Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Társkeresős magánnyomozás

2010. július 22. - zugügyvéd

A társkereső oldalak több veszélyt is rejtenek, de az alábbi történet kicsit rendhagyó.
A magánnyomozó felfogadása még törvényes lehet, de az eredmény és a levelezés közzététele mindenképpen aggályos.


Szia Zugügyvéd,

A következő bosszantó dolog történt meg velem. Egy társkereső oldalon megismerkedtem egy csajjal, akivel néhányszor találkozgattunk. A történethez hozzá tartozik, hogy házas vagyok, de ezt nem árultam el neki. Az, hogy milyen a házasságom, és a feleségemmel való viszonyom, ez  nem igazán ide tartozik, de nem véletlenül társkeresőzök..  Mint ahogy azt sem, pontosan mit dolgozom. Nem volt komoly kapcsolat, intenzív  köztünk, később ez is nagyon lanyhult.

A társkereső oldalról persze más csajokkal is találkozgattam. Na, az előbbi csaj valami miatt berágott rám, és rámeresztett egy magánnyomozót, aki interneten megküldte neki a „környezettanulmányt” olyan fényképekkel, amin épp egy üzlettársammal – aki történetesen nő – kávézok ebéd után.  A „környezettanulmányban” a 2 napi  teljes mozgásom fel volt térképezve, kivel, mikor találkozom.

Ezt a „környezettanulmányt”  a fényképekkel együtt utána a kedves megbízó elküldte a Iwiwen  keresztül a feleségemnek a társkereső oldalon lévő levelezésünkkel együtt.

Ez mondjuk a házasságomon nem osztott, nem szorzott, de rendkívül felbosszantott a történet.
Szerintem ez a legfontosabb alkotmányos jogaimat sérti. Milyen jogi lépéseket tehetek?
A „félrelépésem” minősítését kérném mellőzni a kommentekben, az ügy jogi vetületére lennék kíváncsi.
 

306 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr992168426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.07.22. 18:39:14

@Órarugófelpattanó: kicsit mas feltetelekkel menne ugy a valas, nem? :D

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 18:40:59

Nekem sokkal inkább úgy tűnik, hogy emberünk a csaj kicsinyes bosszúja miatt kiesett a tutiból, és ezért most nagyon mérges.

fülzsír 2010.07.22. 18:41:37

@Órarugófelpattanó: de szerintem a posztíró is tojik rá. Csak a ribit szeretné megszorongatni valahogy. (én mondjuk felpofoznám, de úgy látszik ez kultúrembör)

Gyikarc 2010.07.22. 18:41:42

Na a sok kielegitettlen nosteny. Szerintem azert nyekeregnek itt, mert oket nem elegitette ki senki.

Az, hogy felredugott, az O dolga, tegye helyre a lelkiismeretet O ugy ahogy akarja. Raadasul ugy itelkezni, hogy lovesunk sincs arrol, hogy mit tett a feleseg, nem szep dolog.

Mi van akkor, ha az asszonyon atment a fel kerulet, mire ferjurunk is ugy dontott, hogy akkor nehogyma O ne, es cserebe O is atmenet a fel keruleten.

Aljasabb teremtest a noi nemnel meg nem lattam, nem hiaba lettunk kipenderitve a paradicsombol. Termeszetesen egy no miatt.

Vadbarmok, remelem jo sokaig nem fog megrakni titeket senki. Vagy ha meg is rak, akkor max misszionarius pozban es 2 perc alatt. :)

Joejt.

plejad 2010.07.22. 18:41:44

milyen férfi az olyan, ki nem vállalja a tetteinek következményét?
milyen következetesség az, mikor a tisztességtelen magatartásunkra adott tisztességtelen magatartást kifogásoljuk?

mintha egy tolvaj tenne feljelentést, hogy ellopták a zsákmányát
ki, mint vet, úgy arat
ő például így járt

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 18:42:43

@éjszárny zöldi:
Hát, normális esetben az ember elébb gondolkodik, aztán cselekszik :)
És tekintve hogy a társkereső oldalaknál milyen kérdőívek vannak, a kitöltés közben bőven lett volna ideje gondolkodni :)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.07.22. 18:43:25

amugy ajanlanam a haborgoknak:
www.hulyepicsa.com

sok hasznos dolgot tudhattok meg a pici lelketekrol :)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.07.22. 18:44:27

