Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Eszement pervesztés

2007. december 06. - zugügyvéd

Az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium (IRM) jogerősen elveszítette az Orbán Viktor elleni személyiségi jogi perét, szólt a tegnapi hír. A Zugügyvéd ezen nem lepődött meg, egy korábbi cikkében már kifejtette, mekkora ostobaság volt ezt az eljárást megindítani.

A hírhez hozzátartozik, hogy az ítélet kihirdetését elodázta, hogy a tárgyalóteremben tartózkodó televíziós stábok több tagja is vitába keveredett a bírónővel, aki annak ellenére nem engedélyezte kép- és hangfelvétel készítését, hogy a felek jogi képviselői ehhez hozzájárultak. A bírónő többször is felszólította a stábokat, hogy a kamerákat vigyék ki a teremből, s rendész segítségét is kérte.

 

Nincs bocsánat


Népszabadság • Bodolai László • 2007. március 6.


Az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium három napon belüli bocsánatkérésre szólította fel Orbán Viktort, amiért azt állította, hogy október 23-án a rendőrség politikai parancsra cselekedett. Ha az ellenzéki politikus nem kér elnézést, a tárca jogi lépéseket tesz. Nem akartam hinni a szememnek, amikor a fenti hírt olvastam. Ráadásul a minisztérium szerint az ellenzéki vezér a kormányt és a rendőrséget is vérig sértette. Az ultimátum előtt a tárca állítólag kikérte jogi szakértők véleményét. A szakértők megállapították, hogy Orbán Viktor tényekkel alá nem támasztott kijelentései valótlan állításokat tartalmaztak. Mintha ez nem lenne mindennapos jelenség politikusi körökben. Mivel az ellenzéki pártvezető természetesen nem kért elnézést, a tárcavezető miniszter be is jelentette a per megindítását.



Valószínűleg egyedülálló hungarikum volt már az a korábbi gyakorlat is, hogy egyes pártok prominens képviselői a bíróságokon akarták megnyerni a választásokat; ugrottak a legkisebb hamisnak vélt tényállításra is, átpréselték azokat a jogszabályok és az igazságszolgáltatás szűk keresztmetszetén, hogy utána lobogtathassák az ítéletet, X. Y. hazudott, papírom van róla. Azt persze általában elfelejtik ilyenkor hozzátenni, hogy például egy sajtóperben milyen hátrányos helyzet alperesi pozícióból védekezni, hiszen egy tárgyaláson dől el minden, és ha az alperes nem tudja addigra a bíróság előtt is helytálló, szükséges bizonyítékokat beszerezni, akkor nincs esélye. Arról nem is beszélve, hogy nemegyszer azon folyik a vita, hogy vélemény vagy tényállítás-e az inkriminált mondat, illetve közszereplő-e a felperes, s ha igen, akkor közszereplőként mennyit köteles tűrni.

 

Az a gyakorlat, hogy az igazságszolgáltatást politikai játszmákban sajátos kommunikációs eszközként használják fel, rendkívül aggályos. Egyrészt aránytalanul nagy terhet ró arra a néhány bíróra, akiknek az ilyen típusú ügyeket kiszignálják - némelyikük már eddig is kapott jobbról-balról eleget, mintha az lenne a feladatuk, hogy megfoghatatlan társadalmi vagy célzott politikai elvárásoknak megfeleljenek -, másrészt kikezdi az igazságszolgáltatás függetlenségébe vetett bizalmat, hiszen bármilyen döntés születik, az alulmaradt politikai oldal vagy a velük szimpatizáló sajtóorgánumok vitatni fogják az ítélet megalapozottságát. Nincs annál kétségbeejtőbb, mint amikor laikusok próbálnak értelmezni egy bírósági eljárást, ítéletet. Talán csak az, ha hozzá nem értésüket kompenzálva elfogultsággal is gyanúsítják az eljáró bírókat.

