Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Eladott autó büntetése

2009. szeptember 18. - zugügyvéd

Tipikusan olyan ügyet ismertet az alábbi levélíró, amely során a hivatalok töketlenkedése miatt szívatnak egy jogszerűen eljárt felet. Sajnos csak a bírósági eljárás során lehet már a helyzetet tisztázni.


Tisztelt Zugügyvéd!

Az alábbi ügyben szeretném segítségét kérni:

Édesanyám betegsége miatt eladtuk autóját 2007.09.01.-én, amit én a biztosítónál és önkormányzatnál (meghatalmazással) be is jelentettem 09.03.-án.

2007.10.02.-én valaki (mivel az új tulajdonos nem iratta át az autót) tilosban parkolt vele a nyugatinál. 2007.11.20.-án jött egy fizetési felszólítás a Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft-től, amire a társaságtól kapott eljárási infó szeint emailben elküldtem a szkennelt adásvételit, illetve az indoklást.

Részünkről lezártnak tekintettük az ügyet. Időközben hívott egy ember mobiltelefonon, hogy írnánk-e egy átdátumozott adásvételit, mert megvette valakitől az autómat, de az nem iratta át. Természetesen nem mentem ebbe bele.

2008.12.22-én jött egy bírósági fizetési meghagyás, amire szintén a csatolt adásvételi szerződéssel illetve írásos ellentmondással éltünk. Itt már azt hittük ennél cifrább nem lehet.

De: 2009.07.31.-én kapott édesanyám egy idézést a fenti ügy első tárgyalására 2009 novemberére....

Kérem segítsen nekem abban, hogy felvilágosít az ügy jogi hátteréről, illetve ajánljon nekem egy ügyvéd kollégát, aki sikerdíj ellenében segít nekem beperelni a parkolási társaságot és, vagy a vevőt aki elmulasztotta az átírás véghezvitelét. Véleményem szerint jogosan tarthatok igényt anyagi kártérítésre a kiesett munkaidőm miatt, mivel édesanyám (nyugalmazott sebész főörvos) mozgásában korlátozott gerincsérülése miatt, így én intézem az ügyeket, ami mérnökórában nem kevés, illetve a meghurcolás miatt is, hiszen becsületes adófizető állampolgárokként sosem volt összetűzésünk az igazsászolgáltatással. Ha ismer olyan ügyvédet, aki bevállalná a megnyert kártérítési összeg x százalékáért, kérem adja meg nekem az elérhetőségét.

Tekintettel, arra, hogy Édesanyám sosem volt tilosban parkolásért elmarasztalva (és én sem), egyértelmű, hogy nem az n+1. ügyet szeretnénk elsikálni, hanem bevádoltak olyasmivel, amit nem tettünk.

Segítségét előre is köszönöm!
Üdvözlettel,
B T
 

44 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr281390974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M_R 2009.09.18. 19:23:32

Mindig elcsodálkozom az ilyen naiv balfaxokon, mintha nem ebben az országban élnének. Csak azért mert törvénytisztelő faxkalap voltál egész eddigi életedben az nem jelenti azt hogy a HATÓSÁG (sajnos itt egy balfék parkolótársaság is ennek képzeli magát) előtt egy fikarcnyival is jobb vagy mint egy élete nagyrészét börtönben töltő sorozatgyilkos. A HATÓSÁG számára te csak egy ÜGY vagy, amivel foglalkozni kellene, tehát zavaró, macerás, bakkerminekszülettélmeg bazdmegazanyádat ügyfél.

Már az első értesítés után szépen el kellett vona küldeni egy verőembert a vásárlóhoz és meggyőzni hogy 1. sürgősen fizesse ki a parkolási bírságot 2. pánikszerűen irassa a kocsit a nevére.

Sajnos ezt az ügyet buktad, legjobb esetben is évekig járkálhatsz bíróságra, önorrmányzathoz és egyéb gittegyletekhez.
Sőt ha közben az ex-autóddal esetleg gyorshajtanak, piroson mennek át, stb. akkor majd kezdenek baxtatni az ojjektív felelősség miatt is pár százezres bírságokkal. Amit ha nem fizetsz meg, akkor az sem kizárt hogy a közeli jövőben már egy fogdából intézheted az ügyeket.

