Szia Zugügyvéd,
Most ahogy újra elindult a kötelező biztosítások megkötésére a hajrá az ügyfelekért, baromi kevesen beszélnek arról, hogy kitolnak az egyes olcsóbb, háttér nélküli biztosítók azokkal a vétlen autósokkal, akik úgymond normális biztosítónál kötötték meg a kötelezőt. Tavasszal belém tolatott egy piros Skodás aki egy nevesincs biztosítónál kötött olcsó biztosítást.
A spórolás eredménye az lett, hogy valójában rajtam spórolt, hiába ismerte el a felelősséget, majd fél évbe telt, amíg pénzhez jutottam. Nem írok le cégneveket, de valami félelmetes kekeckedésnek voltam alanya, végül perrel fenyegettem meg őket, így sikerült kisajtolnom a pénzt belőlük. Ezt miért nem szabályozzák megfelelően, vagyis miért adnak engedélyt biztosítási tevékenységre inkompetens, ügyfélszolgálattal nem rendelkező társaságoknak?
Csóróbb-e a kötelező?
Bár az alábbi kérdés egy kicsit Homárszagú, de azért némi jogi vonatkozással is bír. Ide tartozik az a Zugügyvédhez befutott információ is, hogy biztosítási ügyekkel foglalkozó ügyvéd kolléga feltételezése szerint nem tesznek jót az ítélkezési gyakorlatnak a biztosítótársaságok által szervezett, teljes ellátással körített konferenciák, amelyeket a hasonló ügyekben ítélkező bíróknak tartanak.
30 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr11219128
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bizonytalan 2007.11.05. 16:04:04
én MÁVnál vagyok és van is emiatt lelkiismeret furdalásom, de pénzem nincs komolyabb biztosítóhoz.
fiatalon, budapesten, 1,6-os kocsival nem megy. persze lehet vidéki nagymama nevére írni a bulit, de akkor lehet, hogy szintén kitolok valakivel.
fiatalon, budapesten, 1,6-os kocsival nem megy. persze lehet vidéki nagymama nevére írni a bulit, de akkor lehet, hogy szintén kitolok valakivel.
nikii 2007.11.05. 16:27:15
"nem tesznek jót az ítélkezési gyakorlatnak a biztosítótársaságok által szervezett, teljes ellátással körített konferenciák"
Nem feltétele a bírói pályának a gerinc megléte? "Tisztelt Csiga-biga Úr, védencem..."
Nem feltétele a bírói pályának a gerinc megléte? "Tisztelt Csiga-biga Úr, védencem..."
vernarancs 2007.11.05. 17:05:49
Persze lehet leliismeretfurdalasa az embernek ha MAV-nal, KOBE-nel van, de az igazsag az, hogy ezek engedellyel rendelkezo biztositok. Teljesen legalisan mukodnek es az, hogy hogyan viselkednek a karosulttal az egy mas teszta. Azt jogi uton ervenyesiteni kell, ha az embernek igaza van. Persze nem igy kene mukodnie de errol nem az tehet aki veluk szerzodik.
Negotiator 2007.11.05. 17:21:53
Általában azokkal a biztosítókkal van gond, amelyek egyesületi formában működnek, és csak GFB-t kínálnak. A vagyonbiztosítás eredete: közösség (akár egyesület), amely a tagjaitól beszedett díjból kártalanította a kárt szenvedett tagjait. Ha egy közösség beszedi a tagjaitól a díjat, de a kifizetéseket nem a tagoknak hanem harmadik feleknek teljesíti, érdekellentét lép fel, ez gazdaságilag törvényszerű. Mivel a szabadság mindenek felett és a szabad verseny majd megoldja jelszóval léteznek csak GFB-t kínáló egyesületek, a probléma létezik, nekem is 2x volt hozzá szerencsém. Elég lenne az egyesületeket kitiltani az olyan piacokról, ahol a kártérítés harmadik személynek fizetendő. Persze, ez diszkrimináció meg majd a szabad verseny megoldja... pedig azok az autóstársak, akik nem fizetnek pár ezer forinttal töbebt évente egy rendes biztosítónak, valójában potyautasként élősködnek a nyakunkon!
