Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Az ajtófélfát hívta segitségül

2008. január 16. - zugügyvéd
Az alábbi ügyet a Zugügyvéd megjegyzés és javítás nélkül teszi közzé,, mert a teljességéből sokat vesztene egy szerkesztés. A levélből az is kiderül milyen sokrétű közegből kerülnek ki a Zugügyvéd-olvasók. A mama mindenesetre nem hagyta magát.


velem tortent egy eset a nyar folyaman gyerekeim barataikkal a szomszedos haz elott jatszottak egy idos asszony tobbszor rajuk szolt hogy takarodjanak el onnan mert ot zavarja hogy ott vannak.eloszor borsot probalt a szemukbe szorni ez nem sikerult majd egy botot felkapva kergette oket.a kilenceves kislanyom vele egykoru baratjaval ekozben a lepcson ulve kartyaztak a tobbiek bujocskazni kezdtek ami gondolom hangzavarral jart.az idos holgy az alltala felvett fadarabbal bement a lakasaba de kis ido mulva kirohant es a lepcson ulo gyermekemet hatba vagta a bottal.nalam akkor eppen vendegsegben volt a parom jobaratja amikor a gyerekek berohantak es elmondtak az esetet a parom kirohant megnezte a gyermek seruleseit a haz elott alltak vagy tiz gyerekkel mire en odaertem.kezenfogtam a kislanyomat es kertem hogy mutassa meg hol lakik a neni aki bantotta ot be is mentunk jott velem az osszes gyerek a parom ekozben a haz elott levo padra ult le baratjaval es ragyujtottak.bementunk es becsongettem elegge feldultam ami szerintem ertheto a neni ajtot nyitott es en elmondtam a mondani valomat ami igy hangzott milyen alapon bantotta a gyerekemet ezert feljelentelek te ven k....erre a asszony nekem ugrott megmarkolta a polomat es probalt behuzni a lakasaba kozben kiabalt hogy gyere csak be adok en neked feljelentest,belekapaszkodtam az ajto felfaba mert akkor kapcsoltam ha sikerul berangatnia az mar maganlaksertes ahogy rangattam magam kifele sikerult elkapnom a kilincset es behuzni az ajtot a problema viszont az volt hogy veletlenul a kezet is odazartam mivel o is az ajtofelfat hivta segitsegul az ajto bezarasat megakadajozando.amikor elengedett en a gyerekemet kezdtem keresni hogy hova tunt a rumliban mert csak a sikitasat hallottam es attol tartottam valami baja esett es azert sikit szerencsere csak megilyedt.a kovetkezo pillanatban mar azt vettem eszre hogy az oreglany ugrik nekem es en a szembe levo ajtonak csapodom a sarokba ekkor mar nem hagytam magam teptem a hajat rugtam martam ahol ertem ezt latva a fiam kirohant es szolt a paromnak aki bejott es lekapta rolam a mamit engem pedig kilokott a lepcsohaz ajtajan.hazamentunk rendbe tettem a gyereket es a rendorsegre mentunk feljelenteset tenni megcsinaltak a latleleteket felvettek a vallomasunkat delutan hatkor elovezettek az asszonyt negyed tizkor es utanna megkezdodott a rendoregre jarkalas.a nyomozas vegere a vallomasaban mar azt allitotta a venlany hogy mi bementunk a lakasaba kihuzgaltuk eszmeletlenre vertuk rugdostuk mert a parom aki ott semvolt csak a csetepate vegen egy verszomjas cigany vadallat.a nyomozo a szembesites soran tobbszor felszolitotta hogy az igazat mondja ennek ellenere a mami minden vallomasahoz hozzatesz valami uj dolgot.eljutott az ugy a birosagig ahol az ugyesz megallapitotta hogy a mami nem bunos de en meg a parom garazdasag es ezzel halmazatban konnyu testi sertest vetseget kovettuk el tarstettesi minosegben.figyelmen kivul hagyta a lanyom vallomasat tovabba nem hallgatta meg a tobbi gyereket sem mivel kiskoruak.de elhitte minden fenntartas nelkul az oregasszonynak hogy fel oraig tapostuk a lepcsohazban aminek az eredmanye az orvosi latlelet szerint hajkitepes es a bal karon veralafutas lett .ennek ellenere a mami harom ora elteltevel sem belul nem hivott mentot orvost rendort.elegge erdekes engem ha megtamadnak biztosan a hatosag segitseget kerem ha halalra vernek akkor meg orvoset.ja erdekessege a dolognak hogy olyan gyorsan lezajlott az egesz hogy a cigaratta amire a parom ragyujtott amikor bementem a hazba meg egett amikor kijottunk.nem tudom mire gondoljak arra e hogy ismertek vagy megkerestek az ugyeszt vagy arra hogy annak ellenere hogy a parom tisztessegesen neveli a gyerekeimet es dolgozik mint egy allat mar bocsi soha nem volt meg bunteto ugye megiscsak roma es ez elegendo ahhoz hogy minket mas megiteles ala vegyenek.erdekelne a velemenyuk koszonettel edit

