Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Pszichopata társkereső

2008. április 02. - zugügyvéd
Internetes ismerkedés veszélyeiről értekezni nem ennek a blognak a feladata, viszont  hasznos lenne, ha a kollégák is megosztanák a tapasztalataikat arról, sikerült-e már eredményesen alkalmazni bárkivel szemben a zaklatás elleni jogszabályi helyet.


Kedves Szerkesztők,

most olvastam a “pszichopaták már csak ilyenek” c. történetet, de úgy érzem, ha a kedves taggelők igazi pszichopatáról akarnak olvasni, akkor az én történetemet érdemes lenne közkinccsé tennetek:

A sztori tavaly áprilisban kezdődött, internetes ismeretség alapján. A kapcsolat bimbózásakor én éppen vizsgaidőszakomat éltem, de ha visszagondolok és már akkor is (oda)figyeltem volna, voltak, intő jelek...De hát most már mindegy.

A kapcsolatunk alatti részletekkel senkit nem untatnék, annyit szükséges elmondani, hogy többnyire (kb. 70%-ban) jó volt, a maradék a szokásos összecsiszolódás – vagy legalábbis én ezt akkor még ennek tudtam be.

A bajok igazán tavaly (2007) karácsonykor kezdődtek. Megkértem, menjen el, hiszen jön a családom karácsonyi ebédre (ebből már sejthetitek, hogy családom nem kifejezett csodálattal és szeretettel vett őt körül...) Elment,majd másnap visszajött. Az az igazság, jól esett volna, ha -végre – rám is gondol egy kicsit és előtte felhív, hogy akkor ekkor és ekkor jön. Persze, nem hívott, hiszen tudta, hogy esetleg arra kérném, jöjjön másnap. (kedveseim, ezt nem ajánlom azoknak, akik társfüggővel kötik össze az életüket...) Nos, kértem, menjen el, szépen, majd hangosan. Szó szót követett, hisztérikus jelenetek, sírás, összegörnyedés, szóval volt minden a palettán. (ja, ha eddig nem említettem volna, én vagyok a nőtag...) Megint kérem, menjen el, de nem megy, közben folyamatosan hangoztatja, hogy ha hazamegy, beveszi az anyja összes (sokfajta, többek között antidepresszáns) gyógyszerét. Erre én felhívom a mentőket, jöjjenek ki. Mentő mondja,ő nem jön ki, hiszen nem vett be gyógyszert, hívjam ki a rendőrséget, mert ez szabálysértés, ha valaki nem megy el onnan,ahol nincs bejelentve.

Rendőrök ki, ő még mindíg öngyilkos lesz. Rendőr mondja, neki muszáj kihívni a amentőket, mert ő nem vállal felelősséget, ha történik valami. Mentők tehát ki, kérdezik, öngyilkos akar-elenni? Mondja, ááááá, ő nem, mentők: tessék, itt írja alá, hogy nem lesz öngyi.Ő aláírja, mentők el, rendőrök lekísérik. Jahhh, persze csak a házig, ott várt lent...

Az ezt követő események: napi kb 50 !!!! email, telefon, sms. Ekkor már kezdek rosszul lenni... A mailek még csak elviselhetőek, de a telefonok...Telefon ki-és bekapcs, úgy óránként...

December végén ő be a pszichiátriára, majd kijön, enyhe gyógyszermérgezés (30 db rivotril), beviszik a detoxra, ahonnan megszökik (!). Ezek után a zaklató üzenetek, telefonok folytatódnak (általános tartalom: “találkozzunk, ő mennyire szeret, élete értelme vagyok”, “5 perc múlva itt van”, “csak beszélgessünk”, “ mi mindent elvittem (loptam), amikor nála voltam – elhoztam saját dolgaimat”...) Ezek önmagukban “elmennek”, de ekkora mennyiségben non-stop kiborító!

Itt tenném hozzá, hogy a 2007 decemeberi büntető törvénykönyv módosításnak megfelelően 2008. január 1.-től bűncselekménnyé vált a zaklatás! Ennek - gyakorló jogalkalmazóként – nagyon megörültem és feljelentést tettem. Az ügy most nyomozati szakban van.

A két legdurvább dolog a történetben: azt a mailt követően, melyben közli, mennyi mindent elvittem, arra figyelmeztet, hogy elmegy a kamarához (ügyvédi kamara) és – gondolom - szépen bejelenti, hogy xy ügyvéd, aki a barátnője volt, mit LOPOTT EL... (Itt jegyeznék meg 2 dolgot: az egyik, hogy a pszichopatáknak van egy teljesen NORMÁLIS arcuk is, tehát vérkomolyan mindent és mindenhol elő tudnak adni, ha akarnak. A másik, hogy az ügyvédet a kamara felfüggeszti a tevékenysége alól, amennyiben büntetőeljárás indul ellene., akármennyi időre, pár hétre is......ugye nem csoda, ha megijedtem?!)

A másik: észrevettem (megtudtam), hogy van jó pár email (10-15) , amit nem kaptam meg, PONT azokon a napokon, amikor otthon volt, azaz épp nem a kórházban... (számítógépekkel, hardverrel foglalkozik) Nos, nem nyújtom tovább, a rendőr javaslatára (is) feljelentést tettem levéltitok megsértése miatt is – ja, és azonnal megváltoztattam a jelszavam.Hogy miért gondolom, ő volt? Mert a “meg nem kapott” maileket követő napon egy olyan mailt kaptam tőle, ami az azokban szereplő információkkal szoros összefüggésben volt...

Kérlek Benneteket, osszátok meg a történetem mindenkivel, hadd okuljanak – ha már nekem belekerült pár hónapba, másoknak legyen sokkal kevesebb...És jusson el mindenkihez, hogy a zaklató ellen immár van büntetőjogi eszköz a kezünkben!

81 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr23408465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.04.02. 19:37:45

legalább írnátok ki, hogy honnan másoljátok a cikket.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.04.02. 19:39:18

HEHE, ez a nőnek látszó tárgy már a szakítós blogban is szerepelt.
Szó sincs róla, hogy ne ítélném el a zaklatást még a legenyhébb formáiban is, de sajnos ezzel a történettel nem tudok különösebben egy hullámhosszra keveredni.

