Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Zugügyvéd szünet

2010. március 01. - zugügyvéd

A Zugügyvéd holnap hajnalba elutazik 10 napra a mongol sztyeppékre nomád barátaihoz farkasokat fényképezni. Mivel ott esélye sincs Internethez jutni, ezért a blog is szünetel ezen időszakban. Addig is Az Igazság mindenek felett:)

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr811801390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaGértő 2010.03.02. 08:36:20

Farkasokkal táncoló...

dr.justice 2010.03.02. 12:56:35

De sz@r neked. ( először azt olvastam, hogy farkasokat fényezni )

hawkeye 2010.03.02. 13:09:50

Jó vadászatot...!

A legjobb trófeákat ide kérjük...!

:)

Füredi 2.0 (törölt) 2010.03.02. 13:29:08

Érdekes, hogy szünetel a blog, egy ideje meg voltam róla győződva, hogy egy speciális véletlengenerátor - amely a "szennyvíz" szóra külön reagál - rakja elénk a szerkesztetlen leveleket.

Csanna 2010.03.04. 14:04:26

...és a farkasok hozzájárultak, hogy róluk felvétel készüljön? Fejenként 2000 Tugrikra beperelhetik a zugit. Aztán járkálhat Ulan-Batorba tárgyalásra..
Bánatában meg csak kumiszt iszogathat egy jurtában..:-)

9mmPara 2010.03.04. 21:40:59

Szerintem tippet kapott, hogy valahol útközben meglesz a Hondája is.

Tutanhamon 2010.03.05. 17:53:07

Azt hittem, ez a blog már rég szünetel.

De jó társaság volt itt régen!

--

A mongol sofőrök jót nevetnek a fehérembereken. Hogy bűzlenek azok 10 nap után! A mongolok megmosakszanak reggelente egy pohár vízzel. Nem hagyják el magukat azért, mert nem lehet naponta zuhanyozni.

Csanna 2010.03.05. 21:53:14

@Füredi 2.0: Na látod! A falra festett ördög "szennyvíz" képében mindig megjelenik. Hátán cipelve a Btk-t

Ha egy picit jobbra pillantasz, tapasztalhatod véget nem érő áradását :-)

heliox 2010.03.06. 01:23:11

Már megint Mongólia? Afganisztán is lesz? Titkos kiküldetés?

misi46 2010.03.06. 11:39:14

Most a Mongóliába utazik, vagy "hajnalba"? / hajnalbaN! /

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.07. 13:23:40

meg van eleg sok vagyam az eletben
amit ugy szeretnek
nem sorolnam
egy mongoliai utazas nincs az elso 15 ezerben
tovabb nem szamoltam

Tutanhamon 2010.03.08. 14:23:06

homar.blog.hu/2010/03/08/7_honapos_terhesen_zartak_cellaba_ok_nelkul

Szeretném figyelmükbe ajánlani, hogy hogyan is bánik a magyar rendőrség egy 7. hónapban lévő állapotos állampolgárral. Vajon, mikor elvárjuk társadalmi szinten egymástól, hogy egy állapotos nővel előzékenyek, udvariasak legyünk, akkor hogy engedheti meg egy hatóság ezt a fajta viselkedési modellt, és veszélyeztetést. Soha nem vártam el, hogy a várandóságom miatt különbnek tekintsenek, akár a munkahelyemen akár az utcán, boltban másképp bánjanak velem. Egy teljesen probléma mentes terhességem volt, nehézségek nélkül, könnyen viseltem. Mindig is úgy gondoltam, hogy ha képes vagyok dolgozni, edzeni, elmenni vásárolni, akkor nem kell másképp bánni velem az embereknek, mert akkor képes vagyok a sort is végig állni, stb. Azonban a rendősrégnek sikerült egy kellemes, boldog terhességből, veszélyeztetett terhességet csinálni egyetlen éjszaka alatt. Talán a legfelháborítóbb az egészben, hogy ok nélkül, és feleslegesen.

