Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

PRESS vagy SS

2007. szeptember 21. - zugügyvéd
Címkék: bíróság

Az Index.hu felperesként helyreigazítási pert nyert első fokon a Hírtévé, a Hírtévé online és a Magyar Nemzet szerkesztősége ellen.

A Fővárosi Bíróság nem jogerős ítéleteiben megállapította, hogy a Hír Televízió „Esti Gyors” című műsorának 2007. 05. 10 napján 23 órakor kezdődött adásában  és a ’hirTV.hu’ című weboldal 2007. 05. 10. napján megjelent „"PRESS" helyett "SS” című cikkében   valótlanul híresztelték,  hogy az Index manipulálta volna azt a fotót, amelyen a Hír Televízió operatőre kabátján a PRESS feliratból csak az „SS” betűk látszanak.

 

Továbbá valótlanul állították, hogy az Index.hu internetes hírportál  főszerkesztő-helyettese elismerte, hogy munkatársuk a tömegben fasiszta jelképeket is szeretett volna fotózni, és valótlanul állították azt is, hogy  az Index újságírói videó riport készítése közben  leitatták azt a személyt, aki miatt március 15-e előtt Szilvásy György kancelláriaminiszter terrorveszélyt emlegetett, továbbá valótlanul állította, hogy az Index.hu internetes hírportál  főszerkesztő-helyettese elismerte, hogy munkatársuk a tömegben fasiszta jelképeket is szeretett volna fotózni.

 

A Zugügyvéd, amint ki tudja kérni a - néhol mulattságos, néhol renkívül tanulságos - tárgyalási jegyzőkönyveket, közzéteszi őket az ítélettel együtt.


113 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr37172480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ede H. Bomber 2007.09.23. 22:37:53

Nem kellene "káposztakukacot" bannoltatni???

Idegesít a nickje és zavar az alaptalan pökhendisége!

Ede H. Bomber 2007.09.23. 22:41:02

SECNIR:

Ezt mondd Grespiknek, még aznap benyújtja ellened a keresetet + bü. magánindítványt...

Grespik halvány gerlefing hozzám képest.

nikii 2007.09.24. 02:39:16

Nehogy kibannoltassátok az ordítozó EHB-t! Szórakoztató. A téma és a hozzászólások színvonala egyensúlyban van.

Virág et. 2007.09.24. 08:39:13

Én nem is értettem ezt az egészet. Mégis mit képzelt a HírTV?

Egy teljesen ismeretlen kamerás fickó kabátja úgy gyűrődik, hogy a PRESS-ből SS látszik, erre mindjárt retusálást kiáltanak. Még ha valaki ismert lett volna, vagy az SS betűk olyanok lettek volna mint a német katonákon. De nem. Semmi értelme nem volt az egésznek.

Számomra teljesen egyértelmű volt amúgy, hogy az az SS, az a PRESS vége.

SzigMa 2007.09.24. 10:12:51

Edének TELJESEN igaza VAN!

És AZT megfigyeltétek MÁR, hogy AZ utóbbi időben Orbán Viktor FOTÓIN a zindex mindig EGY kicsit (ALIG észrevehetően) elhúzza az ING színárnyalatát a BARNA felé?! DIREKT csinálják, mert GYŰLÖLKÖDNEK!!!

:)

derelyegrádi szellem 2007.09.24. 10:29:35

Szia Virág et.

Számomra is. DE! CSak nem egy olyan országban ahol a közvéleményt a magyarországi balliberális médimunkások masszírozzák.

A teljesség igény nélkül, csak hasonló témában egy-két eset. Egyszer Orbán a gazdasági élettér kifejezési használta. Mi lett? Az, hogy náci mert azt mondta "élettér". Ilyen volt korábban is. Amikor Tom Lantos kürtölte össze a haverjait a képviselőházban (voltak vagy 10-en)mert talán Csurka kimondta azt szót hogy "élettér". Persze Tom cinkelt lapokkal játszott (és ma is) mert először lefordította németre (nem angolra!) és úgy interpretálta dolgot. Az más lapra tartozik hogy leírni sem tudta németül helyesen ott senki, volt ott "liebenstraum" meg minden. (Biztos annyira tudnak németül, mint Gyurcsány franciául, amihez még külön fotelt is hozat magának. Ezt nem hittem el, és ha nem látom a saját szememmel, most sem hinném.)

Meg ne feledekezzük még arról sem, hogy Bánó a muszterbajnok még mindig garázdálkodik a médiában. Meg Orosz Józsi, meg Várkonyi (a fő fasisztázó a Szabad Néptől), meg DrágaBolgárÚR, meg Acél, Avar, Váradi Júlia, Baló, meg a többi hivatásos médiahamisító.

Ilyen környezetben hektikusak az emberek, és egy semmi marhaságból is gyanú, és ügy lesz. De ez nem a HÍRTV hibája, mert nem csoda ha üldözési mániája van mindenkinek.

Virág et. 2007.09.24. 11:02:05

Szia derelye!

De a Bolgár, az Avar, az Aczél, a Bánó, az Orosz József, a Várkonyi, azok nem index. Ha a népszavának írnak, akkor azt mondom, jogos. A Teller-levél óta még a népszabinak is elfért volna.
Az index nem szolgált rá, szerintem.

Meg hát értelme sem volt. A szűk szakmán kívül a kutya sem ismerte azt a kamerást, tehát értelmetlen lett volna pont itt hamisítgatni. Egyszerűen nem ment volna át az információ (hogy ti. index szerint HírTV=nácik).

derelyegrádi szellem 2007.09.24. 11:20:36

"De a Bolgár, az Avar, az Aczél, a Bánó, az Orosz József, a Várkonyi, azok nem index. Ha a népszavának írnak, akkor azt mondom, jogos. A Teller-levél óta még a népszabinak is elfért volna.
Az index nem szolgált rá, szerintem."

Ezért írtam "üldözési mániát" a végén.

2007.09.24. 11:39:58

derelyegrádi szellem 2007.09.24. 10:29:35

Előrebocsátom, nem gondolom, hogy Orbán náci. Azonban, mint, Mo-on jelentős politikai személy, több szempontból is meg kellene válogatnia a kifejezéseket amiket használ. Egyrészt, hogy ne sértsen (akaratán kívül se), másrészt, hogy ne adjon lehetőséget az általad említett támadásra. Az élettér szó a mai köztudatba/használatba a német "lebensraum" fordításaként kerül(t), fiatalabbaknál már szerencsére csak a történelemkönyvekből. Más területen ritkán használatos, így elsősorban valóban a náci ideológia egyik alappillérének számító fogalommal azonosítják. Ennek ott erős gazdasági vonatkozása volt, magyar viszonylatban persze abszurd lenne egy az egyben átvenni. Nyilván túlreagálni is hiba, gyanítom, hogy Tom Lantoséknak itthonról súgtak az akcióhoz.

derelyegrádi szellem 2007.09.24. 11:53:34

"Azonban, mint, Mo-on jelentős politikai személy, több szempontból is meg kellene válogatnia a kifejezéseket amiket használ."

