Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Rosszul idézett ügyfélkezelés

2009. február 19. - zugügyvéd

Az alábbi levél tipikus esete annak, milyen zavart tud kelteni az ügyfélben, ha az ügyvéd trehányságból nem tájékoztatja rendesen.  Persze néhány ügyfelet sem kell félteni, nem hiába  kószál az a mondás, hogy az „Ügyvéd legnagyobb ellensége az ügyfél”.


Most folyik a válóperem. Mivel én adtam be a keresetet, így én vagyok a
felperes, ha jól tudom. Megvolt az első tárgyalás, amire az alperes nem
jelent meg, engem meghallgattak és kész.

A következő tárgyalás kb. 30 nap
múlva, mert két tárgyalást között ennyi időnek el kell telnie. Én vártam
türelmesen, de amikor letelt a határidő elkezdtem az ügyvédemnél érdeklődni,
hogy mi van a tárgyalással. Először semmit sem tudott, kb két nap múlva
közölte,hogy 12.-ére ki van tűzve a tárgyalásunk.

Ehhez az időponthoz volt
kb. 5 napunk, de idézést senki sem kapott állítólag. Hogy én nem az biztos. Az
ügyvéd erre közölte, hogy nekem nem kell elmenni, majd ő elmegy és beszél a
bíróval. Na én csak nem tudtam ebbe belenyugodni elmentem én is a kitűzött
időpontra. Érdekes módon a kapuban a biztonságiak is tudtak a tárgyalásról,
a tárgyaló terem ajtaján is szerepelt a nevünk, de ennek ellenére sehol egy
lélek.

Vártam ott egy darabig aztán mivel semmi nem történt eljöttem. Ezek
után próbáltam az ügyvédemmel beszélni, de semmi nem derült ki erről a
titokzatos tárgyalásról. Sőt az ügyvéd szinte úgy viselkedett velem, mintha
nem is engem képviselne. Most várom a következő tárgyalást , ami fogalmam
sincs mikor lesz. Én idegileg már teljesen ki vagyok az otthoni
körülményektől, szinte elviselhetetlen a helyzet. Ilyen eset előfordulhat,
vagy mit lehet csinálni?

11 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr24953267

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Portal HairLoss 2017.10.30. 10:15:04

Néhány dolog a Deadpool c. filmről - DVDNEWS

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kartárskám 2009.02.19. 19:49:10

Nagyon egyszerűen utána járhatsz, menjél be az bíróság irodájába és kérd ki az aktádat és nézd meg a jegyzőkönyvet. Ezek után érdemes kérdezni, hogy "most akkor mi van?"
Ha az ügyvédeddel nem vagy megelégedve, keress másikat.

Az nem lehet, hogy a tárgyaláson szóban idéztek, és elfelejtetted felírni? Ha ott vagy a tárgyaláson, a bíró csak szóban hirdeti ki a következő időpontot, erről nem kapsz külön írásban idézést.

kartárskám 2009.02.19. 19:52:02

Arra azonban ügyelj, hogy a bontóperekben, ha a felperes nem jelenik meg személyesen a tárgyaláson, akkor a bíró köteles a pert megszüntetni. Ha tényleg azt tanácsolta az ügyvéded, hogy ne menj el, elég, hogy ő ott lesz, erősen gondolkozz el a lecserélésén.

Tintás Barnes 2009.02.20. 09:00:06

Én a helyedben keresnék egy új ügyvédet!

guy 2009.02.20. 10:52:56

Lehet, hogy már meg is szüntették. Buktál tízezret, ha jól emlékszem.

hÓhÓ 2009.02.22. 15:04:13

f@sza!!!!!!!!!!!!!!!!

Princ meg az ügyvédje nyilvánosan kiröhögi az ország népét!

Röhej az egész, hogy az állampolgárokat meg szívatják a főméltóságos úri bírók!

füredi (törölt) 2009.02.23. 07:50:21

99 %, hogy az első tárgyaláson megmondták, hogy mikor lesz a következő. A maradék egyben természetesen benne lehet ez az eset. De nem valószínű.

Érvsebész 2009.02.23. 08:52:06

@füredi: nem mondhatták meg, mert az első tárgyalást követően 3 hónapon belül a feleknek kell kérni a per folytatását, különben a per megszűnik, s csak azt követően tűzhető új határnap.(Pp. 285. § /4/ bekezdés).

Ügyvéd meg nagyon hülye.

Érvsebész 2009.02.23. 08:53:30

Mármint úgy értem, kérelem benyújtása, nem pedig a per megszűnése után tűzhető új határnap...

Érvsebész is nagyon hülye, de legalábbis hétfő reggel van.

kartárskám 2009.02.23. 18:19:59

@Érvsebész: Kivéve ugye, ha már az első tárgyaláson érdemben lehetett tárgyalni a pert, mert nincs kiskorú gyermek, vagy 3 éven túli a különélés és rendezték a rendezendőket.
Egyszóval, simán előfordulhatott, hogy kapott új határnapot a tárgyaláson.

Az ügyvéd viszont így is, úgy is hibázott.
süti beállítások módosítása