Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Ki kell-e függeszteni a NENYI-t az iskolákban?

2010. szeptember 01. - zugügyvéd

A NENYI kifüggesztése ügyében jött az alábbi kérdés: a közoktatási intézmény államigazgatási szerv-e? A Zugügyvéd várja a jogszabályt, mikor írják elő a honvédségnél, hogy tisztelegni kelljen előtte, mint a zalaegerszegi Lenin szobornál anno. Igaz, ott vigyázzt is kellett verni mellé.

Tisztelt Zugügyvéd!

Iskolaigazgató vagyok. Az a kérdésem, hogy az önkormányzati fenntartású általános iskolában ki kell-e függeszteni a  Nemzeti Együttműködési Nyilatkozatot? Több szülő beígérte, hogy bepanaszol, mert az évnyitón nem találták az aulában a falon.

A jogszabályban ez áll, de szerintem az iskola nem államigazgatási szerv:

A központi államigazgatási szervek és területi, helyi szervei, valamint a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve, továbbá a Magyar Honvédség katonai szervezetei és a katonai igazgatás területi szervei (a továbbiakban együtt: szerv) által feladatuk ellátása során használt középületekben - a melléklet szerinti formában - a Magyar Közlönyben közzétett szöveggel, a szerv vezetője által meghatározott méltó és a középület sajátosságainak megfelelő jól látható helyen ki kell helyezni a Nyilatkozatot.


Köszönettel:

D. B.

 

135 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr742264469

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A takarítók 2010.09.01. 16:29:18

 Nem adja fel a netes regisztrációt a Fidesz.http://index.hu/kultur/media/2010/08/31/nem_adja_fel_a_netes_regisztraciot_a_fidesz/ Életem egyik meghatározó filmélménye volt Luc Besson Nikitája. A film vége felé megjelenik a Takarító. Jean Reno...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ocel0t 2010.09.01. 15:07:55

most akkor mi a válasz? kell vagy nem kell?

2010.09.01. 15:07:59

Kezdődik bmeg, lassan egyre többen rájönnek hogy minden politikus semmirekellő.

Szende Aurélia 2010.09.01. 15:09:16

Kamu, szar. Szerintem Török Zsolt írta.

2010.09.01. 15:10:17

@Ocel0t: Nylíván _ajánlott_ - ez olyan mint egyes egyetemeken a kötelezően választható tantárgyak.

Neménvótam 2010.09.01. 15:11:10

A szülők egy része így is, úgy is elégedetlen lesz. Ha kirakják, akkor azért, ha nem rakják ki, akkor azért.
Mivel önkormányzati iskola, ezért a fenntartó véleménye lehet az iránymutató.
Ezt csak kilogikáztam, így a joghoz semmi köze.

AteSSz 2010.09.01. 15:13:30

Ha ez ilyen nehezere esik a Tisztelt Igazgato Urnak, akkor hamarosan majd az utodja fogja orommel kitenni...

2010.09.01. 15:13:40

@dollarpapa: Nem egyes egyetemeken, hanem mindegyiken van, és nem azt jelenti amit te gondolsz.

2010.09.01. 15:16:46

@zulu: Ha jól emlékszem nálunk (BME) ilyen nem volt. Votlak közismereti tárgyak de azokat úgy is hívták nem kötelezően választhatónak.

lamed 2010.09.01. 15:18:47

Milyen selejtes ember lehet már az a szülő, akinek problémát okoz egy ilyen fos hiánya. Egyből szaladnak panaszra a Kedves Vezetőhöz...

orcinus 2010.09.01. 15:20:08

azt kell kiakasztani, aki ezt az egész baromságot kitalálta..idióta politikusok és idióta politizálók.. bepanaszolják, mert nem látják az aulában...anyám, nincs jobb dolguk? Mondjuk jó példát mutatni a gyerekeiknek..?

MacChicken (törölt) 2010.09.01. 15:24:41

Most ez mennyire életszerű, hogy valaki odamegy az igazgatóhoz évnyitón, és aszonygyahogy: "Miért nincsen kint a NENYI? A gyerekem le akart fotózkodni a családdal, NENYIvel a háttérben, de nincsen kint! Pedig annak kint kell lenni! Tegyék ki, mert megyek panaszkodni a helyi pártirodába!" Vagy ezhogyvanezmost? Nem tudom elképzelni a szitut. Vagy ez valami narancsfalvi iskola? Vagy vicc?
Én pl. nem függesztettem ki otthon a WCben, pedig az közintézmény. Közösen használja a család. Most akkor az asszony be fog panaszolni? :)

mojszipupi 2010.09.01. 15:25:00

Kamu vagy nem a helyzet még valós.
Ugynis van egy NENYI és vannak iskolák is . És vannak olyan igazgatók akik kiteszik mások nem akarják. A gond az h ilyen helyzetet teremtett a fidesz. Mert ezzel is megosztja a tanárokat diákokat és a szülőket. köszönjük

Rwindx 2010.09.01. 15:25:31

Mivel nem kormányintézmény, hanem önkormányzati fenttartású intézmény, ezért kizárt hogy ki kelljen függeszteni.

Kicsi Kacsa 2010.09.01. 15:27:43

Ugye úgy szól a parancs, hogy nyomdai minőség, meg bekeretezve, meg x×y méretben.
Az iskolák szerintem nincsenek abban az anyagi helyzetben, hogy ezt a költségvetésből finanszírozzák. Ha a polgármesteri hivatal mint fenntartó ad a sulinak egy minden kritériumnak megfelelő NENY-t, akkor biggyessze ki az igazgató, ha nem biztosítanak ilyet, akkor tárja szét a karját a felháborodott szülőknek, hogy dobják össze a pénzt, vegyék meg, hozzanak szöget, kalapácsot és tegyék, ahova akarják.

kubatov_kommunista 2010.09.01. 15:28:50

Hol NYENYI ott áldás,
Hol áldás ott isten,
Hol isten, ott szükség nincsen!
(Elég volt nagymamám NYENYIjét olvasnom a anno falvédőn ma is a hideg futkározik a hátamon tőle.)