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.11.05. 23:30:41
A nénéd potyautas évi 50000 Ft-ért!!!
szgyula 2007.11.06. 10:28:13
Mar elnezest, engem az OTP huzott be a csobe. Belemjottek. Elmentem DEKRA-hoz, megigertek valamit. Papirral biztos ami biztos, bementem a biztositohoz, hogy ezt igy tenyleg ki fogjak-e fizetni. Megneztek, megigertek. Megcsinaltattam a kocsit annyiert (jo, kicsit tobbert, de ez meg belefert volna). Majd jott a penz fele meg ajanlott level, hogy felulvizsgaltak a kart, es csak a fele jar. Perelni (kulfoldrol) nem erte meg (80 000 Ft tunt el a felulvizsgalas soran).
Szerelom megvigasztalt, hogy en meg jol jartam, lanyatol azert vont le a biztosito, mert a muszaki mar tobb mint egy eves volt, tovabba tul fiatal volt a vezeto (bar abszolut nem volt hibas a balesetert)...
Szerelom megvigasztalt, hogy en meg jol jartam, lanyatol azert vont le a biztosito, mert a muszaki mar tobb mint egy eves volt, tovabba tul fiatal volt a vezeto (bar abszolut nem volt hibas a balesetert)...
SzigMa 2007.11.06. 11:06:11
Szerintem azokat a biztosítókat kéne kitiltani a piacról, amik a metrókapaszkodókon direkt felelőtlen és hihetetlenül csoró emberek képét rakják ki és azt írják alá, hogy 'nálunk még ő is kap biztosítást'. Aki ilyennel szerződik, az már szerintem olyan mérvű önhiba, hogy simán helyt kéne állnia a biztosító helyett! Szóval azért tényleg...!
moli 2007.11.06. 11:49:52
az ember ertelmes, gondolkodo leny. a gfb kotelezo, DE nem sajat erdekben.
vagyis mar miert fizetnek tobbet? nem ertem, valaki ezen meg meglepodik?!
vagyis mar miert fizetnek tobbet? nem ertem, valaki ezen meg meglepodik?!
Negotiator 2007.11.06. 16:21:18
chicken:
1. nem tudom miért kell személyeskedni egy tárgyilagos hozzászólás miatt. tény: nincs néném, tehát nem lehet potyautas sem.
2. a potyautas nem 50.001 Ft-nál kezdődik, hanem akkor, amikor valaki kisebb díjat fizet mint ami a termék/szolgáltatás valós ára. nem vitatom hogy 50.000 Ft sok pénz. nekem is az. azt sem vitatom, hogy nem a szerződők hanem az érintett szolgáltatók határoznak meg potyautas díjakat, de ettől még az marad a potyautas, aki ezt választja.
én megnézem hogy hol mennyi, de a szemét szolgáltatókkal akkor sem szerződök, ha ők a legolcsóbbak, nálam a legolcsóbb normális név nyer. ezt hívják ár/érték aránynak. mert csak azt teszem felebarátommal, akibe esetleg belehajtok, amit magamnak is kívánnék...
1. nem tudom miért kell személyeskedni egy tárgyilagos hozzászólás miatt. tény: nincs néném, tehát nem lehet potyautas sem.
2. a potyautas nem 50.001 Ft-nál kezdődik, hanem akkor, amikor valaki kisebb díjat fizet mint ami a termék/szolgáltatás valós ára. nem vitatom hogy 50.000 Ft sok pénz. nekem is az. azt sem vitatom, hogy nem a szerződők hanem az érintett szolgáltatók határoznak meg potyautas díjakat, de ettől még az marad a potyautas, aki ezt választja.
én megnézem hogy hol mennyi, de a szemét szolgáltatókkal akkor sem szerződök, ha ők a legolcsóbbak, nálam a legolcsóbb normális név nyer. ezt hívják ár/érték aránynak. mert csak azt teszem felebarátommal, akibe esetleg belehajtok, amit magamnak is kívánnék...
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2007.11.06. 16:43:44
Rosszabbul is járhattál volna. Egy ismerősömet például lezsidózta valaki az utcán. Erről kellene írni minden egyes postban. Ezért olvas az ember Zugügyvédet, nem?!
moli 2007.11.07. 10:14:17
Zs102x: az a gyanum, hogy neked van mibol fussa. es nem jo a szoveg, hogy akinek nincs penze, az ne autozzon, mert mai napig rengetegen hasznalnak szamitogepet normalis minosegu tuzfal nelkul. az kicsit veszelyesebb a tarsadalomra nezve. esatobbi.