Az ocsmányirodától, szügyészségtől, sündőrségtől várni megoldást kb. annyira reális mint várni hogy a nyúl hozza a tojást húsvétkor...

Legközelebb ha autót adsz el, akkor az adásvitelivel bekíséred a vevőt az önorrmányzathoz és addig nem szállsz le a lábáról amíg ott helyben át nem iratja a nevére. Sajnos az autó akkor kerül át a vevőre, amikor ő magára iratja - az qrva kevés hogy te még a helyi állatkórháznak is bejelented hogy te eladtad...

2009.09.18. 19:45:47

ilyen szarokat csak szigorúan másolatban, tértivevénnyel.
"Sajnos ezt az ügyet buktad, legjobb esetben is évekig járkálhatsz bíróságra, önorrmányzathoz és egyéb gittegyletekhez."
aham, persze. kb. legrosszabb esetben járkál.

Labasmaz 2009.09.18. 19:58:19

Onnantol kezdve, hogy az onkormanyzatnak bejelentette az eladast, semmi felnivaloja. Ezt a papirt kell a bironak bemutatni a targyalason, es ott rogvest kartesritesi igenyt nyujtani be. Esetleg elotte el lehet kuldeni puszta szivjosagbol a parkolotarsasagnak is meg egyszer, hogy ugyan, gondoljak mar at, megeri-e nekik egy vesztett per...

HLaci 2009.09.18. 20:00:46

M_R:

hüjeséget beszélsz...

ott az adásvételi feketén-fehéren, ocsmányirodán bejelentve, úgyhogy a sok fasz zugügyvéd, jogász, és a többi undorító parazita benyalhat csontig...

persze a mérnökúr is megéri a pézét: ugyan hány "mérnökórát" akar felszámolni egy szaros ajánlottlevél feladásért??

...ahelyett, hogy röhögne egyet ezeken a szarházi trógereken...

kispista2 2009.09.18. 20:04:08

Valahol már volt szó egy hasonló esetről, állítólag szabályosan jár el a parkolótársaság, ha a papíron tulajdonos emberen próbál behajtani.
Az első felszólítás után az okmányidodába kellett volna menjél, hogy bejelentsd az adásvételt.

BitPork 2009.09.18. 20:05:46

A dolog piszok egyszerű, bár bírón múlik ezek után mit hiszel és mit nem.

Az első felszólítás után a teendő: anyucit kézen fogva elslattyogni a VEVŐ szerinti illetékes okmányirodába, ott bemutatni a szerződést, és kérelmezni( ez helyben egy kézzel írott papírossal megoldható) hogy a 15 napos átíratási határidő elmulasztása miatt, legyenek kedvesek az ELADÓ terhére a VEVŐt a forgalmiba bejegyeztetni mint üzembentartó. Ez neked 6k kemény magyar forintba fog kerülni. Egyúttal, mivel a forgalmiból új készül, az kivonásra kerül a forgalomból. És mivel a jogszabályok szerint az üzembentartót terheli az összes üzemeltetési költség, neki fogják kiküldeni. Nekünk bejött :)

A Te esetedhez visszatérve, a jog az autó tulajdonosát fogja elmarasztalni, annyit tehetsz, hogy a bírót nagyon szépen megkéred hogy ha el is marasztal, kezdeményezze az azonnali átírást, majd Te polgári peres úton a károdat behajtod.

Mariannka51 2009.09.18. 20:28:26

Velem is előfordult is egy ilyen történet, a különbség csak annyi, hogy én faxon küldtem el az adás-vételi szerződést. Ejtették az ügyet és annyi. Igaz én kártérítést nem kértem.
Az Okmányirodán történt bejeltést is jó ha tudod igazolni. A legjobb a Közterületes bírság mert azok a fax után megszüntették az eljárást, a parkolócégek nem korrektek, próbálkoznak, hátha befizeted, mint ahogy sokan megteszik csak ne kelljen pereskedni.

Shopping 2009.09.18. 20:34:57

Velem ugyanez történt.

A bíróságon a következőt mondták:

"Márpedig valaki itt fizetni fog".

Ha nem akarok bonyodalmat, fizessem be én, és keressem meg az új tulajt és hajtsam be rajta.

Hogy mondhat ilyet egy bírósági alkalmazott???????????????

Milyen jogrendszer ez?????????