Nem is értem, hogy képzelte el az eljárást, aki ezzel az eszement ötlettel előjött. Nyilvánvaló volt, hogy Orbán Viktor nem kér bocsánatot. Arra számítottak, hogy kétségbe fog esni, ha egy polgári perben alperesként beidézik? Megretten az IRM jogászának indítványától, hogy ugyan bizonyítaná már be papírral vagy tanúkkal, hogy a felrendelt alsólapujtői körzeti megbízott Gyurcsány Ferenc személyes utasítására vadászta le gumilövedékkel a Fidesz-nagygyűlésről hazaosonó nyugdíjasokat? Nyilvánvaló, hogy ilyen bizonyítékokkal nem tud a Fidesz elnöke előállni, ha csak egy-két felfüggesztett kisrendőr nem megy el boszszúból tanúskodni, hogy elöljárói parancsra rúgta halántékon a már megfektetett és lefogott hátizsákos egyetemistát. De ez is csak halvány bizonyíték lenne. Viszont a tárgyalóteremben és a folyosón tolonganának a szimpatizánsok és a sajtó, akarva-akaratlanul áldozatként mutatva be az állam által beperelt kisemberként tetszelgő pártvezért. Ki ne ütné le ezt a magas labdát? Jobb reklám, mint kordont bontani.

 

 És ha veszít Orbán, mi lesz? Arra számítanak, hogy az elmarasztaló ítélet hatására bocsánatot fog kérni? Ha nem, akkor végrehajtják a bocsánatkérést? Kalodába zárják, vagy hozzáláncolják egy traktorral behajtani tilos táblához? Kitapétázzák az ítélettel a Parlament folyosóját, vagy óriásplakátokat nagyítanak belőle? Arról nem esett szó a tájékoztatóban, hogy a jó hírnév megsértéséért kérnek-e kártérítést. Pedig az lenne ám az igazi bolhacirkusz. Az ilyen pereknél bevált módszer, hogy a felperes beinvitál néhány tanút, rendszerint családtagot vagy barátot, és miközben búvalbélelt képpel látványosan szomorkodik, a tanúk vérfagyasztó történetek előadásával igazolják, hogy menyire elnehezült a felperes élete. Már látom lelki szemeim előtt a szomorkodó minisztert - jobb esetben a mellette ülő kormányfőt és rendőrfőkapitányt -, ahogy családtagjaikkal, beosztottaikkal, közvélemény-kutatásokkal próbálják igazolni, mekkora fájdalmat és kárt okozott nekik Orbán a valótlan kijelentéseivel.

 

A megítélt kártérítésből meg lehetne egy kicsit foltozni a költségvetést. Innentől ez lesz a gyakorlat? Ha egy ellenzéki képviselő megsérti a kormányt vagy valamelyik állami intézményt, személyiségi jogi pert indítanak ellene? Még szerencse, hogy kikerült a Btk.-ból a hivatalos személy megsértése. Ne feledjük, az ötlet attól a tárcától származik, melynek alkalmazottai között hemzsegnek a jogászok, és amely többek között a törvényalkotás folyamatában a jogszabály-előkészítést koordinálja. Épp ezért legalább a törvények igazi céljával, "szellemével" illene tisztában lenniük, nem pedig példát mutatni, hogy lehet a joggal visszaélni. Valahol itt kezdődne a jó hírnév igazi védelme.

35 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr89254203

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2018.01.09. 13:14:10

TOP10 zenész cameo EVÖR - B-oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abandi 2007.12.06. 14:49:39

Pervíjjként:
Hová lett már megit az adóforintom???

Salgo2 2007.12.06. 15:12:58

"Hová lett már megit az adóforintom??? "

Nem vész az el, csak átalakul. Ügyvédek fizetésére, eljárási költségekre, és ha megnyeri a pert, az IRM nagyobb dicsőségére.

Virág et. 2007.12.06. 15:17:17

Szerintem az IRM-nek saját jogtanácsosai vannak, akik fix havi köztisztviselői illetményért dolgoznak. Akkor is, ha van Orbános per, akkor is ha egész nap csak passziánszozni kell az irodai gépen.

"Nincs annál kétségbeejtőbb, mint amikor laikusok próbálnak értelmezni egy bírósági eljárást, ítéletet. Talán csak az, ha hozzá nem értésüket kompenzálva elfogultsággal is gyanúsítják az eljáró bírókat."

Ez azért elég gyakran megtörténik. Pl. jelen blog keretei között is. Napi rendszerességgel.

derelyegrádi szellem 2007.12.06. 15:39:54

"Szerintem az IRM-nek saját jogtanácsosai vannak, akik fix havi köztisztviselői illetményért dolgoznak."

Nekem is úgy tűnik. :)

Más. Miért ne értelmezhetnének laikusok ítéleteket? Ugyanis nekik is szól. Mindenkinek. Aztán ha tévednek, vagy félreértelmeznek valamit akkor ki kell javítani.