VIC20 2008.04.02. 19:42:01

Hát igen... szép dolog, hogy a zaklatás törvényi tényállás, meg minden, de lehet, hogy a leghasznosabb és a legcélravezetőbb mégiscsak az lenne, ha jól megveretnéd.

2008.04.02. 19:45:13

Jajj ne, ezt a szerencsétlent már a szakítóson visszaküldtem Büntetőjog Általános rész kollokviumra, de úgy látszik nem akar nyugodni.

VIC20 2008.04.02. 19:50:35

majompásztor: Te ismered ezt a férfit?

2008.04.02. 19:51:15

Nem, én a T. Ügyvédnőre utaltam.

Herlock Sholmes 2008.04.02. 19:59:19

Ha rendesen leszoptad volna, nem szólt volna a plazmatévé miatt.

InformatívTeknős · http://fontosdolgok.blog.hu 2008.04.02. 20:08:00

a témához szorosan kapcsolódik, hogy elindult egy zaklatás blog:

zaklatnak.blog.hirszerzo.hu

VIC20 2008.04.02. 20:26:01

majompásztor: Ja, az más.

Jack The Lad · http://jacklad.uw.hu 2008.04.02. 20:31:18

Nem ide tartozik, de jeles lett a diplomamunkám!

dr.justice 2008.04.02. 20:45:01

A kép jó. Michael Myers a Halloweenből régi kedvencem.

A szakítósblogban erre 1773 komment volt. A szakítás ennyivel érdekesebb lenne mint a jog ? :)

Seherezad (törölt) 2008.04.02. 21:01:08

Hm..hm..én ezt úgy oldottam meg, hogy megkérdeztem mivel akarja magát öngyilokra bírni, és segítsek-e az eszköz beszerzésben? Az érzelmi zsarolás nem jogi kérdés, szimpla kis pszichológia.
A zaklatást pedig úgy lehet rövidre zárni, ha beszerez az ember lánya egy zaklatónál 40 kg-al súlyosabb, kopasz egyedet, aki pár napig demonstrálja mellette az erőt:):):)
Van még valaki aki nem bír megvállni kedvesétől???:)
5000-ért tippenként kreatívnál kreatívabb vagyok:)

derelyegrádi szellem 2008.04.02. 21:02:28

egy off dr. Justice-nek

A most zajló események egy régi dalszöveget juttatnak eszembe:

"Külvárosi utcasarkon
két iszákos harákol
nem kell ide forradalom
összedől ez magától"

Bástya elvtárs (törölt) 2008.04.02. 21:43:16

ez a sztori volt már pár hete. Abba lehetne szerintem hagyni. Zaklat, zaklasson. a tőle érkező mailokat automatikusan a kukába kell irányítani, mobilt pedig pittyegősre kell állítani, nokán tárgyalás profilnak hívják. ajtócsengőt leszerelni, kaputelefon dúdolóját kikötni - előbbutóbb megunja. Ha az ablak alatt dúdol, leönteni egy lavór vízzel.

dr.justice 2008.04.02. 21:47:11

derelye

Már meg sem lepődöm. Ezt fejből nyomtad ?

A QSS-nak néhány számát ( pl. kézigránát, hazám ) hallottam régebben, nálam az ETA, CPG, Aurora pörgött a magyar punk vonalról.

Már eszembe jutott, hogy én is szívesen terjeszteném itt idézetek formájában a magaskultúrát, de megelőztél. Ennek ellenére köszi.

Egyetlen gondom van a szövegekkel, hogy (félre)hallás után ismerem ezeket.

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.04.02. 21:52:28

dr. Justice:
Nem, egyáltalán nem arról van szó, hogy érdekesebb lenne. A másik blogon sokan beszélgetnek egymással is, nem feltétlenül a témához szólva. Ez is, az is érdekes, csak másképp. :)

Söpkéz Aladár 2008.04.03. 00:27:58

szerintem ez a buksza egy hisztis idióta, maga keverte a szart, megérdemelte. mr.mpásztor előtt le a kalappal!

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.04.03. 03:00:44

A kedves kolléga (mármint az informatikus lovag) húzza le magát a klotyón (vagy legyen öngyilkos, bánom én), ha ennyire balfasz, hogy jobb ötlete nincs, mint egy nő zaklatása.

Ha elég jó pasi, akkor találhat még számtalan nőszemélyt magának, csak idő kérdése. Ha meg nem, akkor úgyis mindegy, az ügyvédcsajszi utálja, sőt egyre jobban utálja, kapcsolatuk tehát véglegesen és helyreállíthatatlanul megromlott :-).

Ajánlom a fickónak, hogy vegye meg (vagy töltse le, ha már egyszer informatikus) a Született feleségek első két évadját, és szorgalmasan tanulmányozza a patikus figuráját. No olyan lesz ő is, ha nem tér észhez.

Manyizga (törölt) 2008.04.03. 07:46:36

A telefonos zaklatás könnyen megoldható, ha az ember használja a hívásszűrés funkciót. Akkor nem csörög ki, csak az, akit akarok. Utána meg azokat visszahivom, akik "ártatlanok" de ki lettek szűrve. (Aki letiltott számmal hív bárkit is manapság, az meg is érdemli.)

gftamas 2008.04.03. 07:54:51

Ennek a történetnek semmi köze az internetes társkereséshez, aminek a veszélyeire a bevezető fel akarja hívni a figyelmet. Utcán megismerkedve is bele lehet botlani ilyen emberbe. Kicsit gusztustalan húzásnak érzem csak a hatásvadászat kedvéért mindent rögtön az internetes társkeresésre kenni.

bloodhound v2.0 2008.04.03. 08:02:41

1.) A "sztori" már volt a szakítóson, ott se volt jó, itt akkor miért lenne az (ui. nem lehet eldönteni, hogy ki az áldozat, és ki a genya alak)?
2.) Az internetes ismerkedésnek mi köze mindehhez a történethez? "Mezei" ismerkedésnél nem forsulhatott volna elő ilyesmi???
3.) Fenn a szar a lapáton.

füredi (törölt) 2008.04.03. 09:07:19

Na, most mert a beíró ügyvéd, azon kívül ez hogy jön ide?