Punxsutawney Mormota 2009.09.18. 20:49:34

Már majdnem el kezdtem szimpatizálni a poszt íróval. De mivel volt olyan kedves, és mindenki számára világossá tett, hogy ő melyik kasztból származik, így már nem szimpi... Ettől függetlenül egy nyugdíjazott, főorvos mamával rendelkező úriembernek / hölgynek azt modom, hogy ilyen esetben nem kell ügyvédet fogadni, hanem csak elmenni a bíróságra és kiröhögni a parkolótársaság jogi képviselőjét az adásvételi szerződés eredeti példányának bemutatása mellett.

adir_1 2009.09.18. 20:50:14

Figyelmedbe ajánlom az Emberibb Parkolásért Mozgalom weblapját:
www.empamo.hu

Punxsutawney Mormota 2009.09.18. 21:05:40

@halihalo:
Az vagyok, de ez irrelelváns ebben az esetben... Őszintén: mi köze van a jelen esethez, hogy a kedves mama nyugdíjazott főorvos? Az, hogy a mama mozgáskorlátozott lényegi információ valóban, mert a gyerekének kell képviselnie. De nyílvánvalóan egy főorvos máshogy rokkan le, mint egy asztalos. Vagy egy másik, alsóbb kasztbeli.

Az igazi Trebics 2009.09.18. 21:15:45

A "bejelentettem az önkormányzatnál" fordulat az okmányirodát, vagy az adócsoportot jelenti? Nagyon nem mindegy.

halihalo 2009.09.18. 21:27:09

@Punxsutawney Mormota: Szerintem sehol nem irreleváns, ha valaki bunkó. Meg kellene adni a tiszteletet, és akkor pl. eleve kevesebb ilyen eset lenne, mint amiről szó van.
A kisebbségi érzésed honnan ered?

fandris 2009.09.18. 21:39:38

2001- ből
és 2003-ból össz. 3 alkalom.
bírósági ügyem van
okt.1-én első tárgyalás,
ma kaptam egy levelet
melyből kiderült,
más az autó és
más a rendszám....
fotó nincs...
vállalja valaki ?
Pénzt kérnek a fénymásolásért,
bélyegért is. (bizonylat nélkül)
Nekem is nagyon sokban van.
Hol lehet ezt még
megtenni ?
Ékoreán kivűl ?

Azizam 2009.09.18. 22:22:51

"pénzt kérnek a fénymásolásért" tudod te, mennyit fénymásolnak a bírósági jegyzők? irdatlan sokat, pedig gyönyörűen ott van törvénybe vésve, mit hogy, hány példányban, stb. kell benyújtani a bírósághoz. fél napok mennek el csak azzal, hogy a fénymásolóban dekkolunk.

"bélyegért - bizonylat nélkül" illetékbélyeg csak úgy kerül egy beadványra, hogy azt felülbélyegzik. ha keresettel indítasz egy pert, azután illetéket kell fizetned - a költségjegyzékben pontosan vezetve vagyon, melyik fél mennyi illetéket ró le és miért.

tavaly rengeteg parkolós ügyet szüntetett meg a másodfok, de az új szabályozás szerint, ami valami olyasmit mond, hogy nem évül el a bünti, emiatt az összes (több ezer aktáról van szó) visszaforog a rendszerbe. igen, ettől aztán mindenki marhára boldog. főleg a bírók. nem az a céljuk, hogy pénzt sajtoljanak ki az egyszerű polgárból - nem tudom, melyik kommentelő, aki azt írta, hogy a bírósági alkalmazott azt mondta neki, egyszerűbb, ha fizet, meg ilyenek - nos, egyszeri leíróra nem feltétlen szabad hallgatni. nem mindegyik kedves kolléganő van tisztában azzal, hogy mit lehet és mit nem. (igen, bíróságon dolgozom - fb. gazdasági kollégiuma). az igaz, hogy valaki fizetni fog, általában ez a pervesztes fél. rá lehet verni az perköltséget (pernyertesség-vesztesség arányában), sőt, még az ügyvédi munkadíjat is. nem feltétlen kell összetojni magát az embernek, ha azt látja, bíróság meg idézés. az első riadalom után elő kéne venni józan paraszti eszünket.