Az tényleg nem szerencsés ha publicisták értelmeznek ítéleteket, de csak azért mert ők a "hozzáértés" valójában félműveltség pódiumáról adják elő az eleve elrendet "véleményüket".

Jelen cikkben például a szerző úgy tesz mintha bárki megállapította volna, hogy Orbán hazudott volna. Ami azárt baj csak, mert az pont úgy nem állapították meg mint azt, hogy igazat mondott volna. Mert nem erről szólt a per.

De az egész eljárás megindítása talán egyedül Petrétei doktor kvalitásainak lemérésére jó és alkalmas. Az pedig sajnos elég siralmas. A tudományos szocializmus jobban ment...

Virág et. 2007.12.06. 15:59:12

derelye

Na ja, de az emberek nem így gondolkodnak. Nekik most az jött le, hogy Orbán igazaz mondott, amikor azt állította, hogy politikai megrendelésre történtek az események. Kérdezz csak körbe helyben és meglátod.
Nekünk nem erről szólt a per, a laikusoknak viszont igen. Egyetértek a szerzővel.

Petrétei államjogot tanított a tud. szoc. tanszéken is, csak akkor az még együtt volt. Ugye államjogból lett alkotmányjog később. Amúgy neked tanárod volt. Szerinted felkészületlen, hozzánemértő ember a maga szakterületén? Nagyon meglepődnék, ha így gondolnád...

A per megindítása meg politikai döntés volt és semmi, de semmi köze valakinek a szakmai kvalitásaihoz. Ne legyünk naívak.

derelyegrádi szellem 2007.12.06. 16:31:46

Virág et.

"Na ja, de az emberek nem így gondolkodnak. Nekik most az jött le, hogy Orbán igazaz mondott, amikor azt állította, hogy politikai megrendelésre történtek az események. Kérdezz csak körbe helyben és meglátod."

A jogi képtelenségen túl (szót váltottunk erről, ha visszaemlékszel még kértem is az ügyet mert olyan könnyen nyerhető) pont ezért volt óriási baromság Petrétei részéről ez a perindítás. Egy dulpa öngól. Ezt jogászként látnia kellett volna, politikusként meg lebeszélni a többi hülyét erről. De hát az indulat rossz tanácsadó. Meg a butaság is, csak az mégrosszabb.

Hogy az október 23.-ai események felső politikai utasításra, de legalábbis hallgatólagos előzetes tudomásulvétel mellett töténtek, az hóttutiziher.

Petrétei valóban tanított. Akkor sem voltam oda tőle, pedig akkor még egész másokat mondott meg írt a tankönyvében gyülekezési jogról, a rendőrség utasíthatóságának témakörében, mint miniszterként. Ez a "kór" sajnos kezdi elérni Takács Albertet is, aki szintén tanított, de róla nagyon jó véleménnyel vagyok. Fényévekkel jobb (okosabb, nettebb, jobb előadó) mint Pertrétei.

Csak sajnos rossz társaságba keveredett. Bárkivel megtörténhet.:) Ha véletlenül találkoznék vele, majd megemlítem neki.

Az IRM-et egyébként egy ügyvéd (Hevesi) képvislete, nem jogtanácsos. Így két ügyvédi munkadíjat is kifizetünk Petrétei miatt. De tényleg ez legkevesebb az ügyben.

abandi 2007.12.06. 16:41:04

Virág et!
OK! De azért már ne legyünk megelégedve, hogy nem passziánozik, vagy egyéb...
De az sem nyugtat meg, hogy: zsebből-zsebbe ment...Mert: Mennyi autópályavölgyhíd helyettesítő alagút épülhetetett volna belőle...mármint az eltitkolt guruló adórézkrajcáromból???De: színtisztán jogilag nézve: rendben vót ez is, az is...csak hát, akkor most kinek is fütyöl???

Virág et. 2007.12.06. 16:56:13

derelye

Ügyvédes dolog tudomásulvéve.

Takácsnál Petrétei jobb szakember és jogtudós. Ez az én véleményem. Bár én elfogult vagyok, mert személyesen ismerem.

derelyegrádi szellem 2007.12.06. 17:11:10

Akkor ha van rá alkalmad kérdezd meg tőle ki találta ki ezt a perindítást, és ő támogatta-e az ötletet. Ha válazst nyersz oszd meg velem.