Készülök én is posttal, nehezen bírok mostanában a gyerekkel. Kamaszodik.

valaki másnak van még valami magánéleti problémája, amin segíthetünk?

Keshet 2008.04.03. 09:26:55

Klassz módszer az összecsiszolódáshoz, hogy elzavarja a családi ünnepségekről ezt a gonosz férfiembert.

"És jusson el mindenkihez, hogy a zaklató ellen immár van büntetőjogi eszköz a kezünkben!
"- mindjárt elsírom magam, ezt még a NANE se szponzorálná...:)

derelyegrádi szellem 2008.04.03. 09:32:08

dr justice

"Ezt fejből nyomtad ?"

Kénytelen voltam, mert az irodámban nincs audioszett. :)

Az ETA tényleg "aranyos kislány" volt. :)

A CPG pedig az egyik legeredetibb magyar zenekar. Ős Bikini szintű. Az igaz, hogy tolerancia díjra nem pályázhattak volna, de szerintem ilyen ambícióik nem is voltak.

A mostani "zene" túlnyomó része bántóan unalmas, mint egy lakótelep...

A "félre hallásról" van egy történetem ami nekem nagyon tetszik, mert jellemző. Volt egy zenekar akit Sexepilnek hívtak (még Hegyi Zoltánnal, az Igazi zöld és igazi kék című lemezükra ma is emlékszem, remélem jól mert vagy 18 éve nem halottam. Tényleg, nem tudja valaki hol lehetne megszerezni?). Az egyik számuknak címe és refrénje is a "What do you say" angol kifejezés volt. A zene főleg underground ÉRTELMISÉGIEKNEK szólt. Egy koncerten a közönség lelkesen együtt énekete a refrént, de eképpen: "Vadulj szél". :)

Tudom óriási off volt, de akinek averziója van, vegye "zaklatásnak" és az pedig ON. :)

Seherezad (törölt) 2008.04.03. 09:42:24

Füredi, az én gyerekem is kamaszodik:):) gyakran kell látogatnom a tanárokat, és habzó szájukat törölgetni:) Erre nincs valami törvény? Amikor a pedagógust kamaszodó gyermekünk kihozza a birka béke tűrésből is....:)
A szomszéd asszony nagyon sandán méreget és rossz híremet kelti, mert 3 nap alatt négy különböző autóból látott kiszállni a ház előtt, amit négy különböző pasi vezetett...
Munkakörömből kifolyólag is örökké zaklatva vagyok...
NYissunk egy síró topikot, mit szóltok???

red dragon 2008.04.03. 11:30:14

derelye, justice

"én egy aranyos kislány vagyok, a nevem: ETA"

"Timúr és csapata"

"Bizánc és Róma, Hitler és Sztálin túl sokat akart..."

Hát igen a régi szép idők...

ETA, CPG minden házibulin ez ordított :)

tarquin - védőháló nélkül 2008.04.03. 12:32:10

"Kérlek Benneteket, osszátok meg a történetem mindenkivel..."
Szerintem mindenki másolja le a postot, és küldje tovább 546 "kedves" ismerősének, és írja hozzá, hogy ő is küldje tovább legalább ennyinek, mer' ha nem, akkor a lottóötöst se nyeri meg, meg még a szerelembe' is szerencsétlen lesz.:-))))))Vagy szakítsunk homo sapiens módjára. Seherezadnak igaza van, szerintem kezdjünk az ötletre céget alapítani, és szakértsünk, de ne 5ezerért:-)

2008.04.03. 12:41:01

Erős kétségeim vannak a leírtak valóságtartalmát illetően, és az sem derült ki, hogy az "ügyvédnő" végül hogyan vitte sikerre a ezt az egyébként teljesen hasznavehetetlennek tűnő jogszabályt.

dr.justice 2008.04.03. 12:48:55

Seherezad

"3 nap alatt négy különböző autóból látott kiszállni a ház előtt, amit négy különböző pasi vezetett..."

Erre mondják, hogy zajlik az élet :)
Mi ezzel a gond ?

totya4 2008.04.03. 12:56:49

Nem olyan vicces az, ha valakit zaklatnak.

VIC20 2008.04.02. 19:42:01
"de lehet, hogy a leghasznosabb és a legcélravezetőbb mégiscsak az lenne, ha jól megveretnéd."

Nesze neked jog...

tarquin - védőháló nélkül 2008.04.03. 13:34:21

totya4 "Nesze neked jog..."
A zaklatás valóban nem vicces, viszont jogod van lecserélni a telefonszámod, kicserélni a zárat, nem arra menni, amerre a másik jár, vagy ha munkahelyre jövet-menet talál meg, kerülő úton menni, hazavitetni magát az ember lányának, testőrt hívni vagy mit tudom én. Még az is belefér, hogy keresek neki egy mérsékelten pszichopata:-), ám nagyon csinos hölgypartnert. Nem látom a postban, hogy ebből megtörtént volna valami, ezért úgy érzem, hogy ez komolytalan. Ha a hölgy nem tűri el a zaklatást, ezeket rég megtette volna.

andika25 2008.04.03. 14:55:18

"3 nap alatt négy különböző autóból látott kiszállni a ház előtt, amit négy különböző pasi vezetett..."

Hajjajjj... ebből még vagyonosodási vizsgálat is lehet. 4 db autó, 4 db sofőr... :)))

bloodhound v2.0 2008.04.03. 14:55:36

füredi 2008.04.03. 09:07:19

én azt vettem észre, hogy újabban erősen szőrösödik a fülem.

hirtelen nem is tudom, hogy írjak-e erről egy postot, vagy tudtok-e enélkül is segíteni? :)

füredi (törölt) 2008.04.03. 15:05:58

Írhatsz egy postot, de írd bele, hogy azóta szőrösödik a füled, hogy rád nézett egy bíró. Akkor be fogják rakni.

tarquin - védőháló nélkül 2008.04.03. 15:37:50

Azért nem mindegy, hogy mivel fenyegetőzik valaki. Van egy ismerősöm, akinek halálosan megfenyegették a férjét (ilyen szerelmi háromszög ügy volt), erre a rendőrség anno nem tudott reagálni, le is lőtték a férjet és az elkövető öngyilkos lett. A postoló által írt “találkozzunk, ő mennyire szeret, élete értelme vagyok”, “5 perc múlva itt van”, “csak beszélgessünk”... hát nem tudom. Attól tartok, hogy ilyen esetekben épp a feljelentés fordíthatja komolyabbra a dolgot. Persze mindenkinél más a tűréshatár, és másképp is kezeljük a dolgokat.:-) Mégis azt hiszem, hogy a zaklató feljelentése az utolsó lépcső kellene legyen.