@Órarugófelpattanó: egyebkent egyvalamit hadd tisztazzak: nem vagyok hive az atbaszasnak. ha valaki uj kapcsolatot akar, annak szerintem az a modja, hogy elobb lezarja mindig a regit.

babazsa 2010.07.22. 18:45:51

@fülzsír: engem? nem. miért gondolod? miért támadsz? neked a hozzászólásaimból az jön le hogy én az 5 perc alatt megadom magam fajta vagyok? neeem. de hidd el, nagyon sok olyan nő van. persze a legtöbb az fizetős. ami engem illet, magam is csúnyán megjártam egy nem nős nős férfival. szembesítettem (csak őt)azzal amit megtudtam róla (magánnyomozó nélkül), kiakadt és eltűnt örökre....ennyi

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 18:51:39

@éjszárny zöldi:
Pontosan. És nem azért mert olyan fene jó fej, hanem azért mert neki is könnyebb úgy az élete.

fülzsír 2010.07.22. 18:55:28

@babazsa: eddig minden visszakérdezésemre így reagáltak a hölgyek. Tehát ennyit az 5 perces mítoszról.

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 18:56:38

Milyen az a nem nős nős férfi? :)
Tíz perce ezen agyalok.

babazsa 2010.07.22. 18:58:37

@Órarugófelpattanó: aki beadta, hogy nem nős....aztán kiderült hogy az

tasavallan presidentti 2010.07.22. 18:58:42

@fülzsír:
Az más, ahhoz házasságot kellett ígérni.
Azt hiszem, ez itt nem történt meg.

tasavallan presidentti 2010.07.22. 19:00:23

@hogy csináljunk filmet?:
Amíg nem lesz film, írhatok erre a címre olyanokat is, hogy kettőnk szabad kapacitását felhasználva, közös szabadidőnkben nem dugunk-e egy jót?
De csak ha nem lesz belőle film.

(Nem vagyok nős. :-)

tasavallan presidentti 2010.07.22. 19:02:14

@fülzsír:
Ha tudott magánnyomozót fogadni, szerinted két megtermett cigánygyereket nem tud, akik kivernék belőled a szart is 357 Ft-ért?

Szóval óvatosan ezzel a pofozgatással (a gyenge ember az, aki nőt pofoz témát még nem is feszegetve).

babazsa 2010.07.22. 19:02:31

@Órarugófelpattanó: és mielőtt azt hinnétek, hogy nagyon naiv voltam, hát elmondom, hogy heti 2szer töltöttem nálam a délutánt reggelig, és hétvégeken elutaztunk, nem gondoltam, hogy ebbe belefér egy feleség is, hacsak nem nagyon nyitott a házasságuk

gande 2010.07.22. 19:07:06

nem egy szép történet.

a kárörömtől fröcsögő kommentek viszont jellemzőek erre az országra.

és persze a bosszút álló csaj is nagyon jellemzi a társadalmat, hogy ki mire pazarolja az energiáját.

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 19:08:57

@babazsa:
És akkor honnan jött a gondolat, hogy magánnyomozót fogadj? Vagy ez alap?

És még egy: én itt posztolónak adtam hideget-meleget, de szerinted az amit te csináltál, ez a magányomozósdi, feleségnek elküldjük a bizonyítékokat, ez szerinted rendben volt? Úgy értem, mit értél el vele?

fülzsír 2010.07.22. 19:09:15

@tasavallan presidentti: kétnapos figyelés kijöhetett 30-40 rongyból. Gondolom a fickónak is lenne rá pénze, hisz az ilyen ribikre nem jellemző, hogy csövesekkel kezdenek.

babazsa 2010.07.22. 19:10:59

@Órarugófelpattanó: félreértettél valamit, nem kellett magánnyomozó ahhoz, hogy kiderítsem az igazságot. és írtam, hogy csak vele közöltem, hogy mit tudtam meg róla.