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr40299805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DYTA 2008.01.16. 17:15:39

Nem hiszem, hogy a cikkben leírtak alapján bárki az öreg néninek adna igazat. De ez csak a történet egyik oldala. Annak tisztázása, hogy valóban úgy történt-e minden, ahogy a fiatalasszony leírta, a rendőrség és a bíróság feladata. Ha egy ügyben cigány is szerepel, körültekintően kell vizsgálódni, mert a cigány oldalán állók nagy előszeretettel emlegetik a negatív diszkriminációt, ha volt, ha nem.

2008.01.16. 17:43:13

Talán tekintettel kellene lenni a szomszédokra, kultúráltan viselkedni és arra nevelni a gyerekeket, hogy ha játszanak is ne zavarják mások nyugalmát. A néninek meg több belátást és türelmet kívánok. Levélíró, saját elmondása alapján mind elkövette azt amivel gyanúsítják. Talán higgadtan olvassa végig a saját levelét. Erre nem mentség az sem, hogy ha a néni bántalmazta a gyereket, akor ő is bűncselekményt követett el.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.01.16. 17:43:40

És persze fordítva is, ahogy a levélíró mondja. Tekintetbe véve nyilván nem teljes ismereteimet a rendőröknek a cigányokhoz való hozzáállásával kapcsolatban.

2008.01.16. 17:53:47

A baj ott kezdődik, hogy az ilyen esetekben a pozitív diszkrimináció hiánya már negatív diszkriminációnak számít.
Egyébként a leírtakból elég jól nyomon követhető, mi történt.

fghjk12345 2008.01.16. 18:06:26

Mondjuk nagyon életszerű, hogy átmennek "megbeszélni" a dolgot, de nem a két férfi megy be - ők leülnek a padon cigizni -, hanem a nő a gyerekekkel.
Egyébként a történet olyan, mintha a Roncsfilm egyik jelenete lenne.

Káposztakukac 2008.01.16. 18:09:07

lehet, hogy így történt, lehet, hogy nem. mindenesetre a hatóságok és/vagy bíróságok általában inkább az öreg nénikre szoktak hallgatni, nem a cigányokra. ha jogos, ha nem.


PS: rendszeresen járok futni. egyszer egy vén kurv@ kutyája rámtámadt, miközben sétáltatta. még az öreg szajha volt felháborodva, hogy én a parkban futok, és mit képzelek, hogy a dögét (önvédelemből) megrugtam...

2008.01.16. 18:18:33

"Kúúúltúúra... Mond ez maguknak valamit?" (Besenyő Pista)

autosave 2008.01.16. 18:22:37

csak azért mert öreg, még semmivel sem jobb ,mint a fiatalok. a hülyék is megöregszenek.
keressetek jó ügyvédet és induljon a móka!

abandi 2008.01.16. 18:29:54

Bolhacsípett MACSKAJAJ!!! Ei itten már a Balkán???

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.01.16. 18:46:59

Hát gratulálok a freestyle utcai harcodhoz, biztosan büszke vagy rá, hogy egy öregasszonnyal partiban voltál. Legközelebb talán inteligensebb módon kell megpróbálni elintézni. Ha nem megy, akkor meg fenyegesd meg a macskájával.

torcipepe 2008.01.16. 18:58:23

úgy kell intézni, hogy leessen a lépcsőn és ottmaradjon mind a nyanya, mind a gyerekek. akkor nem lesz többé baj.

