Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Sasok és számlák

2008. március 07. - zugügyvéd

Úgy látszik német mintára nálunk is elkezdett az APEH a hírességek zsebében kutakodni, bár a Zugügyvéd a vád alapjául szolgáló konstrukciót nem nagyon tudja értelmezni:

Hamarosan első fokú ítélet születik a Mikroszkóp Színpad igazgatójának büntetőperében. Sas Józsefet és társát többek között adócsalással vádolják. Az ügyészség szerint Sas még 1997-ben színlelt megállapodást kötött B. Béla elsőrendű vádlottal, a megállapodás célja pedig az volt, hogy a másodrendű vádlott, Sas József kikerülje az adófizetési kötelezettségét. A vád szerint Sas József a művészeti tevékenységéből és az egyéb szponzoroktól szerzett bevételét az egyéni vállalkozó számlájára utalta, B. Béla pedig 90 százalékot készpénzben visszaadott Sasnak, 10 százalékot megtartott magának. 

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr81369738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.03.07. 12:38:59

Jó lenne tudni miért gondolja Zamecsnik, hogy 2004-re az 1999-2001 közötti ügyek iratai elévültek. Talán az eredeti 97-es szerződésre gondol és úgy érti, hogy anélkül a későbbieket sem lehet bizonyítani?

Afelől nincs kétségem, hogy Sas adócsaló, és ha a rossz vicceket, meg a ripacskodást is büntetnék akkor többszörös életfogytiglant is kaphatna valamilyen afrikai kényszermunkatelepen.

Kolompár Winettou 2008.03.07. 12:48:51

1988-ban még jó kabarét csinált a Mikroszkóp Szinpadon!

2008.03.07. 14:56:42

Kolompár Winettou 2008.03.07. 12:48:51
"...1988-ban még jó kabarét csinált a Mikroszkóp Szinpadon!..."

Bocs, nem vettem észre! Melyik volt az?

derelyegrádi szellem 2008.03.07. 16:20:26

"Afelől nincs kétségem, hogy Sas adócsaló, és ha a rossz vicceket, meg a ripacskodást is büntetnék akkor többszörös életfogytiglant is kaphatna valamilyen afrikai kényszermunkatelepen."

Túl szigorú vagy hozzá zsír azokért a"viccekért" csak tíz perc kötél jár,... felfüggesztve. :)

Az életfogytig tartó kényszermunkát egy guanótelepen már Beregi Péter szípadra engedéséért is megérdemelné, anélkül hogy ő maga megszólalna. :)

2008.03.07. 16:34:09

Sas olyan bűnös, hogy ha nem börtönben született, akkor azt is csak megúszta.

jenőke 2008.03.07. 16:38:02

Nincs jobb, mint a nem szakmabeli nem szakértők hozzászólása. (kibicnek is rossz "szakétőnek" jelentkezők!)
Ez esetben ugyanis Sass József adóalany, és nem olyan állampolgár aki "...1988-ban még jó kabarét csinált a Mikroszkóp Szinpadon!..."

Az eddigi hozzászóló kevesek nyílvánvalóvá tették pártállásukat, valamint azt, hogy azt sem tudják, hogy mit jelent az elévülés, ha az adóhatóság adóhiányt akar megállapítani és nem Sass József egyébként el nem évülhetetlen kabaré-humorát és kabarés-tevékenységét akarja szankcionálni.
Tehát semmi közük a joghhoz, annak bármely ágához.

Pártpapagályok.

Ügyfeleim között én nem teszek semmilyen különbséget.
ÜGY? AZ VAN, ÉS AZ PÁRTÁLLÁSTÓL FÜGGETLEN!
Csatlakozom azokhoz, akik már kifejtették, hogy a hozzászólók szakmaitlansága miatt értelmét veszti az érdemi hozzászólás.
Ugyanakkor megjegyzem, hogy a Kedves Zugügyvéd nagyon kevés információval látott el minket, ami valóban csak a hangulatkeltő elemeknek kedvez.
Azt sem tudni, hogy a szerződést saját nevében, vagy a Mikroszkóp Szinpad nevében kötötte-e a tortúrára (?!) kiválasztott adózó.
Ha lehet, kérünk több adatot.