babazsa 2010.07.22. 19:12:58

Nekem a bosszú nem kenyerem. Hülyének nézett, mert hagytam magam. És le a kalappal előtte, hogy ilyen "ügyesen" csinálta a dolgát. Komolyan. Én pedig elhittem. Sokáig.

fülzsír 2010.07.22. 19:14:19

@babazsa: azt vártam, hogy valamivel megalapozod ezt az "öt perc alatt bárkit találhatott volna a szexre" női mítoszt. Pl megadod egy ilyen hölgyismerősöd elérhetőségét. Vagy ha nem ismersz ilyet, akkor talán le is zárhatjuk a dolgot azzal, hogy ilyen sajna nincs. Udvarolni/kamuzni vagy fizetni kell.

babazsa 2010.07.22. 19:16:45

Miért? Te igényt tartanál ilyenekre???

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 19:18:11

@babazsa:
"Nos, mint az ügyben illetékes, közlöm, hogy nem kellett magánnyomozó, de ezek után elgondolkodom, hogy nem kellene-e kitanulni a szakmát. Csak szimplán kiderült az igazság, senki jogát nem sértettem meg."
Most vagy én nem vagyok képben, de nekem ebből az jön le, hogy te vagy az illető hölgy. Viszont nincs összhangban az amit te írsz és ami posztban van.

babazsa 2010.07.22. 19:23:59

Az illetékes.én csak annyiban vagyok az, hogy hasonlóan jártam, mint a levélíró "barátnője", és frissek az élményeim. De magánnyomozó nem kellett, hogy bebizonyosodjon az igazam. Bár ki, tudja, lehet, hogy elmentem volna odáig. Bár ahogy itt olvasom, az igen költséges móka. Én csak az eszemet használtam. De ami az asszonyt illeti, hát csak sajnálni tudom. De ő nem ártott nekem. miért bántanám? De sajnálni nem tudom az embert, mármint a levélírót. Ő kifogta. de én még mindig azt vallom, hogy zárja le az előzőt, és akkor még kicsi fejfájást sem okozhat neki az a bizonyos hölgy.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.07.22. 19:24:16

@Órarugófelpattanó: sztem az h az ember elobb kilep a regibol, aztan kezd ujat, nem jofejseg, hanem alap :)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.07.22. 19:26:58

@Órarugófelpattanó: beszaras, nekem is az jott le eddig, h o a kerdeses csaj :D
pedig a legutobbi kijelentese alapjan nem, csak nem tud fogalmazni erthetoen es tisztan :D

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 19:27:18

@babazsa:
Ja, basszus, akkor azt írd :)

@éjszárny zöldi:
Én is ezt írtam ;)

tasavallan presidentti 2010.07.22. 19:27:30

@babazsa:
És legalább búcsúdugás volt?

Mindig a lényeget hagyod ki (a válaszaidból)!

babazsa 2010.07.22. 19:30:27

bocsánat, ha nem fogalmaztam egyértelműen. ezek után igyekszem odafigyelni a nyelvtanra. és nem, nem volt búcsúdugás. Mert megelőzte a lebukás. Ha vártam volna még egy napot, akkor lehetett volna...ó én balga :D ebből is kimaradtam

tasavallan presidentti 2010.07.22. 19:34:23

@fülzsír:
Hát ha 5 perc alatt nem is, de kb. negyedóra beszélgetés alatt már nekem is sikerült felszedni csajt, pedig nem vagyok sem egy János úr, sem egy Újházy (a 16. percben már a taxiban ültünk hozzá menet; és még csak be sem volt rúgva egyikünk sem).
Mondjuk nem jellemző, csak volt már ilyen is.
(Néha meg hónapokig semmi. :-)
Mondjuk nekem nem kell kamuzni, vagy ha kell is, nem szoktam.

Az árról meg annyit, hogy 30-40 ezer Ft-ért nemhogy szarrá vernek, de még kolbászba is bedolgoznak, és másnap felszolgálnak mustárral-koviubival a kispesti piacon.