Egyértek. Meg kell válogatni, erről tudnának mesélni a szaudi focisták is.:)

Az "élettér" szó nem német fordításból került a magyar nyelvbe, hanem 1933 előtt is létezett, mint magyar szó. Egyébként Orbánon kívül szoci politikusok is használták, még szóróanygukon is, természetesen háborítatlanul. Akik ugranak az "élettérre" azok a bal fülükre süketek. :)

"..hogy Tom Lantoséknak itthonról súgtak az akcióhoz."

Egyetértek. Bár ő tudja magától is a dolgát. Zsigerből irtózik minden diktatúrától, szélsőségestől, sovinisztától, így aztán élharcosa volt annak, hogy Causescu Romániája a legnagyobb kereskedelmi kedvezményt megkapja az USA-tól.

2007.09.24. 12:11:51

Nem azt írtam, hogy a magyar nyelvbe került innen, hanem a mai köztudatba, közhasználatba. Azt nem tudom, hogy régebben létezett -e, vagy hogy milyen értelemben és mennyire volt elterjedt. Megjegyzem a Mein Kampf-ot Hitler tíz évvel korábban írta a sörpuccs után, és bár bestseller valóban 33 után lett, azért a rajongók már a 20-as években is merítettek belőle.

Ami Ceausescut illeti, az nyilván nem a demokráciának szólt, hanem így igyekeztek még egy kicsit növelni a feszültséget közte meg a szovjetek között. Kissinger, Pacepa stb. ezeket elég részletesen leírják, bár amiket Pacepa ír azt fenntartással kezelném. Kádár is megkapta, talán szintén nem a túltengő demokráciáért. Annyit még, hogy a neve ellenére ez nem valami nagy plusz kedvezmény volt, hanem a korlátozásokat csökkentették.

derelyegrádi szellem 2007.09.24. 12:16:22

Pacepa tábornok valóban nem a legautentikusabb forrás. (érdeklődőknek: Vörös horizont)

efi 2007.09.24. 21:24:20

Azt se felejtsük el, hogy a fidesz ilyen - szerinte - necces szituációban pedig meg sem várja a médiát, inkább maga gyárt magyarázatot a mozdulathoz. Lásd DfürT-t, mikor szinkronizálta a pórnép részére GYF integetését, miszerint "bemutatott" a népnek...na meg innen már csak 1-2 lépés, hogy azt mondjuk, mindenki hazaáruló, aki...ugye ismerjük. És ezt se a média találta ki.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2007.09.26. 00:13:59

A magyar mediara jellemzoen sajnos a felsoroltak (na nem Orosz elvtars) neve melle feltetlenul kiirando, hogy "de ok legalabb tudnka irni" (pl Varkonyi, ha ez az a Varkonyi akire gondolok. Lehet hogy piszok komcsik (nemlyik egesz biztosan az) de nemelyikuk anno megtanulta a szakmat. A jobboldali media meg nelkulozi ezeket az iparosokat. Ez nem a jobboldali media hibaja, de gondoltam megjegyzesre erdemes...

(a mulatsagos egy t-vel irando amugy, amugy egy felig afro felig euro holgyre asszocialok belole, lehetoleg telt keblekkel es hosszu combokkal)

derelyegrádi szellem 2007.09.26. 10:03:20

Ha már a "tud írni" akkor inkább Aczél.

Várkonyinak a stílusa is annyira mesterkélt, hogy szinte olvashatatlan. Olvsad el a Versenyfutás Bonnban (ha jól emlékszem a címre) című opusát. Még tartalomtól elvonatkoztatva is rémes.

Preszer csak akkor, ha egy Várkonyira gondolunk. Én arra, aki a marxi tartalom és forma egységének személyes bizonyítékaként megtévesztően hasonlít Todor Zsivkovra. :)

2007.09.26. 12:49:04

Az MNO-n ilyen címmel jelent megegy írás, " Gyurcsán kikéri magának, hogy ő lopott volna" - lehet, hogy az idézet nem pontos. A cim alatti szövegből többszöri olvasás után sem derült ki, hogy Gyurcsány bármit is magára vett volna és arra reagált volna. Egyébként Orbán nyilatkozatára reagált ( de minek ) , aminek tartalma köszönő viszonyban se volt az írás címével.
Ez, egyszerű manipulatív ingerlés, a legótvarabb bulvárstílus, mi a fene köze van ennek a vélt vagy valós indokú üldözési mániához.

derelyegrádi szellem 2007.09.26. 13:32:07

Bagoly2 ez nem egészen így van.

1./ Gyurcsány Orbán kijeletésére - mi szerint a Mo-on az EU-ból érkező pénzeket ellopják - reagált úgy, miszerint "Orbán hazudik" (Ez biztos így van, hisz maga Gyurcsány mondta), mert ki lopja el? A kormány? Azok az vállalkozók akik ebből fejlesztenek? meg ilyeneket. Nos ez az ATV betelefonálós műsorában, még elment volna de ő mégiscsak a miniszterelnök, aki - kérédsedre válaszolva - saját felsorolásából a kormánynál jön.

2./Az ótvarstílus. Hát javaslom látogass el egy könytárba és vedd elő 1998-2002.ig pl a Népszabit. Találsz ilyeneket: egész oldalas cikk ami Simicska bűnösségét kívánta bizonyítani, legfőbb bizonyíték egy olajoshordó fényképe volt amiben a Simicskától kapott FAX-okat - állítása szerint - égette el a pali, aki tanusítpotta az egészet. Nagy leleplezés volt, gondolom akkor is írtál ilyeneket mert következetes ember vagy.

3/ Meg akkor is amikor "Orbán otthagyta az esőben gyerekét" (Népszabi)

4./ Meg akkor, amikor Kósa kurvázott délben a pályaduvaron. (Blikk+ Rádi Antónia HVG.)

5./ Mikor Orbán és Kövér kinyírásának üdvös voltáról értekezett Kocsi Ilona Magyar Hírlapja.

6./ De a pálmát akkor is a Népszava 2002-es választási különszáma Veress Jenő tollából lbitt el. Rendelkezem egy példánnyal eltettem, hogy tudjam mindig milyen az igazi balliberális ótvarstílus.

Gondolom ilyenek után egyik lapot sem veszed azóta sem a kezedbe...

Ps. Boldog békeidők, amikor még Pelikánnak le kellet modania, mert kéz alatt aranyat vett. Meg egy Tocsik ügybe bele lehetett bukni. Most? Öszintén...