Mert most aztán azzorbán röhög a markába. :)

A "jogtudós" egy kicsit túlzás mindkettőjük esetében. De Takács az értelmesebb "nem jogtudós". Magánvélemény. Kicsitugyan ez is elfogult hasonló okokból.

OkoskaTo:rp 2007.12.06. 19:16:38

A politikai vita helyett inkább merengjünk el a bírónő nyilvánossággal kapcsolatos teljesítményén, és hogy ilyenek után miért csodálkoznak rajta, ha az emberek arrogáns tirpáknak gondolja a bírói kart. Nem államtitkokról van szó, nem pedofilok áldozatai tesznek tanúvallomást. A bíró a saját ítéletét szégyelli?

(Mellesleg a hivatkozott ítélőtáblai szóvivő nyilatkozata igencsak LOL. Persze "jelen esetben sem az újságírók munkáját korlátozták, hanem csak a kép- és hangfelvétel készítését." Legközelebb majd a kézírásos feljegyzések készítését is hasonlóképp megtiltják, hiszen az újságíró a cikkét megírhatja akár emlékezetből is. A szóvivő által hivatkozott rendeletet annál is inkább időszerű lenne aktualizálni, mert jelenleg nem zárja ki azt, ha én felhívok valakit mobilon, és úgy közvetítem a tárgyaláson elhangzottakat. Arról nem tehetek, ha a felhívott rögzíti a mi telefon"beszélgetésünket".)

abandi 2007.12.06. 19:53:37

OkoskaTo:rp !
Ez is egy érdekes momentum...
(Hogy hívják a "szimpatikus" csávót, aki a bíróság működési-döntési mechanizmusát basztatja???)

kisködmön 2007.12.06. 20:05:44

"másrészt kikezdi az igazságszolgáltatás függetlenségébe vetett bizalmat"
Ez a kikezdés már réges rég megtörtént.
Napokon át lehetne irni az olyan itéletekről amelyek kikezdik a bizalmunkat.( a mienkét és nem a jogtudosokét).Lásd csak az olajos ügyet.Nagy nagy kiváncsisággal várom Kulcsár ügy itéletét is.Bár a független igazságszolgáltatás lehet,hogy addig altatja mig elévül.
Minnél többet tud valaki lopni ebben az országban annál nagyobb az esélye rá,hogy a "független igazságszolgáltatás" igy itélkezik felette-A Magyar Köztársaság nevében ejnye-bejnye.
Bocs,hogy elkalandoztam.

abandi 2007.12.06. 22:06:28

Ehhh, megvan : szimpatikus kendepéter!!!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2007.12.07. 01:28:58

Szeretem, hogy az allamnak midenre van hat foosztalya es tizenket hivatala, de amikor csinalni kell valamit, akkor rogton fel kell fogadni valakit. Targyalasban jaratos ugyved eseteben ez meg eretheto, de mindenre van kulsos is meg hivatalos kozalkalmazott is...

OkoskaTo:rp 2007.12.07. 11:05:49

superbrain: Nem lehetne a hozzád hasonló Fülke-spammereket banolni innen?

Virág et. 2007.12.07. 11:29:02

derelye

Előadóként nem tudom megítélni Takácsot, de publikáló szakemberként Petrétei jobb. A nemzetközi híre is jobb, mint alkotmányjogász. Ha nem lett volna miniszter egészen biztos, hogy néhány éven belül alkotmánybíró lett volna. És ez nem mezei találgatás, hidd el.

Rossz szakmai döntés volt a per, ez igaz, de jó politikai. A folyamatos támadásra reagálni kellett valamit, még akkor is, ha eleve veszett ügy volt. A miniszter meg csak részben szakmai, részben politikai vezető. Még akkor is, ha az igazságügyi miniszter talán a legszakmaibb az összes tárcavezető közül, akkor is politikus. A politikusoknak meg politikai döntéseket kell hozniuk.

Most az Orbámn "röhög a markába", de ez most perpill senkit nem érdekel már. Akkor nagyobb volt a nyomás a kormányon, reagálni kellett, hogy elvegyék a támadás élét. Ha én lettem volna a miniszterelnök, én is erre kérem fel a szakminisztert. És ha én lettem volna a szakminiszter, akkor én javaslom ezt a lépést a miniszterelnöknek.

