Újabb online szerencsejáték oldal félreérthető felhasználási feltételeiről szól az alábbi levél. A Zugügyvéd csak a terület szabályozatlanságára tudja felhívni a figyelmet, meg azért arra is kíváncsi lenne, vita esetén lépett-e fel már valaki eredményesen jogilag ilyen fogadóirodákkal szemben.
Tisztelt Zugügyvéd!Tanácsát szeretném kérni. Adott egy online fogadó iroda a Betclic. Van egy promóciójuk az újonnan regisztrált tagoknak/fogadóknak. 20 000 Ft értékig visszatérítik az elbukott fogadást.
A problémám az, hogy én új regisztrált voltam és új fogadó, még sem utalták vissza a befizetett összeget.
Kétszer írtam már az ügyfélközpontjuknak mire hajlandóak voltak válaszolni. A válaszuk pedig ez volt:
"Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett velünk.
Tájékoztatni szeretnénk, hogy a BetClic működési szabályzata alapján az "üdvözlő bónuszt" nem veheti igénybe, amennyiben számítógépéről más játékosunk is hozott létre BetClic számlát. Az Ön IP címéről más felhasználónévvel már érkezett regisztráció, ezért Ön nem jogosult a bónuszra.
Reméljük, hogy kielégítő választ adtunk a kérdésére, illetve sikerült megoldanunk a felmerült problémát."
Tehát egy IP címről nem lehet több regisztrált, de akkor ezt miért nem írják ki egyből a promócióba? Főleg az a bosszantó, hogy kb 1 éve a testvérem regisztrált be, de egyáltalán nem használta. Kérdem én ki az aki elolvassa a működési szabályzatot? Ez a tipikus apróbetüs rész. Szerintem ezt a tényt már a promócióban ki kellett volna emelni!
Ebben kérném a segítségét tisztelt Zugügyvéd, hogy tehetek-e valamit az ügyben, hogy vissza kapjam a befizetett összeget?
Segítségét előre is köszönöm!
Utolsó kommentek