Füstkarikagyáros 2007.11.07. 13:08:25
moli, ez elég meredek párhuzam. Nem is értem, bevallom. Mi köze a tűzfalnak az anyagiakhoz? Rengeteg jól működő ingyenes program van, a windows sajátja is használható. Akinek fontos dolgok vannak a gépén, gondoskodjon a védelméről, és ne olyanokat hibáztasson, akiknek köze sincs az esetleges támadáshoz. Nem rakod ki a családi értékeket és iratokat sem a ház elé, ugye? És mi köze ennek a gfb-hez? Pénzszűke miatt, "gondatlanságból" kárt okozok másnak? Vagy mi?
Az pedig, hogy egy adott területen (internethasználat) nem mindenki körültekintő, szerintem nem indok arra, hogy én egy másik területen nemtörődöm legyek (közlekedés).
Gondolom sejthető, hogy nekem sem a MÁV-nál van biztosításom, inkább kifizetem a magasabb díjat, minthogy az ilyen csürhe életképes maradjon és egyszer engem szivasson be. Ennyit tehetek, és bízom benne, hogy egyszer gatyába rázzák ezeket a "cégeket".
És valóban, akinek nincs pénze, ne autózzon, ez nem elemi jog, ill. mindenki addig nyújtózzon, amíg a takaró ér. Én is megelégszem a 11 éves, 1.1-es olasz kisautóval, pedig szívesen mereszteném a seggemet valami nagyobban.
Az pedig, hogy egy adott területen (internethasználat) nem mindenki körültekintő, szerintem nem indok arra, hogy én egy másik területen nemtörődöm legyek (közlekedés).
Gondolom sejthető, hogy nekem sem a MÁV-nál van biztosításom, inkább kifizetem a magasabb díjat, minthogy az ilyen csürhe életképes maradjon és egyszer engem szivasson be. Ennyit tehetek, és bízom benne, hogy egyszer gatyába rázzák ezeket a "cégeket".
És valóban, akinek nincs pénze, ne autózzon, ez nem elemi jog, ill. mindenki addig nyújtózzon, amíg a takaró ér. Én is megelégszem a 11 éves, 1.1-es olasz kisautóval, pedig szívesen mereszteném a seggemet valami nagyobban.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.11.07. 17:23:57
Nem szántam személyeskedésnek, nem a rokoni szál a lényeg a "nénéd" kifejezésben. Viszont én KöBE-ről váltottam MÁV-ra. Engem belekényszerítettek abba, hogy autót vásároljak (hihetetlennek tűnik gondolom, de pm-ben elmesélem, ha akarod), amúgy nem lenne autóm. Ez luxus számomra. Évi 50000+ Ft-ot elköltök egy olyan biztosítónak, aki nem korrekt a károsultakkal. Számomra erkölcsileg elítélendő, hogy vannak a piacon ilyen szereplők. De vannak más területen is bőven. Sajnos ezen ÉN változtatni nem tudok, de ha választanom kell, hogy fair trade ábrás tejet vegyek 300 Ft-ért, vagy magyar gazdát lehúzós tejfelvásárlós külföldi illetőségű cég által gyártott 120 Ft-os tejet vegyek, sajnos nem tehetem meg (hosszú távon), hogy a jó ügy mellé álljak. A piacon vannak felügyeleti szervek, akiknek feladata lenne az átlagnál tisztességtelenebbek kiszűrése. Hogy ez miért nem működik és én miért tudok újra leszerződni egy tahó társasággal, nem tudom. De hogy kicsit moralizáljunk, nekem ettől van személy szerint herótom. Hogy nincs igazi kontroll semmilyen területen. Money rules. A választott képviselőink magukat képviselik, nem minket (mindegy, hány év múlva és melyik oldalra is fogunk szavazni). A törvények azt védik, aki nem én vagyok. A szabályok engem kötnek, de lehetőségeket nem adnak (Nekem). Ez a társadalmi rend nem megfelelő, mert ez nem rend. Jobbat történelmi ismereteim szerint még nem láttam, és nem hiszek abban sem, hogy lehet építeni.
Tehát általános elkeseredettségemnek adnék hangot a világ dolgainak jelenlegi állása miatt, így aztán az én célom a továbbiakra nézve, hogy az ÉN CÉLOM elérjem.
Ebből láthatod, hogy felborult világnézetemnek köszönhetően nagy ívben teszek arra, hogy a biztosítóm mit tesz a károsultakkal. Nekem is minden nap meg kell harcolnom dolgokért, majd ő is meg fog.