Szerintem kedves igazgató, jelölj ki egy termet, rakd ki rá, hogy 'párt- és egyházi titkárság' - és az összes ilyen marhaságot dobáld oda - nyáladzó szülőknek hagyj legyen szentéjük ha már csak ez hiányzik az életükből.

Hozzá Szóló 2010.09.01. 15:30:40

Mi az, hogy nem teszik ki a Kedves Vezető képét? Az isten verje meg az ilyet, hát mikor értik már meg az ilyen komenisták, hogy az ország döntő többsége VÁLTOZÁST AKART?
Lezajlott egy forradalom és az igazgató úr meg játsza itt a hülyét.
Hívja már valaki a hatóságokat.... elképesztő....

Kicsi Kacsa 2010.09.01. 15:33:36

Kíváncsi lennék, az egyházi iskolákban vajon kint van-e?
Van egy tippem, igen, kint van az aulában, és minden létező osztályteremben a feszület és a koronás címer mellett...

Hozzá Szóló 2010.09.01. 15:34:21

@Rwindx:
Ne játszd te is a hülyét! Mit képzelsz te??

Igaz, hogy önkormányzati, de te is nagyon jól tudod, hogy egy hónap kell és ezúttal az önkormányzati választás keretében lesz a szavazófülkékben FORRADALOM!
Úgyhogy legkésőbb egy hónapon belül legyen kint minimum a Kedves Vezető képe, de én a biztonság kedvéért kitenném Schmidt Dzsong Il képét is :D
És nem ám vaníliáskarikával, mint az ellenforradalmár indexesek csinálják minden héten egy-egy gonosz, bomlasztó cikk kapcsán! Azokat is jól bepanaszolnám, mehetnének kőfejteni az igazgató úrral, ha nem veszik észre, hogy itten forradalom van! Forradalomsorozat, értitek?

Baromméter 2010.09.01. 15:38:28

Az nem derül ki, miért nem akar rendszerben együttműködni nemzetileg az igazgató elvtárs?

Csomorkány 2010.09.01. 15:39:01

@Hozzá Szóló: Ha megengedsz egy stilisztikai észrevételt, ezt már túlspiláztad. Az előzőn tök jót röhögtem.

csárli hárper 2010.09.01. 15:39:31

@Hozzá Szóló: majd ha a Kedves Vezető engedélyt ad rá, na majd akkor érteni fogják!

moncayo 2010.09.01. 15:40:43

Szerintem ki kell tenni. Hadd röhögjenek valamin a diákok is.

syndika 2010.09.01. 15:41:14

@AteSSz: ha ezért felmondanak az iskolaigazgatónak, akkor igen érdekes helyzetben lesz a munkaügyi bíró :))

samba pa ti 2010.09.01. 15:43:26

nem kötelező,de ha nem teszed ki,
holnap nem te leszel az igazgató.
és egyébként is:
hova tűnt kim dzsong il???!!!

AteSSz 2010.09.01. 15:44:37

@syndika: Igen, majd vegig kell gondolnia, hogy akar e meg masnap is dolgozni menni. :)

m a x 2010.09.01. 15:46:00

Amikor én gyerek voltam, akkor a barátnőmet azért rángatták raportra, mert templomba járt... Naná, hogy nem értette a 8 éves gyerek, hogy mi ezzel a gond.

Reméltem, hogy a rendszerváltással a gyerekek életéből kisétál a politika, de nem úgy néz ki. Hülye felnőttek mindig lesznek...

syndika 2010.09.01. 15:48:22

@Hozzá Szóló: bearanyoztad a napomat... :))
kösz.

DarthVader 2010.09.01. 15:49:39

Asszem, én ugyan nem közintézmény vagyok, de a NYENYIT kiteszem a falra. Csak fejjel lefelé :)

DarthVader 2010.09.01. 15:50:23

Ja, ha a körösztöt ki kell majd rakni, azt is :)

pokesz70 2010.09.01. 15:55:00

@syndika:

Milyen munkaügyi bírónak?? Közszolgákat indoklás nélkül, azonnali hatállyal...

Kumbi 2010.09.01. 15:56:42

Én hallottam olyanról is, amikor azért szóltak az igazgatónak, mert kirakta. Holott a diri csak jót akart: bemutatni milyen egy diktatúra, mikor megmondják, hogy mit szeress és miért. Elrettentő példának használni a nenyit. Az a legjobb észrevétel, hogy ezzel a fidesz megint csak a szalámit kavarja, és megosztja a nemzetet.

guy2 2010.09.01. 15:56:59

A jogszabály alapján szerintem nem kell kifüggeszteni, ha majd kell, akkor szólnak. Az igazgatónak meg tudnia kéne bánni a szülőkkel, bár tudom, hogy ez nehéz. Egyébként teljesen mindegy, hogy kirakják-e, ha fideszes az önkormányzat, akkor mindenképpen érdemes levelet írni a polgármesternek, hátha megdob egy kis aprópénzzel, ennyit megér.

kubatov_kommunista 2010.09.01. 16:01:41

Kedves igazgató, a sokat pattogó Kovács apukákat/anyukákat azért biztos ami biztos nyomd fel az APEH-nél. Pistike sorsáról majd a későbbiekben döntünk...
Csak, hogy ők is érezzék az új idők szelét.

Iustizmord 2010.09.01. 16:01:53

az iskola miért is közig szerv? hoz plhatározatot? nem inkább közoktatási szerv?

amúgy ki ne tegyék, ki ne tegyék, tarka faszért kell általános iskolákba politikai nyilatkozatokkal marháskodni.

az ötlet is abszurd.

