :D
legalább úgy végződött, ahogy értelmeséknél kellene. ez is ritka.

anyadmajma 2011.01.23. 12:55:38

Igen ez ritka sajnos.
Viszont készíthet-e a volán nyilvántartást az ilyen esetekről belső használatra? Mármint hogy ez az első esete, oké, elengedjük. De mondjuk megnézik, és ez az utas kb. félévente-évente variál ilyesmikkel, akkor vélelmezik, hogy csaló, és büntetnek. Vagy ez is adatvédelmi állampolgári jogellenes?

Kenderice 2011.01.24. 15:07:15

"Az ellenőrök nem a Volánbusz alkalmazottai voltak, hanem a Dunasecurity-é."
Teljesen mindegy, mivel a volánbusz járatán, a volánbusz megbízásából dolgoztak, a volán felelőssége az egész.
Hogy hogyan rendezi le a problémát a két cég egymás között, az már nem az utas gondja, bármilyen panasz is van.

heliox 2011.01.28. 21:09:46

Nem lehet csaló. A csaló kért okoz. Ő nem okozott kárt. Kifizette azt a viteldíjat amit kellett.

anyadmajma 2011.01.29. 12:50:36

@heliox: Olvasd már el a kommenteket az előzményben is.
zugugyved.blog.hu/2011/01/18/jogos_buntetes_vagy_ertelmetlen_utazasi_feltetelek
Mintha ott többször is előfordulna, hogy jogilag mitől is minősül(hetne) csalónak a posztoló.
süti beállítások módosítása