2007.09.26. 15:02:14

Derelyegrádi szellem:
Az ótvar stílus nem attól ótvar, hogy melyik lapban jelenik meg, hanem attól, hogy tiszteségtelen eszközökkel, alantas célból manipulál. Csak, hogy megnyugtassalak, pár hónappal ezelőtt az ÉS-ben megjelent egy " tényfeltáró cikk " az öszödi beszédről / már ezt is úgy emlegetjük, mint valami evangéliumot / , megvettem a lapot, de a cikket csak félig birtam elolvasni, aztán bevágtam az egészet a kukába. A terjedelmes cikkből semmi olyat nem lehetett megtudni, ami már hónapok óta ne folyt volna a vízcsapból.
Nincs ilyen, meg, olyan oldali erkölcs, vagy morál, hanem ekölcs és morál van. Nyilván , aki hatalmon van többet tud lopni, ezzel öszefüggésban nagyobbat kell hazudni, tetszettek volna megnyerni a választást, akkor ott is többet lehetett volna lopni, és hazudhattak volna nagyobbat. Parlamenti demokráciákban pár száz éve az a szokás, hogy a kormány és ellenzéke ott intézi nem csak a folyó ügyeit, hanem az országét is. Parlamenti demokráciákban nem szokás elhitetni autószerelőkkel, cukrászokkal, titkárnővel, bolti eladóval, hogy nemzetközi politikai, gazdasági összefüggéseket át tudnak látni és közvetlen módon beleszólhatnak az ország gazdasági folyamatainak irányításába.
Szóval nekem ne hajdani II. osztályú pártkáderek és csemetéik akarjanak (polgári) erkölcsöt tanítani, mert én eből a tantárgyból már akkor kész voltam, mikor ezek a KISZ és pártbélyegeiket nyálazgaták a tagkönyveikbe.

derelyegrádi szellem 2007.09.26. 16:21:36

Bagoly2

Ez nem világos ezzel mit akartál mondani, (bocs érte, de lehet én vagyok csökkentképességű, azt hiszem mostanában ezt így kell mondani)

"Parlamenti demokráciákban nem szokás elhitetni autószerelőkkel, cukrászokkal, titkárnővel, bolti eladóval, hogy nemzetközi politikai, gazdasági összefüggéseket át tudnak látni és közvetlen módon beleszólhatnak az ország gazdasági folyamatainak irányításába."

?

Virág et. 2007.09.26. 16:36:36

Ha már MN van terítéken, akkor ajánlom az alábbi cikk utolsó mondatát a kollégák figyelmébe:

www.mno.hu/index.mno?cikk=431826&rvt=143

(vö. ogy-i képviselők jogállásáról szóló tv, ill. Be.)

derelyegrádi szellem 2007.09.26. 17:26:11



Esküszöm nem látom a kapitális hibát Virág et. (hacsak a cikk nem a Magyar Jog című periodikába íródott, mert ott a teljes jogi pontosság várható el)

Segítesz?

2007.09.26. 17:27:43

Derelye, hááát tudod én annak idején túl sok hívatkozást hallottam a néppel kapcsolatban, úgy min népakarat, dolgozónép, népköztársaság, meg má, mit udom én. Nagyon szerettek rá hivatkozni, mármint a népre, akkor is mindig megkérdezték őket, azok meg válaszoltak, ja.
Ezért, mikor azt látom, hogy pártvezér levegyül a népbe, megkérdezi őket, majd kiáll szónokolni és népszavazás címén a kezükbe akarja adni a döntést, akkor nekem nem a parlamentális demokrácia, hanem a 30 évvel ezelőtti népidemokrácia villan be.
Tudod, mikor az autószerelő olajcsere közben nekem tutira megmondja a frankót , hogyan lehetne kihúzni a gazdaságot a szarból, akkor én elgondolgozok azon, mi francnak kell nálunk 50 főiskolán közgazdaságtant tanítani, meg egyáltalán , minek az egész államaparátus, parlament, kormány.
Tesztlapokat, kivánságlistát kell kiszórni a népnek, azok kitöltik, aztán majd Tibi bácsi teljesíti.

Virág et. 2007.09.27. 08:46:37

derelye

"Ez annyiban érdekes, hogy éppen a legfőbb ügyész kérte mentelmi jogának felfüggesztését közokirat-hamisítás bűntettének megalapozott gyanúja miatt."

Minden ogy-i képviselő mentelmi joga felfüggesztésének kezdeményezése a legfőbb ügyész feladata. A cikk azt sugalmazza, hogy itt valami kiemelt, egyedi esetről van szó ("ez annyiban érdekes, hogy éppen a..."), pedig dehogy. Pilhál régóta ír, rutinos. Tudta ezt ő, csak így nagyobb a hírérték.

Egy kezdő újságírónak megbocsátható (nem jogász, gyorsan kellett valamit írni, nem volt idő egyeztetni jogásszal), a Pilhálnak nem nézem el.

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 09:19:56

BAgoly2

"Ezért, mikor azt látom, hogy pártvezér levegyül a népbe, megkérdezi őket, majd kiáll szónokolni és népszavazás címén a kezükbe akarja adni a döntést, akkor nekem nem a parlamentális demokrácia, hanem a 30 évvel ezelőtti népidemokrácia villan be."

Hát megleptél. 30 évvel ezelőtt semmiféle (nem MSZMP által kezdeményezett) népszavazást nem lehetett tartani. Mert akkor diktatúra volt. Úgy tűnik sokan ezt még most is így látják. Az általad kifejtettekkel kapcsolatban azt tudom mondani az Alkotmánnyal állsz vitában. Ki kell belőle törölni. /Vagy csak az autószerelőket :)/

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 09:28:33

Virág et.

Sejtettem hogy ezt kifogásolod. Jogilag helytálló vagy nem? Helytálló, csak kicsit "nyomatékosított". Általános sajtótrükk, és nem is az izléstelenebbekből.

Az ilyenekről mindig a klasszikus történet jut eszembe, megosztom veled: Az SZDSZ-t felvették valami liberális világszervezetbe (ez önmagában morbid lenne csak). Demszkyt (éppen akkor ő volt az elnöke a pártnak) alelnöknek válaszották!, Harsogta a szalagcím. Azt nem tette hozzá, hogy ha egy pártot felvesznek oda tagnak, annak elnöke automatikusan alelnök lesz, így szervezetnek van vagy 150 alelnöke. Szerintem ez jobb mint a főügyészes...

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 09:37:28

Bagoly2

Azt még kifelejtettem akkor nyilván Svájc, ahol évente többször is van népszavazás nem polgári demokrácia?

Vagy a svájci fodrász vagy autószerelő jobban otthon van a világ-, és nemzetgazdasági összefüggésekben?

Virág et. 2007.09.27. 09:46:19

derelye

Ugyanaz a helyzet. Csak itt mégis egy büntetőügyről van szó, nem valami liberális szervezetről, amire az egyszerű magyar emberek magasan tesznek.

No mindegy, csak azért hoztam fel, mert már javában zajlott itt egy kis MN szapulás, gondoltam hozzáadom az én részemet is.