"Több szülő beígérte, hogy bepanaszol, mert az évnyitón nem találták az aulában a falon." írod. kérdezd meg őket hgy otthon, a kocsiban és a hétvégi házban kitették -e az 50x70-est, méltó módon, mert bár nem kötelező, ajánlott.

ilyen kreténeket, és ez egy zugügyvédi kérdés, szeretnék a sarokba hányni.

samba pa ti 2010.09.01. 16:02:54

@AteSSz:
örülök,hogy előkerültél!
a fiad,a kis un-ka, jól van?

Dr Kangörény 2010.09.01. 16:05:31

A törvény szerint nem kell kitenni, ez egyértelmű.
De ha kell az állásod, akkor azonnal tedd ki!

AteSSz 2010.09.01. 16:05:34

@samba pa ti: koszonom elvtarsi aggodasod, fiam Un jol van, el mint szorgos nemzetunk, bosegben es egeszsegben.

Alikam 2010.09.01. 16:11:30

Ha ilyenek a szülők, akkor milyen fostalicska kölkeik lesznek?

samba pa ti 2010.09.01. 16:14:43

@AteSSz:
ezt biz' jó hallani!
csakúgy,mint a mi kis országunk.
bizony,elkélne azért egy-két jótanács még hű követődnek,a kis viktornak is,
mert nem könnyű naggyá nőni.

Rwindx 2010.09.01. 16:16:44

@Hozzá Szóló:
Most nem vagyok olyan hangulatomban hogy tudjam tolerálni az irónikus hülyeséget.

Diopapa_sok 2010.09.01. 16:21:04

"de szerintem az iskola nem államigazgatási szerv"

FAKE az egész. Elhiszi valaki, hogy az igazgató nem tudja, hogy az intézmény amit vezet, az államigazgatási szerv-e? LOL Kamu post.

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2010.09.01. 16:21:38

Mivel az iskola apolitikus intézmény - nem lehet politikai tevékenységet, pl. toborzást folytatni - így politikai nyilatkozatot sem lehet ott elhelyezni, szerintem. Törvények vs rendelet.

Sealco (törölt) 2010.09.01. 16:27:38

Azt kéne kiakasztani aki kitalálta,ha igaz a cikk ha nem.Szépen haladunk a diktatura felé.Arra lennék kíváncsi ha Gyurcsány talált volna ki ilyen baromságot,mit ugatna a fidesz és a "zemberek".

beste 2010.09.01. 16:31:31

Engem ma a tanítónéni jobban érdekelt, semhogy falra biggyesztett tacepaókat böngésszek. Csókoltatom a tisztelt szülőket, akik ezzel foglalkoznak...
Engem tökéletesen NEM érdekel, hgoy ki van-e plakátolva ezzel a suli, vagy nincs. Én inkább nevelem a gyerekemet a gyűlölködés elutasítására, és arra, hogy magyarnak született...

Lasombra 2010.09.01. 16:31:42

mi biztos, ami biztos kitettük az iskola tetejére a villámhárítóra. az kurva jól látható akár 500 méterről is.

püré 2010.09.01. 16:33:06

@DarthVader: álljuk má meg egy pillanatra! A NYENYI az valami nyugdíjjárulék befizetésével vagy mivel kapcsolatos nyilatkozat, a könyvelőnk szokta emlegetni. Van itt szakember?

2010.09.01. 16:33:38

"Több szülő beígérte, hogy bepanaszol, mert az évnyitón nem találták az aulában a falon". LOL
ilyen a Kádár rendszerben volt, nem? Szerencsére csak a végét láttam :):), de a töri tanárunk mesélt ezt azt :)
Tényleg, a börtönökben kint van? Remélem minden cellában.

vokalpatriota 2010.09.01. 16:33:41

Ki kell tenni, egyértelmű.
Mégpedig a következők miatt: akinek hiányzik, az megnyugszik, hogy kinnt van, aki meg ellenne nélküle, legalább minél többször el tudja olvasni és emlékezni fog rá, hogy a XXI. században, Magyarországon még mindig lehet politikát és kormányzást alapozni két olyan fogalomra - a Nemzeti Egyetértésre meg a szavazófülkés forradalomra - ami valójában nem létezik...

Geitenbeffer_ 2010.09.01. 16:34:53

Kedves Igazgató úr!

Az "Az a kérdésem, hogy" kezdetű mondata kijelentő, tehát a végére pont kell.
Legalább önnek kellene ennyi tudnia, basszameg.

samba pa ti 2010.09.01. 16:36:22

@vokalpatriota:
ötletem még volna -
gyermekrajz-pályázat OV akárhányadik születésnapjára,versíró-,mondó pályázat ugyanerre,stb.

2010.09.01. 16:36:36

@Hozzá Szóló:
már megint forradalom lesz? Bakker megint lemaradok, mert túrázni megyek

SiKom 2010.09.01. 16:36:48

@Diopapa_sok:
Szerintem is jó nagy fake, hogy keltse a hangulatot.

Ebből is látszik, hogy a NENYI egy nagyon jó gumicsont volt. Még most is mindeni a NENYIn rugózik, ahelyett, hogy az értelmesebb dolgokkal foglalkozna.

"Arra lennék kíváncsi ha Gyurcsány talált volna ki ilyen baromságot,mit ugatna a fidesz és a "zemberek". "

Gyurcsány nem talált ki ilyet. Ő lövetett. Szerencsére szigorúan demokratikus alapon lövetett, nem diktatórikusan.

Rettegjetek csak tovább!

Diopapa_sok 2010.09.01. 16:40:05

@Sir Kommentor: Viszont ő is a nép egyszerű gyermeke, ugyan úgy bliccel a BKV-n mint az átlag polgárok :D vagy azt hitte, hogy már ingyenes a BKV, ahogyan a polgármester-jelölt elvtárs ígérte... :)

gaga 2010.09.01. 16:40:27

Ha igazgató akar maradni, nyomatékosan javaslom a kifüggesztést. A biztonság kedvéért a brokira is tetováltassa rá, mert a budi is tele van besúgóval:-)

vokalpatriota 2010.09.01. 16:41:58

@samba pa ti: volt ilyen.