Megtiszteltetésnek venném, ha Sass József, vagy (és inkább)jogi képviselője is jelentkezne, ugyanis, amennyire egyébként ismerem az ügyet, nem veszett fejsze veszett nyele ez az ügy. Továbbá elkerülhető lenne a hamis látszat alapján való véleményalkotás!

Üdvözlet mindenkinek!

jenőke 2008.03.07. 16:49:28

derelyegrádi szellem 2008.03.07. 16:20:26

Ismerem eddigi hozzászólásaidat, kifejtett véleményeidet, vitáidat például Virág elvtárssal, stb., ezért szükségesnek tartom, hogy tájékoztassalak: amit írtam, akkor a Te kommented még nem jelent meg.
A Te hozzáértésed nincs megkérdőjelezve, de nem értem, hogy most hová lett, abban amit írtál?
(Tudom, hogy erre reagálnál, vagy már meg is tetted, mire én ezt összekinlódtam)
Zárójelben: Te is tudod, hogy egy ügy nem szinpátia függő, elllentétben a dohányzással.

derelyegrádi szellem 2008.03.07. 16:57:31

Jenőke

jó hogy jöttél ideje volt egy kis szakmaiságot vinni az ügybe.

kezdjük az elején: "Sass adózót" alapvetően Sas Józsefnek hívják, ha már ismered az ügyet.

zsír és én tök ellenkező "pártálláson" vagyunk, úgy hogy könnyen elképzelehtő, hogy Sas adózó humorában rejlik a hiba, de ez izlésbeli kérdés. Nekem nem tetszik, szerintem a "humora" kültelki, avítt, és nem vicces, ami legnagyobb baj. Tehát, ha nem tetszik a "Sastaps" - ami önmagában is remek szóvicc, gratula kiötlőjének - akkor jobbos vagyok. Nem lehet hogy egyenesen mindjárt náci? Igen, ilyesmik mögé szoktak menekülni a humortalan humoristák.

Akár hiszed akár nem tudom mi az elévülés. Ha a szerződéseket a Mikorszkóp Színpad ha maga nevében kötötte és azok bűncselekményt valósítanak meg, a felelősség őt terheli, mert némely extrém kivételtől eltekintve (ezekkel nem terhellek) természetes személyeket vonuk felelősségre, állíptjuk meg büntetőjpogi felelősségüket. Így szakmailag, jenőkém.

Az jó lesz ha idejön a Zami, és őt is elkezded itt tanítgatni abból nagy szakmaiságból ami neked vagyon beírásod alapján. Péter, ezt nem hagyhatod ki!

derelyegrádi szellem 2008.03.07. 16:59:07

Bocs jenőke de ezzel elkéstél mert már elküldtem... Na mindegy, ez így alakult.

2008.03.07. 17:05:20

Jenőke: Te "pártállástól (és helyesírástól) független szakmabeli szakértő vagy"?

2008.03.07. 17:29:10

jenőke 2008.03.07. 16:38:02
"...Ügyfeleim között én nem teszek semmilyen különbséget..."

Pedig azok sem mind egyformák akik beugranak a mekibe, vagy háznál porszívót vásárolnak. Lehet, még pártállásuk is van. Esetleg egyéb állásuk nincs is.

2008.03.07. 17:43:17

jenőke 2008.03.07. 16:38:02

"...Ez esetben ugyanis Sass József adóalany..."

Ez esetben Sass József speciel vádlott. Csak a szakmaiság miatt.

"...azt sem tudják, hogy mit jelent az elévülés..."

Lehet viszont, hogy mit jelent az "el nem évülhetetlen" azt biztos csak te egyedül tudod.

"...Csatlakozom azokhoz, akik már kifejtették, hogy a hozzászólók szakmaitlansága miatt értelmét veszti az érdemi hozzászólás..."

Akkor a hozzászólásodnak nincs értelme, vagy nem érdemi? (Egyikse-Mindkettő-El nem évülhetetlen.)