Ha lesz még egy Teller-levél, majd Te jössz. :)

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 10:13:23

Virág et.

Vagy ha előkerül mégegy videó egy újabb MSZP-és csókáról aki ez alkalommal azt taglalja, hogy kell az Eu támogatásokat kicsit megcsapolni (ellopni)?

Gondoltam kihagyom mert túl magas labda, de mégsem. Ezt a jó Zuschlagot Te futtatad, ilyen tehetséges politius, olyan jól kommunikál, de mintha egy kis homokszem került volna gépezetbe (az én - veled is már korábban megosztott - véleményem nem változott. Számomra ő a pártja archetípusa. Képmutató és lop is.)

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 10:43:43

zsír

Az élették polémiát felmelegíteném egy percre ha megengeded. Tételed szerint at ném kéne hazsnáln, mert meg kell válogazótni kifejezéseket, mert érzékenységet sérthet.

Ezzel csak egyetérteni lehet.

De képzeld mit jelentettek kémeim, akik ilyen műsorokat is néznek: A Napkeltében Aczél egy "kitartás" -sal köszönt el beszélgetőpartnerétől, név szerint Gusztostól. A Gusztos sem tépte fel mellét, semmi nem történt, az ilyen esetekre trenírozott kommandót sem hallani......

Virág et. 2007.09.27. 11:01:41

derelye

A félreértések elkerülése végett a többiek kedvéért megjegyzem, hogy a "futtatásom" kimerült abban, hogy tehetséges politikusnak neveztem.
Tévedtem, mégsem az. Tökösnek tökös, meg gátlástalan, de okosnak mostmár nem mondanám. Ez a szociáldarwinizmus a politikában. Szelektálódott.

2007.09.27. 11:10:17

Derelye "akkor nyilván Svájc": Spanyolországban pl van király mégis demokrácia, Kuvaitban meg nincs adó aztán mégis milyen jól megy. Izlandon alig van rendőr, mégis jobb a közbiztonság. Így eltörölhetnénk minden adót, OV-t megkoronázhatnánk, rendőr meg elég lenne városonként 3. Jó program.

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 11:19:26

Zsír

Értem, tehát Svájcban a népszavazás a demokráciát jelenti, itt a népköztársaságot.

Kitartás! (copyrigt by Aczél)

2007.09.27. 11:20:35

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 10:43:43 "...Az élették polémiát felmelegíteném..."

Nem láttam a hivatkozott műsort, de gyanítom a kontextust kellene megvizsgálni. Legtöbbször nem az a gond, hogy valaki milyen szót, vagy kifejezést használ, hanem, hogy ki az illető és milyen helyzetben, milyen értelemben, milyen céllal stb. használja. Itt, úgy látszik, nem volt sértő, mert senki sem sértődött meg.

2007.09.27. 11:24:02

Virág et: Nem köteles vallomást tenni, de amit mond az később felhasználható Ön ellen....

Virág et. 2007.09.27. 11:25:12

Még a végén beidézetettek engem is a BKK megyei főügyészségre ... :)

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 11:33:56

Zsír

Orbán nyilván "olyan" céllal, értelemben, helyzetben használta. Természetesen nem, de hiszti volt. A felsorolás hevében belekerült írásodba a lényeg: KI AZ ILLETŐ, aki mondta.

Na, most ezért nem sértődött meg senki, maradt el a hiszti, nem kerültek elő a becsomagolt böröndök, maradt csendben Lendvai Ildikó, stb.

(meg változott meg némiképp hagyányit előadásod a kifejezések kerülésének tárgykörében, az eredeti dióhéjban: Orbán nem náci, de vigyázhatna mit mond mert az sérti, sértheti mások érzékenységét, így az "élettér" bármyilen kontextusban kerülendő. A "kitartás" úgy tűnik nem.)

2007.09.27. 11:36:47

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 11:19:26
"...tehát Svájcban a népszavazás a demokráciát jelenti, itt a népköztársaságot..."

A népszavazás népszavazást jelent, a különbség abban van, ahogy és amire használják. Ahogy igen sok más dolog tekintetében is köztünk meg Svájc közt. Mikor volt Svájcban népszavazás abból a célból, hogy az újonnan választott kormányt ellehetetlenítsék? Nem mintha amúgy svájcimádó volnék.

2007.09.27. 11:40:57

Egészség Virág Alapítvány
Jég-Virág Alapítvány
HÉTSZÍN VIRÁG ALAPÍTVÁNY
Vadvirág Alapítvány....

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 11:48:08

zsír

Mikor volt Svájban oylan kormány aki a választások előtt:

Adócsökkentést ígért, amjd megemelte az adókat (ehhez még cirkuszként használta az Országgyűlést is, vö. 5 éves adócsökkentésről szóló Tv.)

nem engedte a választások előtt nyilvánosságar hozni az ország makrogazdasági adatait

a min elnökjelölti vitán nyíltan az ország és vitapartnere arcába hazudik, közben őt vádolva hazugsággal (a kedvencem: GY O-nak viztitdíj ügyébe: "Nem igaz eszközökkel megszerzett hatalom nem igaz országhoz vezet". Tényleg?

hamisították meg az adatokat

mikor volt olyan miniszterelnöke, aki - saját bevallása szerint- 2 évig (amióta minniszterelnök volt) végig hazudott, olyan kormánya, aki négy évig nem csinált semmit.

Mikor?

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 11:54:24

"Egészség Virág Alapítvány
Jég-Virág Alapítvány
HÉTSZÍN VIRÁG ALAPÍTVÁNY
Vadvirág Alapítvány"


Ezek Virág et. barátom alapítványai? :)

2007.09.27. 11:59:38

Biztos, vagyok benne, hogy tagadni fogja, de majd az ügyészségen kiszedik belőle : )

2007.09.27. 12:10:03

Derelye: "...az "élettér" bármyilen kontextusban kerülendő. A "kitartás" úgy tűnik nem.)..."

A kitartás nyilván csak köszönésképpen kerülendő, legalább is én kerülöm. A műsorban sem használtam volna. Az élettér más kontextusban ritkán használatos, de nem állítom, hogy ne lehetne magát a szót kiejteni a szánkon. A magyarok gazdasági életteréről nem beszélnék, de nem csak a sértődés miatt, hanem mert amúgy is értelmetlen hülyeség.

2007.09.27. 12:12:18

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 11:48:08
"...Mikor volt Svájban oylan..."

Akkor a Svájci példa nem ül Mo-on? Így értsem?

Virág et. 2007.09.27. 12:14:51

Innentől csak védő jelenlétében mondok bármit is. :)

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 12:37:30

"Akkor a Svájci példa nem ül Mo-on? Így értsem?"

Ne, hanem úgy ahogy érteni kell. Kulcs mondatod: "volt Svájcban népszavazás abból a célból, hogy az újonnan választott kormányt ellehetetlenítsék" Erre válasz.