* Magyar Hírlap

2002. január 22., kedd 08:26 | Frissítve: 2002. január 25.

Az Implom József Középiskolai Helyesírási Versenyen a Magyar Hírlap értesülései szerint tollbamondásként a következő mondatot diktálták le a diákoknak a múlt heti fordulóban: "Ezért fogadta oly lelkesedés a borostás arcú fiatalembert, Orbán Viktort 1989-ben, amikor Nagy Imrének és társainak újratemetésén felhívta a figyelmet a szovjet csapatok kivonulásának időszerűségére." A napilap úgy értesült, a tollbamondás témája az 1956-os események máig tartó hatása volt. Az Oktatási Minisztérium a lapot úgy tájékoztatta: a tárca támogatta a versenyt, de semmilyen formában nem vett részt a szervezésben. A tárca honlapján a következő olvasható: a verseny célja az anyanyelv iránti tisztelet, a tudatos nyelvhasználat iránti igény, a tanulók és a széles közvélemény nyelvi érzékenységének fokozása.

Lasombra 2010.09.01. 16:45:23

@Sir Kommentor: "Gyurcsány nem talált ki ilyet. Ő lövetett."

biza. meg állítólag nukleáris fegyvert is bevetett. személyesen ő nyomta meg a piros gombot! a sugárzástól két hétig világítottak a kandeláberek a Kossuth téren. de ezt is eltussolták a mocskok!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.01. 16:53:26

"Több szülő beígérte, hogy bepanaszol, mert az évnyitón nem találták az aulában a falon."

ősi szarfejű, feljelentgetős nép a magyar...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.01. 16:55:38

@Sir Kommentor: "Gyurcsány nem talált ki ilyet. Ő lövetett."

túl puhány volt a rendőrség akkortájt, de Pintér gatyába rázza őket, úgyhogy majd 250-es svájci franknál és egy újabb csődhullámnál, amikor felzúg az "Orbán takarodj!" a Kossuth téren, már profik lesznek.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.09.01. 16:59:08

@Geitenbeffer_: "Az "Az a kérdésem, hogy" kezdetű mondata kijelentő, tehát a végére pont kell.
Legalább önnek kellene ennyi tudnia, basszameg."

nem feltétlenül így van. ha csak Medgyessy "Ööö" Péter egyik klasszikus bonmotjára - "szerintem nekem az a véleményem" - gondolok is, megértő vagyok az igazgató úrral, mert egy ilyen változó, forródalmáciaifülkés időben, amikor még annyi a bizonytalanság, honnan is tudhatná, hogy valóban az-e a kérdése, amit szeretne feltenni!?

2010.09.01. 17:10:47

Elvileg van valami törvény arról, hogy tanítási intézményben tilos "politizálni", a NENYI pedig egy politikai nyilatkozat, ergo iskolában helye nincs.

a pynás 2010.09.01. 17:17:13

Erre csak ennyit:

www.youtube.com/watch?v=cPqURuT5PkA

Van, ahol nem engedik kiplakátolni.

Nem tudom, nem is érdekel! 2010.09.01. 17:18:28

a nemzeti faszságot ha látjátok, kenjétek be kutyaszarral vagy hugyozzátok le :D :D Orbánt egyszer jól seggbelövik majd

samba pa ti 2010.09.01. 17:25:15

@vokalpatriota:
no,így legyen ötösöm a lottón.
megyek,írok is egyet.

Kandabula 2010.09.01. 17:28:22

@Ylim: Így igaz. De az régen volt. Most Szíjjártótól kéne esetenként megkérdezni. Ha nem kifüggeszt, jónapot! Oszt.

Kandabula 2010.09.01. 17:36:39

Úgy tűnik, hogy a Nenyi a naaagy nemzeti szétválaszó. Persze ez várható volt, itt válik el a ... szar a májtól, vagy a májtól a szar. Én még csak büfizek.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.09.01. 17:38:09

@vokalpatriota: akkoriban a magyar hírlap egy baloldali újság volt még.

radiris 2010.09.01. 17:38:44

Én otthon is kitettem, biztos ami biztos.

Kandabula 2010.09.01. 17:43:07

Én magammal hordom. Ha jön az ellenőr, csak felmutatom, oszt jónapot.

Tardigrada 2010.09.01. 17:43:55

Egyértelműen kamu post, de mindegy. Az iskola nem állig.szerv, s így nem is kell kitenni.

Mackósajt66 2010.09.01. 17:46:36

@Diopapa_sok: Sanszos, hogy FAKE a poszt.

Én, ha egy önkormányzati iskola igazgatója lennék, és felmerült volna ilyen jellegű probléma, 100%, hogy nem blogokba írogatnék, hanem a fenntartó önkormányzat, vagy a helyi jegyző állásfoglalását kérném.

Az biztos, hogy a Zugnak nagyon baxxa a csőrét a NYENYI, mert különböző összefüggésekben most már harmadszor vagy negyedszer jelenik meg erről valami.

A NYENYI kifüggesztetése egyébként valóban egy nagy baromság, de ha az volt a cél, hogy a szoclib médiának legyen egy gumicsont, amivel elvan, akkor zseniális húzás...

Egyébként van még egy megoldás: rakják ki a NYENYI-t, aztán hívja meg az igazgató úr egy előadást tartani azt az ügyvédet, akinek az a hobbija, hogy a NYENYIT összekeni kaszinótojással (lsd. múltkori zugposzt), majd egy szép nagy hidegtállal hagyja kettesben a NYENYI-vel:)))

vakvarju 2010.09.01. 17:47:22

@Hozzá Szóló: Ja, az ötvenes években is ki kellett tenni, akkor most mi változott. Jaj, de értetlenek vagytok.
@idelle:
Én nem értem ezt az Együttműködési Nyilatkozatot! Egy együttműködés hogy tud nyilatkozni?
@Lasombra: Meg telehugyozták. Fúj!
"..feljelentgetős nép a magyar." Hát az! Ahelyett, hogy menne gyónni, áldozni! Akinek sok a bűne, annak ott a helye! Csak kerüljük a tolongást!