OFF: egyik ismerősömmel történt, hogy reggeli kocogása alkalmával a nénike beszólt neki: "mennél inkább dolgozni!". erre nem is volt meglepő a válasz: "te meg dögölnél meg!"

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.01.16. 19:02:31

nem tudom... én a megbeszélés című kanyart kihagytam volna, és rögtön a rendőröket hívtam volna. amúgy meg szeretettel ajánlanék az idős "hölgynek" egy ferencvárosi bérlakást, ott az ilyenért valószínűleg agyonverik.

kompi : neked meg csak azt javallom, hogy gondolkodj el egy kicsit... sétálsz/futsz a parkban, és ezért ráduszítanak egy kutyát... szerinted biztos hogy jó ez így?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.01.16. 19:05:31

torcipepe : hasonló velem is volt, én kicsit aljasabb választ adtam : "épp most kerestem meg a maga nyugdíjára valót is mama, úgyhogy nemkicsit foghatná be végre"

a kor nem érdem, hanem egy állapot. fel kéne végre fognia ezt sokaknak. ha valaki normális, én is az vagyok vele szemben, mindegy milyen idős. de ha paraszt...

bloodhound v2.0 2008.01.16. 20:31:23

torcipepe 2008.01.16. 18:58:23 - ez nagyon jó volt, egy jó beszólás mindig aranyat ér. :)

a post nagyon "igényes" (megilyedt...), látható, hogy a történet minden szereplője profi módon elsajátította a társadalmi együttéléshez szükséges konfliktuskezelő módszereket, úgy látom... :( valóban, elég roncsfilmes sztorinak tűnik, biztos valami kimaradt jelent.

egy tanulság van csak: a hülyeség kortól teljesen független... :(

bloodhound v2.0 2008.01.16. 20:32:17

úgy látom... - ez ott felesleges, bocsi

jelent = jelenet

dr.justice 2008.01.16. 21:41:07

"eljutott az ugy a birosagig ahol az ugyesz megallapitotta hogy a mami nem bunos de en meg a parom garazdasag es ezzel halmazatban konnyu testi sertest vetseget kovettuk el tarstettesi minosegben."

Ezzel az a bökkenő, hogy olyan nem létezik, hogy a sértett hirtelen a tárgyaláson vádlott lesz. Arról, meg nem szólt az írás, hogy mindhármukat bevádolták.

nyekk 2008.01.16. 23:23:52

Az öreg nénik sem mindíg angyalok, de nekem lesülne a bőr a pofámról ha egy idős emberrel ilyen tahó módon viselkednék.
Kedves blogoló! Nem a te kis babaarcú gyereked véletlenül a Blaha Lujza téri késelős kis cigánytakony. Mert az ilyen mentalitású családok (szülői példamutatás módszerével)efféle gyerekeket szoktak kibocsájtani a társadalomba.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.01.17. 01:10:33

Számomra az egész levél elég fura, egész normális fogalmazás, csak az ékezetek és a vesszők hiányoznak, minimális helyesírási hibákkal. Mi a fenéért kell az egész purdéval átmenni? Nekem, ha gyerekemet valaki "nevelni" szeretné, én magam oldom meg és nem a gyerek előtt.

2008.01.17. 02:51:58

Szép és tanulságos történet. Engem a dadaista kiáltványra emlékeztet.

red dragon 2008.01.17. 07:31:57

Öregnéni meg cigányok...remek párosítás. Minek raktok fel ilyen szar sztorikat?

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2008.01.17. 10:16:29

Hát, mondjuk átmenni 10 gyerekkel, és bemutatkozó mondatként elüvölteni az "ezért feljelentelek te vén kurva" kezdetűt, nem a probléma megoldására való törekvésről tanúskodik.

Én vagyok 2008.01.17. 11:51:48

a fiatalasszonka asziszi hogy aze a zigassag akinek nagyobb a pofaja.