Virág et. ügyét az alapítványokkal (bár nem hívott még) nem tudom vállalni, mert reménytelennek látszik. Ilyen nevekkel csak bukni lehet, még tagadni sem tudja, hogy ő áll mögöttük :)

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 12:44:57

De aggódom is. Börtönkeresményből nehéz lesz előteremteni azt a méregdrága bort, amivel még jössz nekem Virág et.

2007.09.27. 12:49:41

Derelye: Kulcs mondatod: "..."volt Svájcban népszavazás abból a célból, hogy az újonnan választott kormányt ellehetetlenítsék" Erre válasz...."

Ez egyszerű eldöntendő kérdés volt. Kérem, hogy igennel, vagy nemmel válaszolj. Volt vagy nem?

Virág et. 2007.09.27. 12:50:00

Na tessék. Én meg egy pillanatra azt hittem, hogy a sorsom miatt aggódsz, erre kiderül, hogy csak a saját érdeked nézed. :)

Ha kifundáltad, hogy hová küldjem a műanyagkannás alföldidet, akkor szólj. Csak siess, mert ez olyan "bor", ami az idővel nem nemesedik, hanem egyszerűen megromlik.

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 12:56:59

Ennyire nem nézhetsz le zsír.

Aki kitartással köszön az nyilas vagy nem?

Igen-nem (válasz aláhúzandó)

Virág et.

"Ha kifundáltad, hogy hová küldjem a műanyagkannás alföldidet, akkor szólj. Csak siess, mert ez olyan "bor", ami az idővel nem nemesedik, hanem egyszerűen megromlik."

::))

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 15:41:55

Virág et.

"Vagy ha előkerül mégegy videó egy újabb MSZP-és csókáról aki ez alkalommal azt taglalja, hogy kell az Eu támogatásokat kicsit megcsapolni (ellopni)?"

Nem kellett sokáig várni. Igaz nem video, hanem egy Topolánszky Ákos interjú - nem a Szittykürtben - a HVG-ben. Érdekes olvasmány.

Virág et. 2007.09.27. 15:52:33

Még az előzőt sem láttam. Le vagyok maradva hírügyileg.

2007.09.27. 15:58:03

Derelye: Válaszom NEM. Aláhúzni nem tudom, technikai okból. Aki kitartással köszön az nem feltétlenül nyilas, hanem elsősorban idióta! Ettől még lehet sértő, vagy félelmet keltő sokak számára.

2007.09.27. 16:58:28

Derelye, lassan mondom, hogy megértsd.

A népi demokráciában hivatkoztak állandóan a népre, ott beszéltek népakaratról, meg mindenféle népi játékokról. Valóban, én se emlékezem népszavazásra, de hogy állítólag mindenben én döntöttem és mindent én akartam arra igen. ( állítólag kérdezgettek is bennünket, de a kérdezők valószínűleg nem abba a kocsmába jártak, ahova én)
A népi demokráciában volt divat, hogy a vezér kinyilatkoztatásokat tesz a válogatott közönségének, akik természetesen áhitattal tapsolják, és iszonyatosan büszkék rá, hogy egy levegőt szívhattak a materialista messiással.
Természetesen kérdezni is lehetett a Vezért, előre egyeztetett cenzúrázott kérdésekkel.

Fogalmam nincs, hogy a svajciak mennyire vannak tisztába a világ dolgaival, de , hogy a sajutjukkal tisztába vannak, abba biztos vagyok.

Ja, és még valami, a népi demokráciában, ha nem egyeztek a nézeteid a hivatalossal, osztályellenség, meg a nép ellensége voltál, aki ma nem tekint könnyes rajongással a fideszre, az büdös kommunista és hazaáruló.

Mit mondjak, ésszel fel nem fogható, nem követhető demokratikus fejlődés mindössze 17 év alatt.

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 17:11:29

Bagoly2

A népi demékráciát meg vezérezést a Fidesszel azon0soítani egy MSZMP utódpárt ellenében meglehetősen merész okfejtés, de hát - ebből szempontból - szabad országban élünk. Lelked rajta.

Zsír. Akkor már csak azt kell megfejteni, hogy szokásos hisztizők hisztije miért maradt el, miért nem csomagolnak a csomogolók, a Zuschlagék miért nem állnak ki a terror Háza.

Zuschlag hiányzik egyedül igazoltan :)

2007.09.27. 17:47:40

Az a gyanúm, derelyegrádi szellem, hogy neked hiányzik a népi demokrácia és csak ezért nem akarod látni a párhuzamokat.

2007.09.27. 17:56:26

Gondolom a riportertől, már nem tudom ki volt, nem félnek, mert ismerik a nézeteit. Hadd döntse el mindig mindenki maga, hogy megsértődik -e, vagy hogy fél -e egy adott kifejezés miatt. Egyébként pl Szilárd Leó élete végéig mindig tartott magánál egy becsomagolt bőröndöt, még Amerikában is. Én elhiszem, hogy aki egyszer átélte akkor az üldöztetést és a félelmet abban ez örökre megmarad.

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 18:19:28

Hogyne látnám apárhuzamokat:

Lassan mondom hogy meg értstd
Párhuzam Ledvai Ildikó és Közötted.

Népi demokrácia
MszMp üzemeltette akinek jogutódja az MSzp + erős személyi átfedések.

Nekem annyira nem hiányzik, hogy még azokat sem szívesen nézem akik csinálták, és ők bizony inkább az MSZP-ben tünnek fel, jó nagy számban. Jelenleg a KISz KB gründol. Hogy hogyan, azt Topolánszkytól meg Ocsovaitól megtudhatod.

Ez a vonal hogy Orbánék a kommunisták, olyan komolytalan, plána MSZP-és szájakból, hogy nem hittem volna lesz aki felül rá. Tévedtem. Mindenre van ember.

Népre hivatkozás. NA ez akkor állna meg ha népszavazás NÉLKÜL Orbán azt mondaná, ezt akarja nép, ezt kell csinálnia mindenkinek. De nem ez a helyzet.

De tudom mit a választások előtt el kellett volna mondani az öszödi beszédet, de persze nem zárt körben a bűntársak előtt, hanem nyilvánosan. Aztán hozzátenni, na ezek a dolgok miatt be kell vezetni a tandíjat a viztidíjat, meg meg kell emelni az adókat, ha ezek után GYurcsira szavaznak az emberek, akkor ki égetné magát ilyen népszavazásokkal. Na?

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 18:33:27

Zsir

Nem áll jól neked ez álnaivság, ha nem haragszol meg rám.

2007.09.27. 18:36:09

A párhuzam ott szakad meg, hogy én soha nem voltam tagja semmilyen pártnak, most sem vagyok. 1984-ben egy kedves kollégám azt terjesztette rólam, hogy ellenzéki vagyok. Ugyanez az ember, ugyanezen a munkahelyen 1991-ben lekommunistázott, kb 10 éve láttam utoljára, akkor fideszes volt, szerintem pár éve megint piros. Tudod hány ilyen ember van?