"...elkerülhető lenne a hamis látszat alapján való véleményalkotás!..."

Igen, ezt mondjuk jó lett volna elkerülni!

Végül: Elolvastad, hogy a Sas humorán kívül miről volt szó?

Derelye ugyanis egy árva jogi sort sem írt még, jómagam meg egy kérdést tettem fel.

Azért jó, hogy ebből így leleplezted, hogy nem vagyok jogi szakértő. Ez kb. akkora sokk mintha Zamecsnikről kiderülne, hogy nem ért a mikroelektronikához.

jenőke 2008.03.07. 17:57:55

Helyünkre kererülünk?, kerültünk?
Most viszont köszönöm a hozzászólásokat és fogok jobban ügyelni is az hejess megírásra különlegesen.

jenőke 2008.03.07. 18:11:08

zsir 2008.03.07. 17:43:17
Kerültünk mi tőbbször is párbeszédes kapcsolatba, mint például BKV ügyben.
A BKV üzleti szabályzatát azóta sem tudtam megszerezni.
Most úgy gondoltam, ez ügyben nem a szavak játéka, hanem a jogi hozzáállás lehet érdekes, és ezért voltam provokátor.
Megbocsátható?
(a helyesírástól függetlenűl...)

2008.03.07. 18:42:39

jenőke 2008.03.07. 18:11:08

Semmi gond, remélem nem voltam túl karcos:) Ami a jogi vitát illeti az itt még el sem kezdődött. Lehet, hogy el sem fog, mert az ítélet hamarabb meglesz, mint ahogy a tényállást megismerjük.

tarquin - védőháló nélkül 2008.03.08. 12:57:39

Már gondolatban megszidtam magam, amiért szóvá teszem: de a "pártpapagály" nagyon megviselt. Szakértsünk magyarul, ha lehet. És ha már mindenképpen madárnak nézünk valakit, olyat válasszunk, amelyik nevét le tudjuk írni hibátlanul. Mondjuk: pártveréb, pártszarka, pártfülemüle, pártcitromsármány etc.:-)Előre is köszönöm, és bocsánatot kérek jenőkétől.

red dragon 2008.03.08. 15:55:03

szellem

tíz perc kötél, felfüggesztve

ez qrva jó :):):)

Egyébként tényleg szigorúak vagytok, valóban sokat segítene, ha Zami kollega legalább vázlatosan leírná a történetet.

Én csupán annyit tudok az ügyről, hogy valótlan tartalmú kölség számlákkal kb. 200 millió adót "csalt el" - amennyiben persze megáll a vád - ennél azért nem ártana részletesebben ismerni a tényállást.

jenőke 2008.03.08. 20:40:16

tarquin 2008.03.08. 12:57:39
Én kérek (kértem)elnézést.
Egyébként sajtóból semmi érdemleges nem bújt elő. Vagy csak én nem lelem?

füredi (törölt) 2008.03.10. 08:16:26

Baszki, mi van itt, három napja Justice az áramlatos topicban Ly-al írja a muszájt, most meg papagály.

Tudok egy remek korrepetitort, "füredi" Líviának hívják, 2. b. ajtó felöli padsor harmadik pad.

VIC20 2008.03.10. 08:51:13

Bezony, a papagáj pontos j.

jenőke 2008.03.10. 10:38:33

A békesség kedvéért(itt egy idézet): >>"Papagáj szavunk Közép-Afrikából származik - Sierra Leonéban él egy néptörzs, a timneh, amelyrõl a jákópapagáj egyik alfaja a Psittacus erythacus timneh nevet kapta. E néptörzs az említett papagájt "pampakaj"-nak nevezte, ami fecsegõ-locsogónak felel meg. A szó még sokat változott, a beduin kereskedõk, akik a madarakat Észak-Afrikába vitték eladásra, pl. "bábagá"-ra módosították, majd innen jutott a madár jóval késõbb, francia, illetve portugál közvetítéssel Európába, és neve is itt nyerte el a ma elterjedt "papagáj" formát."

füredi (törölt) 2008.03.10. 10:41:45

Közben megszületett az ítélet, felfüggesztett.

derelyegrádi szellem 2008.03.10. 11:22:36

Igaz, nem voltam ott a tárgyaláson, és az iratot sem olvastam át, így nem tudhatom mi hangzott ott el, de 40 egynéhánymillió forintos adócsalásért 1 év felfüggesztev kevésnek tűnik. Másnál (pl Kovács II. József) is ennyit ér a dolog?