Az eset 2010.03.01-én hajnali 00.30 perc körül történt, mikor is durva dörömbölésre ébredtem otthonomban a XIV. kerületi budapesti lakásban. Kinyitottam az ajtót résnyire a biztonsági lánc bent hagyásával, majd durván közölték, hogy nyissam ki az ajtót. Felmutattak valamiféle igazolványt, melyet a félhomályban látni sem lehetett, és közölték, hogy a rendőrségtől vannak, és nyissam ki az ajtót. Kinyitottam, és bejött a két férfi, az egyik azonnal körbejárta a lakást átkutatva a szekrényeket. A másik közölte, hogy azonnal öltözzek, mert bevisznek a II. Kerületi rendőrkapitányságra. Személyi iagzolványom elvették. Mivel elképzelésem sem volt, hogy miről lehet szó, kérdésemre annyit válaszoltak, hogy magánokirat hamisítás miatt országos körőzés van ellenem kiadva, valamint az élettársam ellen is, akit szintén kerestek a lakásban. A lakásban egyébként ekkor egyedül tartózkodtam. Már ekkor ledöbbentem, mert elképzelésem sem volt, hogy mivel vádolhatnak.

Ellenállást nem tanúsítottam, felöltöztem, valamint néhány általam szükségesnek vélt dolgot magamhoz vettem (kulcs, iratok, szemüveg, zsebkendő, telefon). Telefonom kikapcsoltatták azonnal, kapcsolatba nem léphettem senkivel.

Beültettek az autóba, majd elindultunk a II. Kerületi rendőrkapitányság felé. A 9. kerületi rendőrkapitányság előtt megálltunk, ahol a vezető kiszállt az út közepén hagyva az autót, járó motorral, míg én a még hasamban lévő gyermekem valamint a Társa a járó motorral otthagyott autó hátsó ülésén ültünk. Tovább haladva a budai alsó rakpartról a Petőfi híd budai hídfőjénél lévő felhajtónál a vezető, a társa unszolására 2 piros jelzőlámpán is áthajtott, és tovább haladt.

A mellettem ülő rendőr betelefonált a II. Kerületi rendőrkapitányságra, hogy egy 7. hónapban lévő kismamát visznek, és lehetőleg minél hamarabb hallgasság ki, hogy ne kelljen sokat várni.

A rendőrkapitányságra érve átadtak az ottani ügyeletesenek kb 1.30-kor. Minden nálam névő tárgyat elvettek, majd egy rendőrnő a folyosón levetköztetett, hogy a ruházatom alatt is megvizsgáljon.

Beszélni senkivel nem beszélhettem.

Bezártak egy zárkába, és többszöri kérésemre, hogy nézzenek utána, vagy tegyenek valamit, hogy valaki kihallgasson, mert kimerült vagyok, ugyan is egész éjszaka semmit nem aludtam, és a hasam egyfolytában keményedik, enyhén görcsöl. A válasz minden alkalommal az volt, hogy majd szólnak, ha valaki kihallgat. Pihenni, aludni egyltalán nem tudtam, egy cigicsikkel teli dohányszagú zárkában, fa padon a bizonytalanságtól – azt sem tudtam miért vagyok ott - , a kialvatlanságtól kimerülten, és a gyermekem miatti aggódástól, szinte az egész éjszakát végig sírtam. A több órán át tartó folyamados haskeményedés, enyhe görcsölés, melyet a méh összehúzódása okoz, a terhesség ezen szakaszában koraszülést okozhat.