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 19:36:16

@babazsa:
Na látod, szerencséd hogy ilyen éber vagyok, így megúsztad nyolc napon belül gyógyuló sértegetésekkel ;)

tasavallan presidentti 2010.07.22. 19:36:23

@babazsa:
Már hogy ennyi időt nálad töltött, és egyszer sem dugtatok? Nemá...
(Nő lennék, nem tartanék olyan férfit, aki ennyi idő alatt egyszer sem dug meg naponta 3x... Na mindegy.)
A búcsúdugásban épp az a lényeg, hogy nem kell vele várni, akkor jön létre, amikor már biztos a szétmenés. Attól búcsú. :-)

babazsa 2010.07.22. 19:41:48

@tasavallan presidentti: én csak azt mondtam, hogy búcsúdugás nem volt (bár én szeretkezésnek hívtam amit mi műveltünk). az előtte eltöltött közös napokon nem okozott csalódást

tasavallan presidentti 2010.07.22. 19:44:40

Akkor meg nem értem, miért kellett vona várni a búcsúdugással egy napot még?

Szeretkezés, ugyan már... az csak ilyen női eufémia a baszásra.

babazsa 2010.07.22. 19:45:02

@Órarugófelpattanó: kész szerencse :D csak aztán nehogy jogilag támadható legyél a majdnem sértegetésekért :D:D:D utoljára kérek elnézést a fogalmazási hibáimért, nehéz napokat élek...de félre a viccet, most már nagyon kiváncsi lennék a levél eredeti céljára, akkor most jogilag ez ügy, vagy nem ügy? Mert szerintem még a bíró is kiröhögné az emberünket

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 19:45:20

@éjszárny zöldi:
Látod-látod, résen kell lenni, különben az S-es fürdőruciból előbújik egy nagy szőrös jeti :)

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 19:46:38

@babazsa:
Francba a nehéz napokkal, örülj hogy megszabadultál tőle. :)

Szerintem sanszos hogy a csóka hiába hergeli magát.

babazsa 2010.07.22. 19:46:40

@tasavallan presidentti: mert én már tudtam, hogy mi következik, (szembesítés az igazsággal, és utána sejtettem hogy vége a dolognak) de ő még nem tudta, hogy tudom. Tehát, részemről még beleférhetett volna egy búcsú....de már nem volt hozzá kedvem. Ennyi

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 19:47:57

Max. erkölcsi alapon lehetne "itélkezni", de akkor mindkettő kapna rendesen.

babazsa 2010.07.22. 19:50:08

@Órarugófelpattanó: egymástól biztosan, szókarate

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.07.22. 19:52:02

kerouac is megmondta: pusztul a vilag :)

babazsa 2010.07.22. 19:54:20

most komolyan, ha nem osztott nem szorzott a házasságán, akkor csak simán hülyét akar csinálni magából a levélíró? "bosszantott" írja ő, de amikor félrekefélt akkor nem bosszankodott?

Órarugófelpattanó 2010.07.22. 19:55:45

@babazsa:
Az emberek az ágyba nem bosszankodni járnak.

tasavallan presidentti 2010.07.22. 19:55:49

@babazsa:
Remélem, azóta találtál új karbantartót a nehéz napokra. :-)
Ha nem, akkor jelentkezem, érdelmes, de naiv lányokat keresek nem szexmentes társalgásra úgyis éppen. :-)P

(Mondjuk nem volt gyanús, hogy egyszer sem vitt fel a lakására?)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2010.07.22. 19:56:35

@babazsa: mit nem ertesz ezen?
magannyomozoval kovetteti, lefotozzak masokkal, elkuldik asszonynak. ez baszta fel az agyat...

babazsa 2010.07.22. 19:58:25

mondjuk engem is "bosszant" hogy hiszékeny voltam. most pereljem be az embert, mert szépeket mondott és én hittem benne? :D:D ugyan máááá, mit várt, hogy majd jönnek ide a férfiak, férjek és adják alá a lovat, hogy igazad van, blablabla. tudom, hogy női szemmel nézem, és sajnálom, hogy én nem vagyok képes olyanokra, mint az ő "barátnője", de még elég jól megúszta. Csak egy kis bosszankodással? Hát igyon egyet, és majd feloldja azt a kis bosszúságát az alkoholban. Holnapra meg elfelejti és kezdi egy másikkal