Punxsutawney Mormota 2009.09.18. 23:43:00

@halihalo:
A hozzád hasonló botcsinálta pszichológusoktól :)

Dready 2009.09.19. 10:26:09

@Azizam: Igazad van!

A bírósági ügyintézés nem a vég.
Ennek az ügyintézésnek vannak játékszabálya (Pp) amit meg kell tartani, de attól még nem dől össze a világ.

Ez az ügy max 2 - 3 tárgyalás és vége ami ennyiszer fél óra kb.

És ingyen is lehet iratmásolatot szerezni - ki kell fényképezni és ingyen van :)
És a jogkérdéseket tényleg nem az irodán az ügykezelőkkel kell megvitatni, mert ők valóban sokat láttak már de nem jogászok...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.09.19. 20:17:05

akkor leirom ketszazdszor is
hatha valaki akit erdekel elolvassa
a rendszamot embernek es nem autonak kell adni
es ez a rengeteg felesleges ugyintezes buntetes es idegeskedes eltunik
understand?

Az igazi Trebics 2009.09.19. 21:22:46

@hagyma: A jelenlegi rendszerben rendszám-töredék és típus, szín, alváz-, vagy motorszám alapján elég jól lehet keresni. A Te ötleted alapján ez hogyan lenne megvalósítható? Vagy mégis be kellene jelenteni, hogy a rendszámomat milyen autó(ko)n használom? Akkor viszont ugyanott lennénk, mint most.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.09.19. 22:45:59

@Az igazi Trebics:
de sosem egy járművet keresünk, hanem vezetőt, felelőst.

a jármű nem csinál semmit, csak a vezetője.
:)

fghjk12345 2009.09.19. 23:34:36

@mcs:
Pedig sokszor járművet keresünk, nem vezetőt. Abból, hogy tudjuk, Kis Pista vezet, még nem tudjuk, hogy lopott-e a kocsi, van-e műszakija, biztosítása stb. A rendszám nem a parkolási díjak beszedésére, hanem a jármű azonosíthatóságára lett kitalálva, nem véletlenül.

Esetleg a tulajdonos/üzembentartó kaphatná (nem a vezető), de akkor is össze kéne azt kötni az autóval, tehát pont ugyanez a rendszer lenne, amint Az igazi Trebics már írta.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.09.20. 05:28:16

@Az igazi Trebics:
hat ahogy itt amerikaban van
ha eladod a kocsidat leveszed a rendszamodat oszt jonapot
a vevonek kell venni a nevere rendszamot es azt felteszi
onnantol O a felelos, nincs ilyen hogy atiratom, nem iratom, bejelentem hogy eladtam stb.
kolcson meg nem igazan adok kocsit, megfizetheto kolcsonzok vannak
ha meg a fiam elviszi mert az ove rossz, hat akkor csaladon belul marad
hasznaltkereskedesekbe papirrendszamot adnak amig el nem intezed a sajat rendszamodat
mondjuk ez is egyszeruen megy
a kocsi reg papirjaval bemegy egy irodaba, kifizetsz valami 50 dollart, a no benyul a pult ala es ad egy rendszamot
es onnantol az a tied

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.09.20. 05:31:46

@vorobjanyinov:
perszehogy a kocsival is kapcsolatban van
megveszed a hasznalt kocsit
annak vannak papirjai
nevezzuk forgalminak vagy mittudom en
es a vevo megy az irodaba ezzel meg az adasveteli szerzodessel
megvettem ezt a kocsit kerek egy rendszamot
es kap
bekerul a rendszerbe
felcsavarozza es hazamegy

Az igazi Trebics 2009.09.20. 11:11:24

@hagyma: Ezek szerint ott is ugyanaz történik, mint nálunk, a nyílvántartásban a tulajdonos - autó - rendszám szerepel. Akkor mi a különbség?

dagger 2009.09.20. 12:23:31

Az hogy ha eladta, és leszedte a rendszámot, akkor azzal a járművel "megszüntette" minden jogviszonyát. Nem kell az okmányirodába meg mindehova bíróságra járkálni évek múlva.
Sokkal egyszerűbbnek tűnik a jogviszonyok kezelése.
Amcsik néhány dologban nemhülyék:
Van pl egy nyilvántartási rendszerük (nemjut fejembe a neve, a delorian.hu-n olvastam róla) amibe bejelented az autódat, és 15, vagy akár 25 év múlva (egy kis lové ellenében) az összes szervizről karambolról, mindenről hivatalos adatlapot kérhetsz le az autóról. (érdekes módon, az a hir járja hogy teljesen hiteles a rendszer, hiszen eleve mindenkinek érdeke a használata)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.09.20. 13:43:14