Mackósajt66 2010.09.01. 17:49:02

@Sir Kommentor: BOcs, nem akartalak plagizálni, most látom, hogy a gumicsontot már te is említetted a NYENYI-vel összefüggésben.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.01. 18:00:59

"Ki kell-e függeszteni a NENYI-t az iskolákban?"

Nem kell. A 1140/2010. (VII. 2.) Korm. határozat 1.a) pontja az államigazgatási szervek hivatali épületeiről és a honvédség épületeiről szól. A b) pont pedig KÉRI az önkormányzatokat, hogy a hivatali épületben tegyék ki. Ennyi. A hisztériakeltés pedig bunkóság, ráadásul el sem olvasták a nyilatkozatot.

TGabi 2010.09.01. 18:04:57

Hát ez a legsötétebb kommenizmus a javából. És nem az iskolaigazgató részéről...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.01. 18:06:06

@vakvarju: "Egy együttműködés hogy tud nyilatkozni?"

Te sutyerák, biztosan a szolgálati szabályzatot, forgalmi dugót, olvasószolgálatot, vágódeszkát sem érted. Menj iskolába. Vagy csak ennyire vicces gyerek vagy?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.01. 18:09:33

@Luella Menendez: Pontosabban mi is a legsötétebb kommunizmus néhány fontos ismertetőjele, szerinted? Hogy az embereket a parlament értesíteni akarja arról, hogy a meggyőződésük szerint ami eddig volt, annak már ideje volt véget vetni, és fogadalmat tesznek arról, hogy teljes gőzzel próbálják az emberek érdekeit szolgálni? Kurva nagy gazemberség, a szabadság sárba tiprása, sötét kommunista elnyomás. Barom.

BushDoctor 2010.09.01. 18:12:09

@kubatov_kommunista: nem az apehnél kell őket feljelenteni, hanem a telefontanu telefonszámon, hogy melesztálják a gyerekeiket. Az az igazi bosszú józsééros, pödörtbajszos, igazmagyar. XD

ecpeckimehecc 2010.09.01. 18:14:29

Nem ertem. Elolvasva a kommenteket - finoman szolva - 80%-ban kritika eri a jelenlegi kormanyzo partot, amelyiket az orszag 75%-a uralkodasra megszavazott. Nem ertem: ket Magyarorszag van?

BushDoctor 2010.09.01. 18:14:39

@Androsz: Ez egy bullshit barátom amit nyomatsz. A NENYI a legsötétebb kommunizmus )és más izmus) gyermeke. Igy van. Egyeneságon rokon Sztálinnal, unokatestvére Rákosinak, jobbszélről pedig Szálasinak. Persze nektek az is egy követendő út, mint a Gömbös Gyuszi, akit nemrégen megint diszpolgárrá avattatok, nemigaz ? Te vagy a barom, nem Luella.

BushDoctor 2010.09.01. 18:19:44

Androsz, hagyjuk a szerecsenmosdatást. A Zemberek érdekeit szolgálják? Úgy mint Kósa és Szijjártó elvtársak ? Mennyi is most a svájci frank ?
Jobb ha megbékélsz vele, a NENYI egy kommunista csökevény...egy demagóg kissebség meg a 2.7m szavazója megpóbálja igy terrorizálni a többi 7.3m-at. Nem csak a kommunizmus, hanem minden sötét izmus gyermeke a NENYI...jobbról Sztalin, balról Szálasi tapsol neki. Persze ez nem gáz a fidesznyikeknek, nektek a nemzetvezető is hamarosan rahabilitált hős lesz, mint Gömbös Gyuszó szegeden, nemigaz ? Nem,nem Luella a barom, nézz tükörbe, majd rájössz.

mrzigi 2010.09.01. 18:19:56

@ecpeckimehecc:
"a jelenlegi kormanyzo partot, amelyiket az orszag 75%-a uralkodasra megszavazott."
Elnézést, de kiigazítanálak, ugyanis a szavazatoknak CSAK 54%-a érkezett a Fidesz-re, ezzel kapott 2/3-os parlamenti többséget.

qwertzu 2010.09.01. 18:25:31

@ecpeckimehecc: A választásra jogosultak kb 1/3-a szavazott a Fideszre.

Nyilván azok hőbörögnek akik:
1.a Nem mentek el szavazni.
vagy
b Nem a Fideszre szavaztak.

2. Képtelenek értelmezni két rövid bekezdést, ahová világosan le van írva, hogy hova kell kitenni. Tehát funkcionális analfabéták.

qwertzu 2010.09.01. 18:30:29

"Mennyi is most a svájci frank ? "

Valaki gyorsan magyarázza már el nekem, hogy a kormánynak mit tud kezdeni azzal a ténnyel, hogy a svájci font erősödik az euróhoz képest, és ezzel párhuzamosan a forinthoz képest is. Sokszor feltettem már ezt a kérdést, de válasz még sose volt rá.

ppm 2010.09.01. 18:31:47

Iskolában nem lehet semmilyen politikai nyilatkozatot kitenni. Sem ilyet, sem olyat, ezt mondja a törvény.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.01. 18:34:59

@BushDoctor: No, akkor mesélj már nekünk arról, hogy miként áll ez a nyilatkozat oly szoros kapcsolatban Sztálin mészárlásával. Hogy mi is ebben az a sötét kommunizmus. Mert ezek szerint te tudsz valami olyat mondani, amire többen kíváncsiak vagyunk.