babazsa 2010.07.22. 20:00:45

@tasavallan presidentti: nem, nem kerestem. most parkoltatom magamat egy kicsit. de feltétlenül szólok, ha meggondolom magamat :D

babazsa 2010.07.22. 20:02:42

@éjszárny zöldi: inkább legyen büszke, hogy csak magánnyomozó segítségével bukott le. az enyémről 4 telefon és kiderült az igazság. ahhoz képest ő binladen

babazsa 2010.07.22. 20:03:48

@tasavallan presidentti: no comment mondom, naiv voltam és messzi lakott, nagyon messzi, mint a mesében

babazsa 2010.07.22. 20:05:43

szívem szakad, de mennem kell dolgozni. további kellemes blogolást

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2010.07.22. 20:34:34

Ez a rábasztál kategória, amitől a jog nem véd meg, barátom.

fülzsír 2010.07.22. 20:41:28

@babazsa: van egy blog: Érett nők.
Ott leírják miért kell más városban felcsípni a szexéhes 30fölötti csajszikat: erettnok.blog.hu/2009/10/24/logisztika_10

varvizib 2010.07.22. 20:49:49

A poszt beküldőjének:

Megérdemelted. Egy szar, szemét, gerinctelen alak vagy, aki kerüli a felelősségvállalást. Ha nem vagy kíváncsi a kommentekre, akkor nem kellett volna beküldened a posztot. Hehe :-)

Kiváncsi vagyok mit szólt a kedves feleséged ahhoz, hogy másokkal randizgatsz. Ha már annyira se becsülöd őt, hogy elmondd neki mi a helyzet, akkor miért nem válsz el tőle? És milyen dolog, hogy a felcsípett csajnál meg letagadod hogy házas vagy?

Remélem egy pár napon belül fel lesznek valahol az interneten is a képeid az elérhetőségeddel együtt és az egész ország röhöghet majd rajtad. :-) Te szánalmas senki.

smartdrive 2010.07.22. 21:16:00

sunyítottál, lebuktál, és jogászkodnál? gagyi vagy

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.07.22. 21:38:36

Na ezért élnek jól a kurvák,anonimitás van,nem kérdeznek,nem nyomoznak.Kipattintod a lét,amit amúgyis szeretőre költenél,nincs zsákbamacska,nincs nemakaromnincskedvemfájafejem nyávogás.

fülzsír 2010.07.22. 21:42:24

@varvizib: pár hülye tyúkon kívül nem sokan röhögnének.

Pizsi16 2010.07.22. 21:43:33

Nekem volt olyan találkozóm pasival a netről aki találkozáskor mondta, hogy ő bizony nem akarja a barátnőjét elhagyni, csak egy állandó szexpartnert akar. Ennek akkor vége is lett. De! Volt olyan kolléganőm aki tudta, hogy van asszony és még gyerekek is, és még így is bevállalta a pasit.
Ha az én pasimról derülne ki ez+az nahát kösse fel a gatyáját,mert mindenki tudni fogja, hogy ő milyen aljadék. És ott szopatom meg ahol csak tudom!
A netes csajszi jól tette.

Pizsi16 2010.07.22. 21:44:57

Nevetséges szaralak!Gyáva, hazug, kicsinyes...

fülzsír 2010.07.22. 21:50:53

@Pizsi16: "hogy ő bizony nem akarja a barátnőjét elhagyni, csak egy állandó szexpartnert akar. Ennek akkor vége is lett. "

Na látod! Ez az ember legközelebb nem követ el ilyen hibát.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.07.22. 21:52:43

@Pizsi16:
Pedig csak idő kérdése,tudod,az ösztönök... :)

fülzsír 2010.07.22. 22:02:46

@Pizsi16: "Ha az én pasimról derülne ki..."
Te nagyon félrenézhetsz valamit, hogy eddig még nem derült ki.

dtk74 2010.07.22. 22:07:50

elgondolkodtam a félrekefélés fogalmán. a félre, azt jelenti, hogy nem oda ahová kellene. de mi van ha oda, ahová kellene, oda valamiért nem?! nem partner a másik fél, kihűlt a kapcsolat, stb.
Ebben az esetben nincs "ahová kellene", tehát a máshová az nem félre.
Csak kefélés.

smartdrive 2010.07.22. 22:10:58

@nothing.at.all: de hát kitolta ide a netre, jogot adott nekünk hozzá

tasavallan presidentti 2010.07.22. 22:16:20

@babazsa:
Ó, nem szexmentes parkoltatás is érdekel, kellemes, hosszú, lassú parkolásokkal, állagmegóvási jelleggel. :-)
(Főleg Budapesten.)