Virág et. 2007.12.07. 12:29:01

Levelet láttam. Hétfői válasz jó lesz? A hétvégét a jogtól messze és a családhoz közel szeretem tölteni.

OkoskaTo:rp 2007.12.07. 13:07:55

Adalék magához az ítélethez:

"A Népszava emlékeztet egy korábbi ítéletre, amelyben a Fővárosi Ítélőtábla Kovács Lászlót, az MSZP korábbi elnökét marasztalta el 2003-ban a következő kijelentéséért:
„Az ügyészség nem bűnüldözést folytat, hanem bűnpártolásnak látszó módon foglal állást különböző ügyekben.”"

Most akkor az volt hibás ítélet, vagy ez? Az ügyészség (ráadásul nem is konkrétan valamelyik) mivel szenvedett akkor nagyobb sérelmet, mint most az IRM?

derelyegrádi szellem 2007.12.07. 13:59:54

Virág et.


"Levelet láttam. Hétfői válasz jó lesz? A hétvégét a jogtól messze és a családhoz közel szeretem tölteni."

Persze, hogy jó lesz. Én vagyok még így.

Szerintem nem volt jó döntés, én nem javasoltam volna. Akkor sem vette el az élét - az egyébként teljesen jogos - támadásoknak. Most viszont kétszeresen is visszaüt. Egyrészt az marad meg az emberekben hogy igaz volt a vád, és rádadásul pont olyankor amikor indulnak a kártérítési perek a "túlkapások" miatt. Nem vagyok szociológus sem pszihológus, de szerintem sokan össze fogják kapcsolni (na jó: mosni) a történteket: A rendőrség politikai nyomásra (Gyurcsány kívószóval)elkövetett törvénytelnségei miatt kártérítéseket kell fizetni az adófizetők pénzéből. És abból biza hány lélegeztetőgép kijönne. Ezt én így nyomnám, ha spindoctor lennék.

Egy jó van csak ebben, kivételesen és véletlenül az igazság kanyarodik ki egy összemosásból :)

Ritka, de nem példa nélkül való.

derelyegrádi szellem 2007.12.07. 14:32:16

Ködmön

"Nagy nagy kiváncsisággal várom Kulcsár ügy itéletét is"

Hát arra úgy tűnik még egy kicsit várnod kell, ha igaz a hír, ami szerint Varga lemond a bírói pulpitusról. Mert akkor bizony újra kezdődik az egész eljárás, mivel ott is Varga a bíró.

Na ez nem két perc lesz.

Szerver · http://www.hostoffice.hu/ 2007.12.07. 21:11:35

Sajnos ott tartunk, hogy minden eszköz megengedett :-(

Az igazságszolgáltatással és az egészségüggyel játszani nem jó, értem?

dr.justice 2007.12.08. 15:02:42

Zugügyvéd

"Még szerencse, hogy kikerült a Btk.-ból a hivatalos személy megsértése."

Ez így van, létezik viszont egy érdekes rendelkezés a büntetőeljárásról szóló törvényben.

Be.52. § (4) A becsületsértés és a rágalmazás közvádra üldözendő, ha hivatalos személy sérelmére hivatalos eljárása alatt, illetve emiatt, vagy hatóság sérelmére hivatali működésével összefüggésben követik el.

simonmondja... 2007.12.08. 20:07:07

dr.Justice.
Mostmár csak az a kérdés, mit nevezünk becsületsértésnek és rágalmazásnak.

Az Igazmondó esetében ugyanis
erről nincs szó.
Csak véleményszabadságról.

És abból, hogy neki, merthogy politikus, és fideszes, véleményszabadsága van, és mondhat bármit, az következik, hogy

fizessünk kártérítést a mesebeli károkért is.

Mint Kovács László esetéből látszik, a véleményszabadság
orbáni jog.

És az elhangzott orbáni vélemények jogalapot képeznek a követeléseknek.

Igazatok van,
jobb, ha a laikusok, akik elszenvedik a ti jogszolgáltatásotokat, nem is próbálják értelmezni azt.

A Biblia is addig volt mindenek fölött való, míg le nem fordították a hívők nyelvére.
Utána számonkérték a papokon a tanításokat, és a Tisztelendő urak már nem is voltak olyan tisztelendők.

