Sógorom, a zugügyvéd

...and justice for all.

Ön is tud egy érdekes esetet? Írja meg a zugügyvédnek!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Linkblog

Friss topikok

Utazási ajánlatok

Tízezer forintos jegyzőkönyv

2008. március 20. - zugügyvéd

Az alábbi levelet a Zugügyvéd nem kommentálja, ellenben belinkeli azt az összefoglaló írást, mi szerint az ír gázolót a magyar hatóságok töketlensége miat nem lehet kiadatni.

Kedves Sógor !

A Pécsi Munkaügyi Bíróság 2007.november 19-én tartott az ügyemben tárgyalást, amit elhalasztott 2008. február 13-ára.


2007. december 15-én levélben kértem jegyzőkönyvmásolatot amiatt, hogy a felhívásban foglaltaknak maradéktalanul eleget tudjak tenni.
2008. január 25. körül tértivevényes levélben értesített a bíróság, miszerint nem küld részemre jegyzőkönyvmásolatot, mivel ezidáig nem kértem.

Január 28-án kénytelen voltam Pécsre utazni, a jegyzőkönyvmásolatot az iroda készségesen átadta.
Ennek köszönhetően az alaposan kozmetikázott jegyzőkönyvben írt felhívásnak eleget tudtam tenni.

A jegyzőkönyv miatt oda -vissza 280 km-t utaztam gépkocsival, melynek költsége legalább 10 ezer Ft volt.

Mai napig sem értem, hogy mit jelent az "ezidáig nem kért" kitétel, amit a bírónő az egy hónappal azelőtti kérelmemre írt, az iránt is kétségem merült fel, hogy ismeri-e behatóan a magyar nyelvet. (Van egyáltalán a jegyzőkönyvmásolat kérésének jogvesztő határideje ?)

További kérdés: A 10 ezer Ft utazási költséget hozzászámíthatom a perköltséghez ?

Üdvözlettel:

Letenye Kartárs

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zugugyved.blog.hu/api/trackback/id/tr67389629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adblock_júzer · http://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/adblock-plus/ 2008.03.21. 09:41:38

Miért ide linkeled és nem a "Szökő ír, és Leányfalu"-hoz?

Mackie 2008.03.23. 20:40:16

FYI: már az első leveledbe felbélyegzett és megcímzett válaszborítékot kellett volna tenni, bocs

exbíró 2008.05.19. 00:41:03

Csoda történt. A tárgyaláson a bíró a bíróság elnökére hivatkozva feljánlotta, hogy megtéríti a feleslegesen okozott költséget, jóllehet ezt én a bíróságnál nem hoztam fel.

Köszönöm a "közbenjárást"!

Letenye kartárs

süti beállítások módosítása