Az alábbi téma nem túl izgalmas, de sokakat érint. Már közhelyszámba megy, hogy a szolgáltatók sajnos inkább hivatalként mint szolgáltatóként működnek, jelentősen visszaélve monopolhelyzetükkel és erőfölényükkel.
Kedves Zugügyvéd,
Egy olyan témával kapcsolatban fordulok hozzád, ami szerintem sok embert
érint. Ez a téma a szolgáltatók által felszámolt késedelmi kamat.
Azzal tisztában vagyok, hogy a késedelmi kamat kiszámlázásához joguk van -
sokszor szerződésbe is foglalják - azonban saját esetemen keresztül
szeretnék rámutatni ennek a visszáságára.
2006 novemberében Budapestről Dunabogdányba költöztünk, és vittük magunkkal
az internet előfizetésünket is. Nagyjából egy hónap múlva jeleztük a
T-Online Zrt felé, hogy nem igazán működik megfelelően az internetünk.
Azóta a lehetséges összes mérést elvégeztük, illetve a kollégáik is jártak
már a helyszínen, hogy próbálják orvosolni a helyzetet. Azóta cseréltek
modemet, sőt a házunk előtt lévő légkábelt is cserélték, sajnos
eredménytelenül.
Mondanom sem kell, hogy 2006 decembere óta folyamatos kapcsolatban - e-mail,
levél, telefon - vagyunk az éppen aktuális (T-Online, T-Com) szolgáltató
ügyfélszolgálatával azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudnánk előrelépni. Ezen
időszak alatt a szolgáltató "kártérítés" címén felajánlott 2x15% jóváírást a
havidíjunkból, illetve a modemcserét is ők fizették.
Az előfizetésünk 2004 óta él, akkor kaptunk szerződést, azonban amikor
többször is megújítottuk a hűségnyilatkozatunkat, akkor soha nem kaptunk
újat. Annak idején mi még az Axelero Rt-vel kötöttünk szerződést, egy
levélben értesítettek róla, hogy a T-Online veszi át az Axelero partnereit.
Azóta már T-Com néven futnak, ezen váltásról elfelejtettek értesíteni
minket. A legutolsó hűségnyilatkozatunk 2007 augusztusában lejárt, azóta meg
sem kerestek minket, hogy hogyan tovább, persze a csekket nem felejtik el
küldeni.
És itt visszatérnék a késedelmi kamathoz. Hogy lehet az, hogy ők cca 2 éve
folyamatosan elégtelen szolgáltatást nyújtanak, velem végeztetnek el
különböző méréseket, órákat töltöttem a telefon mellet, hogy
hibabejelntéseket tegyek, és ha én kések a befizetéssel, akkor ők rögtön
számlázzák is ezt? Hogy van az, hogy én sehogy sem tudom elérni, hogy reális
jóváírást kapjak, míg ők rögtön jóváírják az őket ért kárt? Mit lehet
ilyenkor tenni?
(Megjegyzés: sajnos ahol mi lakunk, az egyetlen opció a T-Com, még a helyi -
dunabogdányi - internet szolgáltató sem szolgáltat itt:)Esetleges válaszodat előre is köszönöm.
Üdvözlettel,
K. B.
Utolsó kommentek