Kb 8.00-8.30 körül – mivel az órámat is elvették, nehéz a pontos időt megállapítani – értem jött 3 nő, akik közül az egyik kifelyezetten minősíthetetlen módon vielkedett. Miután idegileg labilis állapotban voltam a kb 7-8 órás bezárástól, kialvatlanságtól és a legfőképpen a hasam keményedése, görcsölése és gyermekem miatti aggódás következtében az egyik nő közölte, többször minősíthetetlen hangnemben, hogy azért utasítom vissza az általuk felkínált ételt, mert a gyermekemen akarok bosszút állni. Bár ezt a fajta “okos, és logikus” gondolkodást nem tudtam követni, és nem tudom mire visszavezetni, hogy miért is akartam volna bosszút állni a gyermekemen, de az órák óta tartó megpróbáltatások után különösen megviselt, hogy valaki azzal gyanúsít és rágalmaz, hogy a gyermekemnek bármi rosszat is akarnék. A körülmények és a stressz miatt, egyetlen falat sem ment volna le a torkomon, de egy dohányfüsttől bűzös, minimális higiénés körülményeket mellőző körülmények között minden hasznos tápanyagot nélkülöző konzervet, fehér kenyeret, és cukorral teli löttyöt próbáltak mindenáron belém eröltetni. Amiből valószínű fogyasztottam volna, ha úgy érzem, hogy éhes vagyok, de azt gondolom, hogy reggel 8.00-9.00 körül még nem éheztettem a gyermekem, és többet ártottam volna magamnak és gyermekemnek ezen “ételekkel”.

Majd felkísértek,és kértem az ügyvédem értesítését, mert csak ügyvéd jelenlétében szerettem volna vallomást tenni, annak ellenére, hogy ekkor még mindig nem tudtam, hogy egyáltalán mivel is vagyok gyanúsítva.

A “roppant tapasztalt” nyomozást vezető nő ekkor közölte, hogy mivel ragaszkodom az ügyvédhez, választhatom azt a megoldást is, hogy nem teszek vallomást, hanem megbeszélünk egy másik időpontot, amikorra beidéz. Természetesen ezt választottam, mert szerettem volna minél előbb orvoshoz menni, mert továbbra is természet ellenesen erősen, és sokat, sokáig mozgott a babám, görcsölt és folyamatosan keményedett a hasam.

Kb 1,5 óra további jegyzőkönyv felvétele után végre elmehettem 9.42-kor, amikor is egyenesen orvoshoz mentem, aki megvizsgállt, és azonnal veszélyeztetett terhességgel táppénzes állományba vett, valamint magnezii citrici gyógyszert írt fel és szigorú fekvést írt elő, azzal a kitétellel, hogy ha pár napon belül nem javul az állapot, korházi kezelést kell alkalmazni a koraszülés megelőzésére.

Előzőleg semmiféle idézést nem kaptam a rendőrségtől, hogy tegyek valomást, ennek ellenére országos körözést adattak ki ellenem, mintha valami köztörvényes bűnöző lennék. Állításuk szerintem 2010. 02. 18-án, és 2010.02.22-én lakásomon kerestek hajnali 3.00 és 5.00 óra között, amit én nem tapasztaltam, bár valószínűleg ezen időpontokban otthon tartózkodtam. Sem csöngetést, csak kopogát nem hallottam. Ellenkező esetben nyilván felkeltem volna, mint ahogy megtettem 2010.03.01-én is.

Az ügy pitiánerségére, és koholmányára tekintettel, meg még felháborítóbb, hogy egy 7. hónapban lévő kismamát órákra bezárnak egy cellába éjszaka, úgy, hogy semmit nem tud aludni, és többszöri elmondásra sem törődnek azzal, hogy keményedik és görcsöl a hasa. Még ha maguktól nincsenek is tisztában ezek az emberek a terhesség alatti kimerültség, stressz, és több órán át tartó haskeményedés következményeinek, talán nem kellene terhes nőket órákra bezárniuk, mikor lehetett volna más megoldás is. Abból következetetve is, hogy az engem beszállító egyik rendőr betelefonált, hogy minél hamarabb hallgassanak ki, mert terhes vagyok, nem kellett volna reggel 9-ig várni, arra hogy közöljék, hogy vallomás nélkül haza mehetek, ha úgy gondolom, csak egy jegyzőkönyvet kelle erről felvenni és aláírni. Ezt valószínű az ügyeletes tiszt is megtehette volna jogszerűen.