Sajnálom azt az idős embert, akinek a szomszédságába ilyeneket költöztetnek. Pokollá teszik az életét. Az önkormányzat nem segít, mert félnek, hogy rasszistának bélyegzik meg őket. Mindenki inkább csak sajnálkozik, de tenni senki nem tesz semmit. Amikor pedig valakit éveken át nem hagynak pihenni, zaklatják, simán el tudom képzelni, hogy kijön belőle az állat. De az egész történetben akkor is ő az áldozat.

arro man nem is beszeve, hogy az asszonka tortenete tenyleg hitetelen mer a biro az u hazaban arro itekezik amit ele visznek ha a szomszed vot a vadlott akko rolla nem pedig a tanukro

hbe 2008.01.17. 13:31:57

A bullshit detektorom azt jelzi, hogy ez a levél kamu.

füredi (törölt) 2008.01.17. 15:06:56

Talán a legszebb az, hogy "VÉLETLENÜL A KEZÉT IS ODAZÁRTAM" :-)))

A szokásosat tudom írni, ez az egyik oldal.

(Ami azért látható, hogy az eset a néni térfelén zajlott, tehát a levélíró tűnik inkább támadó félnek.)

andika25 2008.01.17. 19:21:28

"belekapaszkodtam az ajto felfaba mert akkor kapcsoltam ha sikerul berangatnia az mar maganlaksertes "

de felkészültnek teccik lenni jogból :)

nyekk 2008.01.18. 09:07:34

Hát persze, hogy képzett jogból! az írásból úgy tűnik, ez a tűzről pattant menyecske olyan típus, aki időnként összekoccan a törvénnyel. Gyakorlati úton kikupálódott.

Gumidomino 2008.01.18. 11:07:49

Ehh... ez a környék egyre rosszabb Erzsikém, a múltkor is szunyókálnék délután, tudod ajtó-ablak nyitva, olyan meleg volt, hát óriási ricsaj van a ház előtt, legalább 10 cigánygyerek szaladgál és direkt óbégat odakint.
Többször szóltam hogy hagyják abba és menjenek haza, de rám se hallgattak csak röhögtek a képembe és mutogattak.
Aztán kifejtett borsóval dobáltam őket, de akkor se mentek el, sőt bújócskáztak és kiabáltak, ketten meg leültek a lépcsőre direkt az útba, én meg a botommal véletlenül beléjük botlottam.
Erre már bőgve elrohantak de nem sokáig volt nyugtom mert megjelent a kislány anyja és mire megszólalhattam volna már ordibált velem: "milyen alapon bantottad a gyerekemet ezert feljelentelek te ven k...."

De nem is mondom tovább, Erzsikém, muszáj innen elköltözni csak jajj, hova, itt éltem egész életemben még szegény Dezsőm ácsolta a padot a ház elé...

AKÁR így is. Már ha egyáltalán.

Mokele-Mbembe 2008.01.18. 11:11:50

Egy gyöngyszem a sárban ez a sztori...

tarquin - védőháló nélkül 2008.01.18. 11:21:54

andika25: Ezt a mondatot a levélben valahogy átugrottam, külön köszi, hogy felhívtad rá a figyelmemet... Gyanítom, 3 napig ezen fogok röhögni egyfolytában...:-)))))))))))))) Na, erre jó, ha ilyen leveleket kap a Zugügyvéd.:-)))))))

partizan 2008.01.18. 21:47:21

"Én vagyok" és "Gumidomino"!

Véleményeteket nem osztom, hanem szorzom..!
Ez is csak erősíti azt a makacs meggyőződésem, hogy a hatóságok az antiszociális (tanyára való, de annál öntudatosabb) polgártársainkkal szemben de facto tehetetlenek: tuc-tuc idióták, kényszeres mindent flex-szel megbarkácsolók, sportkipufogós lakóébresztő egócsászárok előre, az önkormányzat pedig majd jön a decibelmérőjével..nevetséges!!

Konklúzió: el lehet gondolkodni azon, hogy ugyanazon település A és B pontján felépített műszakilag azonos ingatlanok esetében az egyik miért éri a másik értékének a 15-szörösét(és persze fordítva!!!)
A.) a kilátás miatt (nem nyert)
B.) a közlekedés miatt (nem nyert)
C.) az infrastrukturális ellátottság miatt ( nem nyert )
D.) a szomszédok miatt: igen, nyert: mindenhol a szomszédokat kell megfizetni!!!