A kérdés költői, tudom hogy nincs analógia, de azért mégis?

Egyvalamiben biztos vagyok. Az arcbőr vastagsága okán tovább folytatja mély erkökcsiségben fogant tréfálkozását, ha azt annak lehet nevezni. Másokon számo kérve ezt-azt. Ő pedig egy mártír, igaz csak a saját szemében. Nem baj, majd vezeklésképpen kétszer annyit kajaibrahimozik. Az segíteni szokott.

füredi (törölt) 2008.03.10. 11:27:11

Igen, másnak is ennyi az adócsalás, azért nem nagyon ül senki. Egytől-ötös, nagyon régi, sokat befizetett. Nem ismerem az ügyet, de ennyi volt a tippem.

dr.justice 2008.03.10. 12:26:01

füredi

Ha lehet, ne foglalkozz többet az én helyesírásommal. Kicsit úgy tűnik, mintha eddig itt mindenki halál helyesen írt volna rajtam kívül.

Egyébként kijelentem, hogy mától minden helyesírási hibám szándékos, kizárólag az ellenség megtévesztését célozza :)

2008.03.10. 12:35:21

Elég jó biznisznek tűnik, főleg mert valószínűleg még annál a 260 milliónál is többet csalt amivel legelőször meggyanúsították. Ehez képest, ha jól emlékszem 20M-t befizetett, meg egy év felfüggesztett. Ha az egész csomagot nézzük, nehéz eldönteni, hogy ez így büntetés -e, vagy inkább jutalom.

füredi (törölt) 2008.03.10. 13:05:39

Justice!
Lyó, nem foglalkozom vele többet.
(Bocs, egyébként, tudom, hogy nem efltétlenül figyel oda úgy az ember egy komment írásakor)

VIC20 2008.03.10. 14:02:09

Ez igaz, de azért szokott lenni egy lélektani határ, ami jórészt objektív, de azért az olvasó aktuális idegfeszültsége is befolyásolja. :)

Vidéki 2008.03.11. 08:56:32

Az sem kizárt, hogy Kossuth díjat fog kapni kiváló munkásságáért!

derelyegrádi szellem 2008.03.11. 10:49:54

"Az sem kizárt, hogy Kossuth díjat fog kapni kiváló munkásságáért!"

Annyira nem alázhatják meg a Kossuth díjat!

2008.03.11. 11:03:39

derelyegrádi szellem 2008.03.11. 10:49:54

"...Annyira nem alázhatják meg a Kossuth díjat!..."

Mondjuk Sas az árvák pénzét nem kártyázta el, de valószínűleg csak azért mert nem volt rábízva, vagy mert nem tud kártyázni :)

derelyegrádi szellem 2008.03.11. 15:42:35

zsír

Méltányolom az olvasottságodat, de nem Kossuthot, hanem a róla elnevezett díjat.

Vidéki 2008.03.12. 10:22:20

Nem világos előttem: az elcsalt pénzt vissza kell-e fizetnie teljes egészében. Ha nem, több tízmilliós haszonnal és egy enyhe ejnye-bejnyével megúszva szépen eloldalog, jó példát mutatva a „törvénytisztelő” állampolgároknak!

2008.03.12. 11:01:04

"Gyurcsány megfúrta
Sas József Kossuth-díját"

index.hu/politika/belfold/sasjo1065/?main&rnd=505

Megfúrta? Biztos Ő beszélte rá annak idején Józsit aki "pénzügyi dolgokban járatlan", hogy adót csaljon.

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 12:21:09

"Biztos Ő beszélte rá annak idején Józsit aki "pénzügyi dolgokban járatlan", hogy adót csaljon."