Gömböst egyébként én nem pártolom. De egyszer kíváncsiságból utánaolvasgattam, hogy miért is volt ő olyan elvetemült náci gazember. És az az érdekes, hogy a dolog cseppet sem volt olyan meggyőző. A díszpolgárságát nem értem, de nem is az én dolgom, ám érdemes lenne neked is utánanézni kicsit, hogy a szocialista időkben róla beállított egyenvélemény mennyire volt pontos.

Ja, és tisztázzuk, itt soha nem volt kommunizmus. Próbálkoztak, de nem volt. Csak egy jellegzetes dolgot mondok a kommunizmusról, hátha megérted: a kommunizmus az, amikor nem csak annak jut ennivaló, aki fizetni tud érte, hanem annak is, aki egyszerűen csak rendszeresen elvégzi azt, amit tud. Annak is jár az ennivaló, aki semmit sem csinál, de a közösség elvárja tőle, hogy kezdjen valamihez. Amikor az, aki háromszor annyit fizet, annak előbb jut ennivaló, mint annak, akinek csak kevés pénze van, az definíció szerint nem lehet kommunizmus. A Szovjetunió, Észak-Korea, Kuba, Izrael a maguk módján próbát tettek a kommunizmussal. Nem sikerült. Nem csoda, mivel az csak normális emberek között működik.

kovacsguszti68 2010.09.01. 18:35:26

Kedves Igazgató úr,
jogi oldalról nem tudom ugyan megközelíteni ezt a témát, de azért javasolnám Önnek, hogy függessze ki jól látható helyre, lehetőleg olyan magasságban, hogy könnyen leköphető legyen. Bizonyára Ön és kollégái - nem számítva azt az 1200 tanárt, akit most rúgatott ki a forradalmi kormány - sokszor leköpnék ezt a nyilatkozatot, különösen, amikor a beígért, ámde elmaradt fizetésemelésükre gondolnak.

sertésmájkrém 2010.09.01. 18:38:12

@Mackósajt66: itt a a megoldás, a sok turbólibsi persze csak osztja az észt.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.01. 18:38:59

@BushDoctor: "egy demagóg kissebség meg a 2.7m szavazója megpóbálja igy terrorizálni a többi 7.3m-at"

Aha, erről már rád ismerek. A klasszikus szocibuzi, aki négy évvel korábban PONTOSAN ugyanezt a szöveget a túloldalról nézve kigúnyolta. Hát, jóbarát, a demokráciát korábban ti is így definiáltátok, csak akkor ez nektek volt jó. Most szophatsz. Igaz, mindennyian szopunk, erről gondoskodott a fajtád azzal, hogy szétlopott mindent, amit még lehetett. Inkább húzzátok meg magatokat, és örüljetek, hogy az embereknek egyelőre más baja is van, nemcsak ti.

sertésmájkrém 2010.09.01. 18:39:56

@BushDoctor: Nem semmi a felhozatal, de te egyenesen bámulatos vagy. :)
szdsz esszencia.

Kandabula 2010.09.01. 18:43:19

Az a gondom, hogy amihez a jövőben Kósa és Szíjjártó elvtársak hozzászólnak, az eleve gázos. Ha meg nem hozzászólnak, hanem csak szólnak, az meg már - részemre - hiteltelen. Ők még a választási kampány ködében ténferegnek, esetleg pozícióikat akarják még erősíteni, fene tudja. Nem elég az értekezleteken nyalni? Ki kérte őket arra, hogy tönkretegyenek egy országot? (Végül egy nagyon szubjektív megjegyzés: szerintem Szíjjártó úr egy Smukk Andor.)

Pióca 2010.09.01. 18:45:57

Kedves Zugügyvéd!

Zalaegerszegen voltam sorkatona. Ott a kapu és az alakulótér közötti úton volt két 56-os katonaáldozat igen ronda emlékműve, az előtt kellett tisztelegni (alakzatban vigyázzlépésben menni). Ezt meg szoktuk spórolni. A Lenin-, Marx- és Ho Chi Minh-szobrok a városban voltak, aki ezeknek is tisztelgett, az csak elvakult önkéntes lehetett.

k/m 2010.09.01. 19:10:56

Mindenesetre, hogy a témánál maradjunk, álláspontom szerint a NENYI kifüggesztése az iskolában nemhogy nem kötelező, hanem egyenesen tiltott is. (Közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény ugyebár de facto politikamentesnek nevezi meg a köz (és nem felső, hiszen az másik jsz.) oktatási intézményeket.
Nem ismerem a konkrét jogszabályt, azt tudom, hogy a mi hivatalunkban ki kell tenni. (Igaz, hogy nincs kint, mert a testület levette napirendről az erről szóló határozatot, én meg téphetem a hajam, ha jön az ejyne bejnye)
Mellesleg, ha mégis ki kellene helyezni az önkormányzati (legyen az megyei vagy helyi) fenntartású iskolákban, akkor viszont a fenti törvényre való hivatkozás miatt szintén ki kellene helyezi az egyházi intézményekben is, mivel azok fenntartótól függetlenül részei az állami közoktatásnak. Vonatkozik persze mindez az alapítványi iskolákra (Waldorf plédául) is.
Így hirtelen végiggondolva, a környékünkön lévő hivatalok, amivel az én hivatalom is kapcsolatban áll sehol nincs kihelyezve. Megjegyzem, hogy az új Ket. által előírt ügyintézői szégyentábla se (ami ugye az üi. határidőről szól)

kvadrillio 2010.09.01. 19:26:59

Kedves Ig.Úr!
Kapásból azt tanácsolom ne ellenkezzen a hat alommal, mert seggbeQ.ják !
De legalábbis rövid időn belül megszűnik a funkciójah !
Ez itten a DEMOKRATI KUSS Magyarország, ha nem tudná !!! :O)

tibike3 2010.09.01. 19:36:25

Naná hogy ki kell függeszteni. A mi nagy bölcs vezérünk képe mellé, a mellszobra fölé.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.01. 19:43:54

@k/m: Jó, amit hoztál. Nekem is derengett valami az iskolák és a politika szétválasztásának kötelességéről, de nem tudtam volna felkutatni a róla szóló törvényt. Ez teljesen eldöntötte a kérdést, és aki mégis erőlteti, az most már törvény megszegésére akar kényszeríteni. Lehet, hogy az igazgató életét vagy munkáját valami vakbuzgó alak megpróbálja megnehezíteni, de arra bármi más okból is sor kerülhet, szóval nincs jobb ötlet, mint ellenállni. Esetleg ki lehet függeszteni az idézetet a törvényből, melléírva, hogy a nyilatkozat az iskolában nem függeszthető ki. Tilos. Aláírás, pecsét, jókívánság.