Seherezad (törölt) 2008.04.03. 16:48:43

dr.Justice, az a gond vele, hogy a szomszéd asszony 3 gyerekes cs. anya, és a férjén kívül más hímneművel még nem állt szóba:)Nem is lehet neki.
Ehhez képest én elég léha vagyok:)

LaNdo 2008.04.03. 19:31:25

Elolvastam és zaklatva érzem magam általa.

kim.bauer 2008.04.03. 21:26:26

bloodhound 2008.04.03. 14:55:36
és zaklat ezért valaki? mert akkor ajánlom figyelmedbe a fent leírtakat, és az ügyvédnőt, aki tuti kiképezte magát a témában. beperelhetnétek egy epilátorgyárat az apróbetűs rész miatt.

dr.justice 2008.04.03. 21:36:53

Seherezad

"én elég léha vagyok"

Hú.... Felkeltetted a figyelmem. :)

Seherezad (törölt) 2008.04.03. 22:20:10

dr. Justice, nyissunk társkeri topikot is???:):):)

Tompika27 2008.04.04. 07:35:15

Ez a zaklató egyáltalán nem kell (pszichiátriai értelemben) pszichopata legyen, "csak" egy sima bántalmazó. Az ún. "stalking" (az erőszakos kapcsolatot megszakító bántalmazottat a szakítás után érő módszeres és rendszeres zaklatás) tipikus része a bántalmazó kapcsolatoknak, és ellentétben a bulvársajtó által leírtaknak, ez a zaklatás, és nem "szerelemféltés" a párkapcsolati öléseknek. Elég nyomasztó, hogy a legtöbb bloggoló itt is áldozathibáztatással illetve a zaklatás bagatellizálásával reagál, miközben a zaklatás lehetősége vagy megléte az egyik legfontosabb tényező abban, hogy miért nem tudnak kijönni ezekből a kapcsolatokból a bántalmazottak. A praktikus tippek egy-egy zaklatási technika megszüntetésére azért nem igazán hasznosak, mert nyilván fog találni másikat. Ha elég motivált és van elég szabadideje, akkor nem lesz gond.

Azért remélem, hogy amennyiben a beírók között ügyvédek is vannak, hasonló, bántalmazó párkapcsolatot követő zaklatási ügyben nem így fognak hozzáállni ügyfelükhöz!

Visszatérve Zugügyvéd kérdésére, nem ügyvédként, hanem segélyvonalként van zaklatással az az általános tapasztalatunk a tv. életbe lépése óta, hogy pl. a rendőrségeken egyenlőre a legtöbb esetben fogalma sincsen a rendőröknek az új jogszabályról, és ugyanúgy elhajtják az áldozatokat, mint tették eddig. A legtöbben itt el is akadnak, ügyvédet fogadni sok ügyfelünknek nem lenne pénze, illetve sajna ha kicsit burkoltabban is, de gyakran találkoznak a fentiekhez hasonló reakciókkal, ha mégis fordulnak egyhez. :-(

Seherezad (törölt) 2008.04.04. 08:51:38

Tompika27, nem bagatelizálásból, de én nem látom be, hogy miért kell két ember kommunikációs probblémájából, a felek érzelmi szorulásából kifolyólag, az adómból (is) finanszírozott rendőrségre szaladgálni, egy állami szervet felhasználni annak rendbe tételére. Még ez a szerv sem lát a zaklatás oka mögé. Nem tudhatja, nem ígért e esetleg a hölgy olyat amit aztán nem tartott be, a zaklató meg nem is zaklató, hanem egy lóvá tett lovag, aki kicsit dühös.
Nem látta a kapcsolat elejét, közepét végét, magát a folyamatot. Ami egy érzelmi kérdés, úgy hiszem. Az egyik fél menne a másik meg nem akarja. Miért kell ehhez rendőrért kiáltani, válságstábot összehozni?

Én pld naponta ülhetnék a rendőrségen, szerintem sok kollégámmal együtt munkakörömből kifolyólag. Naponta ki vagyunk téve a baszogatásnak, a számonkérésnek, okkal ok nélkül. Esetenként vádaskodnak, gyanúsítgatnak ami bőven kimeríti a zaklatást.
Én azt hiszem ettől nem a jog, és nem a rendőrség fog megvédeni. Ha nem tudom kezelni...így jártam. Ennyi.

VIC20 2008.04.04. 09:36:20

totya4: Nesze bizony!

Adblock_júzer · http://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/adblock-plus/ 2008.04.04. 09:47:39

Seherezad!

Én nem is értelek. Olvasd el mégegyszer, amit Tompika27 írt, teljesen jó. Ha pedig valóban egy lóvátett lovag zaklat, akkor menjen a bús picsába, keressen másik szíve hölgyét.

Tompika27!

Úgy tudom azzal van baj, hogy eleve nehéz elérni, hogy a távoltartást megítéljék.

bloodhound v2.0 2008.04.04. 09:58:07

Tompika27 biztosan lévai katalin, csak álnéven

bloodhound v2.0 2008.04.04. 10:02:00

senki sem bagatelizálja el a zaklatást, mint olyat, de ez a cikk nem ide való, sőt már a szakítósblogon is überszar volt, szvsz érintőleges köze van a zaklatáshoz, a családon belüli erőszakhoz.

egyébként meg azóta, sőt kifejezetten amiatt szőrősődik a fülem, mert egy bíró egyszer NEM nézett rám.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2008.04.04. 10:03:20

az gonosz ámerikában hogy működnek ezek a 100 méternél nem jöhet közelebb hozzám végzések?

valakinek van evvel kapcsolatos tapasztalata?