Ez a nagyon messzi egy másik földrész?
Nem volt gyanús, hogy néger (eszkimó/japán/ingyán)?

mokas_gizi 2010.07.22. 22:18:07

Egy igazi tirpák rossz indulatú nővel hozott össze a sors...
Gondolom van pénze a nőnek ha magánnyomozót tudott fogadni...
Az ilyen ember egész életébe egy mocsok lesz aki azt keresi, hogy kinek és hol tud keresztbe tenni...

Javaslom számodra, hogy azt a pénzt ami ügyvédre költenél FULL feleslegesen...
Azt költsd inkább olyan emberekre akik kimennek a csajhoz és egy kicsit elbeszélgetnek vele...annak legalább hatása is lesz, sokkal olcsóbban kifogsz jönni...
és többet nem fog emberkéknek keresztbe tenni csak azért mert unatkozik...

de pereskedhetsz is feleslegesen évekig, talán majd 5 év múlva kap egy 50.000 ezres büntetést amit szerintem simán kifizet és még kibaszik pár emberrel mert neki úgy néz ki hogy ez a hobbija...

mokas_gizi 2010.07.22. 22:19:18

@mokas_gizi:

alkotmányos jogaiddal meg nem tudom hogy mit akarsz, szerinted ha perre viszed akkor mit fognak csinálni...?

különvélemény 2010.07.22. 22:23:15

"csajjal"
"találkozgattunk"
"Nem volt komoly kapcsolat, intenzív köztünk"
"a kedves megbízó elküldte a Iwiwen keresztül a feleségemnek"
"Szerintem ez a legfontosabb alkotmányos jogaimat sérti."

No comment...

Denever3333 2010.07.22. 22:55:27

Nos én 3 évet éltem úgy semmi de semmi közöm nem volt hozzá érzelmileg és testileg. Csak annyi, hogy a fiam lakástól nem messze járt oviba. Júniusba költöztek el. Miért kellett volna 3 évig önmegtartóztató életet élni? Nem tettem.
De az én tapasztalatom szerint a nők 80 % nem hisz a pasinak, ha azt mondja bocs van egy ilyen problémám! Általában addig tart a kapcsolat ja jut szembe nem volt a feleségem az ex csak élettárs utána meg lakótárs. Ja és nem titkoltam előle sem bár a gyermek láthatásának megvonásával fenyegetett ha bármely új ( ribancomnak ő szavai szerint) bemutatom a fiam!
Ja és ő nem hízott el sőt elkezdett őrült mód fogyózni és tornázni mert szerinte kövér és most 162cm és 40 kg még bottal se piszkáltam volna.
Persze ő sem piszkálna egy 180cm 105 kg-mal. Ennyire szánalmassá vált a viszonyunk. Elköltözött és most jó a viszonyunk ( pénz függő ) A fiamat is akkor látom amikor akarom tehát nincs ezzel gond.

Denever3333 2010.07.22. 23:01:53

Ja és persze a jogi dolog meg ilyesmi elég szánalmas dolog!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.22. 23:23:04

Zuginak gratula, szabi után pinás poszt = blog kipipálva még egy hétre.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.22. 23:31:02

mikor lesz már vége az iskola szünetnek, hogy értelmes hozzászólást is olvassunk már?!

kíváncsi vagyok, hogy a nagy szájkaratés erkölcs bajnokok miként élik az életüket? vajon attól boldogok, hogy itt szájkaratéznak és ítélkeznek? pffff...

tasavallan presidentti 2010.07.22. 23:31:38

@Denever3333:
Mondjuk a 180 centihez szerintem is sok a 105 kg. Olyan 90 körül még elmegy, ha nem háj a többsége.

gande 2010.07.23. 03:24:03

ha a valós életben csak fele ennyire betartaná a nép az erkölcsi szabályokat, mint itt a hozzászólók zöme, akkor nem létezne korrupció, hálapénz, bűnözés....