(Ez persze nem zárja ki azt a tényt, hogy okoztam már kárt, amihez nem volt szükség biztosítóra, mert az okozott kárt becsülettel megtérítettem. - Csak hogy árnyaljam kicsit a képet.)
Tehát általános elkeseredettségemnek adnék hangot a világ dolgainak jelenlegi állása miatt, így aztán az én célom a továbbiakra nézve, hogy az ÉN CÉLOM elérjem.
Ebből láthatod, hogy felborult világnézetemnek köszönhetően nagy ívben teszek arra, hogy a biztosítóm mit tesz a károsultakkal. Nekem is minden nap meg kell harcolnom dolgokért, majd ő is meg fog.
(Ez persze nem zárja ki azt a tényt, hogy okoztam már kárt, amihez nem volt szükség biztosítóra, mert az okozott kárt becsülettel megtérítettem. - Csak hogy árnyaljam kicsit a képet.)
Netuddki. 2007.11.08. 00:46:06
Annyit tennék hozzá az előttem szólóhoz, hogy it valaki, aki ezt a kgfb-t kiizadta nagyon elqrt valamit.
Akkor lenne értelme az egésznek, ha annak kellene kifizetni a kárt aki okozta. Erre lehetne biztosítást kötni, arra az esetre ha valaki véletlenül kárt okozna.
Ha mondjuk a számla benyújtása után 2 héttel nem fizetne a biztosító, akkor a károkozónak kellene kifizetni. Aztán huzakodjon ő azzal a biztosítóval amelyikkel megkötötte a biztosítást.
Addíg meg amíg ez a rendszer van, marad a legolcsóbb választás. És nem az autóst kell szidni, hanem azt aki ezt az egészet kitalálta, működteti és felügyeli.
Akkor lenne értelme az egésznek, ha annak kellene kifizetni a kárt aki okozta. Erre lehetne biztosítást kötni, arra az esetre ha valaki véletlenül kárt okozna.
Ha mondjuk a számla benyújtása után 2 héttel nem fizetne a biztosító, akkor a károkozónak kellene kifizetni. Aztán huzakodjon ő azzal a biztosítóval amelyikkel megkötötte a biztosítást.
Addíg meg amíg ez a rendszer van, marad a legolcsóbb választás. És nem az autóst kell szidni, hanem azt aki ezt az egészet kitalálta, működteti és felügyeli.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.11.08. 07:57:01
Köszönöm, itt a helyes válasz :)
moli 2007.11.08. 17:09:30
"""Rengeteg jól működő ingyenes program van, a windows sajátja is használható."""
jesszus. hat ez az. ami neked ingyenes remek tuzfal, az nekem a mav. ami neked az allianz, vagy melyik a legdragabb, az nekem a rackes hardwarees tuzfal.
jesszus. hat ez az. ami neked ingyenes remek tuzfal, az nekem a mav. ami neked az allianz, vagy melyik a legdragabb, az nekem a rackes hardwarees tuzfal.
moli 2007.11.08. 17:11:55
chicken: nyilvan tok egyszeru a megoldas: ha a nepnek lesz penze a 120-as helyett a 300-ast (ami kereslet es minden mas miatt 220-ra lemegy) megvenni, megoldodik a problema.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.11.09. 20:50:16
Ez igaz. Remélem eljutok erre a szintre. Sajnos Mo-on jelenleg egyre kevesebbeknek van kilátása a kívánt szint elérésére.
guy 2007.11.15. 16:16:46
Ha a biztosító nem fizet, akkor be kell perelni, és kész. Azért van ma kb 20 ezer ügyvéd Magyarországon, hogy ezeket a pereket vigye. Sajnos ez van.
Roltii 2007.11.16. 18:24:12
Füstkarikagyáros:
nem akarok személyeskedni, de jó hülye vagy, ha kifizeted a drágábbat csak úgy
Az egész rendszer rossz, ahogy van, tényleg vicces, hogy kötök egy MAV biztosítást, és akibe belemegyek, duplán szopatom. DE! nem csóróság kérdése, hogy az olcsóbbat választod-e, mikor számodra a "szolgáltatás" ugyanaz, hanem racionális döntés.
Tűzfalas példát meg rohadtul nem érzem idevágónak, de ez lehet hogy az én bajom...de ha mindenképp ezzel kell, akkor a hardveres rackes profi tűzfalt én CASCO-nak hívnám.