Seherezad (törölt) 2008.04.04. 10:05:28

Adblock...nekem épp az a problémám, hogy ki dönti azt el, hogy lóvá tett, vagy valóban zaklató.
Játszuk el pld. én vagyok a hölgy, te szerecc,én is. De nem sz**lak le. Viszont megígérem, ha veszel nekem csokit, nyulat, csillagot,megteszem. Te megveszed a csokit, nyulat, csillagot én viszont tojok az alkotmányra és továbbra se, sőt még le is pattintalak.
Te meg behajtanád a beígért sz**ást, vagy kérnéd vissza a kicsalt javakat, és ez ügyben e-mail írsz, telefonálsz stb, mire én rendőrét kiáltok, ügyvédet fogadok, és minden fórumon rád sütöm, hogy bezzeg Te egy galád zaklató vagy:):)Beeee....
Szerintem ez kicsit vicces:)

Hasat 2008.04.04. 10:24:54

Seherezad!
Ez így működik?
Tisztelt Bíróság. Félre tetszenek érteni, az nem nemi erőszak volt. Nekem az a numera járt. Hiszen megegyeztünk az áldozattal.
De nem is áldozat. Ő tulajdonképpen felperes. Javaslom is, hogy ezt a továbbiakban egy normális, polgári peres eljárás keretében folytassuk.

Hasat 2008.04.04. 10:28:10

Sherezad!
Ha hajlandó vagy orálisan kielégíteni, akkor elviszlek utána vacsorázni.
Megegyeztünk?


(Ezt most nős, családos apaként nyilván nem gondolom komolyan, csak az abszurditása miatt írtam.)

bloodhound v2.0 2008.04.04. 10:33:08

nem, nem vicces, joggal, lehetőségekkel való visszélés, a másik következetes lejáratása minden lehetséges fórumon. az sosem vicces

Seherezad (törölt) 2008.04.04. 11:51:58

Hasat, és ha aztán nem viszel el mégsem, én meg jelentkezem este a vacsiért, akkor beperelsz?:)
Nem természetesen nem így működik, hogy ez a numera nekem járt...csupán azt próbáltam érzékeltetni, egy párkapcsolatban számos dolog van ami nem szabályozott törvény által. Vagy van fairplay vagy nincs. Ha utóbb kiderül, hogy csak egyik fél részéről, jogosan háborodik fel a másik, és ezt e törvény alapján nagyon könnyű zaklatássá minősíteni.
Ki fog erről dönteni igazságosan,bármely fél sérelme nélkül?

Hasat 2008.04.04. 12:31:58

Seherezad!

Olvasom, amiket írsz, és csak csóválom a fejem.
Azt mondod (példaként), hogy szeretsz valakit. Az a valaki, akit (ismétlem) SZERETSZ, megkér valami olyanra, ami amúgy neked különösebb örömöt nem okoz, de még belefér a nemi életbe. Hiszen hajlandó vagy rá. De (!) csak anyagi ellenszolgáltatásért cserébe?!?!
Üzlet ez?
Te mit vársz el a partneredtől? Azért vegyen neked parfümöt, hogy örömöt okozzon, hogy felvidítson, vagy azért, hogy utána - már elnézést a trágárságért - lesz.passon?
Ha ez utóbbit, és te örülsz a parfümnek, ő meg a nemi aktusnak, akkor ez fairplay, ugye, és minden adott egy boldog párkapcsolathoz?

És ha egy nap az exed azt mondja: "Drágám, kérem vissza azt az aranyláncot, mert azt én igazából azért adtam, hogy tegnap este minden kívánságomat teljesítsd, de mivel te már tegnap délután szakítottál velem, így az neked nem jár.", akkor te nem vágod a láncot a képébe azt üvöltözve, hogy: "Hát minek nézel engem, kurvának?! Takarodj a szemem elől a lácoddal együtt!"?

Hogy is van azzal a 4 pasi / 4 autóval?

Hasat 2008.04.04. 12:38:56

Miért baj az, hogy "könnyű zaklatássá minősíteni"? Miért nem lehet megérteni, hogy a másik befejezte?
Mert valaki felállította azt az egyenleget, hogy 1 d.gás=1 aranylánc, és ennek a fényében illik elszámolni egymással? (Most itt nyilván nem válóperről és közös vagyon felosztására gondolok.)

Seherezad (törölt) 2008.04.04. 12:50:04

Nem Hasat továbbra is félre értesz, nem akartam egy párkapcsolatot és a dugást üzletté avanzsálni sem, csak azt akartam érzékeltetni, hogy két normális, felnőtt embernél a párkapcsolati problémák megoldása nem igényel törvényi beavatkozást.
Miért kell egy szakításba bele vonni a törvényeket, rendőrt, bírót, Üb SzB Nőtanácsot? Felnőtt emberek, akkor sem fordultak egyik fórumhoz sem amikor elkezdték, miért kell egy apparátus a megszünéshez?
Vannak gyengébb képességű emberek akinek lehet többször kell elmondani "Vége", van akinek nem is kell, megérzi.
De mi köze ehhez a törvénykönyvnek....????
Persze lehet az én készülékemben van a hiba, főleg azzal a 4 autóval 4 sofőrrel mint vaj a fejemen...:):)

Hasat 2008.04.04. 13:09:02

Seherezad!

"két normális, felnőtt embernél a párkapcsolati problémák megoldása nem igényel törvényi beavatkozást"

Ez így van.
Sőt, a "párkapcsolati" szó szinte mindennel behelyettesíthető.
Csak van az úgy, hogy valakit csúnyán félreismernek.

Adblock_júzer · http://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/adblock-plus/ 2008.04.04. 13:14:01

- Hölgyem, eljönne velem szobára egymillióért?
- Háát, ha jobban meggondolom ... igen.
- És eljönne velem egy ezresért?
- Uram, minek képzel engem?
- Hogy Ön mi, azt már rögzítettük, most már csak az árat kell megbeszélnük.