Megjegyzés, másoknak: korábban én küldtem el a fenébe a kommunistázókat. De a kifüggesztést most neveztem tilosnak, a k/m által hozott információ nyomán. Szóval egy csöppet tessék elgondolkodni azon, hogy biztosan mindenki vagy kommunista-e vagy fasiszta.

Valaki1 (törölt) 2010.09.01. 20:28:24

rakják csak ki az iskolákban...remélem a diákok bekenik szarral meg lehányják egy buli után.

Pióca 2010.09.01. 20:32:39

A kormány a Nemzeti Együttműködésről szóló 1/2010. (VI. 16.) OGY politikai nyilatkozat egyes középületekben való kihelyezéséről szóló 1140/2010. (VII. 2.) Korm. határozat megalkotásakor láthatóan tisztában volt a jogalkotásról szóló 1987. évi XI. törvény 46. §-ának (1) bekezdésével: „Az Országgyűlés, a köztársasági elnök, a Kormány, a kormánybizottságok, a tanácsok és a tanácsok végrehajtó bizottságai határozatban szabályozzák az általuk irányított szervek feladatait, a saját működésüket, és állapítják meg a feladatkörükbe tartozó terveket.”

Vagyis a kormány csak az általa irányított szervek (az önkormányzati iskola nem ilyen) feladatait szabályozhatja határozatban. Rendeletben persze megtehette volna, de ez eszembe juttatná Lenyin elvtárs jócselekedetét, aki mozdonyként húzta a gyerekek szánkóját, pedig agyon is lövethette volna őket.

De van egy kis gond! Az említett kormányhatározat 1. pontjának b) alpontja felkéri a polgármestereket (is), hogy az általuk a feladatuk ellátása során használt középületekben gondoskodjanak a nyilatkozat megfelelő kihelyezéséről. Ha tehát az iskolafenntartó önkormányzat vezetője úgy döntött, hogy ki kell függeszteni a nyilatkozatot, akkor az iskolaigazgató ikonográfiai hibát követett el.

Netuddki. 2010.09.01. 20:38:51

@mojszipupi: Ott a pont! A nagy nemzetegyesítők...
Lópszt!

colonel pondró 2010.09.01. 20:40:10

@Androsz: Gömböst 1938-ban, ezekszerint posztumusz választották díszpolgárrá,amit a szoci többség azzal a kitétellel illetett, hogy "nemméltó rá".Ezt hagyták ki most valami iratból. Amúgy -ez nem neked szól, hanem elötted íróknak- aki Gömböst összemossa gyilkosokkal, úgymint Sztálin,Hitler, Rákosi vagy Szálasi az tájékozatlan meglehetősen

Netuddki. 2010.09.01. 20:42:30

@kvadrillio: Ugyanmá'! Ne hisztizz!
Ennél sokkal nagyobb kaki van itt. Mindenki azt csinál amit akar, tökmindegy, hogy törvénytelen-e, mégsem vonják felelősségre.

Analfa Béla 2010.09.01. 20:43:52

Én esküszöm, hogy kiraknám az aulába. Közvetlenül mellé megegyező méretben az aktuális CHF és EUR árfolyamot. Aztán mindenki döntse el, hogy melyik a szimpatikusabb.

Netuddki. 2010.09.01. 20:44:34

@tibike3: "Naná hogy ki kell függeszteni. A mi nagy bölcs vezérünk mellé."

Mit nem jelent, ha egy kis szócskát elhagyunk? XD

parttalan 2010.09.01. 20:44:50

2014-ben úgy is kormányváltás lesz. Akkor majd leszedik mindenhonnan.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.01. 20:49:07

@Valaki1: "remélem a diákok bekenik szarral meg lehányják egy buli után."

Hát, te aztán megragadnál minden lehetőséget arra, hogy az iskolás korúakat egy egységes, közösségi összefogásra irányuló szándék megértésére, különösen pedig bizonyos tiszteletben tartandó tárgyak és intézmények tiszteletére neveld. Kellenek nekünk a hozzád hasonlóan átgondolt, szociálisan érett emberek, akik a gyerekeikkel a majdan őket is eltartó társadalmat gazdagítják. Mutass példát nekik, élvezd a szabadságot.

serwer 2010.09.01. 20:53:08

Ki kell tenni, mellé meg egy ellenző aláíró ívet.
De jó magasra, hogy a kölkök ne érjék el.
Nekik semmi közük hozzá, hiszen még nem is választhatnak!

egyszo (törölt) 2010.09.01. 21:12:57

Jön a megoldás hamarosan: módosítják a jogszabályt, hogy iskolákban is kötelező legyen. Meg magánházak homlokzatán. Meg a zubbonyzsebben a szívünk felett (mint Mao könyve)
Kellett ez nekünk...eddig a Gyurcsánynál dübörgött az ország, most a félkegyelmű nagyvezírnél. Vicc ez.
Megoldás no.2: kirúgatni az igazgatót. Csupa demokratikus lehetőség.

egyszo (törölt) 2010.09.01. 21:15:00

Ja és aki nem rakja ki, az 56os elnyomó pufajkás maoista coccalista komenista. Felcsúti népköztársaság.

