Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Zugügyvéd mikulás

2008. december 05. - zugügyvéd

Szia Zugügyvéd,


Ügyvédjelölt koromból osztok meg egy sztorit. Volt egy maszek ügyfelem, legyen Józsi, akit kemény drogos attitűddel autófeltörésekből élt, egy egyetemi kocsmacimborám ajánlotta. Józsi nem vonult be a börtönbüntetését letölteni a BV-be, és több más ügye miatt is körözték. Egyszer december elején bejelentkezett, hogy ügyvéd kell neki,  mindenképpen találkozni akart velem, de nem mert az irodához jönni, az volt a mániája, hogy figyelnek minden ügyvédi irodát.   

 

Végül 5-ödikére megbeszéltük a találkozót. Mi lesz, ha meglátnak az utcán, aggódott folyamatosan. Öltözz Mikulásnak, mondtam poénból, kurva sok mikulás császkál az utcán, és találkozzunk a Nyugati téri Mekiben. Józsi, a szökésben lévő autófeltörő komolyan vette az ötletet, valahonnan lopott egy mikulás felszerelést. A Mekiben a galérián vártam a megbeszélt időpontban.

 

Csak arra nem számítottam, hogy a Mekibe öt percenként jött be egy Mikulás, Józsi meg nem ismert, még előtte személyesen nem találkoztunk.  Én bátortalanul az elején oda-oda köszöngettem a betérő Mikulásoknak, hogy Józsi?  Persze egyik sem volt az és kurvára hülyének kezdtek nézni. Végén feladtam. Józsi késő este hívott betépve, hogy hol az istenben voltam, ott bolyongott fél órát a Mekiben, és majdnem lebukott, amikor felnyomott egy autót a mikuláscuccért. Többet nem jelentkezett.
 

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr63806300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadparaszt 2008.12.06. 01:11:44

Baszod, ez kemény! :)))

ugyvedblog.admin 2008.12.07. 08:17:18

Ez annnyira jóóóóóóóóóó :-P

AttilaM5 2008.12.07. 09:16:13

Hello mindenkinek!

Eszeveszetten keresem a megoldást arra,hogy mit tudnánk csinálni azzal,hogy a fateromat megbüntették a vámosok 400ezer ft-ra tachográf papírok miatt,de szerintünk nem egészen jogosan!A családunk kész van a dologtól,valami megoldás kellene a bírságbefizetés elkerüléséhez.Lehet hogy rossz helyre írtam,de ha valaki tud segíteni vagy valami embert,jogászt,ügyvédet tud az kérem írjon a v.attila@businesstel.hu-ra,vagy a 30-496-6958-ra egy sms-t és én visszahívom!

Köszönöm előre akárkinek!!

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2008.12.07. 20:33:16

ááááááááááááá... (mármint ami a Mikulásos sztorit illeti.)

=))

füredi (törölt) 2008.12.08. 08:09:17

A sztoriban az a meghökkentő, hogy igaz is lehet. Ügyvéd közeli hozzátartozóm is konspirált már egészen meghökkentő módon ügyféllel.

M5. Írj a zugügyvédnek - tehát nem hsz-ben, hanem az emilre - és könyörgöm, a határozatot szkenneld, vagy másold be. Ő majd kiteszi, mi meg megmondjuk a tutit.

SzigMa 2008.12.08. 11:22:31

Jézusom. Néha, amikor a gyorskocsi utca felé sétálok és látom az öltönyös, ballonkabátos, aktatáskás fiatalembereket, amint éppen egy népes és roppant megnyerő külsejű család minden tagja magyaráz nekik öt oldalról, miközben vonulnak az utcán, és látom az arcukon a kifejezést:
"Bazz, és én akartam Petrocelli lenni..."

füredi (törölt) 2008.12.08. 12:02:47

És tegyük hozzá: bármily meglepő, a polgáris ügyfelek lényegesen rosszabbak.

guy 2008.12.08. 16:17:07

Füredi: ezt aláírom :-).

füredi (törölt) 2008.12.09. 08:14:46

Ja. A büntetős az ügyvédet úgy tekinti, hogy mégis csak egy támasz a bajban.

A polgárisnak viszont gyakran csak a nagy büdös, és természetesen kizárólagos igazsága van.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.12.09. 08:32:28

Hehehe.. úgy tűnik fejlődnöm kell mint ügyfél, és igyekeznem, hogy legyen végre büntetős ügyem... nahát milyen szempontok is vannak :-)

Én vagyok 2008.12.11. 12:44:10

Utálatos egy mikulás lehetett, aki mindenkit leszólított a galérián, de senkinek se adott szaloncukrot.
süti beállítások módosítása