--

Visszatérhetnénk a jogi kérdésekhez?

tarquin - védőháló nélkül 2008.04.04. 13:16:29

Én még mindig úgy látom, hogy ebben az esetben a levélíró SIMÁN megúszhatta volna a zaklatást feljelentés nélkül is. Elhiszem, hogy a rendőrök a zaklatottak egy részét elküldik a fenébe. (Egyes állásfoglalások szerint nemi erőszaknak is akkor lehetsz áldozata, ha védekeztél az elkövetővel szemben, nem? Megrúgtad, leharaptad valamijét, kitépted a haját stb.) Na, most: kedves levélíró mit tett a zaklató lepattintásáért? Szépen megkérte, hogy ne zaklassa, majd feljelentette. (?????) (Hasat: Hallottam én már volt férjet ex-nejtől alig használt vibrátort visszakérni.:-) Ez aranylánncal is éppolyan nevetséges, az így gondolkodókkal együtt.:-)

Hasat 2008.04.04. 13:30:07

Vajh mire kellhetett az az alig használt vibrátor?

Szeretném rögzíteni, hogy a konkrét posthoz nem kívánok / kívántam hozzászolni, azt bármilyen irányban is minősíteni. Csak Seherezad hozzászólását karikíroztam ki.

Hasat 2008.04.04. 13:38:43

Adblock_júzer!

Nekem a "gyakorlat vs. elmélet" vicc a kedvencem kurvás példával szemléltetve.

Röviden: mivel a kisiskolás gyerek a nem érti, mi a különbség az elmélet és a gyakorlat között, az apja tanácsára megkérdezi mind az anyját, mind a nővérét, hogy lefeküdnének-e egy vadidegen pasassal 50e forintért. A válasz igen mindkét női családtag esetében, bár más-más indok miatt. Az apa konklúziója: látod, fiam, elméletileg van 100e forintunk, gyakorlatilag viszont csak két kurvánk.

tarquin - védőháló nélkül 2008.04.04. 13:58:46

Hasat: értettem én, gondoltam, elmesélem, hogy az élet ennél cifrább példát is fel tud mutatni.:-))))
Amúgy még mindig motoszkál bennem, hogy a keves ügyvédnő mire alapozza, hogy megbüntetik a zaklatót. (Gondolom, ezért (is)jelentette fel, hogy egy életre elmenjen a kedve ettől, meg hogy őt tovább ne zaklassák természetesen.) Mert még mindig nem látom, hogy fenyegette volna a testi épségét. Öngyilokkal fenyegetőzött, ez áll, de a levélből kiderül, ez mennyire volt komoly. SMS-ek általános tartalmában nem olvasom, hogy "eltöröm a kezedet, te h.p!" vagy "az egész családod megbánja". Nem kell a zaklatás tényállásának fennállásához valami ilyesmi? (Rendszeres szavajárásom munkatársaimhoz az "eltöröm a kezed, ha hozzányúlsz a .........-hoz":-) Mondtam is nekik, hogy most már nyugodtan feljelenthetnek:-))) Ja, hogy a telefonos direktmarketingről ne is ejtsünk szót.)

2008.04.04. 15:32:49

mcs 2008.04.04. 10:03:20
"..az gonosz ámerikában hogy működnek ezek a 100 méternél nem jöhet közelebb hozzám végzések?..."

Nemrégen küldtem Zugügyvédnek egy indítványt az ASBO vitára bocsátásával kapcsolatban. Igaz nem Amerika, de Angliában működik. Ha úgy dönt, hogy felteszi a topikok közé akkor bővebben is ki lehet majd tárgyalni. (Ha nem teszi fel akkor meg becsempészem a kommentek közé:)

Adblock_júzer · http://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/adblock-plus/ 2008.04.04. 16:12:47

zsir!

Csempészd, mert ez a topik már úgyis el van szúrva, más meg nincs.

Hasat!

- Vádlott, mondja meg őszintén, a betörés közben egyszer se jutott eszébe a szegény édesanyja?
- Dehogynem, tisztelt bíró úr, de nem találtam semmi neki valót.

A bíró mondja az alperesnek:
- Maga ellopott egymillió forintot. A fizetése felét átadja a sértettnek, amíg meg nem térül a kár!
- Nem lesz az jó, bíró úr, ahhoz sok idő kellene.
- Na jó, akkor kap két évet!

Egy kereskedőnek röviddel a bírósági per utolsó tárgyalása előtt el kell utaznia. Kéri az ügyvédjét, hogy küldön SMS-t az eredményről.
A tárgyalás után az ügyvéd küldi az SMS-t: - Győzött az igazság.
Pár perc múlva megjön a válasz: - Fellebbezést azonnal benyújtani!

- Tudja mi jár azért, ha hamisan tanúzik? - kérdi a bíró a tanútól.
- Igen, egy új autót ígértek érte.

Jancsi felcsinálja Juliskát, egy öreg bácsi látja az esetet. A szülők bírósági ügyet csinálnak a dologból.
Az öreg bácsi a tárgyalás előtti nap az ügyvédnek:
- Úgy történt, hogy Jancsika elővette a f@szát, behelyezte Juliskának a p*csájába, és b@sztak egyet.
Rászól az ügyvéd a bácsira:
- Ezt nem szabad így mondani a bíróságon, körül kell írni, valahogy így: Jancsika elővette a hímvesszőjét, behelyezte Juliskának a szeméremtestébe és közösültek.
Másnap a bácsi:
- Jancsi elővette a hímesf@szát, behelyezte Juliskának a szemérmetlen p*csájába, s hogy közösen ültek-e vagy sem nem tudom, de k*rva nagyot b@sztak.

A bíró tárgyalás után mérgesen ül a szobájában, mert az egyik ügyvéd nagyon felbosszantotta. Félénken nyit be hozzá az egyik titkár:
- Elnézését kérem bíró úr, de meghalt az egyik ügyvéd kolléga, és a temetésére gyűjtünk. Tudna erre a célra áldozni egy ezrest?
A bíró felvidult pofával a zsebébe nyúl:
- Tudja mit? Itt egy tízezres, és temessenek el még kilencet!

