Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Jogász póker

2009. szeptember 02. - zugügyvéd

A Zugügyvédet egyik szponzora kérte meg az alábbi hír közzétételére:

 

Idén ősszel, október 4-én immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre a CompLex Jogász Poker Open ingyenes pókerverseny, kizárólag jogászoknak.
A korábbi két verseny pozitív visszajelzéseire alapozva rendezzük meg a már hagyományosnak mondható társasági eseményt.
Mindig is igyekeztünk elegáns helyszínt biztosítani a versenyhez, ahol a játékosok és kísérőik is jól érzik magukat, ezért idén a Ramada Resort Budapestre esett a választásunk. A helyszínen ingyenes parkolással és külön dohányzó résszel várjuk vendégeinket.
A játékosok számára idén is ingyenes üdítő-, kávé- és szendvicsfogyasztással teszi kellemesebbé az időtöltést a CompLex Kiadó.
 
Amennyiben Ön jogász és szeretne részt venni a versenyen, kérjük, regisztráljon a http://www.complex.hu/poker oldalon.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr71355829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaGértő 2009.09.03. 11:47:46

Szóhoz sem jutok... :)

Neménvótam 2009.09.03. 14:23:47

Most sajnálom, hogy nem lettem jogász :)

Én vagyok 2009.09.03. 14:46:24

Complex, aha.

"Isn't this exactly the kind of extravagance that we are picked on for so often?" - Na honnan való az idézet?

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2009.09.07. 12:31:58

kifizetitek egymásnak a kártyatartozásaitokat?

nandorimarci 2009.09.09. 12:45:09

Ami nekem egy kicsit "fáj", hogy joghallgatók nem indulhatnak a versenyen. Vagy akkor csináljunk egy pókerversenyt csak joghallgatóknak, szerintem hasonlóan nagy sikere lenne :)
Ha van támogató a mi Karunk leszervezi szívesen ;)

Neménvótam 2009.09.09. 14:19:37

@Én vagyok: Mivel a gugli semmit nem talál erre a szövegre, a tippem az, hogy ez az idézet a Te összes műveidből való.

Bíró Zoltan WWW.grain.hu · www.grain.hu 2009.09.16. 11:31:22

Sziasztok!

Segítsetek, hogy újból MAGYAROK nyerjenek egy nemzetközi versenyt!

Egy barátom bejutott a Wild Wonders of Europe Augusztusi fotópályázatára

www.wild-wonders.com/photo_competition_full.asp?imgid=6978&image=109-2009827-pzs_ww_august_03.jpg&cat=EWW

www.wild-wonders.com/photo_competition_full.asp?imgid=6979&image=109-2009827-pzs_ww_august_insp_nat_03.jpg&cat=IBN

Amennyiben tetszenek a képek, szavazzatok! Lehetőleg 5-öst adjatok a képekre.

Naponta lehet szavazni.

A barátom által készített többi fényképet itt találhatjátok meg: www.palankaizs.hu

Köszönöm:

Bíró Zoltán
süti beállítások módosítása