Az meg, hogy az én és legfőképpen gyermekem életét veszélyeztették koraszülés kockáztatásával egy nevetséges bosszúból tett feljelentés miatt, ami kb 350.000 Ft értékű volt. Az élettársam volt üzlettársa miután elválltak útjaik bosszúból feljelentette, hogy a cég az én tulajdonomban lévő ingatlanon nem végzett tevékenységet, és én a bérleti díjról csak úgy kiállítottam számlát, de a cégnek ott nem volt irodája. Mellesleg ez az ember több időt töltött nálunk az irodában, mint a saját családjánál abban az időben, mert akkor indították a vállalkozást, de ez mellékes. Még ha teszem azt igaz is lenne az állítás, a rendőrségnek egy ilyen pitiáner ügy indok arra, hogy egy gyermek életét veszélyeztessék? Még egy köveszélyes elvetemült bűnözönek is joga van egészséges gyermeket szülni. Kiváncsi lennék azok az emberek aki ebben az egész eljárásban részt vettek, vajon mennyire taksálnák a saját gyerekül életét?

Az a rendőr aki a beszállításom alkalmával 2 piros lámpán is áthajtott, mert neki nyilván lehet, de a jogszabály szerint mégis közlekedési szabálysértést követett el, melynek díjtele nem tudom pontosan mennyi lenne, valószínű pár tízezer forint, vajon milyen büntetést szánna ezért a saját gyerekének? Levágná a kezét? Vagy a másik aki mellettem ült, és nem kötötte be a biztonsági övét? Ezek az emberek egy éjszaka alatt több bűnt követtek el, mint én egész életemben, és a mai Magyarországon mégis én számítok körözött bűnözönek, aki annyira veszélyes a társadalomra, hogy el kell fogni, és bezárni egy egész éjszakár egy cellába 7. hónapos terhesen.

Sics68 2010.03.08. 15:05:49

Jó kis eset, homáron nézem is...

Szerintem ezt az előzetes-ről szóló topicban kéne inkább tárgyalni... ugyanúgy az "eltúlzott kényszerintézkedés" témába illik ugyanis.

Füredi 2.0 (törölt) 2010.03.08. 19:09:50

@Tutanhamon: amon, ha linkelsz, nem kell már copyzni.

Tutanhamon 2010.03.09. 15:48:50

@Sics68: Mindegy. Ott nem olvasnák. Azért tettem ide, hogy legyen miről beszélni.

@Füredi 2.0: Az igaz. De ha copyzok, azért linkelhetek is.

Neménvótam 2010.03.12. 09:46:58

Úgy tűnik, hogy a farkasok voltak a gyorsabbak :)

Füredi 2.0 (törölt) 2010.03.12. 11:01:18

@Neménvótam: 2-án ment el, akkor még nem telt el a 10 nap. Mindenesetre körmömet rágva várom a visszatérést.

Neménvótam 2010.03.12. 12:52:27

@Füredi 2.0: másodika volt az első nap, akkor 11-e a tizedik.

Füredi 2.0 (törölt) 2010.03.12. 13:43:32

@Neménvótam: Igen, mindeig bajom van azzal, hogy a 8 nap/7 éjszaka mit is jelent pontosan.

Neménvótam 2010.03.12. 15:03:44

Pedig jó lenne egy jó kis poszt a hosszú hétvégére:)

szaGértő 2010.03.13. 19:03:47

@hagyma: Úgy látom, a farkasok győztek...

Füredi 2.0 (törölt) 2010.03.16. 09:39:49

Már itthon van, csak időközben Magyarországon győzött az igzság, és nincsen mit kirakni.

(Pedig szennyvíz-ügyban ha jól tudom hat.kív. lett az LB-n)

szaGértő 2010.03.16. 10:22:53

@Füredi 2.0: Egy i betűt véletlenül fölöslegesen tettél bele... :D

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.03.16. 11:45:23

@Füredi 2.0: komolyan, folytatják a szennyvíz sztorit? már alig várom.

Füredi 2.0 (törölt) 2010.03.16. 11:46:39

@szaGértő: Egy a-t meg kihagytam. de honnan tudnám én, hogyan kell írni???