@Az igazi Trebics: @dagger: \

igy van
eladtam
rendszam leveve
kesz, barmi tortenik ezutan hozzam nem szolnak
igen az interneten 25 dollarert megnezhetem a kocsi multjat
hany tulajdonosa volt, karambolozot-e stb

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.09.20. 13:46:50

@Az igazi Trebics:
hidd el sokkal jobb mintha a rndszammal egyutt viszi a kocsit
ez tapasztalat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.09.20. 14:00:52

hat gondolj bele Trebics
mekkora baromsag, hogy eladod a kocsidat
szabalyosan szerzodessel
kifizetik
minden
de ha a vevo nem akarja atiratni a Te neveden marad a rendszam
es ez komolyabb esetekben is jatszik
orulnel ha egy cserbenhagyasos gazolsanal hajnalban elvinnenek?

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.09.20. 15:10:08

@vorobjanyinov:

a személyes felelősség a lényeg. ha az én rendszámom van az autón, akkor minden vele kapcsolatos dologért én vagyok felelős, azért is, ha lejárt a műszaki, azért is, nincs biztosítva, azért is, ha szabályt sértek vele.

ha más rendszáma van rajta, akkor engem nem tudnak értelmetlen eljárásokba belerángatni. se bírósági, se rendőrségi, sem egyéb.

szerintem egyébként a biztosítás is egyénre értelmezhető, nem járműre.

beste 2009.09.20. 16:29:26

@M_R:
ez nem igaz, most adtamel az autómat, bejelentettem az ocsmnyirodának, azonnal tudomásulvették,kaptam róla két kiló pöcsétes papírt, majd egy hét múlva tértivevényes elvelet, hogy mely ocsmányirodának küldték el az anyagot...

lac1 2009.09.20. 17:42:13

Haló Posztíró!

Ne rezelj be, csak ne ilyen hangon beszélj az ügyintézővel az önkormányzaton, ahogy írsz. A mama kiléte sem fontos - de ezt már írták előttem.
Én ugyanebben a cipőben jártam, bevittem az adásvételit, a csaj vert rá egy pecsétet, hogy átvette, utána lefénymásolta. Én ezek után elmentem a biztosítóhoz, ugyanez lejátszódott, kész. Két évvel később jött a felszólítás, mondjuk itt nem magáncég a parkolótársaság, hanem önkormányzati. Felhívtam a számot, és KÖZÖLTEM (nem sírtam, nem rimánkodtam), hogy tévedés van a dologban, mert ilyen-meg olyan ragszámmal bejelentett adásvételin az önkormányzat tudomására hoztam ekkor meg akkor, hogy a kocsi már múlt idő nálam.
A telefonos ügyintéző azt mondta, hogy majd akkor előkeresik a papírt, megnézik a vevőt, és kész. Azóta sem zaklatnak...
Drukkolok neked, küldjed el a kurva anyjába az összes tintanyaló trógert.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.09.20. 17:56:17

@mcs:
igy van es itt igy is van
alapesetben ugye eladtam a kocsimat leszedtem a rendszamot
veszek egy masikat, hasznaltat
bemegyek az irodab az "uj" kocsi papirjaival
atirjak a gepbe
10 perc
aztan bemegyek a biztositohoz, hogy ezt eladtam ezt vettem
atirjak, az esetek tobbsegeben marad a biztositasi osszeg
fel ora
es ennyi
2-3 kocsit mar lecsereltem tudom
most 1 north carolinai meg egy floridai rendszam van a csomagtartoban, mert ha allamot valtassz le kell cserelni

de nem ez a lenyeg
a rendszam legyen az embere meg a biztositas is
sokkal praltikusabb

lac1 2009.09.20. 19:20:06

@mcs:

Akkor miért tűnik el a bónusz, egy év biztosítás szüneteltetés után?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.09.20. 19:31:32

@hagyma:
Na akkor itt egy remek baromság az amcsi rendszerben. wtf, hogy államhatáron nekilátsz csavarozgatni? :D