Egyébként meg, hogy normális biztosító fizet 1-2 hónap alatt, az is egy vicc...ebben az esetben majdhogynem mindegy, hogy 2 hónap vagy fél év, mind2 szar.
Egyébként csak az nem vált olcsóbbra kötelezőt, aki teljesen hülye hozzá. szerintem.
nem akarok személyeskedni, de jó hülye vagy, ha kifizeted a drágábbat csak úgy
Az egész rendszer rossz, ahogy van, tényleg vicces, hogy kötök egy MAV biztosítást, és akibe belemegyek, duplán szopatom. DE! nem csóróság kérdése, hogy az olcsóbbat választod-e, mikor számodra a "szolgáltatás" ugyanaz, hanem racionális döntés.
Tűzfalas példát meg rohadtul nem érzem idevágónak, de ez lehet hogy az én bajom...de ha mindenképp ezzel kell, akkor a hardveres rackes profi tűzfalt én CASCO-nak hívnám.
Egyébként meg, hogy normális biztosító fizet 1-2 hónap alatt, az is egy vicc...ebben az esetben majdhogynem mindegy, hogy 2 hónap vagy fél év, mind2 szar.
Egyébként csak az nem vált olcsóbbra kötelezőt, aki teljesen hülye hozzá. szerintem.
Rosencrantz 2007.11.16. 22:49:37
Hm. Biztosítók. Lehúznak, mint a s...t.
Jött a váltás, megnéztem a N**risk-en mi az ábra, láttam, hogy az én biztosítóm, meg az übergiganecces (mert ha bármilyen! káresemény bekövetkezik veszted a kedvezményt oszt' fizethetsz mint állat- mondjuk ez is megérne egy post-ot)Ge*e*rtel között csak 3-4000,-Ft a különbség éves szinten. /Nem tulajdonítottam különösebb jelentőséget z "újrakötöm" gombnak./ Gondoltam ennyiért nem váltok, maradok hűséges, hátha majd még valami kedvezményt is kapok. Ehhez képest kaptam egy levelet amiben megköszönik, hogy hűséges vagyok (4 éve, 0 káresemény) és közlik a jövő évi díjat, ami 20.000,-Ft-tal több, mint amit kalkuláltam a N*t*i*k-en. Telefon ügyfélszolgálatnak. Válasz: Jól számolt a Net**sk, de a kedvező díj csak akkor érvényes, ha felmondom és újrakötöm a biztosítást. Mondom: de én négy éve maguknál vagyok, ez a hála? 20.000,- Ft szívás? Válasz: Sajnálom. Mondja fel kösse újra.
Oké. Felmondom és újrakötöm KGFB-t csak nem velük. Ha már molyolnom kell vele engem elfelejthetnek. Azért kötöttem ano velük, mert bizalomgerjesztő volt a nevük. Köszi.
Summa: Igaza van Roltii-nak. Az a hülye (beleértve engem is) aki a név miatt többet fizet egy KGFB-ért. Megyek a legolcsóbbhoz (persze nem a G*n*r*t*l-hez, "mert hülye azért nem vagyok")Ja! Az eddigi - és soha többet- biztosítóm az Aegon volt.
Jött a váltás, megnéztem a N**risk-en mi az ábra, láttam, hogy az én biztosítóm, meg az übergiganecces (mert ha bármilyen! káresemény bekövetkezik veszted a kedvezményt oszt' fizethetsz mint állat- mondjuk ez is megérne egy post-ot)Ge*e*rtel között csak 3-4000,-Ft a különbség éves szinten. /Nem tulajdonítottam különösebb jelentőséget z "újrakötöm" gombnak./ Gondoltam ennyiért nem váltok, maradok hűséges, hátha majd még valami kedvezményt is kapok. Ehhez képest kaptam egy levelet amiben megköszönik, hogy hűséges vagyok (4 éve, 0 káresemény) és közlik a jövő évi díjat, ami 20.000,-Ft-tal több, mint amit kalkuláltam a N*t*i*k-en. Telefon ügyfélszolgálatnak. Válasz: Jól számolt a Net**sk, de a kedvező díj csak akkor érvényes, ha felmondom és újrakötöm a biztosítást. Mondom: de én négy éve maguknál vagyok, ez a hála? 20.000,- Ft szívás? Válasz: Sajnálom. Mondja fel kösse újra.