- Hol láttam már én magát? - nézi gyanakodva a bíró a vádlotat.
- Pár éve hegedűórákat tartottam a kedves fiának - szól a vádlott reménykedve, hátha enyhe ítéletet kap.
- Aha, már emlékszem. Húsz év.

Egy ember csalás vádjával áll a bíróság előtt, mert fiatalító tablettát árult.
- Volt már korábban büntetve a vádlott? - kérdezi a bíró.
- Négyszer is. A nyilvántartás szerint 1973-ban, 1922-ben, 1884-ben és 1788- ban is elítélték már.

www.vicc.hu

Tompika27 2008.04.04. 18:32:16

Seherezad, hát a gond az, hogy rossz az alaphipozézis, a bántalmazás és a zaklatás NEM kommunikációs probléma. Itt egy ember emberi jogai (méltósága, biztonsága, stb.) áll konfliktusban egy másik ember vélt előjogaival (azaz, hogy ő rendelkezhet a másik ember élete felett). Ez nem két ember magánügye, hanem társadalmi jelenség, alapja a patriarchális értékrend, mely alapján továbbra is sok férfi és nő elhiszi, hogy a férfiaknak a párkapcsolatokban (és utána) előjogai vannak.

andika25 2008.04.04. 23:58:09

Már hogyne lehetne kommunikációs probléma.
Lásd jelen esetet, amikor a nő egyszerűen közli élete párjával, hogy drágám, ne gyere karácsonykor, mert tudod, hogy utál az anyám...

Közben meg inkább arról van szó, hogy a nő számára terhessé vált a kapcsolat. De ezt nem képes elmondani. És mivel a férfi azt hiszi, hogy a nő az anya miatt utasítja el, ezért reményt lát a kapcsolat folytatására.

Nem vitatom, hogy normális férfiember nem hisztizne emiatt, szerintem hamar átlátná a szitut. De jelen esetben az a példány nem látja, így reménykedik, és reménykedik és reménykedik.
A nő pedig ahelyett, hogy világosságot gyújtana a fejében, inkább elzárkózik.

Seherezad (törölt) 2008.04.05. 00:42:20

Tompika, én továbbra is úgy hiszem, ez nem jogi probléma. Egyszerű éretlenség, amiben a női rész inkább hatalmilag szeretné értésére adni a férfi résznek a kapcsolat végét, mint őszintén bevallani amit.
Ma már nem a középkorban élünk amikor a nőt tulajdnonként kezelték, tehát a probléma közel sem társadalmi probléma.
Az előjogok egy párkapcsolatban már megbocsáss...én is szeretek előjogot élvezni a hálószobában, ha már egyszer az én párom lakik benne, és számos sok helyet sem engedek át másnak. De ő sem, tehát én nem is nagyon értem ezt az előjogot.
Te átengeded a párodat a szomszédnak ha úgy adódik, mert nincsenek előjogaid a párkapcsolatban?

totya4 2008.04.05. 15:57:46

Seherezad 2008.04.05. 00:42:20

Nem értem miért kell attól ilyen mereven elzárkózni hogy vannak beteg emberek akik betegségüket más emberek kínzására (zaklatás) használják fel. Valami elmbeteg nő miket is hívogatott annó, a még elmebetegebb törvények meg nem adják ki a hívó telefonszámát, így a VIC20 féle megveretés mint jogi alternatíva sajnos nem jöhetett szóba.

Nyilván van olyan eset is amit te mondassz, de nem tudom miért kell MINDIG azt feltételezni a témaadó írás szerzőjéről hogy ő a hunyó, ő a hibás, meg úgy általában hülye szegény.

Seherezad (törölt) 2008.04.05. 17:46:33

Totya, nem zárkózott el senki az elől, hogy valóban vannakbeteg emberek, és azt sem mondta senki, hogy a téma felvezető hülye. nem az, csak a probléma nem feltétlenül jogi.
Az elmebeteg törvények pedig igenis adnak lehetőséget a zaklatód kilétének kiderítésére, csak nem neked, hogy önbíráskodni tudj, és aztán te ülj a vádlottak padján, hanem az illetékes hatóságnak. A telefonszolgáltatónak, kötelessége kiadni a hívó fél számát a rendőrségnek. Veheted olybá, saját érdekedben. :)

totya4 2008.04.06. 12:35:54

Én csak arra reagáltam amit írtál.

Idézet tőled:
"én nem látom be, hogy miért kell két ember kommunikációs probblémájából, a felek érzelmi szorulásából kifolyólag, az adómból (is) finanszírozott rendőrségre szaladgálni, egy állami szervet felhasználni annak rendbe tételére."

"nekem épp az a problémám, hogy ki dönti azt el, hogy lóvá tett, vagy valóban zaklató"

"én továbbra is úgy hiszem, ez nem jogi probléma. Egyszerű éretlenség"

Lehet hogy te nem látod át, de ebből az jött le amit írtam.

"Az elmebeteg törvények pedig igenis adnak lehetőséget a zaklatód kilétének kiderítésére, csak nem neked, hogy önbíráskodni tudj, és aztán te ülj a vádlottak padján, hanem az illetékes hatóságnak"

Hadd idézzek erre ismét tőled:

"én nem látom be, hogy miért kell két ember kommunikációs probblémájából...egy állami szervet felhasználni annak rendbe tételére."

:)

Te írtad ezt is:

"A zaklatást pedig úgy lehet rövidre zárni, ha beszerez az ember lánya egy zaklatónál 40 kg-al súlyosabb, kopasz egyedet, aki pár napig demonstrálja mellette az erőt:)"

Ugyanígy lehetne eljárni egy telefonos zaklatóval szemben is, nem feltétlen muszáj verni vagy megölni, de ehhez szükséges a hívó száma/lakcíme is.

A gond ott kezdődik, hogy eleve alkotmányellenesnek kellene lennie annak, hogy ha engem valaki felhív, annak nem látom a telefonszámát. Ha nem szeretné hogy a száma megjelenjen nálam, akkor NE hívjon fel! Ilyen egyszerű. Ha felhív, akkor meg vállalja magát. Hogy képi példával éljek, ha valaki az utcán odajön hozzám nap mint nap és azt mondja nekem minden ok nélkül "a k..va anyád" akkor számíthat arra hogy esetleg véletlenül kap egy akkora fülest hogy azontúl anyám sírjára naponta virágot fog vinni. Telefonnal ugyanezt a zaklatást úgy teheti meg hogy "elérhetetlen" hiszen nem látom ki az elkövető. Ez egy gerinctelen, gyáva és sunyi kihasználása egy nem normálisan szabályozott kommunikációs lehetőségnek.

