Az alábbi történet eléggé bosszantó és mindennapos. Korábban a fapados légitársaságok is próbáltak kibújni a kártérítési kötelezettség alól kibújni, de a légifuvarozásra vonatkozó jogszabályok rájuk is vonatkoznak, többen pereket is nyertek ellenük.
Kedves Zugügyvéd!
Tanácsot szeretnék kérni a következő ügyben.
Tavaly Bangkokba repültem párommal a Blu Panoramaval Rómából.
Odafele rendben volt minden, viszont visszafele jól megszivattak minket.Törölték a járatot, 3 nappal későbbre tudtak csak helyet foglalni, persze nekünk kellett telefonálni utánna ami jó sok pénzbe került, mert a call centeresnek hiába betűztem, nem értett semmit ,inkább sírva fakadt.
Mikor a foglalás megtörtént, megkaptuk az e-mailt már-már boldog voltunk egyáltalán haza jöhetünk. Pedig bukott a Roma- Sardinia- Graz jegyünk, helyette vehettünk újat Budapestre.
A reptérre hál Istennek több órával elötte kiértünk. Az e-mailben azt írták, hogy a járat indulása elött 1óra 50 perccel nyit, és 45 perccel elötte zár a check in pult. 2 órával elötte ott voltunk, mire közölték, hogy gyorsan menjünk, 10 perc múlva zárnak.Milyen kártérítést lehetne követelni? E-mailre nem válaszolnak, a megadott fax számukra a levél nem megy el...
Utolsó kommentek