Jogszerűtlenül tagadja-e meg egy szolgáltató ügyintézője, hogy a hivatalos beszélgetést rögzítse az ügyfél, miközben a szolgáltató is ezt teszi? Első olvasatra abszurdnak tűnik a tilalom.
Tisztelt Zugügyvéd,A következő rövid incidens történt:
"Telenor ügyfélszolgálat felhívása, mert sokadszorra sem tudnak számlát jól kitölteni, és mivel többszöri telefonálásra sem oldódott meg minden, most kitaláltam, hogy felveszem én is a beszélgetést. Mint minden nagy cégnél, a Telenornál is előre közli az automata, hogy a beszélgetést az ÉN érdekemben rögzítik. Amikor kapcsolnak egy ügyintézőt, akkor bemutatkozom, és közlöm, hogy én is felveszem a beszélgetést, mire a válasz, hogy nem járulnak hozzá, és le kell rakja a telefont...."
Az érdeklődés tárgya, hogyha a nagy cégek felvehetik a beszélgetést (amiről a véleményemet meg sem kérdezik, csak mint kötelező velejárója a beszélgetésnek), én miért nem vehetem fel, ill. inkább úgy kérdezem, hogy ők ilyen helyzetben visszautasíthatják e a részemről való beszélgetés-felvételt. Nincs e valami (jog)szabály arról, hogy ha az egyik fél felveheti a beszélgetést, akkor a másik is (nem utasíthatják vissza)?
Köszönettel,
tamás
Utolsó kommentek