Nincs kizárva, tudsz valamit? :)

Neked Ferenc a nagy "Ő" :)

Ha Ferenc "fúrta meg" akkor igaza volt, egyetértek vele. Ámbár ha ő miniszterelnök lehet, Sas is lehet Kossuth-díjas. De igaz ami igaz, ne tetézzük, bőven elég az első is...

2008.03.12. 12:46:28

Medgyessy Péter, 2003-ban A magyar Köztársaság Kiváló Művésze díjat adott neki. Utólag már látható, hogy hiba volt, mert Éredemes Művész díjat kellett volna kapnia. Adót csalni inkább érdemes, mint kiváló dolog.

Virág et. 2008.03.12. 12:47:31

Esetleg lehetne a következő miniszterelnök Sas, Gyrucsány meg kaphatna Kossuth díjat. A pre-öszödi teljesítményéért talán meg is érdemelné. Ha már Mo-n nincs Oscar.

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 13:23:36

"Medgyessy Péter, 2003-ban A magyar Köztársaság Kiváló Művésze díjat adott neki."

Ennyivel minimum tartozott neki a lumpenproletariátus mozgósításááért.

"Utólag már látható, hogy hiba volt, mert Éredemes Művész díjat kellett volna kapnia. Adót csalni inkább érdemes, mint kiváló dolog"

:)))

"lehetne a következő miniszterelnök Sas, Gyrucsány meg kaphatna Kossuth díjat."

Neked nem kell bizonygatom, hogy nem vagyok fanja ferinek, de ezt még én sem szeretném.

A legjobb megoldás az lenne, ha az egyik kultúrfelelős a másik meg házimunkás lenne kőhidán, vagy Márianosztrán.

Bár a Ferihez Állampuszta jobban passzolna. A név minig emlékezetnté, mit is csinált ezzel az országgal. :)

Virág et. 2008.03.12. 13:26:56

"Bár a Ferihez Állampuszta jobban passzolna. A név minig emlékezetnté, mit is csinált ezzel az országgal. :)"

Lehet. Az viszont biztos, hogy Feri nem Tököl. :) (Tudom, hogy olcsó volt, de muszáj volt lecsapni. Azt is tudom, hogy az fiatalkorúak bv intézete).

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 13:41:28

Meg rendőröké. Ott tudna majd dumálni megint Gergényivel..Feleleveníthetnék hogy hogy volt pontosan amikor "utasítottam a rendőrséget"

Salgo2 2008.03.12. 15:16:41

"Meg rendőröké. Ott tudna majd dumálni megint Gergényivel..Feleleveníthetnék hogy hogy volt pontosan amikor "utasítottam a rendőrséget"

És amikor már egymás összebarátkoznak, elővennék a fideszes képviselő megveretéséről készült filmfelvételt... "Képzeld, már percek óta beszélt a rendőrökkel, egyszer csak elővettük a sűrített marxizmust, aztán üsd, vágd...." volt ám meglepi..... dőlnének a nevetéstől...


index.hu/politika/belfold/mariusz37/

2008.03.12. 15:18:56

A sátoraljaújhelyit gondolom fenntartják szőlész-borászoknak, hacsak addigra nem lesz mód, hogy valaki a saját kőbányájában kényszermunkázzon.

Lehet, hogy a Sasnak azért kellett bukni, mert konkurencia volt Navracsicsnak amikor felolvassa a lottófinanszírozós viccét.

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 15:55:13

csak tárgyszerűség kedvéért zsír az apjának van kőbányája. És inkább köbányája legyen apámnak, mint két év börtönje lopásért, visszaesőként..

Az előző kommented jobb volt. (Esküszöm nem a szereplők miatt, csak az tényleg szellemes volt, ebben a visszavágás erőltetése érződik.)

Matrica buszon:

"Kérjük vigyázzanak értékeikre mert a jármű kormányépületek mellett is elhalad"

Ezen nevettem.

2008.03.12. 16:03:24

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 15:55:13
"...csak tárgyszerűség kedvéért zsír az apjának van kőbányája..."