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.09.20. 20:05:28

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:

dehogy kell rendszámot cserélni államhatár-átlépéskor. hagyma nem is értem miről beszél. én simán átautóztam vagy 5 államot ugyanavval a rendszámmal.

max akkor kell cserélni, ha végleg átköltözöl egy másik államba.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.09.20. 20:52:34

hej emberek en arrol beszeltem ha elkozltozok
igen uj jogositvany kell es uj rendszam
ha csak ytazgatsz akkor nana hogy nem
sajnalom ha nem voltam ertheto
a jogositvanyt siman kicserelik, ha atkoltozol masik allamba
meg a redndszamot is nem kell ujra vizsgazni meg ilyenek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.09.20. 20:57:31

ez olyan mintha pest megyebol mondjuk zalaba koltozol
akkor ki kell cserelned a jogsidat
ez hajaz a lakcimbejelentore
itt a jogsi minden, nincs is mas
jo meg van az ssn de azt nem keri a rendor
meg a biztositas
de azt se igen keri
es a rendszamodat
ha koveted a torvenyt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.09.20. 21:02:29

ja mar latom az allamot valtassz nem volt ertheto
igen eltem par evet floridaban es parat carolinaban
azert vannak a rendszamok hatul:)
arrol szo nincs hogy ha nem elkoltozol valtani kell
de az en maniam tovabbra is az hogy a rendszamot emberre ne kocsira
bar Ti dolgotok, de nekem ez logikus
sok problemat megoldana

Sics68 2009.09.21. 01:09:28

Üdv!

"Imádom" az ilyen postolókat.

Rinyál, de az egyetlen igazán lényegi kérdésre mindeddig nem bírt válaszolni:

Az igazi Trebics 2009.09.18. 21:15:45
> A "bejelentettem az önkormányzatnál"
> fordulat az okmányirodát, vagy az
> adócsoportot jelenti? Nagyon nem mindegy.

Szóval ha bejelentette az okmányirodán (és ezt igazolni is tudja) akkor elég jó helyzetben van:
- semmiféle "büntetést" nem tudnak vele kifizettetni
- esetleg pereskedhet az eljárással kapcsolatos költségei miatt.

Ha csak az adásvételi van a kezében, de nem tett eleget eladóként bejelentési kötelezettségének, a büntetéseket akkor is meg kéne hogy ússza (már ha a bíró elhiszi az adásvételi valódiságát) azonban az eljárással kapcsolatos saját költségeit ekkor magának köszönheti, nem volt elég gondos, nem jelentette be stb.

Előbbi esetben érdekes még, hogy vajon ki a hunyó egy ilyen esetben.. ha ő bejelentette az okmányirodán a tulajdonosváltozást, de a vevő nem. Ugye két jelölt van: egyik a vevő, a másik pedig az a szervezet, ami isten tudja miért a volt tulajtól követeli a büntetés megfizetését... azt követően is, hogy a volt tulaj igazolta feléjük, hogy az eset idején már nem ő volt a tulaj.

Én amúgy a vevő felelősségét vélelmezem inkább... egy adásvételi faxolt másolata azért nem teljes közhiteles ... de a fene tudja.

Kíváncsi volnék, Füredi maestró vagy valaki hasonló mit mond erre a szitura.

( OK, hogy tyúkper, de akkor is. Ha már más szabályozó nem műxik, akkor a kib. jogrendszernek kell a helyére lépni és működni... vajon mit mond ilyenkor a jog? Ki a felelős az ELJÁRÁS során felemerülő költségekért, kinek ki kell hogy megtérítse, illetve ki kell hogy maga viselje? )

Sics

lac1 2009.09.21. 15:33:03

Hülyék vagytok. Miért menne az adócsoporthoz az önkormányzatnál? Mert hülye a posztíró? Lehet, de gondolom, az "adócsoport" legfeljebb egy kis röhögés közben átküldi az okmányirodába...
Ha meg nem tudta, akkor úgy is a portásnál kezdte, hogy "jó napot kívánok, az anyukám nyugdíjas, fáj a lába, és én jöttem helyette az eladott autót "bejelenteni", kérem segítene, hogy hová kell mennem?".
Valami életszerűbb balfaszsággal vádoljátok meg az szerencsétlen eladót...
süti beállítások módosítása