Oké. Felmondom és újrakötöm KGFB-t csak nem velük. Ha már molyolnom kell vele engem elfelejthetnek. Azért kötöttem ano velük, mert bizalomgerjesztő volt a nevük. Köszi.
Summa: Igaza van Roltii-nak. Az a hülye (beleértve engem is) aki a név miatt többet fizet egy KGFB-ért. Megyek a legolcsóbbhoz (persze nem a G*n*r*t*l-hez, "mert hülye azért nem vagyok")Ja! Az eddigi - és soha többet- biztosítóm az Aegon volt.
Rosencrantz 2007.11.16. 22:54:56
Végigolvasva ismét, megelőzendő ez irányú reagálásokat: Tudok hejesen írni csak sijettem (ha-ha)_Hányszor megfogadtam már, hogy csak átolvasás után küldök be kommentet, de mégse ... de mégis, megzavarta ez a nagy szürke ég is (vagy fétis?)
szpsz 2007.11.18. 08:05:18
Ha egy cég biztosítónak adja ki magát, akkor a lé beszedésén felül nekik bizony kötelezettségeik is vannak. (Pl szolvenciatőke megléte, bizt. esemény esetén kárrendezés stb) Ha nem tudja ellátni a feladatát akkor ne legyen biztosító. A postabiztosítót mi is fenyegettük már pszáffal és stb. Ott is volt egy fél éves sz...akodás, mire a szervízt kifizették. A párom ártatlan volt egy balesetben, de a húsvéti eset után a szervíz augusztusban látott pénzt a postától. A kocsi szerencsére egy hónapon belül megvolt, úgyhogy itt csak a szervíz szívott.
Triznyai Döme (törölt) 2007.11.18. 14:14:16
Én hallottam valami olyasfélét egy ismerőstől, hogy az egyesületi alapon működő biztosítóknál van még egy rizikófaktor.
Mármint, ha pl. egy tagtárs beszittyózva betéved a ferihegyi kifutóra és lezúz egy A-380-ast, akkor a tagság élete végéig perkálhat, mert nem csak a befizetett pénzükig, hanem egész vagyonukkal egyetemlegesen felelősek.
Igaz ez?
Mármint, ha pl. egy tagtárs beszittyózva betéved a ferihegyi kifutóra és lezúz egy A-380-ast, akkor a tagság élete végéig perkálhat, mert nem csak a befizetett pénzükig, hanem egész vagyonukkal egyetemlegesen felelősek.
Igaz ez?
Adblock_júzer · http://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/adblock-plus/ 2007.11.18. 23:42:13
Döme!
A magyart nem tudom. A Lloyds-nál volt ilyesmi talan 15 eve, hogy nagy volt a veszteseg, aztan azok, aki csak kis befektetes miatt szalltak be, tobbet vesztettek, mint gondoltak.
A magyart nem tudom. A Lloyds-nál volt ilyesmi talan 15 eve, hogy nagy volt a veszteseg, aztan azok, aki csak kis befektetes miatt szalltak be, tobbet vesztettek, mint gondoltak.
Triznyai Döme (törölt) 2007.11.19. 12:45:58
Kedves jogtudorok!
Nem ártana, ha egy biztosítási ügyekben profi meg tudná mondani a frankót, mer'ugyi ippeg időszerű vóna a váltás és esetleg valaki nagyot szívhat egy KÖBE v. MÁV féle egyesületnél!
Nem ártana, ha egy biztosítási ügyekben profi meg tudná mondani a frankót, mer'ugyi ippeg időszerű vóna a váltás és esetleg valaki nagyot szívhat egy KÖBE v. MÁV féle egyesületnél!
moli 2007.11.19. 14:20:38
Dome: igazabol tudtommal siman benne van a szerzodes szovegeben ez az aprosag, igy aki megkoti, annak teljesen tisztaban kell ezzel lennie.
kisvadutak 2007.12.02. 19:27:18
Nekem 2x volt ügyem az Allianzal, a másodiknál nem hagytam magamat és mentem a Mabiszhoz, akik nagyon gyorsan lerendezték őket, de így is minda2öt fél évig húzták mire fizettek volna. Arról nem is beszélve hogy gátlástalanul hazudnak és összejátszanak az autó javítókkal. Viszont a MÁVot legalább felhívom és felveszi az ügyintéző, nem kell többszáz forintot elköltenem hogy semmitmondó automatákkal beszélgessek. Szóval hajrá MÁV.
Utolsó kommentek