Kérlek szépen a demokráciának is és a diktatúrának is megvannak a kritériumaik, én a jelenségeket ezekhez a kritériumokhoz mérem, nem ahhoz, hogy ki , mit mond magáról, vagy másokról.

2007.09.27. 18:47:13

Derelye:
"...., akkor ki égetné magát ilyen népszavazásokkal. Na? "

Értem, szóval hazugságra, hazugság, szalásra csalás a válasz, de akkor mi a különbség a kettő között? Na?

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 18:48:55


"A párhuzam ott szakad meg, hogy én soha nem voltam tagja semmilyen pártnak, most sem vagyok"

Viszont így kezdődik egy új, mert kísértetiesen hasonló pedigrém van. :)

"Tudod hány ilyen ember van?"

Szám és név szerint nem, de nagyon sok.

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 18:52:43

A népszavazásban mi a csalás? Mi a hazugság?

Cserébe megmondom neked mi csalás és hazugság a Pannon Pumázásban, dübörög a gazdaságban, meg a megszavaztatott majd választások után visszavont 5 éves adócsökkentő törvényben. Áll az alku?

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 18:56:19

Virág et.

Kár volt aggódnom:

"Zuschlag 140 ezret keres a börtönben"

:)

2007.09.27. 18:58:10

Derelye, Te most csúsztatsz!

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 20:01:06

Bagoly2

Kérdeztem, és továbbra is kérdezem:

"A népszavazásban mi a csalás? Mi a hazugság?"

Mi ebben csúsztatás? /Különösen azután, hogy te hoztad a két dologot közös nevezőre, ekként:

", szóval hazugságra, hazugság, szalásra csalás a válasz, de akkor mi a különbség a kettő között? Na?"

2007.09.27. 21:17:56

Egy tehetségtelen társaság próbálkozása a fennmaradásra. A fidesz egy hatalmas lufi, csak pankrációkkal tudják fenntartani magukat, ha alkalmasak lennének kormányzásra, simán megnyerték volna a választást.
A fidesz nem ellenzéke a jelenlegi kormánynak, hanem az udvari bohóca.
Csakhogy, az ember szervezete olyan, hogy az állandó, azonos ingerhatásokra, egy idő után immunissá vállik, ennek a fidesz esetében már mutatkoznak jelei.

Virág et. 2007.09.28. 08:06:03

derelye

"Kár volt aggódnom:

"Zuschlag 140 ezret keres a börtönben""

Ez a rendszer hibája. Csak akkor lehet képviselői mandátumot megszüntetni, ha a képviselő meghal, lemond vagy huzamosabb ideje (ha jól emlékszem talán 1 éven keresztül) nem tudja ellátni a hivatalát. Tehát az első évben járni fog még neki a fizetés.
Okosabb tv-t kellett volna alkotni.

140e nettó havonta szerintem nem valami sok. Persze minden nézőpont kérdése.

nikii 2007.09.28. 09:20:16

Dehogy 140e! Hozzá jön még havonta sokszor ennyi költségtérítés útiköltségre, kosztra, szállásra, titkárra... Hisz nem kell számlát bemutatnia.

andika25 2007.09.28. 09:35:28

Koszt, szállás, utazás most megoldva egy időre :)

Virág et. 2007.09.28. 09:39:13

Zuschlag már nem ogy-i csak önkormányzati képviselő.

A fogvatartottnak a fogvatartása költségeihez hozzá kell járulnia. Mivel Z.J-nek fix jövedelme van még most is, ezért ezt is fizeti. Azért sajnálni én sem sajnálom őt.

Mindenesetre ne bűnösítsünk még a bíróság előtt. Ez csak előzetes.

2007.09.28. 10:47:16

derelyegrádi szellem 2007.09.27. 18:33:27
"..Nem áll jól neked ez álnaivság, ha nem haragszol meg rám..."

Miért, ha megharagszom, akkor jól áll?

2007.09.28. 10:51:29

Virág et. 2007.09.28. 08:06:03

Miért ne tudná Zuschlag a börtönből ellátni a hivatalát? Nemsokára együtt lesz benn az egész halasi önkormányzat. Még ülésezhetnek is. Jó hosszú ülés lesz.

derelyegrádi szellem 2007.09.28. 11:34:27

Virág et.

cusli nem csak önk. képviselő. Az MSZP BKK megyei elnöke is. Ugye te is tudtad?

Zsir

"ha megharagszom, akkor jól áll?"

:)

Bagoly2.

Kihagytad, hogy hol csúsztatok. Amit írtál azzal kapcsolatban csak annyit nekem sincs nagy véleméynem a FIdesz, mint párt képességeiről de az MSZP-nél fényévekkel jobbak.AZ utóbbiak csak az agitprophoz, meg ahogy most modják a mutyihoz értenek. A többi semmi. Nézz már ár erre osrszágra 5 év MSZP-SZDSZ után. Meg BP.-re 17 év után. A többi malaszt.

2007.09.28. 11:48:22

derelyegrádi szellem 2007.09.28. 11:34:27

"...a FIdesz, mint párt ... az MSZP-nél fényévekkel jobbak..."

Gonoszak a zemberek, hogy mégse rájuk szavaztak. Már másodszor gonoszak.

2007.09.28. 11:49:14

Zsir, :-))))

Derelye, sajnos lett időm összefoglalni Neked a válaszomat, nem örülök neki, de ez van. Rosszabbul élek, mint tavaly.

Abban csúsztattál, hogy én nem mostam össze a fideszt a kommunistákkal, meg mszpvel, meg hasonlókkal, egyszerűen visszaemlékeztem a 25-30 évvel ezelőtti időkre, a hasonlóságot Te magad igazoltad. / én pl. materialista messiást említetem, a fidesz pedig egyértelműen keresztény elvű/

Ott is csúsztattál továbbá, hogy én a Te ",...akkor ki égetné magát ilyen népszavazásokkal." megjegyzésedre reagáltam, ami úgy tűnik egy vétlen kiszólás volt a részedről. Én azt vettem ki belőle, hogy a népszavazást Te is marhaságnak, más szóval hazugságnak, csalásnak tartod.

A konkrétumokat mellőző általánosítások, nagy tömegeket mozgató összejövések, zászlóerdők, a rendezvényeket biztosító állandó rendezők, akik később félkatonai szerveződésbe tömörülnek, racionalitást mellőző érzelmi megnyilvánulások, a vezér feltétlen tisztelete, ...., szóval ezek egy diktatórikus irányítási rendszer kellékei. Egy szóval se mondtam, most se mondom, hogy a fidesz ilyen, bárminemű hasonlóság csupán a véletlen műve.
Azt viszont igenis mondom, kifejezetten múltbéli tapasztalataim alapján, ha ilyen tüneteket tapasztalok, akkor elősször gyanakodok, majd beindulnak a védekező reflexeim.