Vidéki 2008.01.19. 14:44:41

Amit ismerünk, az a levélíró verziója az esetről. A rómaiak több mint 2000- éve ismerik azt a jogelvet: „hallgattassék meg a másik fél is”! Az éremnek ezt az oldalát viszont nem ismerjük.
Az mindenesetre nem látszik a levélíró jogkövető magatartásának, hogy egy magányos idős asszony lakásába behatolva maga próbált elégtételt venni a gyermekek által elmesélt állítólagos sérelmekért és ebbe az ügybe életerős férje és fia is beleavatkozott. Miért volt szükséges ekkora túlerőt bevetni egy magányos idős asszony ellen!? Miért nem kérte inkább a hatóságok beavatkozását, ha valóban súlyos sérelem érte!? Ezek nem derülnek ki a panaszos levélből, melyben a levélíró sajátmagát, férjét és fiát ártatlan bárányoknak próbálja feltüntetni!

Vidéki 2008.01.20. 11:28:52

A levélíró meséjéről eszembe jutott Aesopus egyik tanító meséje a farkasról és a bárányról.
A farkas „legitimálni” akarván a bárány elleni támadását, azzal kötött bele, hogy miért zavarod fel a patak vizét, amikor én iszom? A bárány hiába hivatkozott arra, hogy ő lejjebb állva iszik a patakból, sorsát nem tudta elkerülni. A mesében én a farkas szerepében a levélírót látom. Nem zárom ki azonban, hogy lesz néhány kiváló tojásfejű jogvédő, akik mindenért a magányos öregasszony rasszizmusát okolják majd!
Érdekesnek tartom, hogy vannak olyan embercsoportok, akik szívesen hitetik el magukról, hogy hátrányos helyzetűek, pedig gondolkodásuk nagyon is kifinomult. Jól felismerik az igazságszolgáltatás működésének gyenge pontjait és jól alkalmazzák a mellébeszélés, kimagyarázás, ködösítés és gyakran a hamis tanúzás módszereit, amivel el tudják érni, hogy sokáig folytathassák bűnöző életmódjukat és elkerülhessék a büntetést.

janko 2008.01.20. 12:23:18

Igen. ez valóban egy jó sztori,mivel csak az egyik fél megnyilvánulását ismerhettük meg.Őt sem a BÉBI oldaláról.
Ez a mai, azaz a MI világunk! Lehet nyavajogni pró és kontra. Egy ami 100 %-an biztos,emberek vagyunk, de nem emberségesek! Így csak egyesszám első személy, azaz- ÉN -! Nekem van igazam, nekem van jogom, a velem történt az sérelem! A másik az VÉN KURVA,vagy akármi, DE NEKI kuss. Az egész kommentben a egyedüli ami érték. Hallgatassék meg a másik is. Sajnos ez a világ nem erről szól.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.01.21. 18:54:22

ylion!
Hogy költözzön a szomszédodba egy cigány mátriarcha, a 17 apától származó 9 gyerekével, akik közül 6 már kamaszodjon, kettő meg csupasz seggel mindig odaszarjon, ahol jár!
És legyen a rányi élettársai közül egyszerre három is szabadlábon!
Majd akkor bemérem azt a qrwa nagy toleranciádat. Mit gondolsz, miért menekülnek őrzött luxusgettókba (=lakópark) a gazdagok?

Hogy miért nem megy az ilyen Hajdúhadházra szociális munkásnak?

Alf (törölt) 2008.01.22. 23:08:14

Amikor kicsi voltam (11) játszottunk egy játszótéren, és egy néni folyamatosan anyázott fentről, egy ablakból, hogy takarodjunk, mert hangosak vagyunk. Hangsúlyozom, ez egy játszótér volt.

Volt aki visszaszólt persze, erre lejött, és ordibálta, hogy letépkedjük a fakérget, és takarodjunk, mit képzelünk, hogy ekkora koszt csinálunk. (A ház előtt öreg platánfák álltak, melyek hullajtjáka kérgüket)

Aztán rendőrt hívott, de a rendőrök rá se hederítettek.

Aztán vizet forralt, és az egyik gyereket leöntötte, szerencsére a harmadikról, úgyhogy nem sérült meg nagyon.

Utána nem játszottunk ott többet.