Akinek nincs saját, az apjáéban is bűnhődhet. Tényleg nem várható el, hogy valaki egy svábhegyi luxusvillában követ hordjon.

Virág et. 2008.03.12. 16:04:32

Közhely, de az apák tetteiért a fiúk nem felelnek. Orbán apukával sem a bánya volt a baj.

Ez a lottós dolog TWÁ előadásában tényleg vicces, amúgy nem olyan ördögtől való gondolat. Csak épp meg van már a helye máshol. Senki nem gondolhatta komolyan, hogy olyan milliárdok hevernek a költségvetésben, amelyeknek nincs helyük.

Virág et. 2008.03.12. 16:05:12

Elsőnek úgy olvastam, hogy zsir apjának van kőbányája ... Ugye nincs?

2008.03.12. 16:18:58

Szép lenne! Főleg, ha én lennék a miniszterelnök, mert csak úgy igazán jó üzlet:)

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 16:20:30

Virág et.
az "az" szócska elkerülte a figyelemedet.

"Orbán apukával sem a bánya volt a baj."

Hanem mi, az hogy Orbán apja?

Egyébként Gyurcsány apjával sem az a baj hogy részegen lopni szokott, hanem...

"de az apák tetteiért a fiúk nem felelnek"

Kivéve a kommunizmust, ahol (Kínában)kapott valaki 10 év kényszermunkatábort, és mivel 5 év után meghalt, a lányának le kellett tölteni a maradékot, amit a fater azzal az álságos és átlátszó ürüggyel, hogy elhalálozott elsinkófált.

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 16:24:40

DE evezzünk mulatságosabb témák felé, mielőtt..

Az Index híre szerin Kóka árulózott az Szdsz vezetőségi ülésén, mármit a társait. Úgy tűnik már neki is dereng valami arról a formációról, amit vezet.

Virág et. 2008.03.12. 16:26:10

Azért a kőbánya miniszterelnökség nélkül sem rossz dolog.

"Hanem mi, az hogy Orbán apja?"

Tulajdonképpen most már semmi. 98-02 között volt néhány problémás ügy, de bizonyítva persze semmi nem lett belőle. Ettől még az ember gyanakodhat.

Virág et. 2008.03.12. 16:26:47

"Az Index híre szerin Kóka árulózott az Szdsz vezetőségi ülésén, mármit a társait. Úgy tűnik már neki is dereng valami arról a formációról, amit vezet."

Vezet?

2008.03.12. 16:31:47

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 16:20:30

"...Hanem mi, az hogy Orbán apja?..."

Talán az amikor az újságírónak összetörte a fényképezőgépét. Persze, ilyen demokrata családban egy tajtparaszt miatt nem illik kicsinyeskedni.

"...Kivéve a kommunizmust..."
Meg még pár magasztos eszmét, ahol pl. ítéletnek elég volt, ha nagyapó zsidó.

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 16:32:49

Hát ez elég harmatos volt így bányailag, de hát szegény ember vizzel főz.. :)

A kádkövet felhozzam , nem nem hozom fel, hagyjuk.

"Vezet?"

Nem ő az elnök?

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 16:36:09

zsír

az "ítélet" alatt mit értesz?

Össztörte valakinek a fényképezőgépét?Nem tudtam, de akkor ezért mentek a Nészavások legközebb helikopteren!

Virág et. 2008.03.12. 16:36:33

"Hát ez elég harmatos volt így bányailag, de hát szegény ember vizzel főz.. :)"

Tényleg bántsuk szegény Orbán-apukát? Kapott ő eleget korábban és most nincs 98-02. Majd 2010-ben kap megint. Állami megrendelést és kritikát is.

"Nem ő az elnök?"

Elnökválasztási botrány?

2008.03.12. 16:37:07

Evezzünk! "...Kóka árulózott az Szdsz vezetőségi ülésén..."

Olyasmi lehetett, mintha a pápa lekatólikusozná a püspököket.

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 16:44:44

"Elnökválasztási botrány?"