Démonmac1 2010.07.23. 03:45:39

" Milyen jogi lépéseket tehetek?"

Nem épeszű az az ember aki "tilosban jár" és emellé iwiwet használ.

ÖREG 2010.07.23. 06:01:48

Mint tudjuk,a házasságok az égben köttetnek.De a szerelem elmúlik, s az ember akkor megindul boldogságot keresni.
A legtöbb ember azonban un.lerendezés párti. Ez a félbevágott szekrények esete,gondolom.Az egyik gyerek az enyém, a másik a tiéd, a vagyon meg az ügyvédeké.
Nehezen fogadják el sokan a nyitott házasságban élők igyekezetét a boldogság keresésében.Pedig feleim a nyitott házasság a megoldás, különösen 40-50 év felett.Ez van. Szerintem.

kvadrillio 2010.07.23. 06:17:18

Csajokkal ismerkedni jó dolog !
Ha nős azember pláne !!! :O)
Ilyenkor persze akadhat közöttük olyan is, aki értesíti a nejet a "háremtevékenységről" !
Nyugodtan pereld be őt, mert doksikkal alátámasztott levelet írt tisztes nejednek.
..tehát fénképekkel bizonyított tényeket tárt eléjehhh...

Amúúgy, szerintem is a legjobb dolog a világon, ha valaki alkotmányos jogainak legmesszemenőbb betartásával kefél félre !!
Ez külön bukét ad a dolognak !!! :O)

Caprica99 2010.07.23. 09:47:10

@Santer:

Esetleg konkrétabban?

Ez mit jelent?:
"Magánindítványra üldözendő..."

Mi üldözendő????

Amúgy meg te ügyvéd vagy és most, az uborkaszezonban el is vállalnád a pert, mert szeretnél egy kis zsét, mi??

Elgurult a gyógyszered.....

Caprica99 2010.07.23. 09:50:57

@Giraffa: ja, mert hogy a feleség nem jogosult megtudni, hogy a férje megcsalja?

Muhahaha....

Hülye-e vagy?

Caprica99 2010.07.23. 10:01:52

@fülzsír: ... és ezt mi tiltja?
Ha ilyen jól tudod, mit rinyálsz itt?

Caprica99 2010.07.23. 10:08:17

@fülzsír:
húha, nagyon be lehecc indulva, miután a nejed otthagyott, a barátnőd meg jól kibaszott veled - nem bírsz leszállni erről az 5 perces témáról!?

Weiß Api 2010.07.23. 11:11:37

@Tomato Tomi: "Az volt már hogy a poszt összes szereplőjétől (posztíró is idetartozik) okádni tudnék? :)"

Erkölcsileg valóban ez a pálya - nem a posztírón kell leverni mindent. A neomarxista-neoliberális-femináci erkölcscsőszök (akik között IRL is meglepően sok a hímnemű) tévednek abban, hogy itt a posztíró az egyetlen gáz arc. Ehhez az esethez konkrétan három fél kellett - hát, valószínűsíthető, hogy egyik sem egy jellembajnok.

Egy manapság tipikus esetről van szó, sok (magát decens értelmiséginek tartó) unatkozó irodistának szól erről az élete. Ki tudja, hogy jelen pillanatban hány tízezer (keveset mondtam?) pontosan ugyanilyen vagy hasonló eset zajlik csak Magyarországon. A sok erkölcscsősz megfeledkezik arról, hogy az ilyen esetek többségében a nő kapar a családos apukáért (sok esetben a tényeket tudva kezdeményezve, a férfi gyenge pontjait támadva egy családot szétverve), barinők bíztatásra. Persze utóbbiak lesznek a legtipikusabb erkölcscsőszök, ha fordul a kocka, és a barinőt átejtették a palánkon.