Amúgy nem voltunk romák, én kifejezetten árja típus vagyok :?). A nő meg egy frusztrált vénlány, kinek nem születtek utódai, és kompenzált egyet rajtunk.

bogyoka 2008.01.23. 19:03:41

koszi a szepet es jot nam vagyok hulye se purgyes cigany amugy a mindharmunkat bevadoltak 21-en a mamit eliteltek ugyanis szerencsemre jelentkezett egy tanu aki a lepcsohazban lakik latta hallotta az esetet es eljott a birosagra velem.tudom hibaztam ,hogy odamentem de akinek van gyereke meg fogja vedeni fuggetlenul a szermazasatol nem csak a romak viselkednek helytelenul vagy a magyaroknal nem fordult meg elo,hogy agyonlotte feleseget gyerekeit vagy barmi rosszat torvanytelent tettek felesleges alltalanositani mert kulonbozoek vagyunk .vannak magyarok akik ciganyabbak a ciganynal.azert orulok ,hogy vannak emberek akik egy ilyen esetben is azonnal tudjak mi a helyes lehet hogy hasznara vallna a tarsadalomnak ha megtanitananak mindenkit arra hogyan is kell ezt csinalni.amugy a gyerekeim kituno tanulok nem putrisak tudnak viselkedni csak a megfelelo hangot kell megtalalni a visszataposlak anyadba te fattyu es a sosavas vizzel valo lelocsolas nem hiszem hogy celravezeto.

az okos 2008.01.23. 19:58:23

Azt azért általánosságban lemerem írni,hogy a barnabőrűek többsége mindíg hangosabb és neveletlenebb,agresszívabb, mint egyéb Magyarországon élő embertársuk.

bogyoka 2008.01.24. 07:22:23

elismerem igazad van de igy ismeretlenul felesleges sot banto altalanositani foleg az ,hogy a kislanyomat olyan szinben tuntetik fel mint egy bunozot engem es a paromat pedig segelyert koslato agressziv hatranyos helyzetu kikupalodott putrisnak gondolnak.nos ez nem igy van a neni is megtehette volna azt a nehany metert a hazunkig es figyelmeztet gond van a gyerekekkel nem megutni kellett volna ugy hogy le sem tudott hajolni.erdekes egyebkent,hogy azt hiszi mindenki csak egy cigany gyerekrol van szo es nem kerdezi senki milyen serulesei lettek a gyereknek.en magyar vagyok a gyerekeim is azok es attol ,hogy a parom roma nem neveljuk allatkent,allatnak oket.elismerem az idosek nyugalomra vagynak de szulok tobbsege mint ahogy mi is nyariszunetben dolgoznak es nem zarhatjak be a gyerekeket a lakasba egesz napra valahol nekik is jatszani kell.legyen egy ember barmilyen idos jobban fel tudja merni mi a helyes mint egy gyerek azzal hogy megutotte majd a szemuk lattara megtamadott ki tanitja a gyerekeket agressziora en aki szamonkerte a tettet vagy o aki eloszor megutotte igy eloidezve egy olyan helyzetet ami egy mindenki reszerol rossz dontest es megoldast eredmenyezett.amugy ez volt az elso koccanasunk a torvennyel sot hasonlo helyzetbe sem kerultunk soha azoknak akik elitelnek azert mert probaltam vedeni a gyermekemet csak azt tudom kivanni egyetlen egyszer keruljenk csak hasonlo helyzetbe es akkor talan rajonnek nem konnyu helyesen cselekedni ha az ember felindult es szerintem ez nem attol fugg hogy romak vagyunk e vagy milyen nevelesben reszesultuk.

Vidéki 2008.01.25. 09:05:37

Bogyóka ezt írja: „…a mamit elítélték, ugyanis szerencsémre jelentkezett egy tanú, aki a lépcsőházban lakik…és eljött velem a bíróságra…”.
Ha valóban ez történt, és a bíróság ennek alapján a mamit ítélte el, akinek a lakásába a fiatalasszony valamint férje és fia behatolt és tettlegesen bántalmazták őt, akkor nagyon szomorkodhatunk az igazságszolgáltatás helyzetén. Ha valakit egy garázda orrba vág, ezt a bíróság úgy is interpretálhatja: ő a bűnös, mert orrával öklön vágta a másikat. Ehhez elegendő egy szerencsére jelentkező tanú állítása!
süti beállítások módosítása