Rainbow_ 2010.09.01. 21:26:11

szét basz az ideg, hogy vannak ennyire korlátolt szülők, akiknek ez ennyire kurva fontos.

a fidesz meg komolyan rosszabb az mszmp legvéresebb időszakánál, tiszta kommunista pártállamot csinálnak/tak az országból. mi jöhet még?

Rainbow_ 2010.09.01. 21:37:37

úgy látszik Kim Dzsong Il elvtárs értékes útmutatásokkal szolgált a fijjúknak.

shwarcz bácsi 2010.09.01. 21:48:40

szeretnék az ilyen szülőkkel elbeszélgetni....
valószínűleg ezek azok a szülők lehetnek akik régi kiszesek voltak...

Kandabula 2010.09.02. 00:37:25

Én mindennel nagyon egyetértek. Már tudom kívülről is. Esténként mormolom: én nenyim, jó nenyim, lecsukódik már a szemim, de Te majd vigyázol rám. Aztán elalszom és álmodom. Álmodom egy normális országról, ahol csak Svejkek élnek, nincs Dub hadnagy, sem Schröder ezredes, sem Biegler kadét.

Kandabula 2010.09.02. 00:46:45

Mint írtam, mindennel egyetértek. Sőt! Van még más is? Azzal is egyetértek. Sőt! Lennének javaslataim is. (Kis piros könyv, zöld könyv, fehér könyv...)

TiZ 2010.09.02. 12:57:22

Nem tudtam, hogy nemzetvezetőnknek üveges, és képkeretező is van a rokonságában.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.09.02. 20:22:43

@pokesz70:
hál'istennek csak a köztisztviselőket. iskolaigazgatókkal egyelőre várni kell a mandátum végééig...

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.09.02. 20:26:18

@guy2:
@Iustizmord:

a NENYI-t tudomásom szerint az ún. KÖZINTÉZMÉNYEKBEN kell kifüggeszteni.

tévedek-e, ha úgy tudom, hogy e fogalomnak nincs jogi definíciója, tehát adott esetben az intézmény vezetője dönt, hogy közintézmény-e ahol dolgozik, vagy sem.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.09.02. 20:29:55

@Geitenbeffer_:
nem muszáj egy iskolaigazgatónak magyar szakosnak lennie. :)
a megállapítás egyébként helyes. egyetértek.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.09.02. 20:31:59

@vokalpatriota:
egyesek annyira szervilisek, hogy már alapból nyalják a levegőt is, hátha odatéved egy kóbor politikussegg. =)

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.09.02. 20:37:04

@Ylim:
nincs ilyen törvény, a többször módosított Közoktatási tv. csak a világnézetileg semleges oktatásról szól (megnézném a konkrét megvalósulását mondjuk egy egyházi suliban, az zicher), arról, hogy kifejezetten politizálni nem szabad, sose.

vannak olyan tárgyak (irodalom, történelem), amikor nem lehet kikerülni a politizálást. az meg, hogy aktuális tartalma lesz-e ennek, van nem, a tanár egyéni ízlésére van bízva.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.09.02. 20:37:53

@Kandabula:
nem igaz. =) sajnos -- teszem hozzá.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.09.02. 20:42:12

@sertésmájkrém:
"turbólibsi" -- ez jó! weheh-eehhe-hehe

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.09.02. 20:44:40

@k/m:
a világnézeti semlegesség és a politikamentesség között azért van egy szignifikáns különbség.
@_drc_:

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.09.02. 20:51:07

@colonel pondró:
igen, aki Gömböst összemossa a magyar nemzetiszocializmussal, az téved. pont akkorát, mint az, aki Rudolf Hess-t a nácikkal. hiszem Hess nem vett részt a végig világháborúban! már az elején angol fogságba került, Gömbös meg ugye 1936-ban dobta fel a pacskert...

Kandabula 2010.09.05. 18:01:37

@_drc_: lenni neked az történelemhez érteni?

Kandabula 2010.09.05. 18:41:50

Tudni, mik meg történtek, meg mijért?

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.09.06. 10:21:19

@Kandabula:
és ön ugyanezeket milyen alternatív történelmi ismeretek birtokában kérdezi?

TGabi 2010.09.08. 23:37:11

(Egyáltalán nem kedves )Androsz.

Hát épp ez a baromi nagy baj, hogy a parlament üzenni akar. Hát ne akarjon-emberek nem hülyék, alkalmasak arra, hogy önmaguktól gondolkodjanak. Nyilván mindenkinek van véleménye, ne vezetők akarják a számba rágni.

1. Nem volt az elmúlt 8 évben sem romokban az ország. (Ezt az gondolja, akinek személyes ambíciói sérültek-pl. egyesek nem voltak éppen hatalomon, jujjdeszomorúdolog.)

Persze az előző garnitúra sem volt makulátlan,hogy finom legyek, de a politikus már csak olyan, hogy "lopott, lop és lopni fog." Oviék is-majd 4 év múlva kíváncsi lesz mindenki a legújabb botrányokra.

Különben is: a szavazóképes állampolgárok alig mentek el voksolni.

Ezzel kb. ki is fejezték, hogy mi a véleményük a politikáról.

Tehát a választásra jogosult réteg közül maradéktalanul szavazó vakbuzgó, hithű fideszes megszállottak bigottsága nemár egy egész ország akaratát jelképezze.

Nem barmozhatod le azt akinek más a véleménye. Persze a NENYI-re szolgalekűen nyünnyögő szerencsétlenek véleménye nem ér fabatkát sem.

Nem véletlen, hogy lassan Magyarországon röhög az egész civilizált világ. Sajnos.

A NENYI féle hülyeségek a vakbuzgó párthíveknek tetszenek. Meg azoknak, akiknek a kormány a lojalitásukért cserébe zsíros cupákot osztogat. Az átlag meg átlátja, mekkora rakás *** az egész.
süti beállítások módosítása