Milyen botrány? Lett ilyennek valaha bármi következménye? Legfeljebb kiderül hogy mégis ott voltak, csak nem emlékeztek rá. (Arra viszont határozottan, hogy Kókára szavaztak)

Látod zsír tudsz te humoros is lenni, ha nem erőlteted. :)

2008.03.12. 17:23:08

Virág et. 2008.03.12. 16:49:40
"...Még lehet..."

Arra jobb nem gondolni. Fodor Gábor mint pártelnök....

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 17:39:21

"Arra jobb nem gondolni. Fodor Gábor mint pártelnök...."

Pedig lehet hogy Sándor, József, Benedek zsákban hozzák a meleget.. :)

És most azonnal elhatárolódom magamtól a súlyosan ízetlen tréfa miatt.

dr.justice 2008.03.12. 17:59:53

Nem azért mondom, de (ex)miniszterelnökök apukáinak dolgaival foglalkozni - politikai szembenállás okán - nem túl elegáns szerintem.

Foglalkozhatnátok azzal is, hogy Ferike ötödikes korában cukrot lopottt az ABC-ből, Viktorka pedig egyszer meghúzgálta a padtársa copfját.

2008.03.12. 18:04:20

Én azt sem bánom, ha Sándor és József összeházasodnak és örökbefogadják Benedeket.

derelyegrádi szellem 2008.03.12. 18:06:32

Justice úrnak jelentem, hogy csupán egy kis piszkálódás volt, senki nem komolyan tette. :)

Modjuk ez a cukorlopásos ügy érdekelne... :)

2008.03.12. 18:07:05

dr.justice 2008.03.12. 17:59:53

A politika mocskos dolog:)

2008.03.12. 18:09:33

Az egész annyira megviselt, hogy vagy 10 percig dolgoztam, mire képes voltam visszatérni a blogírogatáshoz:)

dr.justice 2008.03.12. 18:26:37

Lenne egy nagyon amatőr technikai kérdésem, amit eddig nem mertem megkérdezni. Hogyan lehet egy komment elejéről a nicket és az időpontot bemásolni a saját hozzászólásomba ? ( Nem kell nevetni, tényleg nem tudom, annak ellenére, hogy a másolás/beillesztés szavakkal tisztában vagyok :))

A piszkálódással ( főleg ha nem engem piszkál valaki )semmi bajom, de ti bárhonnan olyan könnyen rákanyarodtok a politika rögös ösvényére, mintha fizetnének nektek érte.

2008.03.12. 18:39:55

justice 2008.03.12. 18:26:37

Lenyomva tartott bal egérgombbal kijelölöd, aztán vagy a jobb egérgomb-Copy, utána az ablakban Paste. Vagy kijelölés után CTRL-C és azután ahova másolni akarod CTRL-V.

Leírva bonyolultabb, mint csinálni:)

dr.justice 2008.03.12. 19:04:39

zsir

Köszönöm, de ezzel a folyamattal nincs gondom - ennyire én sem vagyok § - viszont már a kijelölés is érdekes, valahogy külön kezeli a nevet és a dátumot. Előfordul, hogy kijelölöm a nevet és a dátumot, de csak a nevet illeszti be.

zsir 2008.03.12. 18:39:55

Sikerült !

Azt hittem valami különleges technika van rá, mert a névnél az "üzenet küldése" az időpontnál az " állandó link ehhez a kommenthez" opciók bekavarnak a kijelölésnél.

vorikiraj 2008.03.16. 09:29:51

Lehet nemleszek népszerű a hozzászolással,de nem is ez,a célom.Az apák büne..mintilyen számonkérése...Inkább csak egy édekes infó: a Bakony északi részén,a mai napig is az Obán szó,a szogalom kifejezés szinonimája.//a SAS--Én ledolgoztam negyvenkét évet.Régen is volt csalás-De az nemfordulhatott elö,hogy valaki,ilyen nagyösszegü csalást pár forint per nap_felfüggesztve meguszon--hacsak nemvolt kádárbérenc.Vagy ilyesmi--ez,nemcsak etikátlan,de véforraló is!Na persze mitis lehetne várni.

süti beállítások módosítása