Az erkölcscsőszök más esetekben - amikor ők vagy nekik tetsző emberek voltak kis sunyi gyökerek - persze az erkölcsi relatívizmust és általában mindennek a relatív voltát hirdetik. Az erkölcsi relativizmus a keresztény etika elleni fegyver akar lenni, ám hamar elfelejtődik, amikor a neomarxizmus privilegizáltjait - pl. nőket, homoszexuálisokat, volt állampárti vezetőket stb-stb. - ér (általában vélt vagy eltúlzottan előadott) sérelem. A kettős mérce második üzemmódja bekapcsol.

A pitiáner fontoskodó "értelmiségiek" által terjesztett posztbolsevik "erkölcs" része az a tan is, miszerint ha valaki hibázott, akkor megérdemli, ha erkölcstelenül és/vagy jogellenesen állnak bosszút rajta. No, ez az, ami szerintem nem stimmel. A posztban szereplő esetben erről van szó. Adott egy erkölcsileg elítélhető módon csajozó férfi, akit egy valószínűleg erkölcsileg elítélhető módon viselkedő házisárkány késztet a félrekacsintásra, és adott egy szerető, aki későn tudott meg információkat "szerelméről" (talán mert az volt az egyedüli szempont neki, hogy ún. "jó pasi" legyen, a többi infó nem számít - illetve ha megunja az illetőt, lehet ezt igazolni azzal, hogy hazudott). Előbbi kettő erkölcsileg elítélhető, utóbbi viszont arra a területre tévedt, ahol egybeesnek az erkölcsi és jogi normák (Btk. 177., 178.). Itt sokan azt ordítják, hogy megérdemli a jogellenes bosszút, aki hibázott. Ezt az álságos, álszent, képmutató logikát el kellene felejtetni.

Weiß Api 2010.07.23. 11:13:44

@heldentor: "ilyesmiért tizezreket kidob"

Tartok tőle, hogy egy ilyen környezettanulmány nem ötszámjegyű téma.

Weiß Api 2010.07.23. 11:23:51

@total eclipse: "szinte nincs olyan nő, akit ne b*szott volna át már nős pasi"

Micsoda álszent lózung! Hány nő kapar nős családapáért! Csak én ismerek több olyan nőt, aki élete legnagyobb szerelmének tart félrelépő (félrelépésre rábírt), majd a feleséggel maradt, szeretőt kikúró családapát.

Nők körében (főleg irodai munkahelyek) sokszor imponáló is szeretőnek lenni. Igazi hős póz. A "szép" időszakban a meg nem értett, szerelmes hősnő póza, aki "izgalmas" történeteket tud az irodában fecsegni a "tilosban járásról". A szinte elkerülhetetlen pofáraesés (amikor kiderül, hogy nem válik el a félrelépő) után pedig tragikus hősnői póz, akit körbevígasztalnak erkölcscsősz üzemmódba váltó barinők, kolléganők.

Nem kell csodálkozni a demográfiai tendenciákon. Cigók nélkül - márpedig az "értelmiségi erkölcscsősz" pózt nem ők képviselik - 0,9 a szaporodási ráta.

öregmogyi 2010.07.23. 13:32:35

@Caprica99: te is szétteheted nekem, ha gondolod...

hogy csináljunk filmet? 2010.07.23. 16:11:31

@babazsa: léci , érdekelnie amit írtál, hogy neked is volt valami eseted nős pasival, elmondanád?

hogy csináljunk filmet? 2010.07.23. 16:19:21

@tasavallan presidentti: gyere csak, meg kapsz mindent, de film lesz belőle. Ezt a kalandot is bééé írjuk.

tasavallan presidentti 2010.07.23. 18:19:22

@hogy csináljunk filmet?:
Hát akkor sajnos továbbra is egyedül kell dugnod.
Sok sikert hozzá.

Ezeknek? 2010.07.23. 22:07:13

Ez egy "szimpla" személyes adattal visszaélés. Ism. tettes ellen lehet feljelentést tenni. Megér ennyit az egész?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.26. 18:10:58

@Weiß Api: az úgy van pontosan, hogy 'ez az a poszt, ahol minden szereplő halál undorító".

de ez nem az a poszt, csak egy-két hozzászóló, ahogy írtad a 'zigazság bajnokai'.
süti beállítások módosítása