Virág et. 2007.09.28. 11:54:45

derelye

Persze, hogy tudom. A jelen kontextusban ez nem releváns. Zsíros költségtérítésekről volt szó, az pedig az ogy-i képviselőknek jár, nem az önkormányzatiknak. Erre reagáltam csak.

derelyegrádi szellem 2007.09.28. 12:35:46

"Gonoszak a zemberek, hogy mégse rájuk szavaztak. Már másodszor gonoszak"

Az emberek alapvetően nem gonoszak. Hogy is éneklik az István a királyban: "Szánalmas kis lény az ember, önnön sorsán túl nem lát, könnyen megtéveszti néhány jól irányzott hazugság." Ez történt. Csak egyet felidézek: 2002-ben Megyo mondta: kiváló állapotban van gazdaság, 2007-re be tudjuk vezetni az EUROt. Mszp kapány: A gazdaság kiváló teljesítményéből nem adnak az embereknek. Szlogen: Több pénz az embereknek! Összahasonlítandó a mostani dumákkal, miért vagyunk bajban.

Hogy 2006-ban mi történt mindenki tudja. Ez persze nem menti a Fideszt töketlenkedései miatt. Egy politikai szervezetnek ilyenre (köztörvényes csalók és hazugok) is kell legyen válasza. És időben. Nekik nem volt, közben a Habony "spin doctornak" hívatta magát...

"Én azt vettem ki belőle, hogy a népszavazást Te is marhaságnak, más szóval hazugságnak, csalásnak tartod."

Rosszul vetted ki. Csak annyit írtam, ha az emberek a váazstásokon eleve megszavazzák (érstd ez az MSZP SZDSZ választási programja)a viztidíjat adóemelést akkor semmi értelme erről még egyszer megkérdezi őket. De nem ez történt (Gyurcsány és bandája összevissza hazudozott, ködösített, tagadott, adatokat hamisított, stb. de ezt te is tudod), tehát most meg kell.

Sose felejtem el: kampányfilm, Gyurcsány egy kocsi hátsó ülésén magyarázza, az adócsökkentésről nem beszélni kell hanem adót kell csökkenteni, mert az jó a gazdaságnak. /hogy neki nem sül le a pofájáról bőr azt értem, de akik ezt védik, soha nem fogom megérteni. Jó hogy itt írtok ezt-azt, de otthon egyedül, magadban.../

2007.09.28. 12:49:36

Derelye, vedd már le a napszemüvegedet! Borult az ég, esik az eső, nem látod?
Igérgetésekben az mszp visszafogta magát a fideszhez képest.

derelyegrádi szellem 2007.09.28. 13:05:44

Nem hordok napszemüveget.

"Igérgetésekben az mszp visszafogta magát a fideszhez képest."

Figyelj azt hittem tudunk értelmes vitát folytatni, de úgy tűnik mégsem. Ez az ATV sms-ezőinek színvonala. Én ezt nem akarnám.

Inkább cáfold meg amit írtam. (nem vot reklámfilm, vagy tényleg csökkentek az adók, tényleg nincs vizitdíj, kórházi napidíj, meg tényleg dübörög a gazdaság, az állmaháztartás jó állapotban van,minket irigyel Európa, Megyo nem azt mondta, stb.)

Láthattad hogy én nagyvonalú vagyok, zsírnak sem annyit írtam, hogy a 2006-ból valamiért kifelejtette az önkormányzati választásokat. Pedig az történt a valós tények legalább egy részének ismeretében. Meg a "gonoszok" úgy tűnik mégsem akarják Gyurcsit, ha lehet hinni a Szonda Ipsosnak.

Virág et. 2007.09.28. 13:12:04

Szerintem elbeszéltek egymás mellett. GyF igen sokat igért 2006-ban, OV meg próbált lépést tartani vele. Nehéz megmondani, melyik igért többet, de ugye csak az egyikük nyert, tehát az a releváns.

Jelenleg GyF nem igér, sőt, épp elvesz. A Fidesz meg még mindig inkább adna, mint venne.

De ezt túl reagáljátok. A politika ilyen. Ha a kormány népszerűtlen intézkedéseket hoz, akkor azt az ellenzék meg fogja lovagolni. Az a szánalmas, amikor valaki ebben nemzethalált lát és beindítja az Y vagy ZS vagy akármilyen tervet.

derelyegrádi szellem 2007.09.28. 13:31:09

Szia Virág et.

Én nem látok ebben nemzethalált. Egyszerűen a demokrácia halálát látom. Hogy a demokrácia jelenlegi formájában megérdemel-e egy requiemet azt nem tudom. A jogállamot sajnálom. Az hiányzik, és hiányozni is fog, még akkor is ha kapok egy bort...

Nem vagyok sem mérnök sem hadvezér tele tervekkel (Rejtő Jenő), mindenesetre jó lenne ettől a teljesen gátlástalan de jól szervezett gengszterbandától megszabadulni (már ott tartok, hogy ha lehetne meglátogatnám Hornt a kórházban, mert a mai viszonyok mellet uralkodása megszépült).

Aztán majd meglátjuk.

Ha információim jók, ezzel az érzéssel (megszabadulás) nem vagyok egyedül, nem csak "jobboldaliként", ha érted mire célzok.

2007.09.28. 15:12:23

Derelye: Olyan ez mint ahogy Virág is hiteget a borral, de nem teljesíti, ami sérelmes. Másik oldalról viszont Isten őrizzen, hogy még többet igyál : )

Virág et. 2007.09.28. 15:29:46

zsir

Nem olyan. A bor esete az Ptk. 302. § b) pont szerinti jogosult késedelme iskolapéldája. :)

2007.09.28. 15:34:50

Derelye, olyan kérdésekről , amikhez egyikünk se ért eleve nem tudunk értelmesen beszélni, nem hogy vitatkozni.
Olyan kérdésekról, amikról egyikünknek sincs megbízható információja - pl. miből finanszírozták a pártok a több milliárdos kampányaikat - szintén nem tudunk értelmesen beszélni.

Elbeszélünk egymás mellet? Én felhoztam, az emlékeimet, ... ennyi!

Ha a kispadon Mari néni odasúgja Bözsi néni fülébe, " képzeld a Feri lop ", akkor Bözsi néni kapásból vissza, " no mondjad ". Mert, hogy azért Bözsi néni kíváncsi a részletekre is.

Az ellenzéki pártvezér beleböffent a levegőbe, hogy itten ellopják az eus pénzeket. Civilizált országokban nem minimum elvárás, hanem pozicióból adódó kötelesség, ezek után konkrétumokkal előállni. Csak mellesleg ezeket a kérdéseket is a parlamentben szokták rendezni, nem holmi dzsemborikon.
Na, most, ha ezt nem teszi, miért nem teszi?
A fidesz képtelen felnőni, nem hogy a kormányzásra, de még az ellenzéki szerepre is. Mert, pl. milyen pártszövetség az, ahol a szövetséges mérőszámai nem érik el a statisztikai mérhetőség szintjét? Ha ez az " erő" kormányra kerülne, kiket képviselne?
Szóval azért nem kellene a választókat teljesen hülyének nézni.