Seherezad (törölt) 2008.04.06. 15:35:11

Na hát látod pont ezért, mert civilizált felnőttek már nem ököllel intézik a problémájukat:) És ha intézik, akkor az bűncselekmény, ami meg a rendőrségre tartozik.
Nem azt mondtam, hogy 40 kg-al súlyosabb egyedel laposra kell veretni a zaklatót. Egy nőt testi adottságánál fogva sem nehéz fenyegetéssel sakkban tartani. Ezt én belátom, van olyan. Mi több én is átéltem. Nem szaladtam rendőrért, bíróért, nem szorgalmaztam ide vágó törvénymódusulásokat, egyszerűen megkértem egy régi osztálytársamat akiből véletélenül kidobó lett, hogy kísérgessen pár napig. Még a száját sem kellett kinyitnia, néhány nap múlva eltünt a zaklatóm, és fenyegetőm. Ennyi.

Ugye adva van egy probléma. Nevezetesen zaklatnak, az ex-szerelem nem érti vagy nem elég határozott az instrukció hogy ex lett belőle. Ezt le lehet kommunikálni értelmes felnőtt ember módjára, meglehet adott esetben több türelem igénybe vételével, és egyéb kreatv ötlet alapján.

Erre hoznak egy törvényt, hogyha nem vagyunk elég kratívak mégsem, akkor majd hatalmilag minden fórumon értésére tudják adni a társadalom elenyésző kis százalékának, hogy kirugta az asszony. pld. :):) és ugye számos ponton visszaélésre adhat okot ez, mert ahogy ott fentebb olvasom, nincs az határozottan körbeírva, mi is meríti ki a zaklatás pontos fogalmát. A héten pld. négyyszer jött fel az alattunk lakó, és állítja tőlünk ázik, nálunk meg nincs ott víz ahol neki foltos a plafon. Ha mégegyszer feljön, akkor vehetem olybá zaklat, és mehetek a yardra, ott világosítsa már fel valaki, hogy a gyéren szigetelt panelban bárhonnan kaphat vizet???

És mindemellet, ezzel a törvénnyel is ugyanaz a bajom, mint az összes hasonlóan módosult, k*rvára fontos kérdésre épülttel, azzal szemben hogy családvédelmi törvények 1956 óta nem módosultak, gyrmektartásdíjakat amik ugye fontodsak lennének a jövő szempontjából, mert a kölöknek fel kell nőni valamiből,évekig ítél meg egy bíróság, és ha nincs fizetve akkor elenyészően kis számban lehet behajtani törvényes eszközökkel. Nincs törvény a magán tulajdon védelmére és számos dologban nincs törvény, ami társadalom nagyobb százalékát érintené. Ezért aztán a társadalom kis százalékát érintő meleg jogokkal, etnikai személyiségi jogokkal, pont agyú zaklatók gatyába rázásával, pedofil bácsik védelmére született körbehablattyal kell foglalkozni, mert ezek igazán sokkal előbbre viszik a Világot.
Na most aztán jól kimondtam a magamét:) Elnézést, senkit nem megbántani akartam.

totya4 2008.04.06. 21:56:32

Nem látom ez miben válasz arra amit írtam, mindenesetre elolvastam :)

eymsounita 2008.04.07. 02:55:36

sajnos ismerem a lányt aki ezt a sztorit beírta, egy teremben edzünk és ez csak az én szerény véleményem de egy igazi gyökér..

Seherezad (törölt) 2008.04.07. 08:36:17

Mindegy Totya nemis olyan fontos...:)
Főleg hogy itt fentebb eymsounita kiegészítette a beírást:):)
Én úrinő módjára burkoltam a véleményem:):)

Dezsőjóska 2008.04.08. 11:32:11

Azért ilyen történetek végződtek már úgy is, hogy a leányzót találták meg valahol, megfolytva/agyonverve. Az hogy ez a csaj esetleg egy gyökér, nem jelenti azt, hogy ne kéne megvédeni pszihopatáktól, akár törvényi úton is.
Szerintem.

govi 2008.04.08. 17:03:36

Dezsőjóska

megfojtva, de amúgy egyetértek

A távolból nehéz eldönteni, hogy tényleg egy pszichopata a másik fél, vagy csak kommunikációs párkapcsolati problémáról van szó.

Két normális embernél utóbbi, úgyhogy csak azt kell tisztázni, hogy a normális kitétel pszichiátriai értelemben is megállja-e a helyét. Ma beszéltem egy apukával, a lánya ilyen zaklató miatt már öngyilkosságot is elkövetett. (Én már az "ezer éves" telefonszámomat sem szívesen cserélném le valaki más miatt:))

Ez már lehet jogi probléma. Kommunkálni nem tudó, éretlen személyek szakítós ügye nem az.

Gyula614 2008.04.14. 17:37:38

Szerintem a sztoriban a nő a pszichopata. Még cikket is írt róla, hogy tönkretegye a fickót. Ha nem lenne semmi defektje, akkor hagyta volna a p...ába. Szerintem azt élvezte hogy hosszú ideig úgy tartotta mint egy kivert kutyát, a végén meg "leszámolt vele". Remélem az ügyészek majd átlátják a fonalat. Mondjuk a levelet tényleg nem kellett volna elolvasni.

Gyula614 2008.04.14. 18:26:47

Ennek a nőnek az EQ-ja valószínűleg 0-hoz konvertál. Szerelmes belé a férfi, ő pedig azt mondja neki hogy menjen el, holnap (karácsonykor) erre se járjon. Utána csodálkozik hogy hogy kiakadt a srác. Az ügyvédség, ha még nem is bíró, szerintem egyébként is valamilyen hatalomvágyból fakad.
süti beállítások módosítása