Legfelsőbb Íróság 2007.12.09. 20:04:48

Szerintem a bírónő egyszerűen hülye volt...

derelyegrádi szellem 2007.12.10. 11:12:39

igen, igen simon erre én is gondoltam: a bíróságok a zorbán kézivezéslése alatt állnak. :)

Attól meg vonatkoztass el, hogy az a H. Kovács bűcselekmények elkövetésével (a bűnpártolás az) vádolta az üygyészséget ami nem "politikai vélemény".

Szerintem inkább magyarázd el miért kell adótcsökkenetni, ja nem is elmelni, mert az adócsökkentés vudu, hah nem is értem miért szavaztattam meg egy ilyen törvényt öt évre a választások előtt...

Ez jobban szokott menni. Vagy adj fel fizetett hírdetést a F.T.-ben a dübrögő gazdaságról, meghogy mennyire minket irigyel Európa. Mi meg fizetünk. Mint a "mesebeli" dolgokért.

Egy másik nagy écezsgéber (Megyo)a közgazdászok közgazdásza egyszer azt mondta "Európában 0 a gazdasági növekedés, nákluk ennek a többszöröse". Na, ez most valóra is vált a mondat első fele nélkül. Ami szintén lehet mese csak Csáth Géza gyűjteményéből (Kedvedért: Mesék, amik rosszul végződnek.)

Simonmondjad....orbánorbánorbánorbán, meg az orbán. Nem unjátok még?

2007.12.10. 16:36:37

Kedves derelye, miért van az, hogy egyesek a zorbánosát személyes sértésnek veszik. Még nem találkoztam olyannal, aki kikérte volna magának mondjuk a gyurcsánytakaroggyozást.

Másik, simon észrevételében igenis sok igazság van, itt tisztelettel emlékeztetlek a " magyarországon az eus pénzeket ellopják " cimű orbáni elmélkedésre.

Megint más: Ha Mari néni a kispadon azt mondja, .... amit akar, az valóban véleményszabadság.
De, ha egy volt miniszterelnök, aki aztán feltételezhetően tudja mit beszél, akinek szavát a fél ország issza ( ez abszurd módon durva túlzás tudom, ugyhogy , akinek nem inge ne vegye magára ), akiről úgy tudják benne van a sűrűjébe és tuti hiteles információi vannak, hát annak a kijelentése több mint egyszerű vélemény.

derelyegrádi szellem 2007.12.10. 17:25:44

Kedves bagoly2!

"Kedves derelye, miért van az, hogy egyesek a zorbánosát személyes sértésnek veszik"

Ezt nem tudom, de én nem veszem annak. Egyszerűen nem értem miért orbánoznak egyesek mindennel kapcsolatban miközben már öt éve nem ő a miszterelnök nem a hatalom gyakorlója. De hogy hitelesebb legyen Neked ideidézem ildi nénit 1998 május x-e: nem elegáns visszamutogatni. /Bár most nem is célszerű, ha a gazdasági mutatókat nézzük:) / Egyébként maga Gyurcsány sem tud mást, csak orbánozni. Kormányzás helyett, mert azt nem tud. Ezt maga mondta, tudod: elkúrtuk négy évig nem csináltunk semmit, stb. Az, hogy ezt hazugsággal leplezte természetes, nem azon kéne rágódni.

"Még nem találkoztam olyannal, aki kikérte volna magának mondjuk a gyurcsánytakaroggyozást."

Én találkoztam. Ha nem haragszol meg, Te is közéjük tartozol. Bár lehet a csürhézés meg szélsőjobbozás nem "kikérés". De akkor mi az kedves bagoly2?

Képzeld tegnap úgy öt év után belenéztem a heti hetesbe. Meglepődve tapasztaltam, hogy a politika, mint homorforrás teljesen eltűnt belőle, amikor aztán lenne téma dögivel. De nem, nincs. Miért? Igen, én azt hiszem azért.

Így aztán a felszabadult műsoridőt - legalábbis amíg néztem - kedélyes zsidózgatással töltötték, feltéve ha a "Hajós azt meséld el, amikor a kontaktlencséd beleesett a maceszgombócba és megetted" annak számít. Egy tuti: A szokásos és hivatásos felháborodók (Kb negyven értelmiségi, nyilvánosság klub, stb.)most nem fognak felháborodni. Pont úgy, mint amikor orbácigányoznak az mszp-és nyugdíjasok a kampánybuszon. De tőlem orbánozzatok, csak nem gondoljátok, hogy ez normális így öt eltelt év után.