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 01:43:18

@Füredi 2.0:
felreertettel
nemenvotamnak kuldtem mert kerte het vegere

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 01:45:01

@szaGértő: a mongoliai farkaoskkal jo vigyazni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 01:49:42

ja es egyszeruen nem hiszem el hogy valaki lancfuresszel elvagja a sajat nyakat
azt sem ertem honnan tudjak O csinalta a reggelit
jo, tudom, bulvar meg minden
en speciel nem hiszem el
nincs ember aki ket kislanyat baltaval agyonverne
NINCS
en ugy kiakadtan ettol a hirtol.............

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 01:55:46

lelovom az asszonyt vagy a sheriffet ha besokkalok
/teljesen kizart/
de gyerekeket
a kislanyaimat
egyszeruen nem hiszem el
ettol meg megtortenhet, tudom

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.03.17. 02:18:11

@hagyma:
deszép ez:
"A pszichiátriai kezelés alatt álló férfi baltával ölte meg feleségét és két gyermekét, majd felvágta az ereit, többször mellbe szúrta magát, végül a garázsban láncfűrésszel vágta el a saját torkát."
zs-kategória, forgatókönyv szinopszis. én a falusiak helyében sűrűn enném a foghagymát, meg hánynám a keresztet.

Füredi 2.0 (törölt) 2010.03.17. 08:45:01

@hagyma: "azt sem ertem honnan tudjak O csinalta a reggelit"

Csak tippelek: például, hogy ő volt felöltözve, a feleségét a szobában találták meg, vagy a rokonok tudják, hogy ő szokta, és így tovább.

Sajnos van ilyen. Gondolj például a terhes feleségét, gyermekét halálra éheztető fényevőre. Ha jön a bekattanás, akkor nincs olyan, hogy gyerekem, vagy nem. Sőt, egy depressziós, vagy skizó sokszor azért öli meg a szeretteit, mert úgy gondolja, hogy jót tesz nekik ezzel. Megmenti őket a szenvedésektől...

(Természetesen szélsőjobbos honlapokon már tudják az "igazi" történetet is, remélem ide nem szivárog át.)

Neménvótam 2010.03.17. 11:09:34

Szerintem küldjünk valakit zugügyvéd felkutatására Mongóliába. Persze tanult, jogvégzett ember legyen. Ide várom a javaslatokat.

Csanna 2010.03.17. 12:30:58

@Neménvótam: gondolod, hogy megtalálná? A farkasok letagadnák, hogy egyáltalán láttak ügyvédet...

hawkeye 2010.03.17. 15:17:43

Lehet, hogy a Wolfék képviseletében elbaltázott valamit, és azok meg bosszúból megették?

Remélem fotó készült róla... :))))

Csanna 2010.03.17. 15:37:14

Lehet az is, hogy a farkasok nem akartak az ulan-batori bíróságra tárgyalásokra járogatni, ezért önbíráskodtak egy kicsit..
Így olcsóbban kijöttek, sőt még jól is laktak.

szaGértő 2010.03.17. 15:37:22

@Neménvótam: Én a Kevin Costner-t javaslom...

Neménvótam 2010.03.17. 16:12:43

@Csanna: Akkor ebből nem lesz másodfok:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 17:57:09

@Füredi 2.0:
ettol meg megtortenhet
mondtam
csk nekem hihetetlen es elborzaszto

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 18:39:18

@Füredi 2.0:
en nem tudom
nekem nem jon le
valaki reggelit csinal majd megoli brutalisan a csaladjat
baltaval
ezek utan felvagja az ereit es mellbe szurja maat
aztan kimegy a garazsba es lancfuressel elvagja sajat torkat
es senki nem tudja miert
nem mondom hogy nem tortenhetett igy
de nekem nem eletszeru

Csanna 2010.03.17. 18:55:33

@Neménvótam: úgy néz ki, hogy a farkasok elálltak a keresettől.
A zugi szerencsésen visszaérkezett..
süti beállítások módosítása