2007.09.28. 15:40:56

Virág: Nem legjobb lenne azt a bort nálam letétbe helyezni, amíg vitatkoztok : )

2007.09.28. 15:58:44

Jól van hát, mindegy, csak megpróbltam. Mit lehet tudni?

derelyegrádi szellem 2007.09.28. 16:49:41

Oké bagoly nem értünk hozzá. Hagyjuk, eddig jól esett, de fáraszt már a vita. Úgysem fogsz meggyőzni, hogy ez rendben van így.

A "konkrétunkok" olvashatók mostmár még a hvg.hu-ban Meg Gyurcsány könyvében: idézek mert neki úgy tűnik hiszel (függetlenül mindetől), tehát: "Rendszeres munkaértekezleteket tartottam, ami előttem nem volt szokás. A hétnek azonos napján (nem hétfőn? kérdés tőlem), azonos órában (reggel?), azonos típusú értekezlet volt.A DÖNTÉS JOGÁT minden fontos kérédésben fenntartottam magamnak. Nem engedtem a döntés-előkészítőknek, hogy helyettem döntsenek. Azt kívántam, hogy világos kérédsek legyenek - minután mindenkit meghallgattam - ÉN MONDTAM KI A DÖNTŐ SZÓT. A duma tökéletesen egybevág Ocsovai és Topolánszky volt helyettes államtikárok által elmondottakkal. A cusli ügyében van még nyitott kérdés? Szerintem nincs. A Vezérnek csak hiszel, még te is.

Virág et. tényleg nincs késedelemben. A jogosulti késedelem iskolapéldája. Még a kárveszély is nálam, ha megromlik az alföldi lőre :)

2007.09.28. 16:56:45

Derelye, én már csak abban hiszek, hogy az egyik vezér Alcsúton tacssbíró lesz, amásik meg ugyott plébános. Aztán hagy könnyezzenek az öregecske feleségek.

derelyegrádi szellem 2007.09.28. 16:59:27

Meg Bagoly azért is fársztó a vita veled mert a tényszerű cáfolatok mindig elmaradnak. /persze nálad lehet ezek azok: a "Fidesz képtelen felnőni kormányzáshoz". Tényleg hasonlítsd már össze az akkori és mostani makrogazdasági adatokat, bár felesleges, téged az ilyenek, mint tények nem befolyásolnak, és nem is zavarnak)

2007.09.28. 17:09:31

Derelye, Te meg nem látod a fától az erdőt.A dolgok lényegét kell nézni nem szabad elveszni a részletekben.

Nem igaz, hogy nem tudod melyikből lehetne plébános - márcsak kizárásos alapon is -. Látszik, hogy templomba se jártál soha. Gyurcsikát az isten is papnak teremtette, csak valami vírus került a szoftverébe, de még visszatalálhat az igazi küldetéséhez.

derelyegrádi szellem 2007.09.28. 18:58:19

De jártam templomban, most is járok. Igaz nem vagyok katolikus, de ott is jártam már. Életemben nem láttam papot, aki akár emlékeztetett is volna az általad említett személyre.

De igazad van jó pap lenne belőle. Aki "évekig bérmélkozott" (ez egy egymozzanatú cselekmény, feltehetően a ministrálással keveri a "plébános úr".) Meg az is jó volt, amikor zsinagógában egy órát beszélt zsidóknak a"megváltóról" Akik ott voltak csak néztek egymásra, ki ez az idióta, aki annyit sem tud, hogy az izraeltiák még várják messiást, ez a fő kölönbözőség keresztényekkel (Ó-, és Újszövetség)

Ilyen előzmények után tényleg nem tudtam kitalálni, ki lehetne plébános Alcsúton. Biztos azárt mert "nem látom a fától az erdőt."

"Nem szabad elveszni részletekben.." ez szórakoztató volt, ez lesz a PÁRT új kommunikációs irányvonala?

Ilyen részletkérdésekkel mint GDP, gazdasági mutatók, adóterhelés mértéke, államadósság GDPre vetített aránya, az államszervezet teljes szétruhasztása, nem kell fogalakozni, figyelembe venni, csak elveszik az ember figylemét a lényegről. Igazad lehet...

2007.09.28. 19:56:30

Kétségtelen a teológiai műveltségén (is) van mit csiszolni. A modorára, hanghordozáására, beszédstílusára, gondoltam. Az egész ember olyan nyárimikulásos, tiszteledőbácsis, prédikálós, szerintem jó pap lenne belőle.

A jelszót próbáltam eladni nekik, de azt monták, ők találták ki előbb, húzzak a fenébe.

nikii 2007.09.29. 13:39:04

Az index.hu megfenyegette Weiszenbergert. Ezt olvasom egymás alatt a nyitóoldalon:

Weiszenberger azt mondja, kamuzott
F. Károly viszont újabb részleteket közölt. Eszerint hiába tagadják, kapott pénzt a motel.
* Zuschlagék vagyona fedezi a 65 milliós kárt
Gondoljon családja biztonságára

Ede H. Bomber 2007.09.30. 01:06:17

Szereposztás:

"Virág et"=őskommunista, feltehetően reality-ben is, zsigerből!

"Dereglye"=polgári konzervatív - de azért nem NEMZETI...

ŐK EBBŐL ÉLNEK, itt kommentelnek éjjel nappal.

"zsír"=outsider. Laikus elem a Jogi Blogon.

Ilyen Ede, Kündü, Prokátor, stb. nem kellenek, mert még összezavarnák az állóvizet...

Ez egy nagyrakás sz@&.

2007.09.30. 10:59:16

Ede , tegyük fel igazad van, és akkor mi van?
Én is felkapom a vizet időnként és akkor nem válogatom meg a szavaimat. Őszintén szólva, nem tudok mit kezdeni azokkal, akik kommentezés közben egyfolytában dühösek. Ez vagy műbalhé a részükről, vagy, ha pedig egy állandósult életérzés, akkor viszont jobb lenne kezeltetni.

2007.10.01. 10:07:40

Ede H. Bomber 2007.09.30. 01:06:17

"..."zsír"=outsider. Laikus elem a Jogi Blogon...EBBŐL ÉLNEK, itt kommentelnek éjjel nappal."

Jó reggelt! Eddig sem állítottam mást. Az viszont szép lenne, ha ebből meg lehetne élni.

Virág et. 2007.10.01. 10:31:05

Hát, ha abból a heti két-három kommentből kellene megélnem (feltéve, hogy találnék olyan hülyét, aki ezért fizetne) egészen biztosan éhenhalnék.
süti beállítások módosítása