Ezzel a trükkel, amit az alábbi levélíró ismertet, sok szolgáltató szokott élni. A trükk lényege, hogy nem értesítik az ügyfelet a szerződés díjmentesség megszűnéséről, majd a végén kiszámláznak mindent.
Tisztelt Zugügyvéd!
Az alábbi esetben kérném a tanácsát.
Cégemmel, üzleti kapcsolatba kerültem, egy telekommunikációs céggel, és évekig nagyon jó kapcsolatban voltunk.
Az egyik szerződés után "megajándékoztak" egy ingyenes internet előfizetéssel, hogy otthon is legyen internetem.
A szerződés 1 éves fix díjmentességről szól, valamint az egy év után díjakat is tartalmazza.Ez a szerződés már majd 2 éves de eddig 1 számla sem érkezett. Én úgy éreztem, hogy a jó kapcsolat miatt nem akarnak számlát küldözgetni.
Sajnos az utóbbi pár hónapban megromlott ez a kapcsolat egy 3-ik cégnek köszönhetően.
Kérdésem az lenne,hogy jogosult-e visszamenőleg kiszámlázni az 1 év díjmentes időszak utáni internet előfizetést, vagy csak a jövőbeni használatért kérhet pénzt.
Ha fizetni kéne, akkor nem Őket választanánk, mivel adott helyen már olcsóbb és gyorsabb internet előfizetést is lehet kötni, másik szolgáltatónál.Üdvözlettel:
Tamás
Utolsó kommentek