A gyakorlatilag nulla %.os gazdasági "növekedéshez", mint "új realitáshoz" meg ezúton és szívből gratulálok, nagy teljesítmény volt.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2007.12.10. 17:52:31

Ellenzéki vezér a jó édes kurva nénikéd. Nem kéne "Szocialista napilap" szlogent visszarakni a Népszabadság fejlécére? Jelen blog pedig lassan az általa ismert egyetlen napilap összes cikkét újra fogja közölni, és milyen vicces lesz, amikor a Népszabadság majd emiatt bepereli. Iszonyatos érzés lehet, ha az embert bepereli a bálványa...

derelyegrádi szellem 2007.12.10. 18:01:31

Pók nem kell ezen (vezér) háborogni, olyan ez mint az "élettér". Majd egyszer "lefordítják" és hopp egy "führer". Aztán jön Popper az a monoton alaphanggal: születésem éve 1933, küszöbön a kristalnacht, meg a szólókkal a többiek. Figyeld meg! Weyer Béla már hegyezi a ceruzát. :)

kisködmön 2007.12.10. 20:08:04

Orbánozás,Gyurcsányozás,erről szól Magyarország minden napja,órája és perce.Még véletlenül sem lehet egy olyan témát találni-még ebben a blogban sem- ahol a második mondatban ne ez jönne elő.Nincs vita,nincs párbeszéd csak kinyilatkoztatások vannak.Anakronisztikus ellentétek.Az,hogy ha ez a Parlament falain kivül van még nem olyan nagy baj.De ha ezt azok még szitják is akiknek az ország vezetése volna a dolga az megbocsáthatatlan bün.Láss csodát a gazdasági mutatokon ez a hozzáértő vezetés meg is látszik.
Egy országot lehet vezetni és lehet irányitani is ha hozzáértök teszik.De el is lehet árulni és el is lehet adni hangzatos cimszavakkal.
A balkáni állapot kifejezést ma már inkább úgy kellene mondani Magyar állapot.
Ezért hagytam el az országot és tértem vissza szüleim hazájába.
A két ország közötti külnbséget zongrázni lehet.

2007.12.10. 21:50:55

Na, akárhogy is nézem, ott fönt a legtetején a történet Orbánról szól, akkor ....?
Tehát Orbánról akkor se lehet beszélni, ha történetesen ő a történet alanya?

Egyébként a történet valóban nem csak Orbánról szól, hanem egy operett parlament és kormány ripacs szinészeiről.
Most már teljesen mindegy melyik előadásra váltasz jegyet a színészek mindig ugyanazt szerepet játszák.

Derelye.
Szerintem a heti 7-est egészséges humorérzékkel megáldott ember nem nézi, legfeljebb büntetésből.

derelyegrádi szellem 2007.12.11. 10:16:27

"Szerintem a heti 7-est egészséges humorérzékkel megáldott ember nem nézi, legfeljebb büntetésből."

B.szki, ezt nem tudtam! Eddig mindig azt hallottam ők a humor nagyágyúi, meg a balliberális tehetség és szellemi fölény letéteményesei.

Most egy világ omlott bennem össze....

simonmondja... 2007.12.11. 10:40:06

Derelyegrádi szellem.

Jó, akkor nem hasonlítom össze a Kovács és az Orbán kijelentésének bűncselekményre utaló tartalmát.


Akkor beszéljünk a jogi blogon a gazdasági mutatókról?

Tehéntőgy 2007.12.11. 10:49:25

Nem tudom, hogy annak az állításnak, hogy Orbán szerint a kormány utasítására október 23-án szétverték a Fidesz naggyűlését, mi köze a véleményszabadsághoz? Egyáltalán nem vagyok jogász, de ez szerintem nem vélemény, hanem bizonyítatlan tényállítás. Ha én megírom valahol, hogy Kovács Béla bácsi a kertszomszédom egy pedofil állat, aki tegnapelőtt megerőszakolt egy kislányt, az sem vélemény, hanem tényállítás, és jelentősen sérti Kovács Béla bácsi jóhírét.

derelyegrádi szellem 2007.12.11. 15:40:10

simonmondjameg...

..ki miről beszéljen, aztán arról beszél.

A többinek kuss! :)
süti beállítások módosítása